SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic![]()
Mijn brievenbus zit in mijn deur.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:18 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
he ik sprinte net door de regen naar de brievenbus
Openbare brievenbus er stond: Het klepje is verkleind ivm met vuurwerkschadequote:Op donderdag 20 december 2012 16:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mijn brievenbus zit in mijn deur.
niemand vroeg wat over je brievenbus ;squote:Op donderdag 20 december 2012 16:19 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Mijn brievenbus zit in mijn deur.
Niemand vroeg om jouw reactie. ;squote:Op donderdag 20 december 2012 16:20 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
niemand vroeg wat over je brievenbus ;s
de godenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:20 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Niemand vroeg om jouw reactie. ;s
quote:Op donderdag 20 december 2012 16:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Openbare brievenbus er stond: Het klepje is verkleind ivm met vuurwerkschade
Nouquote:
Doe dit aan:quote:Op donderdag 20 december 2012 16:22 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Nou
Morgen een kerst onbijt op school zou ik me netjes aankleden of zou ik weer me standaard junkie kleren aan doen
veel plezier promquote:Op donderdag 20 december 2012 16:23 schreef promisionxexposed het volgende:
Nou ik ben bijna in Nieuw-Vennep, doei schatjes
Ja maar ik ga sochtends weer eens blowenquote:
Dan stel je het blowen uit.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:24 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar ik ga sochtends weer eens blowen
En dan weet ik niet wat ik doe en kom ik kapot aan met dat
Zal niet mogelijk zijn, heb al afgesproken om het in de ochtend te doen.quote:
Oh.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:26 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Zal niet mogelijk zijn, heb al afgesproken om het in de ochtend te doen.
En morgen krijg ik me wiet, heb het vandaag gekocht
Da's morgen toch?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:29 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Hoelaat vergaat de wereld ook al weer?
Hoezo wat ga je dan nog doen voor de wereld vergaat?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:31 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ja maar hoelaat, dan kan ik me agenda nog even indelen.
Waarom wil je dat weten?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:34 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Hoezo wat ga je dan nog doen voor de wereld vergaat?
Gewoon.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:34 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Waarom wil je dat weten?
Doen wat ik altijd al wou.quote:
dus jij gaat de auto van iemand anders beschadigen en een willekeurige voorbijganger aanrijden?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:39 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Doen wat ik altijd al wou.
Met de fiets volop tegen een stilstaande auto aanknallen, maar dan volle snelheid.
En op volle snelheid tegen een wielrenner aanrijden
Ja ik weet het maar het lijkt me leuk
ja als de wereld toch vergaat maakt het niet meer uitquote:Op donderdag 20 december 2012 16:44 schreef supersof het volgende:
[..]
dus jij gaat de auto van iemand anders beschadigen en een willekeurige voorbijganger aanrijden?
de wereld vergaat nietquote:Op donderdag 20 december 2012 16:45 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja als de wereld toch vergaat maakt het niet meer uit
zie je morgen wel.quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 16:48 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
ja ik zie mijn dood onder ogen grijp me fiets en bots keihard
Ik kreeg een nieuwe UI van HaJee tegoed en ik kon het niet latenquote:
haaiquote:
..quote:
heeyquote:Op donderdag 20 december 2012 17:12 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Ik kreeg een nieuwe UI van HaJee tegoed en ik kon het niet laten
Steek dat jochie toch niet weer op zeg...quote:
Appeltje kent z'n grenzenquote:Op donderdag 20 december 2012 17:27 schreef plopkweker het volgende:
[..]
Steek dat jochie toch niet weer op zeg...
Altijd maar haten maar het toch weer uitlokken.
jaaaaaquote:
oh wat speelde je?quote:
oh hier thuis spelen ze black opsquote:
Klopt. Zit er nog aan te denken om die te kopenquote:Op donderdag 20 december 2012 18:14 schreef supersof het volgende:
[..]
oh hier thuis spelen ze black opsdat is toch ook van COD of niet?
haha ze hebben voor de wii en voor ps3quote:Op donderdag 20 december 2012 18:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. Zit er nog aan te denken om die te kopen.
Ik speel geen shooters op een consolequote:Op donderdag 20 december 2012 18:15 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ze hebben voor de wii en voor ps3
verslaaaafd
he watquote:Op donderdag 20 december 2012 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik speel geen shooters op een console. Niet dat ik die uberhaupt heb, maar toch
.
ah je doet op pc ofzoquote:Op donderdag 20 december 2012 18:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Console = ps3, wii, xbox. En die heb ik niet
Shooter = schietspel
Ja, op m'n laptop of de pc jaquote:Op donderdag 20 december 2012 18:18 schreef supersof het volgende:
[..]
ah je doet op pc ofzo
en je luistert nielson![]()
jaa nielson is leukquote:Op donderdag 20 december 2012 18:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, op m'n laptop of de pc ja
Hehe, klopt, top 100 van Spotify
nee ik ook niet, maar vind dat liedje wel leuk hahaquote:Op donderdag 20 december 2012 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja heb niet zoveel met Nederlandstalige muziek.
Och, het is wel een grappig nummertje jaquote:Op donderdag 20 december 2012 18:22 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik ook niet, maar vind dat liedje wel leuk haha
lol vin, ik heb nieuwe inloggegevens van ing moeten aanvragen omdat hij het niet deedquote:Op donderdag 20 december 2012 18:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Och, het is wel een grappig nummertje ja
Ik las het jaquote:Op donderdag 20 december 2012 18:25 schreef supersof het volgende:
[..]
lol vin, ik heb nieuwe inloggegevens van ing moeten aanvragen omdat hij het niet deed
quote:Op donderdag 20 december 2012 18:25 schreef supersof het volgende:
[..]
lol vin, ik heb nieuwe inloggegevens van ing moeten aanvragen omdat hij het niet deed
echt super dom haha. maar ben ff eten enzquote:
Eet smakelijkquote:Op donderdag 20 december 2012 18:26 schreef supersof het volgende:
[..]
echt super dom haha. maar ben ff eten enz
tabon dimek wij breken deuren open kahbaquote:Op donderdag 20 december 2012 18:28 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
mag dat niet zeggen van je moeder
Youssef en kameel?quote:Op donderdag 20 december 2012 18:30 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
tabon dimek wij breken deuren open kahba
de binnenkant welquote:Op donderdag 20 december 2012 18:40 schreef Ga.aguyim het volgende:
zolang het regent is de paraplu niet droog
Telefoon is uit.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Mensen die niet reageren op w app
je wifi ligt er weer uitquote:Op donderdag 20 december 2012 19:08 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Mensen die niet reageren op w app
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |