Mau zou jij misschien betere admins/mods kunnen nemen?quote:Op zondag 23 december 2012 20:06 schreef maurisioo het volgende:
piekartz zou je mijn ww van de server aan remy kunnen geven? als ik dat zou lees zijn er wat problemen.
Rem zou jij misschien kunnen kijken of je iets kunt fixen?
HIER WAT ZEI IK JE?! die dwarf is kkr kindjequote:Op zondag 23 december 2012 21:18 schreef shaderon het volgende:
Mau, het is nogal een chaos. Er was een grote grief. Er joinen allemaal heel irritante mensen spammen enzo. Dwarf nuked er op los en zalkren en ik dachten maar even deopen. Toen belooft niet meer nuken op terug geven, doet het weer en knalt al mijn paintings kapot.. 2x. En omdat de infected het niet doet komen er reacties als ''Gay server''. Samenvatting van de afgelopen uren
apocalypsequote:Op zondag 23 december 2012 21:18 schreef shaderon het volgende:
Mau, het is nogal een chaos. Er was een grote grief. Er joinen allemaal heel irritante mensen spammen enzo. Dwarf nuked er op los en zalkren en ik dachten maar even deopen. Toen belooft niet meer nuken op terug geven, doet het weer en knalt al mijn paintings kapot.. 2x. En omdat de infected het niet doet komen er reacties als ''Gay server''. Samenvatting van de afgelopen uren
Gewoon alles deoppen in de console. En mau /op en wie het mag. Verder niemand.quote:Op zondag 23 december 2012 21:27 schreef drumstickNL het volgende:
kut kinderen, mender ben je online? zoek iemand met command ervaring
goed hart die mender.quote:Op zondag 23 december 2012 21:47 schreef drumstickNL het volgende:
176.31.239.38:25582
tom dit is de server
mender ist aan t fixen
ken ik alquote:
En vergeet niet! 'Er is geen kut in het ganze land , die zo nauw spant als uw eigen hand'.quote:Op zondag 23 december 2012 22:47 schreef shaderon het volgende:
En zo eindigt er weer een dag vol doldwaze minecraft avonturen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |