Joh.quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:21 schreef borisz het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Eindelijk Advanced Financial Reporting gehaald. 6.1
*OPLUCHTING*![]()
Was poging vier en mijn gevoel was mwah twee weken geleden.
Kerstmis. Niet Apocalyps.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:59 schreef z80 het volgende:
gezien de drukte in de supermarkt is iedereen aan het hamsteren. even snel nog mijn avond eten halen duurde behoorlijk veel langer. en belachelijk veel hollanders nu al hier. normaal komen die op de zaterdag.
de kerst drukte van de Duitsers komt nog. zaterdag de eerste hap en maandag in de file richting het parkeerterrein aansluiten om vervolgens met eten voor een week naar buiten te komen.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kerstmis. Niet Apocalyps.
Althans, dat hoop ik dan
Ruilen met mijn kerstcadeau? Ik denk dat de mijne duurder isquote:Op donderdag 20 december 2012 21:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Joehoe Boriszzz
Zo, kreeg van bedrijf waar ik inkoop ff een kerstpakket..bij mn ouders uitgepakt. Ongeveer dit zat erin: grote fles Disaronno met 2 stenen bekers, tap met 4 liter Heineken, fles rode wijn, pak koffie, banketstaaf, gekookte worst, stokbrood, Hollandse kaasdip, een kiprollade, choco-koffieboontjes, wokkels, bak nootjes, tomatensoep, doos Merci.
Laatste 4 nam ik mee naar huis, rest bleef bij mn ouders want of veels te veel of eet/drink ik niet graag. Zij zijn blij
wat had je? Denk iets duurder ja maar dat mooie Disaronnopakket zal niet goedkoop geweest zijn. Ik mocht n slokje van hun oude fles want vind t lekker ruiken. Mondgevoel van alcohol vind ik niet lekker jammergenoeg, nasmaak wel.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ruilen met mijn kerstcadeau? Ik denk dat de mijne duurder is(zo'n 100 euro, iemand had het gegoogled op het werk)
Na een parade van nutteloze cadeau's, doorgaans lelijk design of 'iets voor in de tuin' dan nu een *tromgerofferl*quote:Op donderdag 20 december 2012 21:17 schreef FutureFairytale het volgende:
wat had je? Denk iets duurder ja maar dat mooie Disaronnopakket zal niet goedkoop geweest zijn. Ik mocht n slokje van hun oude fles want vind t lekker ruiken. Mondgevoel van alcohol vind ik niet lekker jammergenoeg, nasmaak wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En terwijl ik een linkje zocht zag ik al een hele zooi op marktplaats, vandaag geplaatst
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Kopen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |