Dat zal wel niet uitmaken. De officiële heeft ook nog i9300 in de naam.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:52 schreef shiznuts het volgende:
Hij heeft het letterlijk over een phone met typenaam 'Galaxy S3' uit China bestellen...
Ok thnx brengt me al een stapje verder.quote:Op zaterdag 29 december 2012 13:40 schreef shiznuts het volgende:
En je kent niet iemand die er wel verstand van heeft?
Hier nog een keer mijn stap -> resultaat-post:
› DIG / Chinese Smartphones #9 - Waar inmiddels iedereen er al eentje heeft?
Let vooral op:
[..]
Hier een video:
Ook als 'Freelander I20' te koop. hè.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:00 schreef Splackavellie02 het volgende:
Weet iemand waar de Newman N2 leverbaar is? Ik zit ook even te kijken voor een leuke quadcore, en de N2 vind ik wat mooier dan de Honor 2.
Die ZTE U950 zou ik mijden, leuk het is een quadcore, maar scherm resolutie is maar 800*480.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:20 schreef Haque het volgende:
hier een quadcore onder de 200euro
http://www.fastcardtech.c(...)roid-Smartphone.html
Die etotalk en fastcardtech etc staan wel echt veel toestellen op ja
Mja ik ben van plan een g2 te kopen die heeft ook maar 800 480. Fuck man dit is echt moeilijk :p G3 is te groot, neo is kwalitatief niet zo sterk. Rest is allemaal meteen al weer duurder.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:25 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Die ZTE U950 zou ik mijden, leuk het is een quadcore, maar scherm resolutie is maar 800*480.
g2 is goedkoper als de neo, heeft alleen een minder scherm. Via mixeshop is hij 142dollar.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:35 schreef Diqiu-Long het volgende:
Je zou natuurlijk ook wat meer kunnen uitgeven en voor een Huawei Honor 2 kunnen gaan bijvoorbeeld, als je het ja over een kwalitatief goed toestel hebt, maar daar betaal je ook voor en dan is Honor 2 nog goedkoop ook.
Een Neo is ja veel voor weinig en dan lever je wat in op software ondersteuning en dergelijke, de prijs is er ja ook naar.
Maja ook niet onbelangrijk werkt zo'n toestel wel op onze freqenties, van de honor 2 kan ik dat 200% zeggen ja, maar die ZTE U950 niet.
Maar let op: er zijn mensen met G2 die melden dat hun 3g niet werkt. Er zijn er ook waarbij het wel werkt.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:39 schreef Haque het volgende:
[..]
g2 is goedkoper als de neo, heeft alleen een minder scherm. Via mixeshop is hij 142dollar.
Met moeite maar het is gelukt, hartelijk dank!quote:Op zaterdag 29 december 2012 12:20 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zie hierboven, windows PC is vereist.
Nou eerlijk gezegd vond ik browsen op een smartphone twee jaar geleden minder fijn dan nu en dat heeft alles te maken met de resolutie, met QHD gaan het al stuk fijner, maar 720p is bijna perfect want websites hebben nooit echt een veel hogere resolutie.quote:Op zaterdag 29 december 2012 14:56 schreef Tsurany het volgende:
Sowieso dat geneuzel om resolutie... iedereen kocht twee jaar geleden nog telefoons met een lagere resolutie en je hoorde niemand mekkeren. Pas nu hogere resoluties beschikbaar zijn is dat opeens een must.
Bedoel je dit ?quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:07 schreef g0dz0r het volgende:
Vandaag ook de Neo binnen gekregen!
Enige is, ik kan al die handige handleidingen niet meer vinden om hem van een andere rom te voorzien of te rooten oid. Zou iemand een linkje voor me hebben? Ik heb echt gezocht en gezocht maar ik lees er blijkbaar overheen oid?
Enige wat ik tegenkom is een video om hem te rooten, niet gelukt helaas.
*zucht* Het lijkt alsof je niet eens moeite doet om het te zien. In dit topicdeel is het pas tig keer verteld (je hoeft maar een paar reacties terug te lezen) en er staan gewoon links in de OP (OpeningsPost) onder de spoiler 'Community support (Rooting, tweaks & reviews)' by de dualcores.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:07 schreef g0dz0r het volgende:
Vandaag ook de Neo binnen gekregen!
