ik ook, mits de wind goed stond. Zelfs op zo'n korte afstand kan veel geluid verwaaienquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:05 schreef Franknfurter het volgende:
Vroegâh kon ik nog gewoon in de tuin gaan zitten en dan alles meeluisteren
Boshoven, nog net aan de juiste kant van de 'hoven'.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:20 schreef Takaiki het volgende:
[..]
ik ook, mits de wind goed stond. Zelfs op zo'n korte afstand kan veel geluid verwaaien
Nu ben ik nieuwsgierig waar jouw huis woonde
Ik ookquote:Op maandag 15 juli 2013 17:05 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Boshoven, nog net aan de juiste kant van de 'hoven'.
Ich bin wieder dabeiquote:Op zondag 22 december 2013 16:51 schreef Schunckelstar het volgende:
john fogerty komt weer naar bospop![]()
de kans in nu zeer aannemelijk dat ik ook weer ga, hier zullen wat dingen voor moeten wijkenquote:
Op zondagquote:Op zondag 22 december 2013 17:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Twijfel om die zondag te gaan, maar vind het vrij veel geld nog. Ligt er even aan wat er nog meer komt. Maar Fogerty is dan afsluiter?
Ja Simple Minds heb al een keer of 4 gezien. Dus dat sla ik over. Had Aerosmith wel beetje verwacht op Bospopquote:Op zondag 22 december 2013 17:08 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Op zondag
Zaterdag de Simple Minds
Gezellie!quote:Op zondag 22 december 2013 16:58 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
de kans in nu zeer aannemelijk dat ik ook weer ga, hier zullen wat dingen voor moeten wijken
quote:
Ik ga er wel vanuit! Vrij gevraagd en al.quote:
Er kann nicht so gut Deutsch lesen.quote:Op zondag 22 december 2013 19:30 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Okee, je bent niet zo enthousiast over mijn aanwezigheid
*kraskras
quote:Op zondag 22 december 2013 20:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er kann nicht so gut Deutsch lesen.![]()
Of zoiets.
ja wil ik graag nog keer zien...quote:Op zondag 22 december 2013 16:51 schreef Schunckelstar het volgende:
john fogerty komt weer naar bospop![]()
Haha, hoe lees je dat danquote:Op zondag 22 december 2013 19:30 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Okee, je bent niet zo enthousiast over mijn aanwezigheid
*kraskras
Das versteh ich nichtquote:Op zondag 22 december 2013 20:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er kann nicht so gut Deutsch lesen.![]()
Of zoiets.
quote:Op zondag 22 december 2013 23:18 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Haha, hoe lees je dat dan
zeker wel
Ik had niet anders verwacht.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |