Da's niks vergeleken bij Dquote:
Vanavond ga ik er misschien ook langs met Miss Tuk. Zal ik een munt van één cent doormidden knippen en een halve cent doneren?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:28 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb de twijfelachtige eer om het laagste bedrag gestort te hebben. Gisteravond 1 cent door de brievenbus gedaan
Je gaat me toch niet ondertreffen hè?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vanavond ga ik er misschien ook langs met Miss Tuk. Zal ik een munt van één cent doormidden knippen en een halve cent doneren?
Doneer anders wat Servisch geld ofzoquote:Op donderdag 20 december 2012 14:31 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Vanavond ga ik er misschien ook langs met Miss Tuk. Zal ik een munt van één cent doormidden knippen en een halve cent doneren?
Hij oogde altijd zo slank. What happened? Zit hij ook aan het suikerbrood of zo?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's niks vergeleken bij D
Dan liever Griekse euro'squote:Op donderdag 20 december 2012 14:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doneer anders wat Servisch geld ofzo
Heb ik niet liggen.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doneer anders wat Servisch geld ofzo
Misschien kun je Krea's Forints wel lenen?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:34 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Heb ik niet liggen.Ik koop altijd door tot mijn laatste Dinar uit de portemonnee is verdwenen. Ook al is het een zakje soep in de supermarkt.
Die zijn heiligquote:Op donderdag 20 december 2012 14:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Volgens mij heb ik ook nog wel ergens guldens..
D woog altijd al 450 kilo. Da's echt fantastisch! Dat jij op fatties valt (en hem dus als mager ziet) is jouw probleem.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:32 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Hij oogde altijd zo slank. What happened? Zit hij ook aan het suikerbrood of zo?
quote:Op donderdag 20 december 2012 14:36 schreef Samzz het volgende:
Ik ga zo lekker douchen en niet naar de Oude Markt.
Al gedaan vanmiddag, maar knapte toch meer op van het stomenquote:Op donderdag 20 december 2012 14:40 schreef Samzz het volgende:
Ik knap altijd enorm op van douchen. Dus dat ga ik zo lekker doen.
Hoe deed ik dat?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik voel me echt al een stuk beter.
Misschien iets korter douchenquote:Op donderdag 20 december 2012 14:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik word jusit sloom van douchen, net als van koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |