Die wil al niet eens aan het feit dat 911 wel eens anders zou kunnen zijn dan officiele.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:09 schreef Copycat het volgende:
Je vader wordt ook al moe van je hysterische gedram?
Tumoren bestaan niet. Kanker is een overlevingsstrategie toch?quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:36 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Die wil al niet eens aan het feit dat 911 wel eens anders zou kunnen zijn dan officiele.
Maar mijn broertjes zijn wel eens dat het onze maatschappij een zwerende tumor is.
Tumor is een zwelling .. dat hoeft niet perse kanker te zijn. Anders had ik wel het een kankergezwel genoemd.quote:Op vrijdag 21 december 2012 13:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tumoren bestaan niet. Kanker is een overlevingsstrategie toch?
Dan moet je je argumenten toch wat beter gaan brengen. Zoals je dat nu doet neemt niemand je serieus.quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
in zeker zin wel ... want als de paradigma-switch optreed dat mensen de zieke en corrupte spelletjes door krijgen voor dat het te laat is. In Griekenland is het feitelijk al te laat.
Ja, het is veel makkelijker om allemaal maar te denken dat alles goed zit en er niets aan de hand is of ook maar zou kunnen zijn. Lekker veilig.quote:Op vrijdag 21 december 2012 19:22 schreef Haushofer het volgende:
Eigenlijk zie ik vooral heel veel woede bij Lambiekje. Waar die woede vandaan komt moet-ie zelf maar es bedenken, maar het levert niet al te heldere analyses op.
Het lijkt me zo'n nare manier van door het leven gaan: je overal over opwinden. Ergens is het natuurlijk ook wel ego-voedend, want dat jij je er kwaad over maakt laat je denken dat je er ook daadwerkelijk verstand van hebt.
Maar ieder z'n meuk, natuurlijk
ben bang dat er meer waar is dan waar wij het over hebben.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:10 schreef Green1 het volgende:
Als er ook maar een klein gedeelte waar is, van het gene waar wij het over hebben, vind ik dat dat wel degelijk een reden is om zoveel woede vast te houden.
We worden gewoon van alle kanten genaaid. En niemand ziet het, niemand hoort het. En als je het erover hebt ben je een 'aluhoedje' en gestoord.
Ik ben er meer dan klaar mee. Ik ga geen mensen meer proberen te overtuigen. Op internet al helemaal niet. Als mensen het niet willen weten, zoeken ze het maar uit.
Spreek voor jezelf , ik neem Lambiekje wel serieus .quote:Op vrijdag 21 december 2012 14:44 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dan moet je je argumenten toch wat beter gaan brengen. Zoals je dat nu doet neemt niemand je serieus.
Terwijl het een natuurlijke reactie is om je druk te maken als je word genaaid of voorgelogen of word misleid of je word als schaap behandeld .quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:10 schreef Green1 het volgende:
Als er ook maar een klein gedeelte waar is, van het gene waar wij het over hebben, vind ik dat dat wel degelijk een reden is om zoveel woede vast te houden.
We worden gewoon van alle kanten genaaid. En niemand ziet het, niemand hoort het. En als je het erover hebt ben je een 'aluhoedje' en gestoord.
Ik ben er meer dan klaar mee. Ik ga geen mensen meer proberen te overtuigen. Op internet al helemaal niet. Als mensen het niet willen weten, zoeken ze het maar uit.
Ok ok, jij en een zeer select groepje gebruikers vormen dan de uitzondering.quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:30 schreef Summers het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf , ik neem Lambiekje wel serieus .
Iedereen die op 'm reageert neemt 'm serieus.quote:Op zondag 23 december 2012 10:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ok ok, jij en een zeer select groepje gebruikers vormen dan de uitzondering.
Nou zo ver wil ik niet gaan.quote:Op zondag 23 december 2012 11:00 schreef Gray het volgende:
[..]
Iedereen die op 'm reageert neemt 'm serieus.
In de zin dat je een clown of een religieus extremist serieus neemt misschien. Niet echt de dagelijkse manier waarop dat woord gebruikt wordt iig.quote:
Uhm, jawel. Je vergeet alleen onderscheid te maken tussen de informatie in iemand zijn uitspraken serieus nemen en de persoon zelf.quote:Op zondag 23 december 2012 11:08 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
In de zin dat je een clown of een religieus extremist serieus neemt misschien. Niet echt de dagelijkse manier waarop dat woord gebruikt wordt iig.
Je zwaait nu van het ene uiterste naar het andere uiterste. Zie je mij dit ergens zeggen?quote:Op zaterdag 22 december 2012 22:45 schreef Green1 het volgende:
Ja, het is veel makkelijker om allemaal maar te denken dat alles goed zit en er niets aan de hand is of ook maar zou kunnen zijn. Lekker veilig.
Achterlijk struisvogel gedrag.
Zie je dat los van elkaar dan? Ik niet iig.quote:Op zondag 23 december 2012 11:19 schreef Gray het volgende:
[..]
Uhm, jawel. Je vergeet alleen onderscheid te maken tussen de informatie in iemand zijn uitspraken serieus nemen en de persoon zelf.
Uiteraard!quote:Op zondag 23 december 2012 11:59 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Zie je dat los van elkaar dan? Ik niet iig.
as is verbrand turf. Wat as jullie geen gelijk hebben dan? Daar al eens aan gedacht?quote:Op zaterdag 22 december 2012 23:10 schreef Green1 het volgende:
En als je stelt dat het allemaal wel meevalt dan doe je zogenaamd aan struisvogelgedrag. Jullie meningen zijn net zo bevooroordeeld als die van mensen die zeggen dat het allemaal wel mee valt.quote:We worden gewoon van alle kanten genaaid. En niemand ziet het, niemand hoort het. En als je het erover hebt ben je een 'aluhoedje' en gestoord.
Weeral zo bevooroordeeld als de pest. Ik hoop dat je eens gaat beseffen dat jouw waarheid maar jouw mening is. Als mensen het anders zien, is het heus niet zo dat deze mensen niet willen zien. Ze zien het simpelweg anders. Heb respect voor de mening van anderen, dan hoef je ook niet zoveel agressie en woede in je te hebben.quote:Ik ben er meer dan klaar mee. Ik ga geen mensen meer proberen te overtuigen. Op internet al helemaal niet. Als mensen het niet willen weten, zoeken ze het maar uit.
quote:More people than ever are realizing that the mainstream media is giving them a very distorted version of “the truth” and they are increasingly seeking out alternative sources of information. In the United States today, just six giant media corporations control the mainstream media. Those giant media corporations own television networks, cable channels, movie studios, radio stations, newspapers, magazines, publishing houses, music labels and even many prominent websites. But now thanks to the Internet the mainstream media no longer has a complete monopoly on the news. In recent years the “alternative media” has exploded in popularity. People want to hear about the things that the mainstream media doesn’t really want to talk about. They want to hear news that is not filtered by corporate bosses and government censors. They want “the truth” and they know that they are not getting it from the mainstream media.
We are watching a media revolution happen, and many in the mainstream media are totally freaking out about it. In fact, some in the mainstream media have even begun publishing articles that mock the American people for not trusting them. For example, a recent CNN article entitled “Still ‘paranoid’ after all these years” portrayed Americans that don’t trust the media as paranoid conspiracy theorists that have left rationality behind…
Ha ha vervuld van haat en wrok, en geweld lijkt meneer wel een zinvolle oplossing ... burgeroorlogje starten?quote:Op vrijdag 21 december 2012 12:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Andere zaken mag niet. En je recht halen is een onmogelijkheid met vuige jusitiele kinderverkrachters. Daar is het systeem inmiddels te gecorrumpeerd voor. Zinvol geweld is helaas niet toegestaan in Verneddrland. Maar het liefst zie ik de Eurofiele politici ernstig verwaarloosd in een rioolgoot liggen. In zekere zin waren Middeleeuwen niet eens zo slecht.
Handtekeningen acties of referenda luister die linkmiegels als niet eens meer naar. Het systeem is tegen ons gekeerd.
Een lichtpuntje we raken (waarschijnlijk) het internationaal tribunaal kwijt omdat ons justiteel aparaat niet van kinderen kan afblijven.De vraag is natuurlijk krijgen we er een beter en eerlijker iets voor terug.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |