Seks! Vrijwel iedereen doet het of heeft het erover. Maar wat betekent seks nu voor jou (en je partner)? Meningen, ideeën, vragen en discussies zijn welkom. Geen puberaal gedrag aub.
Hier vind je allemaal super toffe (vaste) users die over van alles kunnen praten. Het gaat hier niet alleen om of over seks, maar eigenlijk wel vaak. Ook praten we vaak over het weer, over BBQ'en, over vakantie en over leuke toffe dingen zoals roze olifanten en lolly's met spinnen erin. Maar ook over spelletjes zoals weerwolfje en flesjedraaien. Je kan het zo gek niet bedenken of er wordt hier over gesproken!
Ik maak er een keer een opmerking over en behalve die persoon raken andere vrouwen van slag
Ti's toch wel komisch eigenlijk
Het is meer dat dit soort opmerkingen altijd van mannen komen. Altijd. And it's annoying. En van slag? Doe normaal man, misschien dat woord even in het woordenboek opzoeken.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Op donderdag 20 december 2012 14:30 schreef Spezza19 het volgende: Van slag ja... Meteen twee dames die zich aangesproken voelen en flink in verdediging gaan....
Flink in verdediging, schiet op man. Alleen omdat wij zeggen dat we je opmerking sneu vinden ? Grow a pair, mafkees.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Het is meer dat dit soort opmerkingen altijd van mannen komen. Altijd. And it's annoying. En van slag? Doe normaal man, misschien dat woord even in het woordenboek opzoeken.
Op donderdag 20 december 2012 14:30 schreef Spezza19 het volgende: Van slag ja... Meteen twee dames die zich aangesproken voelen en flink in verdediging gaan....
Flink in verdediging?
Hou op man, ik doe het zowat in mijn broek
When ego leads, failure follows. || justdiggit.org ||
Dat niet meteen, maar er werd mij eens gevraagd of ik over iemand heen zou pissen als ze me dat zou vragen. Ik zei ja Boeit mij dat of een meiske door mij ondergezeken wil worden, als ze dat nou lekker vindt