quote:Op donderdag 20 december 2012 17:10 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Scherpe schaar mag ook. Hij hoeft niet onnodig een titanusprik op mijn kosten nodig te hebben.
En die keer daarvoor en daarvoor en.. je bent gewoon onverzadigbaar. Accepteer het van jezelf en kom dan bij me terug.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik laatst met een ander flirtte he?!
Ik voorzie iets met loten en iets met een bepaald aantal van uhm 0quote:Op donderdag 20 december 2012 18:31 schreef dawg het volgende:
als ik die miljoenen win krijgen jullie ze.
Geaccepteerd.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:38 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
En die keer daarvoor en daarvoor en.. je bent gewoon onverzadigbaar. Accepteer het van jezelf en kom dan bij me terug.
Je hebt ook lepeltje lepeltje héquote:Op donderdag 20 december 2012 18:50 schreef rubbereend het volgende:
wie is de top en wie is de bottom?
Versatile is the magic word darlingquote:Op donderdag 20 december 2012 18:50 schreef rubbereend het volgende:
wie is de top en wie is de bottom?
dat is te ingewikkeld voor hokjesdenkersquote:Op donderdag 20 december 2012 19:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Versatile is the magic word darling
quote:Op donderdag 20 december 2012 19:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geeft dat niet een hele nare nasmaak als je daar niet voorzichtig mee bent?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
oooh heerlijk tochquote:Op donderdag 20 december 2012 19:16 schreef missbehavin het volgende:
Damn, ook gewoon in slaap gevallen, ouch
Het is al de 2e keer deze week, geen idee waar ik last van heb. Ben ook de hele tijd moe, of ik nu kort slaap of niet. Gelukkig na morgen bijna 2 weken vrijquote:
Burnoutquote:Op donderdag 20 december 2012 20:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is al de 2e keer deze week, geen idee waar ik last van heb. Ben ook de hele tijd moe, of ik nu kort slaap of niet. Gelukkig na morgen bijna 2 weken vrij
De leeftijd?quote:
Dat zal het zijn.quote:
Het zwakke geslacht?quote:
Shuss!quote:
Dat is het, kan niet anders.quote:
We houden nog steeds van je hoor, je bent heel lief als je slaaptquote:
Dat is gelukkig heel vaak tegenwoordigquote:Op donderdag 20 december 2012 20:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
We houden nog steeds van je hoor, je bent heel lief als je slaapt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |