abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 december 2012 @ 11:24:17 #1
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_120545131
quote:
HSBC, too big to jail, is the new poster child for US two-tiered justice system

[...]

A new episode unveiled on Tuesday is one of the most vivid examples yet of this mentality. Over the last year, federal investigators found that one of the world's largest banks, HSBC, spent years committing serious crimes, involving money laundering for terrorists; "facilitat[ing] money laundering by Mexican drug cartels"; and "mov[ing] tainted money for Saudi banks tied to terrorist groups". Those investigations uncovered substantial evidence "that senior bank officials were complicit in the illegal activity." As but one example, "an HSBC executive at one point argued that the bank should continue working with the Saudi Al Rajhi bank, which has supported Al Qaeda."

Needless to say, these are the kinds of crimes for which ordinary and powerless people are prosecuted and imprisoned with the greatest aggression possible. If you're Muslim and your conduct gets anywhere near helping a terrorist group, even by accident, you're going to prison for a long, long time. In fact, powerless, obscure, low-level employees are routinely sentenced to long prison terms for engaging in relatively petty money laundering schemes, unrelated to terrorism, and on a scale that is a tiny fraction of what HSBC and its senior officials are alleged to have done.
bron
Het is echt een godspe. In nederland wordt zelfs onschuldige al gedood als iemand anders 100euries steelt van een bezinepomp en wordt de halve snelweggebruikers misbruikt om een dergelijk 'boef' te pakken. Maar de echte fraude plegers die zijn too big to jail.

Dit is wel een bevestiging van hoe onnoemelijk corrupt te wereld is.

En uiteraard behandelen onze censurende kranten amper iets over deze materie.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_120545164
Hé, daar heb ik mijn bankrekening!
Ja doei.
pi_120545398
quote:
Probleem is morgen opgelost... :7
  donderdag 20 december 2012 @ 11:46:57 #4
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_120545872
Altijd 'grappig'. Alles is de schuld van iedereen behalve de dader zelf. Zie je helaas steeds vaker in Nederland.

Zo ook bij het stelen van benzine-pomp houder gebeuren. Niet de dader die denkt het recht te hebben om te jatten van een benzine-pomp houder is verantwoordelijk. Niet de dader die daarop met zijn auto op politieagenten probeerde in te rijden is verantwoordelijk. Niet de dader die met te hoge snelheid op de vlucht gaat en op een in file inrijdt en iemand zodoende vermoord is verantwoordelijk.

Nee, in Nederland wordt de schuld dan bij derden gezocht en moet en zal er een verantwoordelijke gevonden worden. Dat kan iedereen zijn, zolang het maar niet de daadwerkelijke dader is... :')

Je had het 'volk' eens moeten horen janken als ze deze daders gewoon hadden laten wegrijden zonder te proberen om ze pakken.
  donderdag 20 december 2012 @ 15:34:33 #5
31817 Bananenbuiger
Wat recht is kan krommer...
pi_120553771
Corruptie, je kan het ook gebrek aan moraal noemen in het geval van HSBC en alle andere banken.
Bijvoorbeeld het gesjoemel met de libor-rente of een nog simpeler voorbeeld; het gebeld worden terwijl je in het bel me niet register staat.

Er is geen moraal meer.

Wil je mensen telefonisch lastig vallen, prima, ook al staan ze in het bel me niet register.
De actie levert x duizend euro op en de boete van de overtreding is y duizend euro.
Is x>y, dan gaan we door.

Zo ook met de libor-rente en het drugsgeld van HSBC.
Het is risico-analyse buiten iedere vorm van moraal om.
Het kan ze niet schelen of het goed of fout is. Het gaat om de centen.
De banken die 100en miljoenen boete moeten betalen voor de libor-rente oplichterij lachen in hun vuistje. Wisselgeld vergeleken met de hoeveelheden die ze aan het gesjoemel verdiend hebben.

Het moraal is een mechanisme wat de schapen nog enigzins voor de wolven beschermde, maar is door allerlei (BNW-?)mechanismes afgebrokkelt.
Wat rest is een superkapitalistische egocentrische maatschappij, waarbij eigenbelang boven alles staat.
Iedereen weet dat je voor jezelf graag een uitzondering maakt.
Alwayz expect the unexpected
  donderdag 20 december 2012 @ 15:42:09 #6
52357 Lambiekje
pi_120554076
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 15:34 schreef Bananenbuiger het volgende:
Corruptie, je kan het ook gebrek aan moraal noemen in het geval van HSBC en alle andere banken.
Bijvoorbeeld het gesjoemel met de libor-rente of een nog simpeler voorbeeld; het gebeld worden terwijl je in het bel me niet register staat.

Er is geen moraal meer.

Wil je mensen telefonisch lastig vallen, prima, ook al staan ze in het bel me niet register.
De actie levert x duizend euro op en de boete van de overtreding is y duizend euro.
Is x>y, dan gaan we door.

Zo ook met de libor-rente en het drugsgeld van HSBC.
Het is risico-analyse buiten iedere vorm van moraal om.
Het kan ze niet schelen of het goed of fout is. Het gaat om de centen.
De banken die 100en miljoenen boete moeten betalen voor de libor-rente oplichterij lachen in hun vuistje. Wisselgeld vergeleken met de hoeveelheden die ze aan het gesjoemel verdiend hebben.

Het moraal is een mechanisme wat de schapen nog enigzins voor de wolven beschermde, maar is door allerlei (BNW-?)mechanismes afgebrokkelt.
Wat rest is een superkapitalistische egocentrische maatschappij, waarbij eigenbelang boven alles staat.
Iedereen weet dat je voor jezelf graag een uitzondering maakt.
Wat ik echt een probleem vind is... dat er geen orgaan is dat deze schaal van corruptie kan corrigeren.

Dat een bedrijf x de afweging maakt doorgaan en de boetes incaseren snap ik wel. Maar dat er geen orgaan bovenstaat dat echt onafhankelijk is van overheid, VN, banken en elite.

Plus dat het zolang het niet echt de maatschappij en de consumenten treft, maar netjes is anders. Maar nu is de schaal van corruptie, bedrog en fraude een drempel over gegaan waarbij de werkende onderdaan/slaaf/consument het niet meer kan bolwerken.

De bedrijven en personen zijn zo boven de rest verheven dat ze niet eens hun 32 biljoen belasting ontdoken geld aanwenden om de economie weer wat recht te trekken.

Onze maatschappij is beyond corruption.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 20 december 2012 @ 18:31:04 #7
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_120560233
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 15:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat ik echt een probleem vind is... dat er geen orgaan is dat deze schaal van corruptie kan corrigeren.

Dat een bedrijf x de afweging maakt doorgaan en de boetes incaseren snap ik wel. Maar dat er geen orgaan bovenstaat dat echt onafhankelijk is van overheid, VN, banken en elite.

Plus dat het zolang het niet echt de maatschappij en de consumenten treft, maar netjes is anders. Maar nu is de schaal van corruptie, bedrog en fraude een drempel over gegaan waarbij de werkende onderdaan/slaaf/consument het niet meer kan bolwerken.

De bedrijven en personen zijn zo boven de rest verheven dat ze niet eens hun 32 biljoen belasting ontdoken geld aanwenden om de economie weer wat recht te trekken.

Onze maatschappij is beyond corruption.
Is zo'n orgaan niet gewoon een ander woord voor een dictatuur?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 20 december 2012 @ 18:53:42 #8
31817 Bananenbuiger
Wat recht is kan krommer...
pi_120561118
Een dictatuur wordt vaak in een lijn met communisme gezet en ik maak af en toe wel eens de semi-serieuze grap (niet hier) dat het niet zo verkeerd zou zijn om weer eens wat meer communisme in de wereld te hebben.
Vergeet niet dat het communisme uitgeroeid moest worden door het kapitalistische westen.
Een totalitair figuur als een dictator of een zuiver communistische staat is niet zo makkelijk te manipuleren als een democratie.

Een communistisch idee waarbij niet alleen het volk, maar juist ook alle bedrijven, zich volledig onderwerpen aan een machtsinstantie die ALLES bepaalt.
Ja dat is eng, maar praktijken van HSBC en libor-rente trickery zouden waarschijnlijk minder of niet gebeuren in een communisme-achtige omgeving.

Zoiets dergelijks zouden we op dit moment best kunnen gebruiken om de boel weer eens recht te kunnen trekken.
Over 50 jaar zijn de mensen dat dan weer beu, zijn wij oud/dood, en kan de boel gewoon weer opnieuw beginnen.
Alwayz expect the unexpected
  donderdag 20 december 2012 @ 18:58:33 #9
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120561326
Het is een gotspe.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_120566453
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het is echt een godspe. In nederland wordt zelfs onschuldige al gedood als iemand anders 100euries steelt van een bezinepomp en wordt de halve snelweggebruikers misbruikt om een dergelijk 'boef' te pakken. Maar de echte fraude plegers die zijn too big to jail.

En uiteraard behandelen onze censurende kranten amper iets over deze materie.
Ach joh, zo gaat het toch altijd? Het internationale recht is een gotspe.
pi_120572012
You have no idea, Lambiekske.
Firm but Friendly.
  vrijdag 21 december 2012 @ 08:44:29 #12
52357 Lambiekje
pi_120587045
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:53 schreef PontifexMaximus het volgende:
You have no idea, Lambiekske.
hoe gecorrumpeerd onze geldstelsel is.... daar ben ik ook bang voor.
pi_120588255
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 08:44 schreef Lambiekje het volgende:
hoe gecorrumpeerd onze geldstelsel is.... daar ben ik ook bang voor.
Het geeft je weer wat extra voer om je over op te winden. Ik heb het idee dat je dat eigenlijk wel fijn vindt. Dan blijft de vraag wat jij eigenlijk doet om die "verrotte wereld" beter te maken. Je erover opwinden op een internetforum? :)
pi_120590484
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 09:49 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Het geeft je weer wat extra voer om je over op te winden. Ik heb het idee dat je dat eigenlijk wel fijn vindt. Dan blijft de vraag wat jij eigenlijk doet om die "verrotte wereld" beter te maken. Je erover opwinden op een internetforum? :)
Dat vermoeden heb ik ook.
  vrijdag 21 december 2012 @ 12:50:12 #15
52357 Lambiekje
pi_120593812
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 11:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat vermoeden heb ik ook.
Andere zaken mag niet. En je recht halen is een onmogelijkheid met vuige jusitiele kinderverkrachters. Daar is het systeem inmiddels te gecorrumpeerd voor. Zinvol geweld is helaas niet toegestaan in Verneddrland. Maar het liefst zie ik de Eurofiele politici ernstig verwaarloosd in een rioolgoot liggen. In zekere zin waren Middeleeuwen niet eens zo slecht.

Handtekeningen acties of referenda luister die linkmiegels als niet eens meer naar. Het systeem is tegen ons gekeerd.

Een lichtpuntje we raken (waarschijnlijk) het internationaal tribunaal kwijt omdat ons justiteel aparaat niet van kinderen kan afblijven. :D De vraag is natuurlijk krijgen we er een beter en eerlijker iets voor terug.

[ Bericht 3% gewijzigd door Lambiekje op 21-12-2012 13:36:45 ]
pi_120593871
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 09:49 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Dat laatste hoeft niet per sé verkeerd te zijn. Erover discussieren stelt je eigen mening bij (nou ja, meestal dan :P ) en is dus een goede toetssteen en andere mensen gaan ook nadenken over je idee. Dus je kunt in zekere zin de publieke opinie beinvloeden.
pi_120593889
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Andere zaken mag niet. En je recht halen is een onmogelijkheid met vuige jusitiele kinderverkrachters. Daar is het systeem inmiddels te gecorrumpeerd voor. Zinvol geweld is helaas niet toegestaan in Verneddrland. Maar het liefst zie ik de Eurofiele politici op gesloten worden in een beerput. In zekere zin waren Middeleeuwen niet eens zo slecht.

Handtekeningen acties of referenda luister die linkmiegels als niet meer naar. Het systeem is tegen ons gekeerd.

Een lichtpuntje we raken het internationaal tribunaal kwijt omdat ons justiteel aparaat niet van kinderen kan afblijven. :D
De vraag is natuurlijk krijgen we er een beter en eerlijker iets voor terug.
Je kan je zo druk maken als je wilt alleen denk ik dat het zinloos is Biekje.
  vrijdag 21 december 2012 @ 12:54:07 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120593963
quote:

Andere zaken mag niet.
Dus het enige wat je doet is fulmineren op FOK!?
Constructief.
  vrijdag 21 december 2012 @ 12:56:32 #19
52357 Lambiekje
pi_120594043
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:52 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Je kan je zo druk maken als je wilt alleen denk ik dat het zinloos is Biekje.
Tenzij de bevolking opstand komt... en als ik het zo aanvoel zal het niet gek lang duren of de Grieken gaan geweld toepassen en hun corrupte politici lynchen (en hopelijk ook hun buitenlandse vriendjes.)
  vrijdag 21 december 2012 @ 12:58:16 #20
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120594089
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:56 schreef Lambiekje het volgende:

Tenzij de bevolking opstand komt... en als ik het zo aanvoel zal het niet gek lang duren of de Grieken gaan geweld toepassen en hun corrupte politici lynchen (en hopelijk ook hun buitenlandse vriendjes.)
En daar zit je likkebarend op te wachten?
  vrijdag 21 december 2012 @ 12:59:22 #21
52357 Lambiekje
pi_120594119
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:54 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dus het enige wat je doet is fulmineren op FOK!?
Constructief.
in zeker zin wel ... want als de paradigma-switch optreed dat mensen de zieke en corrupte spelletjes door krijgen voor dat het te laat is. In Griekenland is het feitelijk al te laat.
  vrijdag 21 december 2012 @ 13:00:28 #22
52357 Lambiekje
pi_120594148
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:58 schreef Copycat het volgende:

[..]

En daar zit je likkebarend op te wachten?
:D
  vrijdag 21 december 2012 @ 13:03:34 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120594240
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:59 schreef Lambiekje het volgende:

in zeker zin wel ... want als de paradigma-switch optreed dat mensen de zieke en corrupte spelletjes door krijgen voor dat het te laat is. In Griekenland is het feitelijk al te laat.
En jij denkt dat jij die zgn switch wel in gang kunt zetten?
  vrijdag 21 december 2012 @ 13:06:14 #24
52357 Lambiekje
pi_120594316
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 december 2012 13:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

En jij denkt dat jij die zgn switch wel in gang kunt zetten?
Nee die illusie heb ik niet (meer) daar is de Nederlander te orthodox dogmatisch naief voor. Ik merk het al aan me vader. Maar ik probeer het wel.

Maar ik ben bang dat het Face Value gaat worden voor dat men beseft hoe corrupt de wereld is.
  vrijdag 21 december 2012 @ 13:09:59 #25
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_120594421
Je vader wordt ook al moe van je hysterische gedram?
  vrijdag 21 december 2012 @ 13:36:07 #26
52357 Lambiekje
pi_120595233
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 december 2012 13:09 schreef Copycat het volgende:
Je vader wordt ook al moe van je hysterische gedram?
Die wil al niet eens aan het feit dat 911 wel eens anders zou kunnen zijn dan officiele.
Maar mijn broertjes zijn wel eens dat het onze maatschappij een zwerende tumor is.
pi_120595378
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 13:36 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Die wil al niet eens aan het feit dat 911 wel eens anders zou kunnen zijn dan officiele.
Maar mijn broertjes zijn wel eens dat het onze maatschappij een zwerende tumor is.
Tumoren bestaan niet. Kanker is een overlevingsstrategie toch?
  vrijdag 21 december 2012 @ 14:01:59 #28
52357 Lambiekje
pi_120596105
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 13:39 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Tumoren bestaan niet. Kanker is een overlevingsstrategie toch?
Tumor is een zwelling .. dat hoeft niet perse kanker te zijn. Anders had ik wel het een kankergezwel genoemd.
  vrijdag 21 december 2012 @ 14:44:22 #29
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_120597721
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 12:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dan moet je je argumenten toch wat beter gaan brengen. Zoals je dat nu doet neemt niemand je serieus.
Onikaan ni ov dovah
pi_120607890
Eigenlijk zie ik vooral heel veel woede bij Lambiekje. Waar die woede vandaan komt moet-ie zelf maar es bedenken, maar het levert niet al te heldere analyses op.

Het lijkt me zo'n nare manier van door het leven gaan: je overal over opwinden. Ergens is het natuurlijk ook wel ego-voedend, want dat jij je er kwaad over maakt laat je denken dat je er ook daadwerkelijk verstand van hebt.

Maar ieder z'n meuk, natuurlijk :)
pi_120650681
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 19:22 schreef Haushofer het volgende:
Eigenlijk zie ik vooral heel veel woede bij Lambiekje. Waar die woede vandaan komt moet-ie zelf maar es bedenken, maar het levert niet al te heldere analyses op.

Het lijkt me zo'n nare manier van door het leven gaan: je overal over opwinden. Ergens is het natuurlijk ook wel ego-voedend, want dat jij je er kwaad over maakt laat je denken dat je er ook daadwerkelijk verstand van hebt.

Maar ieder z'n meuk, natuurlijk :)
Ja, het is veel makkelijker om allemaal maar te denken dat alles goed zit en er niets aan de hand is of ook maar zou kunnen zijn. Lekker veilig.

Achterlijk struisvogel gedrag.
pi_120651018
Maar geen reden om zoveel woede vast te houden. :N
pi_120651888
Als er ook maar een klein gedeelte waar is, van het gene waar wij het over hebben, vind ik dat dat wel degelijk een reden is om zoveel woede vast te houden.

We worden gewoon van alle kanten genaaid. En niemand ziet het, niemand hoort het. En als je het erover hebt ben je een 'aluhoedje' en gestoord.

Ik ben er meer dan klaar mee. Ik ga geen mensen meer proberen te overtuigen. Op internet al helemaal niet. Als mensen het niet willen weten, zoeken ze het maar uit.
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:26:50 #34
52357 Lambiekje
pi_120652724
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:10 schreef Green1 het volgende:
Als er ook maar een klein gedeelte waar is, van het gene waar wij het over hebben, vind ik dat dat wel degelijk een reden is om zoveel woede vast te houden.

We worden gewoon van alle kanten genaaid. En niemand ziet het, niemand hoort het. En als je het erover hebt ben je een 'aluhoedje' en gestoord.

Ik ben er meer dan klaar mee. Ik ga geen mensen meer proberen te overtuigen. Op internet al helemaal niet. Als mensen het niet willen weten, zoeken ze het maar uit.
ben bang dat er meer waar is dan waar wij het over hebben.
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:30:27 #35
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_120652899
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:44 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dan moet je je argumenten toch wat beter gaan brengen. Zoals je dat nu doet neemt niemand je serieus.
Spreek voor jezelf , ik neem Lambiekje wel serieus .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 22 december 2012 @ 23:35:37 #36
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_120653186
quote:

Terwijl het een natuurlijke reactie is om je druk te maken als je word genaaid of voorgelogen of word misleid of je word als schaap behandeld .
  zondag 23 december 2012 @ 10:57:23 #37
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_120663482
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 23:30 schreef Summers het volgende:

[..]

Spreek voor jezelf , ik neem Lambiekje wel serieus .
Ok ok, jij en een zeer select groepje gebruikers vormen dan de uitzondering.
Onikaan ni ov dovah
pi_120663533
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 10:57 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Ok ok, jij en een zeer select groepje gebruikers vormen dan de uitzondering.
Iedereen die op 'm reageert neemt 'm serieus.
pi_120663555
quote:
12s.gif Op zondag 23 december 2012 11:00 schreef Gray het volgende:

[..]

Iedereen die op 'm reageert neemt 'm serieus.
Nou zo ver wil ik niet gaan.
pi_120663619
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 11:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou zo ver wil ik niet gaan.
Serieus genoeg om op 'm te reageren.
  zondag 23 december 2012 @ 11:08:13 #41
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_120663646
quote:
12s.gif Op zondag 23 december 2012 11:06 schreef Gray het volgende:

[..]

Serieus genoeg om op 'm te reageren.
In de zin dat je een clown of een religieus extremist serieus neemt misschien. Niet echt de dagelijkse manier waarop dat woord gebruikt wordt iig.
Onikaan ni ov dovah
pi_120663861
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 11:08 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

In de zin dat je een clown of een religieus extremist serieus neemt misschien. Niet echt de dagelijkse manier waarop dat woord gebruikt wordt iig.
Uhm, jawel. Je vergeet alleen onderscheid te maken tussen de informatie in iemand zijn uitspraken serieus nemen en de persoon zelf.
pi_120664420
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 22:45 schreef Green1 het volgende:
Ja, het is veel makkelijker om allemaal maar te denken dat alles goed zit en er niets aan de hand is of ook maar zou kunnen zijn. Lekker veilig.

Achterlijk struisvogel gedrag.
Je zwaait nu van het ene uiterste naar het andere uiterste. Zie je mij dit ergens zeggen? :)
  zondag 23 december 2012 @ 11:59:38 #44
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_120664727
quote:
12s.gif Op zondag 23 december 2012 11:19 schreef Gray het volgende:

[..]

Uhm, jawel. Je vergeet alleen onderscheid te maken tussen de informatie in iemand zijn uitspraken serieus nemen en de persoon zelf.
Zie je dat los van elkaar dan? Ik niet iig.
Onikaan ni ov dovah
pi_120664765
quote:
0s.gif Op zondag 23 december 2012 11:59 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Zie je dat los van elkaar dan? Ik niet iig.
Uiteraard!
  maandag 24 december 2012 @ 22:40:50 #46
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_120740820
quote:
14s.gif Op zondag 23 december 2012 12:01 schreef Gray het volgende:

[..]

Uiteraard!
^O^
pi_120755825
quote:
as is verbrand turf. Wat as jullie geen gelijk hebben dan? Daar al eens aan gedacht?

quote:
En als je stelt dat het allemaal wel meevalt dan doe je zogenaamd aan struisvogelgedrag. Jullie meningen zijn net zo bevooroordeeld als die van mensen die zeggen dat het allemaal wel mee valt.
Ik heb nog nergens last van, en heb vertrouwen in de mensen die boven ons staan. Liever vertrouwen hebben in mensen, dan achter elke boom een spook zien.

quote:
Weeral zo bevooroordeeld als de pest. Ik hoop dat je eens gaat beseffen dat jouw waarheid maar jouw mening is. Als mensen het anders zien, is het heus niet zo dat deze mensen niet willen zien. Ze zien het simpelweg anders. Heb respect voor de mening van anderen, dan hoef je ook niet zoveel agressie en woede in je te hebben.

Goede kerst nog ~:)
"Bettler aber sollte man ganz abschaffen! Wahrlich, man ärgert sich ihnen zu geben und ärgert sich ihnen nicht zu geben."
Friedrich Nietzsche
pi_120758029
@BerjanII
Als er nou 1 of 2 dingen zijn waarop mijn mening gebaseerd is dan zou ik het met je eens zijn.

Maar het zit nu zo onderhand in alles.

Laat het dan maar mijn mening zijn. Jij hebt een (ja, en dit is weeral zo bevooroordeeld als de pest en ik heb je het nergens zien zeggen enz. enz. enz,) beeld van koetjes en kalfjes en bloemetjes en bijtjes en alles komt goed e.d.

En ik een beeld van dat al het negatieve van de laatste 11 jaar met opzet gebeurd is. En dat het alleen nog maar erger gaat worden.

Dat is dan inderdaad mijn mening. Klaar.
  dinsdag 25 december 2012 @ 14:57:09 #49
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_120758285
http://endoftheamericandr(...)talk-about-right-now

quote:
More people than ever are realizing that the mainstream media is giving them a very distorted version of “the truth” and they are increasingly seeking out alternative sources of information. In the United States today, just six giant media corporations control the mainstream media. Those giant media corporations own television networks, cable channels, movie studios, radio stations, newspapers, magazines, publishing houses, music labels and even many prominent websites. But now thanks to the Internet the mainstream media no longer has a complete monopoly on the news. In recent years the “alternative media” has exploded in popularity. People want to hear about the things that the mainstream media doesn’t really want to talk about. They want to hear news that is not filtered by corporate bosses and government censors. They want “the truth” and they know that they are not getting it from the mainstream media.

We are watching a media revolution happen, and many in the mainstream media are totally freaking out about it. In fact, some in the mainstream media have even begun publishing articles that mock the American people for not trusting them. For example, a recent CNN article entitled “Still ‘paranoid’ after all these years” portrayed Americans that don’t trust the media as paranoid conspiracy theorists that have left rationality behind…

[ Bericht 2% gewijzigd door Summers op 26-12-2012 02:44:36 ]
pi_120759653
quote:

[..]

Andere zaken mag niet. En je recht halen is een onmogelijkheid met vuige jusitiele kinderverkrachters. Daar is het systeem inmiddels te gecorrumpeerd voor. Zinvol geweld is helaas niet toegestaan in Verneddrland. Maar het liefst zie ik de Eurofiele politici ernstig verwaarloosd in een rioolgoot liggen. In zekere zin waren Middeleeuwen niet eens zo slecht.

Handtekeningen acties of referenda luister die linkmiegels als niet eens meer naar. Het systeem is tegen ons gekeerd.

Een lichtpuntje we raken (waarschijnlijk) het internationaal tribunaal kwijt omdat ons justiteel aparaat niet van kinderen kan afblijven. :D De vraag is natuurlijk krijgen we er een beter en eerlijker iets voor terug.
Ha ha vervuld van haat en wrok, en geweld lijkt meneer wel een zinvolle oplossing ... burgeroorlogje starten?

Nee dan liever echt zwart en zien hoe mooi het leven kan zijn.
Firm but Friendly.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')