Enige is, ik kan al die handige handleidingen niet meer vinden om hem van een andere rom te voorzien of te rooten oid. Zou iemand een linkje voor me hebben? Ik heb echt gezocht en gezocht maar ik lees er blijkbaar overheen oid?
Enige wat ik tegenkom is een video om hem te rooten, niet gelukt helaas.
quote:Ok, ik zal het nog eens kort en krachtig uitleggen dan.
Als je net je Neomobile N002 hebt...en je hebt er nog niks mee gedaan, dan:
Firmware upgrade (official) Txx -> Txx via Stock Recovery
› Formatteer een microSD-kaart en zet de laatste ROM erop
› Start in recovery (telefoon uit, dan: volume+ & powerbutton ingedrukt houden)
› Linksonder komt te staan dat 'ie in 'recovery' gaat
› Het recovery-menu moet je eerst tevoorschijn toveren door op 'home' te drukken
› Om een upgrade uit te voeren, selecteer de .zip en laat 'em z'n magic doen
› Herstart
› Mogelijk krijg je een Chinese start-up guide, baan je hier een weg doorheen, taal veranderen doe je via settings en dan het keyboardtoetsje waar een 'A'-tje bij staat en dan de eerste regel Chinese tekens, daarna 'English'
Je hebt nu Stock Recovery en Firmware Txx zónder root en zónder Play store
Óf, indien al de laatste official Firmware draaiend...
Initial ROOT:
› PDANet installeren op computer & phone
› Laatste root_with_recovery_by_bin4ry downloaden: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1886460
› Unpack.
› Maak een USB-verbinding aan tussen computer en phone
› Zorg dat je USB-tether aanzet op je phone (PDANet app)
› Open 'opdrachtprompt'
› Navigeer naar de map root_with_recovery_by_bin4ry
› Eenmaal in deze map voer ' stuff\adb devices ' uit
› Als deze een device-id gevonden heeft en weergeeft, ga door, anders is er ergens iets mis, ga niet door
› Je device is gevonden, voer 'runme' uit
› Kies '1'
› Kies op je phone om de data te 'restoren'
› Je phone reboot in korte tijd en heeft root / superuser access verkregen
Je hebt nu Stock Recovery en Firmware Txx mét root en zónder Play store
CWM (ClockWork Mod) Recovery
› Pak de bestanden uit i124Q's post hier
› Zet de bestanden op de microSD-kaart
› Installeer de mobileuncle.apk (navigeer ernaar via de File Manager, vink Settings > Security > Unknown sources aan)
› Open de Mobile Uncle app en flash de recovery met de geleverde recovery-image
› Laat je telefoon herstarten
Je hebt nu CWM Recovery en Firmware Txx mét root en zónder Play store
Dan kun je óf Gapps, of een complete CWM-compatible ROM (NL bijvoorbeeld) flashen
Gapps flashen
› Als je vorige stap hebt gevolgd heb je de gapps zip-file uit deze post
› Breng je toestel in Recovery-mode (volume+ & powerbutton ingedrukt houden)
› Selecter 'update from sd', navigeer naar de gapps zip-file en installeer
› Herstarten
Je hebt nu CWM Recovery en Firmware Txx mét root en mét Play store
Thanks maar ben echt al 2 uur aan het zoeken geweest, zelf heb ik er ook een hekel aan maar ik kwam er gewoon echt niet uit. Ook met hulp niet trouwens, ik zal wel te moe zijn oid.quote:Op zaterdag 29 december 2012 19:16 schreef shiznuts het volgende:
[..]
*zucht* Het lijkt alsof je niet eens moeite doet om het te zien. In dit topicdeel is het pas tig keer verteld (je hoeft maar een paar reacties terug te lezen) en er staan gewoon links in de OP (OpeningsPost) onder de spoiler 'Community support (Rooting, tweaks & reviews)' by de dualcores.
Maar goed, hier nog maar eens een keer:
[..]
Heb zelf net besteld, g2 1gb ram en 8mp ¤ 123,60 vond ik wel goed te doen. Ben wel benieuwd hoe het werkt maar ga ervan uit dat ik er minstens net zoveel mee kan als met mijn htc Desire squote:Op vrijdag 28 december 2012 20:23 schreef Haque het volgende:
[..]
Hier zit ik ook naar te kijken. Twijfel nog tussen de traditionele g2 (512ram, 5px camera) en de high versie (1gb ram, 8px camera). zit 28 dollar verschil tussen. Wat zouden jullie doen :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |