quote:Bospop, Weert, donderdag 20 december 2012
Terug naar Sportpark Boshoven
Bospop: 13 en 14 juli 2013 met o.a. ZZ TOP
WEERT – Bospop werd de afgelopen drie jaar georganiseerd op het grote evenemententerrein aan de Eindhovenseweg. In 2013 keert Bospop weer terug naar de oorspronkelijke locatie: sportpark Boshoven. Bospop 2013 vindt plaats op 13 en 14 juli 2013 en belooft opnieuw een spectaculair muzikaal evenement te worden.
Sportpark Boshoven
Van 1994 tot en met 2009 vond Bospop plaats op de locatie ‘sportpark Boshoven’. Van 2010 tot en met 2012 werd Bospop georganiseerd op het grote evenemententerrein aan de Eindhovenseweg. Voor deze nieuwe locatie werd gekozen vanwege de enorme groei die het festival doormaakte. De grotere locatie leidde tot hogere productiekosten, terwijl de verwachte groei achterbleef. De organisatie van Bospop heeft daarom besloten om in 2013 weer terug te keren naar de oorspronkelijke, intieme locatie ‘sportpark Boshoven’.
Classic Rock
Bospop keert niet alleen terug naar de oude locatie, maar gaat zich ook weer – net als ‘vroeger’ – nadrukkelijker richten op Classic Rock. Als afsluiter van het aankomende festival staat niemand minder dan ZZ Top op het programma. De festivalbezoekers zullen op Bospopzondag ook getrakteerd worden op optredens van onder meer George Thorogood & the Destroyers, Golden Earring en Jason Ricci & New Blood.
Over de headliner van Bospopzaterdag zijn de onderhandelingen op dit moment in volle gang. Bevestigd voor deze dag zijn Roger Hodgson & Band, Rowwen Hèze, The Dutch Eagles, The Jacks, The Pink Floyd Sound en Dana Fuchs Band. Meer namen zullen spoedig volgen.
Start voorverkoop
Bospop-liefhebbers kunnen al binnenkort tickets aanschaffen: op zaterdag 19 januari start de voorverkoop via www.bospop.nl en fysiek bij de bekende Bospop-voorverkoopadressen.
En goed nieuws: de tickets zijn onder meer dankzij terugkeer naar de oude locatie voordeliger dan afgelopen jaren. Een dagticket kost ¤ 59,- en een weekendticket ¤ 100,-. Voor overige informatie omtrent ticketverkoop en campingreservering verwijzen wij u naar de betreffende button op www.bospop.nl.
Wij wensen alle Bospop-bezoekers, vrijwilligers en relaties fijne feestdagen en een muzikaal 2013!
Dat snap ik dan weer niet van de Bospop organisatie. De gemeente Weert meldt dat er nog geen definitief besluit is genomen over de Bospop-locatie. Het gemeentebestuur neem waarschijnlijk op 8 januari 2013 een besluit. Dus alles wat de organisatie beweerd kan zo weer teruggedraaid worden. Waarom dan nu al een persbericht plaatsen, als de kaartverkoop nog niet eens dit jaar begint.quote:Op vrijdag 21 december 2012 11:00 schreef Rockin_the_lowlands het volgende:
Blij dat ze weer terugkeren naar de oude locatie. Hoef nu maar de ramen open te zetten om het te kunnen horen
Nooouuuuwwwww, John Fogerty in 2010 met "Have you ever seen the rain" in een gigantische plens- en onweersbui is gewoon episch en kippenvel hoorquote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:03 schreef Ynske het volgende:
Er zijn vast meer FOK!kers die kaartjes hebben. Zou fijn zijn als t weer ook meewerkt dan
Daar was Rowwen Heze toch ook bij ?quote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:22 schreef Cat22 het volgende:
Kaartjes voor twee dagen!![]()
Leuk dat ze weer naar de oude locatie gaan, die is zo knus.Maar mijn eerste keer in de Lichtenberg zal me toch het meeste bijblijven.
Dat weet ik niet meer, maar wel Bart Peeters en The Radio's. She goes nananana....quote:
Die ook jaquote:Op vrijdag 7 juni 2013 14:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer, maar wel Bart Peeters en The Radio's. She goes nananana....
Eerste paar campers stonden er gisteravond al.quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:38 schreef Cat22 het volgende:
*schop* nog twee dagen!
Vandaag even langs het terrein gereden, wat we ervan konden zien zag goed uit. De eerste campers zijn inmiddels ook neergestreken.
Uhm ja... dat zei ik in de post die je quootte.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:00 schreef Itisbangin het volgende:
[..]
Eerste paar campers stonden er gisteravond al.
ik ook, mits de wind goed stond. Zelfs op zo'n korte afstand kan veel geluid verwaaienquote:Op vrijdag 12 juli 2013 13:05 schreef Franknfurter het volgende:
Vroegâh kon ik nog gewoon in de tuin gaan zitten en dan alles meeluisteren
Boshoven, nog net aan de juiste kant van de 'hoven'.quote:Op maandag 15 juli 2013 11:20 schreef Takaiki het volgende:
[..]
ik ook, mits de wind goed stond. Zelfs op zo'n korte afstand kan veel geluid verwaaien
Nu ben ik nieuwsgierig waar jouw huis woonde
Ik ookquote:Op maandag 15 juli 2013 17:05 schreef Franknfurter het volgende:
[..]
Boshoven, nog net aan de juiste kant van de 'hoven'.
Ich bin wieder dabeiquote:Op zondag 22 december 2013 16:51 schreef Schunckelstar het volgende:
john fogerty komt weer naar bospop![]()
de kans in nu zeer aannemelijk dat ik ook weer ga, hier zullen wat dingen voor moeten wijkenquote:
Op zondagquote:Op zondag 22 december 2013 17:06 schreef indiaantje89 het volgende:
Twijfel om die zondag te gaan, maar vind het vrij veel geld nog. Ligt er even aan wat er nog meer komt. Maar Fogerty is dan afsluiter?
Ja Simple Minds heb al een keer of 4 gezien. Dus dat sla ik over. Had Aerosmith wel beetje verwacht op Bospopquote:Op zondag 22 december 2013 17:08 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Op zondag
Zaterdag de Simple Minds
Gezellie!quote:Op zondag 22 december 2013 16:58 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
de kans in nu zeer aannemelijk dat ik ook weer ga, hier zullen wat dingen voor moeten wijken
quote:
Ik ga er wel vanuit! Vrij gevraagd en al.quote:
Er kann nicht so gut Deutsch lesen.quote:Op zondag 22 december 2013 19:30 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Okee, je bent niet zo enthousiast over mijn aanwezigheid
*kraskras
quote:Op zondag 22 december 2013 20:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er kann nicht so gut Deutsch lesen.![]()
Of zoiets.
ja wil ik graag nog keer zien...quote:Op zondag 22 december 2013 16:51 schreef Schunckelstar het volgende:
john fogerty komt weer naar bospop![]()
Haha, hoe lees je dat danquote:Op zondag 22 december 2013 19:30 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Okee, je bent niet zo enthousiast over mijn aanwezigheid
*kraskras
Das versteh ich nichtquote:Op zondag 22 december 2013 20:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Er kann nicht so gut Deutsch lesen.![]()
Of zoiets.
quote:Op zondag 22 december 2013 23:18 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
Haha, hoe lees je dat dan
zeker wel
Ik had niet anders verwacht.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |