Zijn broerquote:
Ik meen me in ons rampseizoen nog te herinneren dat ze bij PSV al het bestuur wilden zien omdat het spel niet goed was... ondanks dat er gewoon gewonnen werd.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:20 schreef Caland het volgende:
Maargoed, wat maakt precies PSV zo mooi dan?
Die misvormde mongool vergeet het verschil tussen niet kunnen en niet willen.quote:PSV heeft veel spelers gekocht, terwijl anderen dat niet konden
Misvormde mongoolquote:Op zaterdag 22 december 2012 14:20 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Die misvormde mongool vergeet het verschil tussen niet kunnen en niet willen.
Maar ja PSV
quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Misvormde mongoolVerklaar je nader.
Ik vind dit oprecht met heel mijn hart een belediging voor misvormde mongolen en gehandicapten in het algemeen.quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 19:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind dit oprecht met heel mijn hart een belediging voor misvormde mongolen en gehandicapten in het algemeen.
Sorry tongquote:Op zaterdag 22 december 2012 19:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind dit oprecht met heel mijn hart een belediging voor misvormde mongolen en gehandicapten in het algemeen.
Oooooooh shit, die zitquote:
Kijk dit bedoel ik dusquote:Op maandag 31 december 2012 16:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Welke frustratie? Niemand geeft wat om Eindhoven en al helemaal niet om PSV
Vind het gewoon mooi dat je zoiets post en het nog meent ook.quote:Op maandag 31 december 2012 16:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Kijk dit bedoel ik dusNiemand geeft erom maar toch erover blijven praten en hier blijven reageren.
Kijk eens in de spiegel.
Matige comeback. Maar het zijn feestdagen dus ik vergeef het je.quote:Op maandag 31 december 2012 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Vind het gewoon mooi dat je zoiets post en het nog meent ook.
Oke dan is het goedquote:Op maandag 31 december 2012 16:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Matige comeback. Maar het zijn feestdagen dus ik vergeef het je.
Kan je me vertellen waarom Ajax een treurige pauperzooi is?quote:Op maandag 31 december 2012 19:30 schreef Ad_van_Eerd het volgende:
Wat een heldentopic. Mij maakt het geen ruk uit. PSV is de mooiste club van de wereld, Ajax is een treurige pauperzooi.
Kan je ook vertellen wat PSV de mooiste club van de wereld maakt?quote:Op maandag 31 december 2012 19:30 schreef Ad_van_Eerd het volgende:
Wat een heldentopic. Mij maakt het geen ruk uit. PSV is de mooiste club van de wereld, Ajax is een treurige pauperzooi.
Kan je me vertellen waarom dit een heldentopic is?quote:Op maandag 31 december 2012 19:30 schreef Ad_van_Eerd het volgende:
quote:Op maandag 31 december 2012 19:47 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Kan je me vertellen waarom Ajax een treurige pauperzooi is?
quote:Op maandag 31 december 2012 19:48 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Kan je ook vertellen wat PSV de mooiste club van de wereld maakt?
Omdat Ajax geen held als Ad van Eerd heeft. Omdat PSV.quote:Op maandag 31 december 2012 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je me vertellen waarom dit een heldentopic is?
Omdat Ajax Johan Cruijf en Frank de Boerquote:Op maandag 31 december 2012 19:51 schreef Ad_van_Eerd het volgende:
[..]
[..]
[..]
Omdat Ajax geen held als Ad van Eerd heeft. Omdat PSV.
Overschatte homo's.quote:Op maandag 31 december 2012 19:52 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Omdat Ajax Johan Cruijf en Frank de Boer
Ajax heeft helden als Cruijff, Swart, Bosman, Geels, Michels.quote:Op maandag 31 december 2012 19:51 schreef Ad_van_Eerd het volgende:
[..]
[..]
[..]
Omdat Ajax geen held als Ad van Eerd heeft. Omdat PSV.
Dat zijn toch geen helden man, gek. Mislukkelingen, groot gemaakt door de media en aanstellerige fanboys.quote:Op maandag 31 december 2012 20:20 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Ajax heeft helden als Cruijff, Swart, Bosman, Geels, Michels.
Nu jij weer.
Hoe oud ben je ?quote:Op maandag 31 december 2012 21:22 schreef Ad_van_Eerd het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen helden man, gek. Mislukkelingen, groot gemaakt door de media en aanstellerige fanboys.
goeie aanwinst voor VBL weer deze "user"quote:Op maandag 31 december 2012 21:22 schreef Ad_van_Eerd het volgende:
[..]
Dat zijn toch geen helden man, gek. Mislukkelingen, groot gemaakt door de media en aanstellerige fanboys.
Doe er wat aan.quote:Op woensdag 2 januari 2013 12:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
goeie aanwinst voor VBL weer deze "user".
Sportief succes, Financieel succes, Supportersaantallen, etc. zijn gewoon te meten hoor.quote:
Nobody cares.quote:Op woensdag 2 januari 2013 13:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Sportief succes, Financieel succes, Supportersaantallen, etc. zijn gewoon te meten hoor.
quote:Strootman: "Wel merk ik dat er over zijn club meer gesproken wordt dan over de andere verenigingen. Het lijkt erop dat we die rol van Ajax hebben overgenomen."
Ik maakt rustig een bak woorden vuil aan Ajax, Feyenoord en De Heilige & Verhevene Tukkerse Footbal Club, maar PSV, daar heb ik weinig over te melden.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wie geeft er nou een fuck om PSV
Iedereen even lachen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:30 schreef huffderobot het volgende:
[..]
[..]
Ik maakt rustig een bak woorden vuil aan Ajax, Feyenoord en De Heilige & Verhevene Tukkerse Footbal Club, maar PSV, daar heb ik weinig over te melden.
Die Dick Advocaat vind ik wel een guitige kabouter. Als hij boos wordt, loopt hij een beetje rood aan. Dat is schattig.
Ik dacht al wat gegniffel te horen ja.quote:
Boeiend.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:30 schreef Triptamine2 het volgende:
Bij Feyenoord heb je als Ajacied altijd een soort afkeer i.c.m. een zekere vorm van respect. Bij PSV is het meer van: Psv? Boeiend.
Al geef ik toe dat ik met heel mijn hart hoop dat ze 3e worden.
Dat vond ik nou ook! Daarom wilde ik het heel graag met je delen.quote:
Is mooi man.quote:Op donderdag 3 januari 2013 00:39 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dat vond ik nou ook! Daarom wilde ik het heel graag met je delen.Lampje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |