Terechte klacht.... Op donderdagquote:Op donderdag 20 december 2012 15:16 schreef thats_meh het volgende:
Ik erger me groen en geel aan de hoeveelheid oude mensen die op zaterdag naar de winkel gaan.
Perfect geformuleerdquote:Op donderdag 20 december 2012 15:20 schreef Redbullkid het volgende:
Bejaardenecht de aids van de maatschappij
Toch niet de hele dag?quote:Op donderdag 20 december 2012 15:19 schreef DuTank het volgende:
Dude, de bridgeclubs en het biljarten is allemaal doordeweeks, hoe ga je dat combineren met hun tempo?
Haha das een goed idquote:Op donderdag 20 december 2012 15:21 schreef White_Flower het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zouden ze op moeten spelden.
jawel joh, uitslapen, ontbijten, badderen, lunch, middagdutje, avondeten, bridgen. Volgende dag hetzelfde alleen dan 's avonds biljarten. Woensdag zijn ze gebroken, misschien 's middags nog ff, net als de ouders met kinderen op de basisschool even de stad in. Donderdag biljart en vrijdag bridge. Zaterdag vrij.quote:
Ik werk de hele week, incl. 's avonds.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:23 schreef Aldo-MC het volgende:
Geen respect voor ouderen hebbenWaarom ga jij niet lekker op een andere dag dan?
Je kan toch ook via een webwinkel bestellen?quote:Op donderdag 20 december 2012 15:24 schreef thats_meh het volgende:
[..]
Ik werk de hele week, incl. 's avonds.
Daarom laat die mensen lekker. Als deze trend zich doorontwikkeld slaan ze je tegen de tijd dat wij opaatjes zijn dood als je ook maar uit je raam durft te kijken.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:27 schreef Frank_Drebin het volgende:
Komt door eenzaamheid. Dat botst weer met het weinige geduld dat mensen tegenwoordig hebben.
bloedprikken moet meestal nuchterquote:Op donderdag 20 december 2012 15:18 schreef JackieBrown het volgende:
Terechte klacht, net als dat ze klokslag 8 uur in de ochtend gaan bloedprikken of massaal tussen 10 en 12 naar de apotheek gaan. Ze hebben de hele dag de tijd!
Of ze gaan contant betalen, elk centje uittellen.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:33 schreef Perrin het volgende:
Of bij de drogist aan de kassa uitgebreid productadvies gaan vragen terwijl er een dikke rij wachtenden achter ze staat.
Dan hebben ze waarschijnlijk zelf kutkoters die een veelvoud aan ergernis opleveren in zo'n winkelcentrum.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:35 schreef plopkweker het volgende:
Even een jaartje of wat wachten en deze mensen aanhoren over hoe ze het vonden om zich zo uit te laten tegen de ouderen in de maatschappij.
Dus neem je verantwoordelijkheid op tijd, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:20 schreef Redbullkid het volgende:
Bejaardenecht de aids van de maatschappij
Dat ja.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:20 schreef error_404 het volgende:
[..]
Terechte klacht.... Op donderdag
Ik ben van plan maximaal 70-75 te worden. Zodra ik niet normaal meer kan denken/functioneren maak ik er zelf een einde aanquote:Op donderdag 20 december 2012 15:44 schreef freeDragon het volgende:
[..]
Dus neem je verantwoordelijkheid op tijd, zou ik zeggen.
De meeste kerels halen de 70 niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:47 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik ben van plan maximaal 70-75 te worden. Zodra ik niet normaal meer kan denken/functioneren maak ik er zelf een einde aan. Mijn leefstijl is ook aangepast hierop, het moet echt een wonder zijn mocht ik ouder dan 75 worden
Perfect.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:48 schreef White_Flower het volgende:
[..]
De meeste kerels halen de 70 niet.
Als je niet meer normaal kan denken/functioneren, is het al te laat. Neem een marge van een jaar of tien (60-65), dan lopen we niet het risico dat je ons in de weg loopt.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:47 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Ik ben van plan maximaal 70-75 te worden. Zodra ik niet normaal meer kan denken/functioneren maak ik er zelf een einde aan. Mijn leefstijl is ook aangepast hierop, het moet echt een wonder zijn mocht ik ouder dan 75 worden
Toch te veelquote:Op donderdag 20 december 2012 15:48 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ik ben 22, dus ik denk niet dat jij daar veel last van zal bevindenquote:Op donderdag 20 december 2012 15:50 schreef freeDragon het volgende:
[..]
Als je niet meer normaal kan denken/functioneren, is het al te laat. Neem een marge van een jaar of tien (60-65), dan lopen we niet het risico dat je ons in de weg loopt.
Het zijn meer oudere vrouwtjes die schijtvervelend zijn. De oudere mannen zijn meestal wel langer helder.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:48 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Nou, dat moet je niet zeggen hoor. Ik ken aardig wat oude kerels die strontvervelend zijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:51 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Het zijn meer oudere vrouwtjes die schijtvervelend zijn. De oudere mannen zijn meestal wel langer helder.
Een mens wordt gemiddeld 83, vrouw of man maakt tegenwoordig niet meer uit. Lange tijd heeft dat geklopt wat jij zegt maar dat kwam door ongezonde arbeid.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:48 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ik zeg ook maar wat Frank, dat weet je toch.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Een mens wordt gemiddeld 83, vrouw of man maakt tegenwoordig niet meer uit. Lange tijd heeft dat geklopt wat jij zegt maar dat kwam door ongezonde arbeid.
Oja, dat is waar. Ik vergeet het nog weleens.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:57 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Ik zeg ook maar wat Frank, dat weet je toch.
Dat zal de leeftijd wel zijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Oja, dat is waar. Ik vergeet het nog weleens.
Klopt.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:59 schreef White_Flower het volgende:
[..]
Dat zal de leeftijd wel zijn.
Haha, ja zaterdag is een mooie dag daarvoor.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Klopt.
Topic herinnert mij er toch maar weer mooi aan om van het weekend lekker te gaan winkelen om kerstcadeautjes te kopen.
zelfs dan komen er bejaarden die de supermarkt zien als een verzetje om er even tussenuit te zijn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |