Da's niks vergeleken bij Dquote:
Vanavond ga ik er misschien ook langs met Miss Tuk. Zal ik een munt van één cent doormidden knippen en een halve cent doneren?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb de twijfelachtige eer om het laagste bedrag gestort te hebben. Gisteravond 1 cent door de brievenbus gedaan
Je gaat me toch niet ondertreffen hè?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vanavond ga ik er misschien ook langs met Miss Tuk. Zal ik een munt van één cent doormidden knippen en een halve cent doneren?
Doneer anders wat Servisch geld ofzoquote:Op donderdag 20 december 2012 14:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vanavond ga ik er misschien ook langs met Miss Tuk. Zal ik een munt van één cent doormidden knippen en een halve cent doneren?
Hij oogde altijd zo slank. What happened? Zit hij ook aan het suikerbrood of zo?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's niks vergeleken bij D
Dan liever Griekse euro'squote:Op donderdag 20 december 2012 14:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doneer anders wat Servisch geld ofzo
Heb ik niet liggen.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doneer anders wat Servisch geld ofzo
Misschien kun je Krea's Forints wel lenen?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heb ik niet liggen.Ik koop altijd door tot mijn laatste Dinar uit de portemonnee is verdwenen. Ook al is het een zakje soep in de supermarkt.
Die zijn heiligquote:Op donderdag 20 december 2012 14:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Volgens mij heb ik ook nog wel ergens guldens..
D woog altijd al 450 kilo. Da's echt fantastisch! Dat jij op fatties valt (en hem dus als mager ziet) is jouw probleem.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hij oogde altijd zo slank. What happened? Zit hij ook aan het suikerbrood of zo?
quote:Op donderdag 20 december 2012 14:36 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo lekker douchen en niet naar de Oude Markt.
Al gedaan vanmiddag, maar knapte toch meer op van het stomenquote:Op donderdag 20 december 2012 14:40 schreef Samzz het volgende:
Ik knap altijd enorm op van douchen. Dus dat ga ik zo lekker doen.
Hoe deed ik dat?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik voel me echt al een stuk beter.
Misschien iets korter douchenquote:Op donderdag 20 december 2012 14:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik word jusit sloom van douchen, net als van koffie
Ik sta er amper 5 min onderquote:
Reduceren tot 2 minuten.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik sta er amper 5 min onder
Wat had je dan?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik mocht in die periode van mijn huiduitslag maar 7 minuten per week douchen
quote:Op donderdag 20 december 2012 14:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik mocht in die periode van mijn huiduitslag maar 7 minuten per week douchen
Ik had het over mijn hele lichaam. Dat is denk ik anders dan wat jij bedoeldquote:Op donderdag 20 december 2012 14:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ja, dat krijg ik ook wel eens, maar dat heeft geen gevolgen voor het douchen
More cushion for the pushin'...quote:Op donderdag 20 december 2012 14:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
D woog altijd al 450 kilo. Da's echt fantastisch! Dat jij op fatties valt (en hem dus als mager ziet) is jouw probleem.
Maar wat is dat dan precies?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had het over mijn hele lichaam. Dat is denk ik anders dan wat jij bedoeld
Ik had gewoon zoals jij huiduitslag kent, over mijn hele lichaam. Niet op maar 1 plekje.quote:
That's the least of your worries. Ik doe niet anders als ik in de zomerzon lig te frituren.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oh, en ik moest me deppend afdrogen. Dus niet ruw droog'vegen' maar deppen
Ja. Maar douchen is ook niet goed voor je.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
That's the least of your worries. Ik doe niet anders als ik in de zomerzon lig te frituren.Die 7 minuten per week...
En de dermatoloog weet niet waardoor het veroorzaakt wordt?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik had gewoon zoals jij huiduitslag kent, over mijn hele lichaam. Niet op maar 1 plekje.
Allergische reactie op stijfsel in nieuwe kledingquote:Op donderdag 20 december 2012 14:54 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En de dermatoloog weet niet waardoor het veroorzaakt wordt?
Ze trekken zich nu al niks van die sterfte aan, dus boeiend.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:55 schreef Daywalk3r het volgende:
Het zal wat zijn dat als wannneer je dat geld gaat storneren een vrouw in Malawi lineair haar baby weer terug gaat duwen omdat ze dan nog geen inenting kan regelen.
Allergie voor stijfselsquote:Op donderdag 20 december 2012 14:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Allergische reactie op stijfsel in nieuwe kleding
Dan krijg ik de piem niet eens schoonquote:
Gelukkig niet voor alles wat stijf is hoorquote:
Daar hebben ze washandjes voor uitgevondenquote:Op donderdag 20 december 2012 14:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan krijg ik de piem niet eens schoon
Justin heeft daarvoor een wattenstaafje nodig.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:57 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar hebben ze washandjes voor uitgevonden
Precies, voor dat gepriegel heb ik wel wat langer nodigquote:Op donderdag 20 december 2012 14:59 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Justin heeft daarvoor een wattenstaafje nodig.
quote:Op donderdag 20 december 2012 14:59 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Justin heeft daarvoor een wattenstaafje nodig.
quote:Kamer wil af van wet zondagsrust
Update: donderdag 20 dec 2012, 13:40
Een meerderheid in de Tweede Kamer wil dat de Zondagswet wordt geschrapt. Een motie daarover van D66 is mede ondertekend door de VVD en wordt door PvdA en GroenLinks gesteund.
Volgens D66 worden burgers die geen behoefte hebben aan zondagsrust door de wet beperkt in wat ze kunnen doen. De partij zegt dat de zondagsrust niet wettelijk geregeld hoeft te worden, maar dat gemeenten daar over moeten gaan.
In de Zondagswet (1953) staat onder meer dat er op zondag voor 13.00 uur geen evenementen gehouden mogen worden. Wel zijn hier uitzonderingen op mogelijk. Ook lawaai maken is verboden.
Gelovigen, gotta love 'emquote:Op donderdag 20 december 2012 15:02 schreef ACT-F het volgende:
[..]![]()
Dat daar überhaupt nog een wet voor bestaat
quote:
En nu nog het recht op vrijheid van godsdienst afschaffen. Dat kan prima onder vrijheid van meningsuiting gebracht worden.quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 15:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Heb je toch tegen me gelogen J
quote:Op donderdag 20 december 2012 14:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Gelukkig niet voor alles wat stijf is hoor
Ik kreeg meteen een visual van Paris Hilton in die South Park aflevering.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, nog een keertje stomen.. Kijken hoeveel liter slijm ik nu ophoest
Zegt me zo niksquote:Op donderdag 20 december 2012 15:11 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik kreeg meteen een visual van Paris Hilton in die South Park aflevering.
Al flink wat slijm kwijt weer. Alsof ik ineens het dubbele longinhoud heb joh!quote:Op donderdag 20 december 2012 15:18 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Is misschien maar beter ook.Stoom ze, tijgerrr...
quote:Op donderdag 20 december 2012 15:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Alsof ik ineens het dubbele longinhoud heb joh!
En dan vakantiequote:Op donderdag 20 december 2012 15:44 schreef Kreator het volgende:
Gaat hard hier....
Nog 1 dag en 1 uur.
Oh, ik dacht tot de wereld verging..quote:
Ik had iets wat erop lijkt met nog een ander goedje erbij in, om longontsteking te voorkomen danwel te remmen.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:45 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dan werkt het niet inderdaad. De oplossing voor mij met dit soort dingen normaal.
Kun je dat spul niet opnieuw verkrijgen dan? Ik heb het jaren niet gebruikt (IVM alleen buitensport) en kon het ook zo weer ophalen bij de apotheek.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik had iets wat erop lijkt met nog een ander goedje erbij in, om longontsteking te voorkomen danwel te remmen.
Nee, dat spul wat ik had niet. Als ik dat weer wil moet ik weer langs de HA. En mijn HA is kut want ik heb 2 weken geleden gebeld en 2 januari kan ik er pas terechtquote:Op donderdag 20 december 2012 15:49 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Kun je dat spul niet opnieuw verkrijgen dan? Ik heb het jaren niet gebruikt (IVM alleen buitensport) en kon het ook zo weer ophalen bij de apotheek.
Ow dat schiet ook niet op inderdaadquote:Op donderdag 20 december 2012 15:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee, dat spul wat ik had niet. Als ik dat weer wil moet ik weer langs de HA. En mijn HA is kut want ik heb 2 weken geleden gebeld en 2 januari kan ik er pas terecht
En dan ga ik niet eens voor mijn longen.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow dat schiet ook niet op inderdaad.
Best zuur. Heb je eindelijk weekend, vergaat de aarde...quote:Op donderdag 20 december 2012 15:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oh, ik dacht tot de wereld verging..
Jaquote:Op donderdag 20 december 2012 16:29 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Best zuur. Heb je eindelijk weekend, vergaat de aarde...
Eensquote:Op donderdag 20 december 2012 16:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik kan je wel zeggen dat ik enorm opgelucht ga zijn op 22 december. Zijn we eindelijk van dat geneuzel af
- De auto start niet: omg doomsday!quote:Op donderdag 20 december 2012 16:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik durf te wedden dat, wat er ook gebeurd morgen, alles verweten gaat worden aan de zogenaamde 'doemdag'.
'Mijn longontsteking zet door, kut maya'squote:Op donderdag 20 december 2012 16:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
- De auto start niet: omg doomsday!
- Ik moet poepen: omg doomsday!
- Ik ben ziek: omg doomsday!
- etc
Wie verzint er wat leuke dingen?
Ook als de wereld niet vergaat?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik durf te wedden dat, wat er ook gebeurd morgen, alles verweten gaat worden aan de zogenaamde 'doemdag'.
Maar dat is helemaal niet leukquote:Op donderdag 20 december 2012 16:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
'Mijn longontsteking zet door, kut maya's'
Ja, let maar op.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:49 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
Ook als de wereld niet vergaat?
Jij bent niet leukquote:Op donderdag 20 december 2012 16:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar dat is helemaal niet leuk
Een longontsteking is niet leuk... tenzij jij er plezier aan beleeft natuurlijkquote:
Als de wekker om 7:10 gaat en Miss Tuk met d'r putlucht mijn kant op gaapt... DOOMSDAY!quote:Op donderdag 20 december 2012 16:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
- De auto start niet: omg doomsday!
- Ik moet poepen: omg doomsday!
- Ik ben ziek: omg doomsday!
- etc
Wie verzint er wat leuke dingen?
Die dingen die jij zei zijn ook niet leukquote:Op donderdag 20 december 2012 16:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een longontsteking is niet leuk... tenzij jij er plezier aan beleeft natuurlijk
Nu ben ik toch echt benieuwd; wat is er wel leuk aan Miss Tuk?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als de wekker om 7:10 gaat en Miss Tuk met d'r putlucht mijn kant op gaapt... DOOMSDAY!
Gadverdammequote:Op donderdag 20 december 2012 16:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Als de wekker om 7:10 gaat en Miss Tuk met d'r putlucht mijn kant op gaapt... DOOMSDAY!
Daar kom ik ook maar niet achter.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nu ben ik toch echt benieuwd; wat is er wel leuk aan Miss Tuk?
Ik krijg de indruk dat we daar nooit achter zullen komenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kom ik ook maar niet achter.
Eigenlijk boeit het me vrij weinig, maar dat negatieve steeds valt wel opquote:Op donderdag 20 december 2012 16:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik krijg de indruk dat we daar nooit achter zullen komen
Neem me niet te serieus hè.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk boeit het me vrij weinig, maar dat negatieve steeds valt wel op.
Wel dus. Rokersadem meurt altijd 's ochtendsquote:
Ja, daarom ben ik wel nieuwsgierig naar wat er wel goed is aan die dame, dat hij niet de ballen heeft om haar te dumpen, met zn negatieve gezeik over haar.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Eigenlijk boeit het me vrij weinig, maar dat negatieve steeds valt wel op.
Ja, leer eens te waarderen wat je hebt.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:59 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Neem me niet te serieus hè.En je weet dat ik een negatieve zeikstraal ben...
Of het nu 4 of 6 op de schaal van Meur is, meur is meur...quote:Op donderdag 20 december 2012 16:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wel dus. Rokersadem meurt altijd 's ochtends. Nog erger dan niet-rokersadem
.
Ik ben het er niet mee eensquote:Op donderdag 20 december 2012 17:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Of het nu 4 of 6 op de schaal van Meur is, meur is meur...
quote:Op donderdag 20 december 2012 17:01 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Of het nu 4 of 6 op de schaal van Meur is, meur is meur...
Ik ook niet.quote:
Moet ik Miss Tuk dumpen omdat ze 's morgens net als iedereen uit haar giechel riekt?quote:Op donderdag 20 december 2012 16:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, daarom ben ik wel nieuwsgierig naar wat er wel goed is aan die dame, dat hij niet de ballen heeft om haar te dumpen, met zn negatieve gezeik over haar.
quote:Op donderdag 20 december 2012 17:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ik ook niet.
Je hebt een beetje meur die nog dragelijk is, en je hebt een megameur waarbij je over die persoon heen kotst op het moment dat je het ruikt.
Nee, er is wel meer gezeik over haar voorbij gekomen dan alleen om haar ochtendmeur.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:03 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Moet ik Miss Tuk dumpen omdat ze 's morgens net als iedereen uit haar giechel riekt?
Dat heb ik ook nooit beweerdquote:Op donderdag 20 december 2012 16:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die dingen die jij zei zijn ook niet leuk
Ik las ochtendhumeurquote:Op donderdag 20 december 2012 17:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee, er is wel meer gezeik over haar voorbij gekomen dan alleen om haar ochtendmeur.
Brengt het tenminste nog wat op.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:53 schreef Oldenzaal het volgende:
Als het glazen huis afgebroken wordt, gaat het dan naar de glasbak?
Nee, gaat naar Boels.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:53 schreef Oldenzaal het volgende:
Als het glazen huis afgebroken wordt, gaat het dan naar de glasbak?
Ik zou de halogeenlamp in het gezicht van de monteur kapotslaan.quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:37 schreef Kreator het volgende:
...ze hebben dus gistermiddag het lampje vervangen? Ja, die scheen dus gisteravond op de maan ipv de grond. Kon er vanmorgen weer heen.
Ze zijn niet blij met mij daar. Ik heb eerst een klacht via de website ingediend. En toen werd ik nog gebeld hoe de service was.quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:41 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ik zou de halogeenlamp in het gezicht van de monteur kapotslaan.
Heel goed. Weet je in ieder geval dat je daar nooit weer een auto moet kopen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze zijn niet blij met mij daar. Ik heb eerst een klacht via de website ingediend. En toen werd ik nog gebeld hoe de service was.
Vanmorgen kreeg ik een mail hoe de service was. Daar heb ik ingezet: jullie doen meer moeite om te vragen hoe de service was, dan dat je service verleent.
Ik ben zo moe en verrot dat ik waarschijnlijk een taxi moet bellen om thuis te komen vanmiddag. Maar misschien ga ik nog wel ff.quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:51 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heel goed. Weet je in ieder geval dat je daar nooit weer een auto moet kopen.
Ik denk trouwens niet dat ik vanavond na de borrel de stad nog in ga. M'n keel voelt als schuurpapier, dus ik ga waarschijnlijk 's avonds thuis onder mijn fleecedekentje op de bank liggen.
Ik App je sowieso nog wel even.quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben zo moe en verrot dat ik waarschijnlijk een taxi moet bellen om thuis te komen vanmiddag. Maar misschien ga ik nog wel ff..
Dat is netjes ja. Ik moet er nog steeds een keer langs (hard)lopen om even te checken...quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:28 schreef Kreator het volgende:
Huidige bewoners van mijn nieuwe huis zijn wel tof trouwens. Gisteravond ff langsgeweest om te vragen of het inmeten van de keuken vast zou kunnen voordat ik de sleutel krijg. Was geen probleem. Kon ook langskomen wanneer ik wilde om dingen te regelen en meten enzo.
Nice...
Je weet dat een stalen ros een ander woord voor fiets isquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:20 schreef Kreator het volgende:
Ik moest vd week 300 meter fietsen. Van werk naar garage. regende pijpenstelen... dan weet je weer waarom je een stalen ros hebt.
Ja. Het was nog vroeg.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je weet dat een stalen ros een ander woord voor fiets is?
Ben je vannacht geneukt?quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:46 schreef Samzz het volgende:
Als alle einde van de wereld-nachten zo zijn, dan teken ik ervoor. Wel jammer dat het bagger weer is.
Nee, ik heb ontzettend goed geslapen! Was al weer een paar nachten terug dat ik zo lekker sliepquote:
Nice! Ik ook wel... gelukkig...quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik heb ontzettend goed geslapen! Was al weer een paar nachten terug dat ik zo lekker sliep.
Ik ga rond vier uur naar de Oude Markt, m'n beste vriendin is er dan, dus ik kom even hoi zeggen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:56 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nice! Ik ook wel... gelukkig...
Misschien met de lunch even naar de Oude Markt lopen.
Dude! ben je gek ofzo. Dat kost miljoenen, misschien wel miljarden...quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:51 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik ben de virus-rootkit-alles-wat-niet-op-een-computer-hoort-infected laptop van Slot aan het schoonmaken.
Ik ook. Heerlijk. Wel irritant dat ik 12x schrok van kutkoters die uit de stad (lang leve SR) kwamen rollen verkeersborden omgooiden, stalen en vuurwerk afstaken.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik heb ontzettend goed geslapen! Was al weer een paar nachten terug dat ik zo lekker sliep.
Assiej is er?quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga rond vier uur naar de Oude Markt, m'n beste vriendin is er dan, dus ik kom even hoi zeggen.
Hij heeft wel een mooie wallpaper van z'n vrouw en kids. L. ziet er best oké uit.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dude! ben je gek ofzo. Dat kost miljoenen, misschien wel miljarden...
Volgens mij niet...?quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Assiej is er?
[..]
Hij heeft wel een mooie wallpaper van z'n vrouw en kids. L. ziet er best oké uit.
Ze mag gerust de cheque bij mij inleveren. Wordt gedoneerd aan een bijzonder goed doel. Let's smoke it for the babies!quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:01 schreef Samzz het volgende:
SR. M'n zusje heeft haar cheque ook nog steeds niet ingeleverd omdat de meiden waarmee ze samenwerkte allemaal afhaakten
.
Korte nacht. Viel pas rond 4u in slaap en moest er om 9u weer uit omdat er een makelaar langs kwamquote:
Ah, de verkoopmakelaar.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Korte nacht. Viel pas rond 4u in slaap en moest er om 9u weer uit omdat er een makelaar langs kwam
Heuj, een kipnugget.quote:
http://www.nu.nl/algemeen(...)-gebeurtenissen.htmlquote:Vanuit de hele wereld worden bekentenissen getwitterd, die lang niet allemaal even fraai zijn. Sommige twitteraars biechten op dat ze vroeger klasgenootjes of leraren hebben gepest. Bovendien lijken niet alle bekentenissen even serieus bedoeld.
Zo zegt Skylar Houle dat hij soms graag vuilniszakken vult met gelatine, erin kruipt en doet alsof hij een ongeboren foetus is. Ene Karisse zegt dat ze haar lichaam insmeert met vaseline en doet alsof ze een naaktslak is.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:55 schreef 100% Tukker het volgende:
Goed te pas, Teun? Nog een paar uurtjes jongen! Hou vol!
#endoftheworldconffesionsquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)-gebeurtenissen.html![]()
Ik MOET ook wat bekennen:quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/algemeen(...)-gebeurtenissen.html![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In onze gedachten leeft hij altijd voort...quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:07 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Laatst gesignaleerd in een boeddhistische tempel, geen idee of hij nog leeft?
De trieste waarheidquote:Op vrijdag 21 december 2012 13:50 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
"Vanmorgen, nadat ik met mijn moeder bij de voedselbank ben geweest, heb ik de inhoud van mijn spaarpotje aan Giel gegeven. Ik zag gisteren namelijk een mevrouw uit Malawi op tv die vier kinderen wenst te krijgen in de nabije toekomst. Zij kan het dus beter gebruiken dan ik."
Oh, dit heb je niet verzonnenquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:52 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je hebt het dus ook gezien? Ik leefde mee met het ventje.
Je bent pas dood als je vergeten bentquote:Op vrijdag 21 december 2012 14:49 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
In onze gedachten leeft hij altijd voort...
[ afbeelding ]
T.I.P.
(Trip In Peace)
Er was serieus een klein mannetje dat de karige inhoud van z'n spaarpotje doneerde.quote:
Mehquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:17 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Er was serieus een klein mannetje dat de karige inhoud van z'n spaarpotje doneerde.Ik vond het sneu.
Giel met z'n jaarsalaris van 1 triljard Euro vond het een mooi gebaar.
Ik ookquote:
"Maandag ben je de eerste" had je moeten zeggen.quote:Op vrijdag 21 december 2012 15:47 schreef Kreator het volgende:
Ik dacht ik ga lekker om 4 uur naar huis, krijg ik om kwart voor 4 allemaal werk op mijn bord geschoven. de tering....
Wat heb je dan gedaan, boefje?quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:12 schreef Cue_ het volgende:
Eindelijk weer beetje aan t levennouja in bed nog altijd
Iets, uhm veels, te lang doorgegaan gister
Mooi laten liggen, man. Wegwezen daarquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:47 schreef Kreator het volgende:
Ik dacht ik ga lekker om 4 uur naar huis, krijg ik om kwart voor 4 allemaal werk op mijn bord geschoven. de tering....
Zoiets ongeveer jaquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:16 schreef 100% Tukker het volgende:
[ afbeelding ]
"Joehoe! *tieten schudt* Gelukkig kerstfeest voor al mijn ToF-vriendjes!" - Astrid
Ook al drink ik 10 hectoliter bier vanavond en ga ik kruipend naar huis, ik moet en zal in de brievenbus kijken!quote:
Er stond ook: En een fijne wereldorgasmedag, tot vanavond -xxx-quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:23 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Ook al drink ik 10 hectoliter bier vanavond en ga ik kruipend naar huis, ik moet en zal in de brievenbus kijken!
Groetjes,
100‰ Tukker
quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Er stond ook: En een fijne wereldorgasmedag, tot vanavond -xxx-
Was om 8 uur vanmorgen thuis uit de stadquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:14 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Wat heb je dan gedaan, boefje?
Nee, ik kwam hem tegen in een oud ToF-topic.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jij hebt mijn twitteraccount gevonden?
Ik ben benieuwd naar het resultaatquote:Op vrijdag 21 december 2012 16:28 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Nee, ik kwam hem tegen in een oud ToF-topic.
Goed font trouwens. Die heb ik toen ook gebruikt voor mijn 'SP Kameradenkit' voor FotoFuckVrijdag van Reet.
Ochja da's dat geluid. Dacht eerst aan een elektrische tandenborstel.quote:Op vrijdag 21 december 2012 16:26 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Was het zo'n kaart waarbij je tekst in kan spreken? Dat je op de achtergrond de hele tijd "rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr" hoort van een vibrator?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brievenbusfoto:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 24% gewijzigd door _Hestia_ op 21-12-2012 17:55:15 ]
Donequote:Op vrijdag 21 december 2012 17:48 schreef Redbaron het volgende:
Mogen die foto's aub in een spoiler?!?
Ja idd, maar ben vanochtend vroeg gegaan zodat de wachtrij bij de brievenbus niet zo lang was (was er rond 8 uur) Morgen gaan vriendlief en ik samen en dan gaan we gewoon 's avondsquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:30 schreef Mdrop het volgende:
Feestje hoor dat glazen huis overdag, veel te veel schreeuwende kleuters.
Maar het is vakantie duss.
was er pas tegen 1500 vanuit school dus maar direct een tafel bij mollys gepakt en niet meer verlaten. Dan is het nog aardig te doen ;-).quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja idd, maar ben vanochtend vroeg gegaan zodat de wachtrij bij de brievenbus niet zo lang was (was er rond 8 uur) Morgen gaan vriendlief en ik samen en dan gaan we gewoon 's avonds
Vriendlief heeft ook 1.5 week vakantie nu
Krijg je het daar nog een beetje mee dan?quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:38 schreef Mdrop het volgende:
[..]
was er pas tegen 1500 vanuit school dus maar direct een tafel bij mollys gepakt en niet meer verlaten. Dan is het nog aardig te doen ;-).
Of via televisie of vanaf een afstand, niet echt dusquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Krijg je het daar nog een beetje mee dan?
Okee..quote:Op vrijdag 21 december 2012 18:48 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Of via televisie of vanaf een afstand, niet echt dus.
quote:Op vrijdag 21 december 2012 17:48 schreef Redbaron het volgende:
Mogen die foto's aub in een spoiler?!?
Ha lieverdquote:
En zoep'n hoop ik?quote:Op zaterdag 22 december 2012 00:40 schreef Redbaron het volgende:
Mooi twente gekeken int cafe en nu nog bezig met toernooitje darten
Mensen kijken op dat Etalagekanaal is best goed te doenquote:Op zaterdag 22 december 2012 00:55 schreef Ratelslangetje het volgende:
Wat een saaie avond. Vriendinnen zijn uit, niks op TV, internet is saai en buiten is het zo stil dat het lijkt of ik ergens op het platteland woon.
quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Mensen kijken op dat Etalagekanaal is best goed te doen.
Toen was ik net thuis van t stappenquote:Op vrijdag 21 december 2012 18:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Ja idd, maar ben vanochtend vroeg gegaan zodat de wachtrij bij de brievenbus niet zo lang was (was er rond 8 uur)
Ja dat is idd jammer ja. En als je bij het huis staat kun je ook niet horen wat er bij de brievenbus wordt gezegd.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Toen was ik net thuis van t stappenMaar het was wel rustig toen ja.
Vanavond de stad in geweest met collega's. Wel gezellig, maar je krijgt weinig mee van t glazen huis, want geen muziek en j ehoort de dj's ook niet als je gewoon bij een kroeg staat. vond dat wel selcht/jammer.
Etalagekanaal?quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Mensen kijken op dat Etalagekanaal is best goed te doen.
Dat gedoe in Enschede bedoel je met SR? Daar spuug ik op. Afrikaanse baby's redden die zich over 12 jaar voortplanten en dan ook weer met zielige babytjes zitten.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:21 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Op de TV heb je zo'n kanaal met een overzicht van alle zenders en daar heb je nu SR op
Deels mee eens, maar toch, TV wordt er niet minder door.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat gedoe in Enschede bedoel je met SR? Daar spuug ik op. Afrikaanse baby's redden die zich over 12 jaar voortplanten en dan ook weer met zielige babytjes zitten.
Doe dan gewoon een SRactie voor voorbehoedsmiddelen.
Bodemloze put dat hele Afrika.
Eens.quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Dat gedoe in Enschede bedoel je met SR? Daar spuug ik op. Afrikaanse baby's redden die zich over 12 jaar voortplanten en dan ook weer met zielige babytjes zitten.
Nu heb ik ook hongerquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2012 01:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Ik ook!quote:Op vrijdag 21 december 2012 21:50 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb een kerstkaartje gekregen vanAstrid
Het gaat. Beetje brak op de bank hangen met mijn zere strot. Zo maar eens lekker heet douchen...quote:
Wat heb je gedaan dan?quote:Op zaterdag 22 december 2012 11:36 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Het gaat. Beetje brak op de bank hangen met mijn zere strot. Zo maar eens lekker heet douchen...
Was idd erg druk. Vond het vooral raar dat bij de kroegen je gewoon geen muziek/geklets of wat dan ook hoorde.quote:Op zaterdag 22 december 2012 12:11 schreef Kreator het volgende:
Ben gisteren om halg elf na tig uitnodigingen toch ook maar ff gegaan. Was druk niet normaal.. Nu is hrt nog veel drukker. Gelukkig ben ik alweer thuis.
Laat die mensen lekker.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:19 schreef Iwanius het volgende:
Om het even hoor maar welk weldenkende mens (wel of geen Tukker) gaat in de kou en stromende regen als een debiel voor dat Glazen Huis staan,los van het feit dat je amper tot niet vooraan komt te staan en je je elke keer door de massa heen moet wurmen en tenslotte ergens achteraan beland en dus niks ziet.
Blijf dan thuis zoals verstandige mensen doen en volg het in het gerief van je warme en droge zitkamer.
Stelletje debielen.quote:
Ik gok slechts zo'n 15K mensen.quote:Op zaterdag 22 december 2012 13:19 schreef Iwanius het volgende:
Om het even hoor maar welk weldenkende mens (wel of geen Tukker) gaat in de kou en stromende regen als een debiel voor dat Glazen Huis staan,los van het feit dat je amper tot niet vooraan komt te staan en je je elke keer door de massa heen moet wurmen en tenslotte ergens achteraan beland en dus niks ziet.
Blijf dan thuis zoals verstandige mensen doen en volg het in het gerief van je warme en droge zitkamer.
quote:
meidquote:
Pedo-pas meegenomen of viel het mee deze keerquote:Op zaterdag 22 december 2012 18:36 schreef ReMcOrE het volgende:
daarna naar de ZOZO geweest, mooie party daar beneden![]()
Morn hardstyle avond daar.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:36 schreef ReMcOrE het volgende:
gisteravond Oude Markt was heel tof, super om te zien hoe het leeft in de regiobezoekje van De Kraaien nog even meegepakt
daarna naar de ZOZO geweest, mooie party daar beneden
![]()
Ik wilde dankbaar gebruiken van de koopzondagquote:Op zondag 23 december 2012 10:17 schreef Mdrop het volgende:
Eindelijk fatsoenlijk weer. Dagje bankhangen dus.
Vond je? Ik vond de Oude Markt maar zo zo. Dat overhypte kuthuis.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:36 schreef ReMcOrE het volgende:
gisteravond Oude Markt was heel tof, super om te zien hoe het leeft in de regiobezoekje van De Kraaien nog even meegepakt
daarna naar de ZOZO geweest, mooie party daar beneden
![]()
die lag thuis nog op tafelquote:Op zaterdag 22 december 2012 20:42 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Pedo-pas meegenomen of viel het mee deze keer?
klopt, wel toffe lin-up; maar ik sla hem overquote:
x2quote:Op zondag 23 december 2012 10:17 schreef Mdrop het volgende:
Eindelijk fatsoenlijk weer. Dagje bankhangen dus.
quote:Op zondag 23 december 2012 12:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond de Oude Markt maar zo zo. Dat overhypte kuthuis.
precies!quote:
En dus mag ik niet zeggen dat ik het niet geweldig vond?quote:
waar lees jij dat hij zegt dat jij niet mag zeggen dat je het niet geweldig vond?quote:Op zondag 23 december 2012 14:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dus mag ik niet zeggen dat ik het niet geweldig vond?
Dat dacht ik ook.
Nee en dat is maar goed ookquote:Op zondag 23 december 2012 14:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
waar lees jij dat hij zegt dat jij niet mag zeggen dat je het niet geweldig vond?
volgens mij nergens namelijk...
dus jij reageert op zijn post met de vraag of je niet mag zeggen dat je het niet geweldig vond, terwijl hij dat nergens zegt?quote:
Ik stel de vraag omdat dat soort antwoorden meestal met een reden gegeven worden. De reden dat je gewoon je bek moet houden als je iets anders vindt.quote:Op zondag 23 december 2012 14:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus jij reageert op zijn post met de vraag of je niet mag zeggen dat je het niet geweldig vond, terwijl hij dat nergens zegt?
waarom stel je die vraag dan, toch helemaal geen aanleiding toe? of gewoon voor de zekerheid, mocht hij dat ergens stiekem wel bedoelen?
dus jij reageert uit gewoonte maar met zo'n vraag, omdat hij vast bedoelt dat jij je bek moet houden? terwijl hij, in dit geval, alleen maar zegt dat smaken verschillen.quote:Op zondag 23 december 2012 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik stel de vraag omdat dat soort antwoorden meestal met een reden gegeven worden. De reden dat je gewoon je bek moet houden als je iets anders vindt.
En ik vind SR dus kut. En dat deel ik even mee. Net als dat jij mededeelt dat jij het wel fantastisch vindt. Ieder zijn meug.
dus iedereen wie hier post kan zo'n vraag verwachten, omdat de algemene tendens in dit topic zo is?quote:Op zondag 23 december 2012 14:23 schreef Samzz het volgende:
Nee, niet uit gewoonte. Meer omdat de tendens van de posters hier dat aangeeft.
Maar wat zit je je druk te maken, vent. Ga neuken of zo.
De tendens in dit topic is dat wanneer je een andere mening hebt, deze wordt afgekapt met 'smaken verschillen', vrij vertaald: oke, klaar, bakkes nu.quote:Op zondag 23 december 2012 14:27 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus iedereen wie hier post kan zo'n vraag verwachten, omdat de algemene tendens in dit topic zo is?
en ik maak me niks drukker over jouw post, dan jij over een post van 2 woorden
Kijk, duidelijkheidquote:
je denkt echt serieus dat Jeffrey met zijn 2 woordjes "oké, klaar, bakkes nu" bedoelde?quote:Op zondag 23 december 2012 14:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
De tendens in dit topic is dat wanneer je een andere mening hebt, deze wordt afgekapt met 'smaken verschillen', vrij vertaald: oke, klaar, bakkes nu.
Ik maak me niet druk, trouwens. Ik vraag me wel af waarom jij je posts wilt wijden aan een vraag die niet eens aan jou gesteld is. Doe je dat altijd, antwoord geven op vragen die niet voor jou zijn?
Laatste vraag is dus wel aan jou gericht, voor de verandering.
Hmm, wat ik las is dat er vooral op het 3D-aspect gegeild werd en de rest maar een beetje afgeraffeld.quote:Op zondag 23 december 2012 14:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kijk, duidelijkheid.
Trouwens, Dredd is wel een film voor jou!
Jup.quote:Op zondag 23 december 2012 14:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je denkt echt serieus dat Jeffrey met zijn 2 woordjes "oké, klaar, bakkes nu" bedoelde?
en ik maak me ook niet druk, maar blijkbaar volgens jou wel...
Het is wel echt een 3D film, ja. Maar afgeraffeld? Vind ik eigenlijk niet, maar goed ik ken het origineel ook niet.quote:Op zondag 23 december 2012 14:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hmm, wat ik las is dat er vooral op het 3D-aspect gegeild werd en de rest maar een beetje afgeraffeld.
Kill it with fire!quote:Op zondag 23 december 2012 14:33 schreef Samzz het volgende:
Het koor heeft een repertoire van vier liedjes, gezongen door enkel vrouwen.
Mijn hooooofd.
Het is bijna kerst. De tijd van vrede op aardquote:Op zondag 23 december 2012 14:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Kill it with fire!
Je hoofd he, dan heb je er geen last meer van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |