Zelfde probleem hier. Alleen iets minder erg. Lijkt niks aan te doen.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:23 schreef mathske1 het volgende:
Mijn eerste negatieve ervaring met de Neo:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Iemand dit al eens voorgehad? Of weet wat het juist is en hoe het te verhelpen? Ik weet in elk geval dat het niet mn screenprotector is, die heb ik er ondertussen al afgehaald..
Thanks
De G3 is inderdaad een heel mooi toestel, enige wat ik echt haat aan het toestel is de dikte er van. Het is gewoon letterlijk een baksteen.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:30 schreef Xenorium het volgende:
De Neo heeft zeker geen IPS scherm, ik was in de veronderstelling toen ik hem kocht dat dat wel het geval was.
Als ik dat had geweten had ik ook voor de G3 gegaan. Alhoewel ik zelf niet erg gecharmeerd ben van het design van de G3. Lijkt net een te grote Zippo.
[ afbeelding ]
Je moet toch ergens die heerlijke batterij kwijtquote:Op woensdag 26 december 2012 14:32 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
De G3 is inderdaad een heel mooi toestel, enige wat ik echt haat aan het toestel is de dikte er van. Het is gewoon letterlijk een baksteen.
Ik haal er geen 2 dagen mee hoorquote:Op woensdag 26 december 2012 14:39 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Je moet toch ergens die heerlijke batterij kwijt
2 dagen gebruiken en dan nog niet eens de 29-11 rom(meer dan 2 uur screen time)
Er zijn een aantal mensen die het hadden over een niet werkende 3G maar bij een vriend van mij werkte het prima wellicht provider afhankelijk (of een instelling niet goed).quote:Op woensdag 26 december 2012 14:40 schreef Ditty het volgende:
Hoi,
ik ben aan het kijken voor een nieuwe telefoon, nu lijkt mij de Jiayu G2s wel een geschikt, goedkoop en niet zo heel groot zoals de g3. Heeft iemand goede of slechte ervaringen hiermee?
29-11 rom eens installerenquote:Op woensdag 26 december 2012 14:42 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Ik haal er geen 2 dagen mee hoor
Met wat voor gebruik? ik kijk vandaag ff hoe hij het uithoudt zonder wifi etc.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:59 schreef Xenorium het volgende:
Probeer het eens zou ik zeggen. De mijne houdt het gewoon een dag vol.
Ik heb m'n Neo ingesteld zodat hij snachts uitschakelt. Verder staat wifi altijd uit. Behalve als ik ff wil internetten. Maar toch draint hij als een malle.quote:Op woensdag 26 december 2012 15:21 schreef Xenorium het volgende:
Wifi aan bijna altijd, ook 'snachts. 3g af en toe aan. Ik ben geen zware gebruiker, dat is waar.
Oke bedankt voor je reactie, ik denk dat ik hem van de week ga bestellen bij pandawillquote:Op woensdag 26 december 2012 14:42 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Er zijn een aantal mensen die het hadden over een niet werkende 3G maar bij een vriend van mij werkte het prima wellicht provider afhankelijk (of een instelling niet goed).
Verder was de G2 en G2+ wel een leuk/mooi toestel
Ben ik ook al even mee bezig geweest. Krijg alleen zeer veel verschillen die ik moet gaan rechttrekken met de hand. Voorlopig maar weer even weggelegd.quote:Op woensdag 26 december 2012 13:04 schreef bdacier het volgende:
[..]
Daar ben ik het helemaal mee eens! Ik zat mezelf gister eens in te lezen of ik niet een Miui rommetje zou kunnen cooken gebaseerd op stock T15.... Maar dan moet ik eerst weer eens ubuntu in m'n virtuele pc hangen. Aangezien Xenorium al een NL T12 heeft gemaakt, zou het dus ook mogelijk moeten zijn om deze als base te nemen en dan een volledig NL Miui gevalletje ervan te maken!
Let ff op het volgende:quote:Op woensdag 26 december 2012 21:50 schreef ikzouhetnietweten het volgende:
Wil deJiayu JY-G3. Waar kan ik hem het goedkoopst halen? (geen agent o.i.d.)
Voorkeur is Aliexpress maar is allemaal Pre-order.
Ik kwam deze hier tegen:
http://www.banggood.com/W(...)rtphone-p-56647.html
http://www.pandawill.com/(...)gps-wifi-p66077.html
Is Banggood betrouwbaar, verschepen binnen 1 dag? Iemand ervaringen? Nog andere websites? Thanks.
Heb al meerdere non-smartphone bestellingen ook bij Banggood gedaan. Topservice wel.quote:Op woensdag 26 december 2012 14:37 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Banggood lijkt nog altijd tot ieders tevredenheid de Jiayu G3 uit te leveren. Helaas is de coupon ' bgxmas ' expired. Maar je kunt nog ' b185f7 ' gebruiken. Dan heb je 'em voor US$191.90 .
Als je iemand een plezier wilt doen kun je hen vragen op je e-mailadres getipt te worden, bij elk artikel staat namelijk 'Send $10 Gift Card to your friend. Invite & Save! Get $3 each time you refer a friend..'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |