Lol wut? Hoezo?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:03 schreef slashdotter3 het volgende:
het bleek een militair die in zijn eentje een mars hield.
Niet iedereen is middelmaat.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:06 schreef Compoantje het volgende:
Waarom zou je in je eentje een mars houden?
Zonder dat iemand het in de gaten houdt? Kan hij net zo goed de bus pakken.quote:
Ditquote:Op donderdag 20 december 2012 16:05 schreef Kowloon het volgende:
Mensen die gelijk de politie bellen als ze iets zien wat ze niet iedere dag zien.
je gaat vrijwillig voor defensie werken , dus ga je ook vrijwillig de straffen tegemoet denk ik zo en zul je niet zo snel de lompe boer uithangen.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zonder dat iemand het in de gaten houdt? Kan hij net zo goed de bus pakken.
Ik ga ook vrijwillig naar school, ga ik nog niet vrijwillig straffen uitvoeren.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:28 schreef kovenant het volgende:
[..]
je gaat vrijwillig voor defensie werken , dus ga je ook vrijwillig de straffen tegemoet denk ik zo en zul je niet zo snel de lompe boer uithangen.
Dan was jij het ze wlel even komen uitleggen he internetheld. Voor hetzelfde geld was het een doorgedraaid iemand op weg naar een kleuterschool bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:05 schreef Kowloon het volgende:
Mensen die gelijk de politie bellen als ze iets zien wat ze niet iedere dag zien.
Omdat militairen in vol ornaat niet tussen de burgers moeten komen zonder noodzaak.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:28 schreef drumstickNL het volgende:
Dan nog, waarom moet een militair een excuus te hebben om te mogen trainen.
Ja, en voor hetzelfde geld verkracht hij tussendeur de hamster van mevrouw de Jong en steekt ook nog de dijken door.quote:Op vrijdag 21 december 2012 07:21 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dan was jij het ze wlel even komen uitleggen he internetheld. Voor hetzelfde geld was het een doorgedraaid iemand op weg naar een kleuterschool bijvoorbeeld.
Nogal ja, als je niet in dat wereldje zit.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:15 schreef Asphias het volgende:
weekje ziek geweest en nu even extra willen trainen? weddenschap met een vriend? even helemaal geen zin meer in de rest van je ploeg maar je zit wel onder werktijd?
is het nou echt zo moeilijk om een realistische rede te bedenken waarom iemand een keertje alleen een mars houd?
Keek jij maar wat meer tv. Idioten met militaire geweren op straat zijn misschien wel te stom om zich militair te mogen noemen. Hoe dan ook een onbezonnen actie en degeme die verantwoordelijk is dient te worden aangepakt. Deze actie is een schande voor het leger.quote:Op vrijdag 21 december 2012 07:43 schreef Prutzenberg het volgende:
[..]
Ja, en voor hetzelfde geld verkracht hij tussendeur de hamster van mevrouw de Jong en steekt ook nog de dijken door.![]()
Kijk toch niet zo veel tv.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar toen de dienstplicht nog ingesteld was struikelde je zo ongeveer over de militairen in uniform.quote:Op vrijdag 21 december 2012 07:23 schreef DeParo het volgende:
[..]
Omdat militairen in vol ornaat niet tussen de burgers moeten komen zonder noodzaak.
Ja, dat vraag ik me ook af. Lijkt me dat ook een individuele mars gemeld moet worden als het met wapen is?quote:
Ach kijk, een paniekmens.quote:Op vrijdag 21 december 2012 07:21 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dan was jij het ze wlel even komen uitleggen he internetheld. Voor hetzelfde geld was het een doorgedraaid iemand op weg naar een kleuterschool bijvoorbeeld.
THEY WANTED FIRST BLOOD!quote:Op donderdag 20 december 2012 16:07 schreef Northside het volgende:
Foto van de militair in kwestie vlak voor hij het bos in ging:
[ afbeelding ]
Ja?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:27 schreef Bouke-p het volgende:
En wij gaan zo vaak een stuk marsen met wapens, met 2 man of n heel peloton. Denk je nou echt dat dat elke x gemeld word bij oom agent?
Dit zou veel verklaren.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:03 schreef slashdotter3 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)se-politie-uit.dhtml
Korte tijd later meldde de Johan Willem Frisokazerne in Assen, waar de lichtdebiele brigade is gelegerd, dat het om een oefening van een militair ging, die in zijn eentje in vol ornaat op mars was.
We leven niet meer in de jaren veertig.quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je bent, maar toen de dienstplicht nog ingesteld was struikelde je zo ongeveer over de militairen in uniform.
Als militair moeten trainen voor de vierdaagsequote:Op donderdag 20 december 2012 21:11 schreef LXIV het volgende:
Hij kan toch gewoon aan het trainen zijn. Voor de vierdaagse liep ik ook vaak alleen een km of 30. Niet supergezellig, maar soms kwam het niet anders uit.
1994.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:21 schreef DeParo het volgende:
[..]
We leven niet meer in de jaren veertig.
Toen liepen ze er ook hoor alleen voor een ander land vaakquote:Op vrijdag 21 december 2012 19:06 schreef Sloggi het volgende:
Bijna hetzelfde als zeventig inderdaad![]()
.
Hey, maar in dat Israel van jou loopt iedereen met z'n wapen door de supermarkt. Wat zeg je daar dan van?quote:
Antisemiet!quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:08 schreef Northside het volgende:
[..]
Hey, maar in dat Israel van jou loopt iedereen met z'n wapen door de supermarkt. Wat zeg je daar dan van?
Hey, maar in dat Israel is het ook oorlog, mocht je het even zijn vergeten tsjonge jonge denk eens na.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:08 schreef Northside het volgende:
[..]
Hey, maar in dat Israel van jou loopt iedereen met z'n wapen door de supermarkt. Wat zeg je daar dan van?
Oh ja, vuurgevechten overal he.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:10 schreef DeParo het volgende:
Hey, maar in dat Israel is het ook oorlog, mocht je het even zijn vergeten tsjonge jonge denk eens na.
Dankzij die wapens niet meer zo.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:13 schreef Northside het volgende:
[..]
Oh ja, vuurgevechten overal he.
Als Nederland in oorlog is mag je weer eens terugkomen met je onzin en dat weet je best wel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:14 schreef Northside het volgende:
[..]
Kijk die schande voor het leger dan!
[ afbeelding ]
Hangt ervan af wat je tot Israel rekent.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:10 schreef DeParo het volgende:
[..]
Hey, maar in dat Israel is het ook oorlog, mocht je het even zijn vergeten tsjonge jonge denk eens na.
Nou niet bepaald eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:30 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hangt ervan af wat je tot Israel rekent.
Je kunt in ieder geval nooit uit de maat lopen.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:06 schreef Compoantje het volgende:
Waarom zou je in je eentje een mars houden?
quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:10 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ze zijn er klaar voor!quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:22 schreef Sloggi het volgende:
Amfibische landing van Palestijnse mariniers?
Iraanse, Turkse, Syrische en bijvoorbeeld Egyptische oorlogsschepen bedreigen Israel elke dag. Daarnaast is een badplaats een populaire bestemming om aanslagen te plegen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:22 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Amfibische landing van Palestijnse mariniers?
Lol, nee, dat klopt.quote:Op vrijdag 21 december 2012 20:20 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Je kunt in ieder geval nooit uit de maat lopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |