Hoe bedoel je dit? Ik begrijp het niet.quote:Op dinsdag 25 december 2012 16:00 schreef PontifexMaximus het volgende:
[..]
Ha ha vervuld van haat en wrok, en geweld lijkt meneer wel een zinvolle oplossing ... burgeroorlogje starten?
Nee dan liever echt zwart en zien hoe mooi het leven kan zijn.
Vreemd verhaal.quote:Op woensdag 26 december 2012 23:21 schreef Pap89 het volgende:
Paar jaar geleden nog, een nuchtere boer sloeg de vooruit stuk van een dief zijn auto, om zo zijn spul terug te krijgen.
Moest hij de gevangenis in, dief kon vrij gaan
He jasses, niet zo somber hoorquote:Op donderdag 27 december 2012 21:06 schreef Doedelzak77 het volgende:
Daarom is de bijbel ook waar en is alles al voospeld....het wordt alleen nog maar erger 2,3 miljard doden straks dus gaat hard al dan....de rest worden slaven in het nieuwe systeem van de anti-christ....:(
Daar heb je helemaal gelijk in. Dat is niet te vergelijken.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:36 schreef Doedelzak77 het volgende:
Klopt maar stond ook niet in de bijbel en het feit dat er al iets van 1000 voorspellingen tot het puntje nauwkeurig voorspeld zijn honderden jaren daarvoor....dus ja nogal een verschil...:)
En jij denkt dat de antichrist de bijbel NIET gelezen heeft? Kom nou.quote:Op donderdag 27 december 2012 21:06 schreef Doedelzak77 het volgende:
Daarom is de bijbel ook waar en is alles al voospeld....het wordt alleen nog maar erger 2,3 miljard doden straks dus gaat hard al dan....de rest worden slaven in het nieuwe systeem van de anti-christ....:(
Ik ben benieuwd wat je onder "tot het puntje nauwkeurig" verstaat. Ik zie wel voorspellingen a la Nostradamus die zo tsjokvol symboliek staan die achteraf pas wordt begrepen en vaagheden bevatten, maar "tot het puntje nauwkeurig" ben ik nog niet tegengekomen.quote:Op donderdag 27 december 2012 23:36 schreef Doedelzak77 het volgende:
Klopt maar stond ook niet in de bijbel en het feit dat er al iets van 1000 voorspellingen tot het puntje nauwkeurig voorspeld zijn honderden jaren daarvoor....dus ja nogal een verschil...:)
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |