Ik wel.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:24 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Yep, dat ben ik zelf.Mag toch wel? Niemand weet mijn naam hier.
Ziet er goed uit danquote:Op donderdag 20 december 2012 14:24 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Yep, dat ben ik zelf.Mag toch wel? Niemand weet mijn naam hier.
Ik ga hem gelijk raden..quote:Op donderdag 20 december 2012 14:27 schreef ArtistA het volgende:
Nu wil Differ ook je naam weten haha
Is het echt een foto van jezelf ?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:34 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Beginletterje hebt niet opgezocht he ergens
quote:Op donderdag 20 december 2012 14:36 schreef Differ het volgende:
[..]
Is het echt een foto van jezelf ?
Sandra
Kan toch? Je hebt er rare mensen tussen zitten.quote:
Ja, maar dit is ook echt een foto van Shirly...?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:54 schreef Differ het volgende:
[..]
Kan toch? Je hebt er rare mensen tussen zitten.
Je heb ook van die topics dat mensen foto's van der eigen maken en posten.
Sophie
Raar en knapquote:Op donderdag 20 december 2012 15:08 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Nu vind je haar dus een beetje raar wil je zeggen?
Dat is een compliment Silviaquote:Op donderdag 20 december 2012 15:19 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Allemaal fout jongens en ja het is écht een foto van mezelf
Ik verdien eigenlijk ook geen punt, want ik heb hem eigenlijk niet geraden.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:53 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
And she's back!![]()
Zit op tel dus kan even geen scorelijst updaten sorry
Juiste beginletter.quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2012 08:41 schreef Differ het volgende:
[..]
Die naam had ik je nou totaal niet gegeven![]()
John!
Dat is dan voor de meesthand liggendequote:Op vrijdag 21 december 2012 08:59 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]Hoor ik vaker, men kent mij ook als Sam
![]()
Johan
Dankie ^^quote:Op vrijdag 21 december 2012 09:12 schreef Differ het volgende:
[..]
Dat is dan voor de meesthand liggende![]()
Leuke foto![]()
Johan
Ben gelijk helemaal van slagquote:Op vrijdag 21 december 2012 09:16 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dankie ^^
Heb ik toch al gezegd johhh!
Jordy
Correct.quote:
Ik dacht misschien je zus of iets.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:26 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Hoe bedoel je een bekende? Ik post alleen maar mensen die ik ken.
Nee geen zus.quote:Op vrijdag 21 december 2012 10:29 schreef Differ het volgende:
[..]
Ik dacht misschien je zus of iets.
Oh ja ik mag nog niet raden
In ieder geval hipper dan Erika etcquote:Op vrijdag 21 december 2012 15:01 schreef ArtistA het volgende:
Esther... is ook niet echt een hippe naam
quote:
quote:
quote:
quote:
Vastquote:Op donderdag 10 januari 2013 12:28 schreef Differ het volgende:
Is wel een dame die Hockey speelt..
Jolanda
Ze zal waarschijnlijk ook als accountant werken heb ik het gevoel.quote:Op donderdag 10 januari 2013 12:40 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Differ weet altijd bij 1 foto al van alles te kunnen zien
Dominique
Ze studeert nog. Technische Bedrijfskunde in Eindhoven.quote:Op donderdag 10 januari 2013 13:23 schreef Differ het volgende:
[..]
Ze zal waarschijnlijk ook als accountant werken heb ik het gevoel.
Marielle
Ik wou net gaan zeggen, ze komt vast uit Brabantquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:31 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ze studeert nog. Technische Bedrijfskunde in Eindhoven.
OT:
Maar daar komt ze niet vandaanquote:Op donderdag 10 januari 2013 13:34 schreef Differ het volgende:
[..]
Ik wou net gaan zeggen, ze komt vast uit Brabant
Michelle
Eén reeks van gemaakt.quote:Op vrijdag 11 januari 2013 17:25 schreef Arcee het volgende:
http://forum.fok.nl/topicchain/1813
Topicreeks: Kun je aan iemands gezicht de naam te weten komen?
Ik zou zeggen dat dat dezelfde reeks is en dat alle topics in 1 van beide reeksen horen.
Topicdelen nummeren ook netjes door.
Verkeerd topic?quote:
Nope, dit waren 2 reeksen en die zijn nu samengevoegd. Merk je verder niks van.quote:
Marijkequote:Op dinsdag 15 januari 2013 18:42 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nope, dit waren 2 reeksen en die zijn nu samengevoegd. Merk je verder niks van.
quote:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 13:37 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
In 1 keer geraden!!!
Grapje
Jawel. Fluxy zat er nog tussen.quote:
We have a winnerrrrr!! Zit mobiel dus kan even geen score doen. En sorry Madame verkeerd gekekenquote:
Heb ik hem nou goed of niet?!quote:Op woensdag 16 januari 2013 19:40 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
We have a winnerrrrr!! Zit mobiel dus kan even geen score doen. En sorry Madame verkeerd gekeken
Anders zou ik niet de naam citeren en zeggen dat er een winnaar is he.quote:
Was meer me bedoeling als grap, maar Fluxy kwam gelijk met de stand.quote:Op donderdag 17 januari 2013 08:42 schreef ArtistA het volgende:
Makkelijk als de naam in de eigenschappen van de foto staat. Sportief ook om het even te zeggen.
Ik vind het goed..quote:Op donderdag 17 januari 2013 08:42 schreef ArtistA het volgende:
Makkelijk als de naam in de eigenschappen van de foto staat. Sportief ook om het even te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |