PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Iedereen haten op Helton..quote:Op donderdag 20 december 2012 19:18 schreef vandermar het volgende:
Artur Moraes is echt de grootste kutkeeper. Heeft al 7 blunders in twee wedstrijden gemaakt
jbgsquote:Op donderdag 20 december 2012 19:18 schreef vandermar het volgende:
Artur Moraes is echt de grootste kutkeeper. Heeft al 7 blunders in twee wedstrijden gemaakt
Recap?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:18 schreef Confetti het volgende:
Ik kan die 50k wel lijden dus vandaar dat ik akkoord was gegaan.
Dat verliest boeit me ook niet zoveel maar die nichtenkop van hem zit me wel erg dwars![]()
Krijg echt de drang om te moorden.
U mad?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:18 schreef Confetti het volgende:
Dat verliest boeit me ook niet zoveel maar die nichtenkop van hem zit me wel erg dwars![]()
Nu lange versiequote:Op donderdag 20 december 2012 19:20 schreef Confetti het volgende:
[..]
Opgelicht door een gladde jongen.
Ik wil vooraf betaald wordenquote:Op donderdag 20 december 2012 19:18 schreef Confetti het volgende:
Kan ik in coins afrekenen?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:24 schreef BDIL het volgende:
Ik wil vooraf betaald wordenReiskosten en materiaal kosten komen voor jouw rekening
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:24 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik wil vooraf betaald wordenReiskosten en materiaal kosten komen voor jouw rekening
Weetje hoeveel coins dat zijnquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:20 schreef Thorb het volgende:
Fok Meet bij Tim Immers en dan een drankje doen bij Max een straatje verderop.
Ik geef je IF Messi.quote:
Waar woont ie ? Het kan ook zijn dat iemand andermans gegevens misbruikt hequote:Op donderdag 20 december 2012 19:26 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik geef je IF Messi.
Ik ga aangifte doen. Heeft toch geen zin maar misschien dat zijn telefoonnummer op de zwarte lijst komt.
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:28 schreef BDIL het volgende:
Waar woont ie ? Het kan ook zijn dat iemand andermans gegevens misbruikt he
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
We nemen gewoon deze Kroaat, die laat zich wel verleiden door wat muntjes:
[ afbeelding ]
HEE HAAL MIJN FOTO VAN INTERNET JONGE GEKquote:Op donderdag 20 december 2012 19:29 schreef Confetti het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik herken een oplichter uit duizenden. Kijk hem glad kijken dan!!
Logisch, die prijs was ook abnormaal en mensen gaan undercutten als een motherfuckerquote:Op donderdag 20 december 2012 19:35 schreef Tim86 het volgende:
Benteke gaat nu al voor de helft tov gisteren
Heb je hem?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:35 schreef Tim86 het volgende:
IF Falcao![]()
43 uit 27![]()
Eerste 15 wedstrijden heb ik echt geen kans gemist met hem. Daarna werd ik een beetje arrogant "omdat" alles er toch wel invloog en toen ging het minder![]()
Uiteraard, maar letterlijk 5 ton goedkoper is wel geniaal, dat zie je echt niet vaak hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 19:37 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Logisch, die prijs was ook abnormaal en mensen gaan undercutten als een motherfucker
Gaat koppen nou fantastisch of is het nog steeds matig door zijn lengte?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:35 schreef Tim86 het volgende:
IF Falcao![]()
43 uit 27![]()
Eerste 15 wedstrijden heb ik echt geen kans gemist met hem. Daarna werd ik een beetje arrogant "omdat" alles er toch wel invloog en toen ging het minder![]()
Oh, ik dacht dat je het over de NIF had.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Uiteraard, maar letterlijk 5 ton goedkoper is wel geniaal, dat zie je echt niet vaak hoor![]()
Ja een CB weg halen en in de aanval zetten.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:39 schreef Apenkoning1 het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/2564409/#squad-player iemand een andere optie waardoor ik ook een centrale cb met 9 chem krijg?
Hij scoort best vaak uit corners bij mij en als hij gewoon vrij in kan koppen dan zit hij bijna altijd wel. Echt de duels winnen is soms nog wel lastig als je tegen zo'n beer van bijna 20cm langer komt. Je moet hem nog steeds niet gebruiken om te cross abusen.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Gaat koppen nou fantastisch of is het nog steeds matig door zijn lengte?96 jumping 98 heading.
In div1 speelt echt iedereen zo. En non stop contain en als een dolle hond over dat veld jagen.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:40 schreef vandermar het volgende:
Gje hoeveel xbox accounts heb jij? Ik kom namelijk continue mensen tegen met een vliegende keeper. Continue uit eigen 16.
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja een CB weg halen en in de aanval zetten.
Okquote:Op donderdag 20 december 2012 19:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij scoort best vaak uit corners bij mij en als hij gewoon vrij in kan koppen dan zit hij bijna altijd wel. Echt de duels winnen is soms nog wel lastig als je tegen zo'n beer van bijna 20cm langer komt. Je moet hem nog steeds niet gebruiken om te cross abusen.
Kewl teamquote:
Boeien, je bent zelf ook nooit eerlijk aan je coins gekomen.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:29 schreef Confetti het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik herken een oplichter uit duizenden. Kijk hem glad kijken dan!!
say whut?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja een CB weg halen en in de aanval zetten.
Wij blieven hier geen 5atb lutsers, HOUDOEquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |