SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Wie je vriendjes zijn?
Kijk hier maar:
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?period=maandTax wil tetten :)!
lekkaaahhhquote:Op donderdag 20 december 2012 09:08 schreef Vinniiee het volgende:
Volgens mij ben ik aangekomen, ik krijg een buikje![]()
En ik heb koude voeten
doe dat maarquote:Op donderdag 20 december 2012 09:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Morgen of zo maar eens wegen.
heuj heuj heujquote:Op donderdag 20 december 2012 09:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En m'n schoenen zijn verzonden
Komt wel een andere keer danquote:Op donderdag 20 december 2012 09:10 schreef supersof het volgende:
Oh haha wel leuk prom
Ja ik denk dat ik niet kom eigenlijk. Ik wil jullie echt wel ontmoeten hoor. Maar voel me niet lekker en wil niet liegen tegen mn moeder enzo.
quote:
lekker stressen wanneer ze komenquote:Op donderdag 20 december 2012 09:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Komt wel een andere keer dan. Beterschap
[..]
Nee hoor, staat geen track & trace code bij. En ben overdag toch niet thuis, dus dat maakt geen hol uit. Maar wordt verzonden met UPS, dus ik verwacht morgen. Maar we zullen het zien.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
lekker stressen wanneer ze komen
haha wel lekker nieuwe schoenenquote:Op donderdag 20 december 2012 09:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee hoor, staat geen track & trace code bij. En ben overdag toch niet thuis, dus dat maakt geen hol uit. Maar wordt verzonden met UPS, dus ik verwacht morgen. Maar we zullen het zien.
Klopt, en als het goed is zijn ze lekker warmquote:Op donderdag 20 december 2012 09:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha wel lekker nieuwe schoenen
niceequote:Op donderdag 20 december 2012 09:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt, en als het goed is zijn ze lekker warm
haha lekker, koude voeten zuigenquote:Op donderdag 20 december 2012 09:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zeker. Eindelijk geen koude voeten meer
Ja, ik weet er alles vanquote:Op donderdag 20 december 2012 09:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha lekker, koude voeten zuigen
Hahahahaquote:Op donderdag 20 december 2012 09:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha dafuq loopt er iemand op het busstation te bellen en te schreeuwen
Wel goed, verveeld. Doen al 2 weken niks op school..quote:Op donderdag 20 december 2012 09:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Wel goed, koude voeten. En de tijd gaat traag
Hoe is het met jou?
Jezusquote:Op donderdag 20 december 2012 09:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hij staat tenmet een kilometer verderop en ik hoor hem al hard
Klinkt als mijn werkquote:Op donderdag 20 december 2012 09:33 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Wel goed, verveeld. Doen al 2 weken niks op school..
ja ik kom hier voor mn rustquote:Op donderdag 20 december 2012 09:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jezus
[..]
Klinkt als mijn werk
Spannend werk heb je dan.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:36 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jezus
[..]
Klinkt als mijn werk
okeoke mooiquote:Op donderdag 20 december 2012 09:38 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Mowaa opzich. Nogsteeds muug maar das standaard.
Sla 'mquote:Op donderdag 20 december 2012 09:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik kom hier voor mn rust
Niet bepaaldquote:Op donderdag 20 december 2012 09:38 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Spannend werk heb je dan.
Snap eigenlijk niet wat ik hier doe maargoed.
Trage tijd gaat traag.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:40 schreef promisionxexposed het volgende:
Trage bussen rijden traag
Tja dat kan ik wel doen maar dan gaat school weer zeuren enzo.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sla 'm
[..]
Niet bepaaldNog 1,5 week en dan ben ik er vanaf
. Ga naar huis?
Meld je ziek?quote:Op donderdag 20 december 2012 09:41 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Tja dat kan ik wel doen maar dan gaat school weer zeuren enzo.
En ik heb een naaiklas.
Ahwquote:Op donderdag 20 december 2012 09:42 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
pff ja zaterdag zal nog erger worden
quote:Op donderdag 20 december 2012 09:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ach zondag om 2 uur vakantie
Moet toch wel lukken?quote:Op donderdag 20 december 2012 09:44 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Optie optie.
Moet ik wel een handtekening fixen van m'n mentor..
Sinds wanneer zijn Belgen slim?quote:Op donderdag 20 december 2012 09:45 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Hij trapt er niet in.. Slimme Belg.
Sinds dat ehh.. Ja dat is een goeie.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn Belgen slim?
Hehequote:Op donderdag 20 december 2012 09:46 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Sinds dat ehh.. Ja dat is een goeie.
Ik heb het ook koud.. *knuffel*quote:Op donderdag 20 december 2012 09:48 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe
Ik heb het koudIk wil het warm krijgen
quote:Op donderdag 20 december 2012 09:49 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Ik heb het ook koud.. *knuffel*
oh.. oké!quote:Op donderdag 20 december 2012 10:08 schreef supersof het volgende:
hallo mensenheb mijn moeder verteld
en ze vond het wel leuk dat ik op fok zit, maar vond het niet zo'n tof plan als ik naar leiden ga. maar ik overviel dr nogal. dus we gaan maar een andere keer meeten oké
okee is goedquote:Op donderdag 20 december 2012 10:08 schreef supersof het volgende:
hallo mensenheb mijn moeder verteld
en ze vond het wel leuk dat ik op fok zit, maar vond het niet zo'n tof plan als ik naar leiden ga. maar ik overviel dr nogal. dus we gaan maar een andere keer meeten oké
Ja I know, maar komt wel ander keertje oké? mn moeder wil eerst weten wat fok is enzo, en ze moet nu weg blabla. ongeruste moeder (:quote:
zo herkenbaarquote:Op donderdag 20 december 2012 10:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja I know, maar komt wel ander keertje oké? mn moeder wil eerst weten wat fok is enzo, en ze moet nu weg blabla. ongeruste moeder (:
haha ja hequote:
mijn ouders weten niet hoe fok werkt dus dat scheelt, alleen met tc gaan ze soms meekijkenquote:Op donderdag 20 december 2012 10:17 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja hemaar vind het op zich geen geheim dat ik hierop zit. Tenzij ze alles gaan lezen ofzo : / maar dan ben je wel heel erg levenloos.
Zo lang ze niet weet wat je username is, zit je goedquote:Op donderdag 20 december 2012 10:17 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja hemaar vind het op zich geen geheim dat ik hierop zit. Tenzij ze alles gaan lezen ofzo : / maar dan ben je wel heel erg levenloos.
haha ja daar had ik het ook over, dat jullie niet nep zijn ofzo. maar volgens mij snapte ze het niet zo. maar ik schrijf ook kaartjes naar een meisje dat ik via internet ken. En mijn broertjes kennen ook mensen via internet, dus het is niet onbekend bij zequote:Op donderdag 20 december 2012 10:18 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mijn ouders weten niet hoe fok werkt dus dat scheelt, alleen met tc gaan ze soms meekijken
Komt goed sof!quote:Op donderdag 20 december 2012 10:11 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja I know, maar komt wel ander keertje oké? mn moeder wil eerst weten wat fok is enzo, en ze moet nu weg blabla. ongeruste moeder (:
ja dat is waar, maar misschien als ze gaan kijken, ik bedoel, supersof, beetje opvallend welquote:Op donderdag 20 december 2012 10:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Zo lang ze niet weet wat je username is, zit je goed
Ja misschien kom ik wel even in januari. Wie weet (:quote:Op donderdag 20 december 2012 10:20 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Komt goed sof!
Maakt niet uit!
Als je je moeder dan over kan halen! (:quote:Op donderdag 20 december 2012 10:21 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja misschien kom ik wel even in januari. Wie weet (:
Nah, vind ik niet echt opvallend. Ze moeten alleen niet mee gaan kijken als ze achter je staan, met gekleurde posts/quotesquote:Op donderdag 20 december 2012 10:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat is waar, maar misschien als ze gaan kijken, ik bedoel, supersof, beetje opvallend wel
mja mijn ouders vinden tc grappigquote:Op donderdag 20 december 2012 10:20 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja daar had ik het ook over, dat jullie niet nep zijn ofzo. maar volgens mij snapte ze het niet zo. maar ik schrijf ook kaartjes naar een meisje dat ik via internet ken. En mijn broertjes kennen ook mensen via internet, dus het is niet onbekend bij ze
Ja denk het wel op zich, maar geld is ook iets hequote:Op donderdag 20 december 2012 10:21 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Als je je moeder dan over kan halen! (:
ik heb alleen gekleurde posts op mobiel, op laptop is alles wit hahaquote:Op donderdag 20 december 2012 10:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nah, vind ik niet echt opvallend. Ze moeten alleen niet mee gaan kijken als ze achter je staan, met gekleurde posts/quotes
haha ik denk dat ze het heel apart vindenquote:Op donderdag 20 december 2012 10:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja mijn ouders vinden tc grappig
sowieso ben ik heel schattig en niet engquote:Op donderdag 20 december 2012 10:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja denk het wel op zich, maar geld is ook iets he
[..]
ik heb alleen gekleurde posts op mobiel, op laptop is alles wit haha
[..]
haha ik denk dat ze het heel apart vindenMaar als Rock even grappig doet dan zien ze wel dat jullie geen enge mensen zijn
haha ja dan moet je wel je cam aan doen hequote:Op donderdag 20 december 2012 10:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
sowieso ben ik heel schattig en niet eng
ja doe ik als ik beneden op de computer zit, mijn laptop doet vaagquote:Op donderdag 20 december 2012 10:28 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja dan moet je wel je cam aan doen he
Ah okequote:Op donderdag 20 december 2012 10:25 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja denk het wel op zich, maar geld is ook iets he
[..]
ik heb alleen gekleurde posts op mobiel, op laptop is alles wit haha
haha ja is goedquote:Op donderdag 20 december 2012 10:29 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja doe ik als ik beneden op de computer zit, mijn laptop doet vaag
ja moet ik in mijn eentje zenuwachtig doenquote:Op donderdag 20 december 2012 10:32 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja is goed![]()
hou je het nog vol tot vanmiddag? nu kunnen we niet samen zenuwachtig doen
aaawh : (quote:Op donderdag 20 december 2012 10:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja moet ik in mijn eentje zenuwachtig doen
Niet zo handigquote:Op donderdag 20 december 2012 10:42 schreef supersof het volgende:
ik blijf mijn digid maar verkeerd invoeren pfff.
nee niet echt. en straks naar gemeentehuisquote:
Ga dan slapenquote:Op donderdag 20 december 2012 10:44 schreef supersof het volgende:
[..]
nee niet echt. en straks naar gemeentehuis![]()
en ik wil liever slapen buh
ja maar ik moet voor de feestdagen regelen dat ik weer hier woon. dus daarna ga ik slapenquote:
Ah okequote:Op donderdag 20 december 2012 10:47 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar ik moet voor de feestdagen regelen dat ik weer hier woon. dus daarna ga ik slapen
Heb je het nergens opgeschreven of zo?quote:Op donderdag 20 december 2012 11:23 schreef supersof het volgende:
jezus ik kom er echt niet uit : ( echt al 12 keer geprobeerd en tussen elke drie keer moet je 15 minuten wachten
ja dat wel, maar weet niet wat 1 tekentje is, die is heel raar geschreven. En weet niet of het ww nog zo isquote:Op donderdag 20 december 2012 11:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Heb je het nergens opgeschreven of zo?
Hmm, ja daar kan ik je ook niet bij helpenquote:Op donderdag 20 december 2012 11:26 schreef supersof het volgende:
[..]
ja dat wel, maar weet niet wat 1 tekentje is, die is heel raar geschreven. En weet niet of het ww nog zo is
Vertel me alles, ik wil weten.quote:Op donderdag 20 december 2012 07:54 schreef msacras het volgende:
[..]
Ook @ promi haha ach... Domme dingen gedaan onder invloed van alcohol...
ja I know. nu moet ik weer nieuwe digi d aanvragen enzo bah.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, ja daar kan ik je ook niet bij helpen.
Duurt weer een aantal dagenquote:Op donderdag 20 december 2012 11:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ja I know. nu moet ik weer nieuwe digi d aanvragen enzo bah.
Ben je ook weer effe mee bezig..quote:Op donderdag 20 december 2012 11:31 schreef supersof het volgende:
[..]
ja I know. nu moet ik weer nieuwe digi d aanvragen enzo bah.
ja en met feestdagen ofzo. moet het voor 31ste doen anders moet ik voor januari school betalen. frustratie overal!!!quote:
Ik vrees dat je dat niet gaat redden als je een nieuwe digi-d code aan moet vragenquote:Op donderdag 20 december 2012 11:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en met feestdagen ofzo. moet het voor 31ste doen anders moet ik voor januari school betalen. frustratie overal!!!
Denk eens goed na, wat kan het zijn?quote:Op donderdag 20 december 2012 11:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ja en met feestdagen ofzo. moet het voor 31ste doen anders moet ik voor januari school betalen. frustratie overal!!!
Hmm, misschien dat ik het net red..quote:Op donderdag 20 december 2012 11:34 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vrees dat je dat niet gaat redden als je een nieuwe digi-d code aan moet vragen
Heb alles al geprobeerd. met nieuw ww aanvragen doet gebruikersnaam het ook niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:34 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Denk eens goed na, wat kan het zijn?
DigiDquote:Op donderdag 20 december 2012 11:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm, misschien dat ik het net red..
[..]
Heb alles al geprobeerd. met nieuw ww aanvragen doet gebruikersnaam het ook niet.
ja idd, zo'n vervelend systeemquote:
Ja kloptquote:Op donderdag 20 december 2012 11:41 schreef supersof het volgende:
[..]
ja idd, zo'n vervelend systeem
Hebbie het weer koud?quote:Op donderdag 20 december 2012 11:43 schreef Vinniiee het volgende:
Mensen die de deur niet achter hun reet dicht doenx 1000000000000000000
Ja, in de werkplaats/magazijn en dus hal is het 17 graden of zoquote:
Ja inderdaadquote:Op donderdag 20 december 2012 11:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, in de werkplaats/magazijn en dus hal is het 17 graden of zoEn als dan de warmte weg gaat, is het verrekte koud als je stil zit.
sowieso DUO en laten weten of je bent ingelootquote:Op donderdag 20 december 2012 11:42 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja klopt
Ik deed aan een lotingsstudie, dus heb wel 100x ingelogd.
Ik was eerst uitgeloot, en toen op de laatste dag ingeloot!quote:Op donderdag 20 december 2012 11:45 schreef supersof het volgende:
[..]
sowieso DUO en laten weten of je bent ingeloot
Heb echt paar maanden zitten wachten om te horen of ik definitief was toegelaten.
oh nice! ik had te test gehaald maar was niet zeker of ik was ingeloot. echt vervelend.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:47 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik was eerst uitgeloot, en toen op de laatste dag ingeloot!
jaa! blijft je eigen id he!quote:Op donderdag 20 december 2012 11:48 schreef supersof het volgende:
als je een nieuwe aanvraagd, kan je dan nog steeds inloggen en jezelf afmelden voor je studie?
Je moet een nieuwe activatie/inlogcode aanvragen.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:48 schreef supersof het volgende:
als je een nieuwe aanvraagd, kan je dan nog steeds inloggen en jezelf afmelden voor je studie?
ah okee, dan vraag ik gewoon een nieuwe aan als het na deze keer niet lukt.quote:
Haiquote:
Zeker!quote:
Nog beter. Ik heb honger en geen geld en m'n eten al opgekaant en moet nog tot 5, wehhh.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:51 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zeker!
En als er overblijven had ik mezelf al opgegeven om er nog een paar mee te geven
Miauw zei de poes.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:52 schreef supersof het volgende:
auqeo'k;fjwekIDXjbncrFHMAB .LSKAC ;'iwu 3R;W#R \2r qm-]r f,qKD qW:mnf qw9'ndqoIWFHJN DEDPIBKfLE/sbfjKWBDFG/;C
dat was mijn frustratie. bedankt voor het lezen.
einde bericht.
Ja, als je wachtwoord net zo moeilijk isquote:Op donderdag 20 december 2012 11:52 schreef supersof het volgende:
auqeo'k;fjwekIDXjbncrFHMAB .LSKAC ;'iwu 3R;W#R \2r qm-]r f,qKD qW:mnf qw9'ndqoIWFHJN DEDPIBKfLE/sbfjKWBDFG/;C
dat was mijn frustratie. bedankt voor het lezen.
einde bericht.
Bietsen bij klasgenoten.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:52 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Nog beter. Ik heb honger en geen geld en m'n eten al opgekaant en moet nog tot 5, wehhh.
quote:Op donderdag 20 december 2012 11:53 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, als je wachtwoord net zo moeilijk is
nee het is de gebruikersnaamquote:Op donderdag 20 december 2012 11:53 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, als je wachtwoord net zo moeilijk is
ik heb laatst al mijn mail verwijderdquote:Op donderdag 20 december 2012 11:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die kun je toch vinden in je email?
Niet zo slimquote:Op donderdag 20 december 2012 11:56 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb laatst al mijn mail verwijderd
ja het ging per ongeluk. heel gedoe en ik kon wel janken toen het weg wasquote:Op donderdag 20 december 2012 11:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Niet zo slim.
Hulde aan Gmail, nergens voor nodig.
Dan staat het toch gewoon in je prullenbak?quote:Op donderdag 20 december 2012 11:57 schreef supersof het volgende:
[..]
ja het ging per ongeluk. heel gedoe en ik kon wel janken toen het weg was
nee toch? was al paar maanden geleden dus denk niet dat het er nog isquote:Op donderdag 20 december 2012 11:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan staat het toch gewoon in je prullenbak?
Oh, nee nu denk ik niet meer. Maar toen wel.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:58 schreef supersof het volgende:
[..]
nee toch? was al paar maanden geleden dus denk niet dat het er nog is
nee dan is t eruit.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:58 schreef supersof het volgende:
[..]
nee toch? was al paar maanden geleden dus denk niet dat het er nog is
Goed punt. Op welk moment van 21-12-12 zal de wereld naar de haaien gaan? Verschillende tijdzones en dat soort shitquote:
Om 21:12 hier, dus dat is 22-12 in NZ.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Goed punt. Op welk moment van 21-12-12 zal de wereld naar de haaien gaan? Verschillende tijdzones en dat soort shit
Tss, klopt van geen kanten dusquote:Op donderdag 20 december 2012 12:13 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Om 21:12 hier, dus dat is 22-12 in NZ.
Die van mij zouden vandaag binnen moeten komenquote:Op donderdag 20 december 2012 12:16 schreef Rockiejj het volgende:
Ik moet nog steeds mn kerstkaarten posten
Straks eens even navragen dan!quote:Op donderdag 20 december 2012 12:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die van mij zouden vandaag binnen moeten komen
Okeujquote:Op donderdag 20 december 2012 12:17 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Straks eens even navragen dan!
Yeahquote:Op donderdag 20 december 2012 12:29 schreef supersof het volgende:
yes het is geluktnu lekker naar bed toe
veel plezier straks
Had het goed opgeschreven, maar hij deed het gewoon niet op mijn laptop.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
YeahHeb je het nu opgeschreven?
Thanks, slaap lekker
Vreemdquote:Op donderdag 20 december 2012 12:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Had het goed opgeschreven, maar hij deed het gewoon niet op mijn laptop.
dankjewel, ik hoor vanavond wel op tc of sc hoe het was
Sterktequote:Op donderdag 20 december 2012 12:40 schreef promisionxexposed het volgende:
Leuuuk anderhalfuur rondlopen met gillende kutkoters![]()
Mep zequote:Op donderdag 20 december 2012 12:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
thanksze rennen me steeds omver
Hahahahaquote:Op donderdag 20 december 2012 12:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
er beukte een tegen me op en die huilt nu
sla hemquote:Op donderdag 20 december 2012 13:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe.
Kooouuuuuud, bus moet opschieten.
klote is datquote:Op donderdag 20 december 2012 13:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Bus is niet op komen dagen. Moet nu nog 9 minuten wachten
14:15 als het goed is. Maar eerst nog wat eten in slaanquote:Op donderdag 20 december 2012 13:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
klote is datach je bent nu eerder thuis dan 7 uur
ga je niet naar leiden?quote:Op donderdag 20 december 2012 13:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
14:15 als het goed is. Maar eerst nog wat eten in slaan
Nee. Msacras denkt niet te komen wegens huiswerk, Rockiejj heeft eigenlijk school dus dat hoeft hij nu niet te skippen en Taexon komt pas om 17:00. Beetje zonde van die 30 euro om alleen Prom te meetenquote:
aaawh : ( dat is echt kut danquote:Op donderdag 20 december 2012 13:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee. Msacras denkt niet te komen wegens huiswerk, Rockiejj heeft eigenlijk school dus dat hoeft hij nu niet te skippen en Taexon komt pas om 17:00. Beetje zonde van die 30 euro om alleen Prom te meeten
school is sowieso saaiquote:Op donderdag 20 december 2012 13:30 schreef technicalx het volgende:
zit nu in de les en verveel me
leraar let toch niet op dus gwn lekker op fok
jaa idd, dat zeker. maarja nu lekker vroeg klaarquote:Op donderdag 20 december 2012 13:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, niks aan te doen. Studie gaat voor.
zit gwn op me mobiel en op fokquote:Op donderdag 20 december 2012 13:31 schreef supersof het volgende:
[..]
jaa idd, dat zeker. maarja nu lekker vroeg klaar
Dat was ik sowieso al, alleen nu ben ik zo'n 6 of meer uur eerder thuisquote:Op donderdag 20 december 2012 13:31 schreef supersof het volgende:
[..]
jaa idd, dat zeker. maarja nu lekker vroeg klaar
quote:Op donderdag 20 december 2012 13:32 schreef technicalx het volgende:
[..]
zit gwn op me mobiel en op fok
leraren zijn dom wejo
ja dat bedoel ikquote:Op donderdag 20 december 2012 13:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat was ik sowieso al, alleen nu ben ik zo'n 6 of meer uur eerder thuis
wat?quote:
Kloptquote:Op donderdag 20 december 2012 13:36 schreef promisionxexposed het volgende:
Vroeg thuis zijn is sowieso chill
ja hahaquote:Op donderdag 20 december 2012 13:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. Al was ik vandaag liever laat thuis geweest
ik wil ook naar schiphol!!!quote:Op donderdag 20 december 2012 13:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja hahaik ga zo eerst naar schiphol met iemand en vanaf daar weer naar nieuw vennep
Was graag nu al thuis geweest maarja heb tot 3 uur les...quote:Op donderdag 20 december 2012 13:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Klopt. Al was ik vandaag liever laat thuis geweest
jaaa, ik heb nog nooit gevlogen of überhaupt een vliegtuig van dichtbij gezien.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
kom ook vliegtuigjes kijken
haha ik ga eerst angstvallig op zoek naar het spoor wat ik moet hebbenquote:Op donderdag 20 december 2012 13:47 schreef supersof het volgende:
[..]
jaaa, ik heb nog nooit gevlogen of überhaupt een vliegtuig van dichtbij gezien.
is niet zo moeilijk toch?quote:Op donderdag 20 december 2012 13:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ik ga eerst angstvallig op zoek naar het spoor wat ik moet hebben
Lol, daar had ik moeten overstappen dacht ikquote:Op donderdag 20 december 2012 13:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja hahaik ga zo eerst naar schiphol met iemand en vanaf daar weer naar nieuw vennep
haha ja dan is het in het begin wel lastig. Ik weet per station waar ik kom gewoon waar ik moet zijnquote:Op donderdag 20 december 2012 13:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik reis niet zo vaak met de trein en ben er echt een sukkel mee
ja ik ben er nog nooit geweestquote:Op donderdag 20 december 2012 13:52 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja dan is het in het begin wel lastig. Ik weet per station waar ik kom gewoon waar ik moet zijn
oh, nee dan is het ff zoeken jaquote:Op donderdag 20 december 2012 13:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja ik ben er nog nooit geweest
ja ach komt wel goedquote:Op donderdag 20 december 2012 14:02 schreef supersof het volgende:
[..]
oh, nee dan is het ff zoeken ja
hihihihihihi xdquote:Op donderdag 20 december 2012 14:24 schreef badschaap het volgende:
haha heb net de vorige les aan me klasgenoten een executie mexican style laten zien xd
gadverdamme.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:28 schreef badschaap het volgende:
[..]
oftewel een onthoofding met een kettingzaag. Eentje moest bijna kotsen xd
bahhquote:Op donderdag 20 december 2012 14:28 schreef badschaap het volgende:
[..]
oftewel een onthoofding met een kettingzaag. Eentje moest bijna kotsen xd
ja man echt hequote:Op donderdag 20 december 2012 15:01 schreef badschaap het volgende:
Waarom werkt die kut code niet.
Nu kan ik alle godvers weer die hele kut code gaan herschrijven van die teammate. Lekkere mensen heb ik zeg waarmee ik werk
En dat terwijl java echt niet moeilijk is :pquote:
te weinig ervaring en altijd anderen het werk laten doen?quote:Op donderdag 20 december 2012 15:05 schreef badschaap het volgende:
[..]
En dat terwijl java echt niet moeilijk is :p
Serieus hoe krijg je het voorelkaar om een code zo omslachtig te schrijven..
agreed. Maar ach ik zal er maar es wat van maken, ongeveer. En dan natuurlijk in zijn deel 'per ongeluk' wat domme fouten laten zittenquote:Op donderdag 20 december 2012 15:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
te weinig ervaring en altijd anderen het werk laten doen?
Of gewoon tegen de leraren uitleggenquote:Op donderdag 20 december 2012 15:06 schreef badschaap het volgende:
[..]
agreed. Maar ach ik zal er maar es wat van maken, ongeveer. En dan natuurlijk in zijn deel 'per ongeluk' wat domme fouten laten zitten
Goed zoekenquote:Op donderdag 20 december 2012 15:14 schreef promisionxexposed het volgende:
Klacht geen stopcontact op het station
Kiosk?quote:Op donderdag 20 december 2012 15:14 schreef promisionxexposed het volgende:
Klacht geen stopcontact op het station
dat gelovige mens is nog een betere klacht, vraagt ze of ze voor me kan biddenquote:
als je inkomen laag is jaquote:Op donderdag 20 december 2012 14:54 schreef supersof het volgende:
Kan je als je geen student bent toch zorgtoeslag ontvangen?
Gewoon ja zeggen, doe je haar een plezier mee en het kost niksquote:Op donderdag 20 december 2012 15:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat gelovige mens is nog een betere klacht, vraagt ze of ze voor me kan bidden
ik vond haar stem irritant en het kan me geen moer schelen dat de gevolgen voor mij zijn als ik niet geloofquote:Op donderdag 20 december 2012 15:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Gewoon ja zeggen, doe je haar een plezier mee en het kost niks
aha, een 21 december geval?quote:Op donderdag 20 december 2012 15:20 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik vond haar stem irritant en het kan me geen moer schelen dat de gevolgen voor mij zijn als ik niet geloof
nee dat vond ze nonsensquote:Op donderdag 20 december 2012 15:21 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
aha, een 21 december geval?
ah okeequote:
Ow, niet zo erg dan.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:22 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee dat vond ze nonsens
ik zei als ik god nodig heb weet ik hem zelf wel te vinden en toen ging ze wegquote:Op donderdag 20 december 2012 15:23 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ow, niet zo erg dan.
Valt ze je nog lastig of laat ze je met rust nu?
quote:Op donderdag 20 december 2012 15:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik zei als ik god nodig heb weet ik hem zelf wel te vinden en toen ging ze weg
gaat lekker vandaag sofquote:Op donderdag 20 december 2012 15:30 schreef supersof het volgende:
jezus hee, nu heb ik ook al de verkeerde code voor ING inloggen
ja iddquote:Op donderdag 20 december 2012 15:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gaat lekker vandaag sof
hmja dat scheelt dan alweer ietsquote:Op donderdag 20 december 2012 15:33 schreef supersof het volgende:
[..]
ja iddnu moet ik vijf dagen wachten totdat ik hem heb. gelukkig krijg ik morgen geld en hoef ik niet te wachten tot ik wat geld van mn spaarrekening af kan halen
haha jaquote:Op donderdag 20 december 2012 15:34 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hmja dat scheelt dan alweer iets
ja liep er recht tegenaanquote:Op donderdag 20 december 2012 15:35 schreef supersof het volgende:
[..]
haha jaheb je het spoor gevonden trouwens?
oh mooiquote:Op donderdag 20 december 2012 15:37 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja liep er recht tegenaannu even wachten tot 4 uur en dan naar Nieuw Vennep
ja heb met iemand afgesproken die komt me daar ophalenquote:Op donderdag 20 december 2012 15:39 schreef supersof het volgende:
[..]
oh mooiga je wat leuks doen daar?
gezelligquote:Op donderdag 20 december 2012 15:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja heb met iemand afgesproken die komt me daar ophalen
ooh leukquote:Op donderdag 20 december 2012 15:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Have funquote:Op donderdag 20 december 2012 15:40 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja mja heb het er wel voor overquote:Op donderdag 20 december 2012 15:42 schreef supersof het volgende:
[..]
ooh leukduurt wel lang tot 16u : /
oh das mooiquote:Op donderdag 20 december 2012 15:43 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja mja heb het er wel voor over
omg dan heb je gewoon meer dan 50 minuten gewacht of niet?quote:Op donderdag 20 december 2012 15:48 schreef promisionxexposed het volgende:
9292 voorziet mij van de verkeerde informatie, nu moet ik naar spoor 4 en wachten tot 16:18
zoiets jaquote:Op donderdag 20 december 2012 15:48 schreef supersof het volgende:
[..]
omg dan heb je gewoon meer dan 50 minuten gewacht of niet?
blind zijn, terechte klachtquote:Op donderdag 20 december 2012 15:48 schreef promisionxexposed het volgende:
9292 voorziet mij van de verkeerde informatie, nu moet ik naar spoor 4 en wachten tot 16:18
wooow, hopelijk zit je binnen dan!quote:
er stond spoor 5-6 om 16:03 de sprinter naar Den haag centraal via nieuw vennep, maar er staat alleen een intercity naar Den Haag via Leiden Centraal om 16:09 dus dat is hem nietquote:
ja schiphol plazaquote:Op donderdag 20 december 2012 15:51 schreef supersof het volgende:
[..]
wooow, hopelijk zit je binnen dan!
oh dat is wel mooiquote:
ow dan moet je naar platform 9 3/4 gaanquote:Op donderdag 20 december 2012 15:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
er stond spoor 5-6 om 16:03 de sprinter naar Den haag centraal via nieuw vennep, maar er staat alleen een intercity naar Den Haag via Leiden Centraal om 16:09 dus dat is hem niet
goede tip, dankjewelquote:Op donderdag 20 december 2012 15:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ow dan moet je naar platform 9 3/4 gaan
[ afbeelding ]
Je kunt beter op die borden kijken als je station binnenkomt, die zijn vaak meer betrouwbaar ivm wijzigingen enzo. maar die site is sowieso vervelend : (quote:Op donderdag 20 december 2012 15:54 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat wel, klote 9292ov
om deze reden haat ik het openbaar vervoer dus zoquote:Op donderdag 20 december 2012 15:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Je kunt beter op die borden kijken als je station binnenkomt, die zijn vaak meer betrouwbaar ivm wijzigingen enzo. maar die site is sowieso vervelend : (
haha ja dat je trein te laat is en dan opeens op een ander spoor komt en je te laat bent. hatelijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
om deze reden haat ik het openbaar vervoer dus zo
ik hoop echt dat ik nu op het goede spoor ben anders word ik echt knettergek, ik kan er echt niet tegenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:01 schreef supersof het volgende:
[..]
haha ja dat je trein te laat is en dan opeens op een ander spoor komt en je te laat bent. hatelijk.
Of je gebruikt de NS app ipv de 9292 app. NS is altijd up to date met wijzigingenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
om deze reden haat ik het openbaar vervoer dus zo
als het op die borden staat moet het wel goed zittenquote:Op donderdag 20 december 2012 16:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik hoop echt dat ik nu op het goede spoor ben anders word ik echt knettergek, ik kan er echt niet tegen
het stond er nog niet dus ik kreeg tenmet een hartverzakking dat ik vast zou staan op schiphol enzoquote:Op donderdag 20 december 2012 16:04 schreef supersof het volgende:
[..]
als het op die borden staat moet het wel goed zitten
haha lekker danquote:Op donderdag 20 december 2012 16:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
het stond er nog niet dus ik kreeg tenmet een hartverzakking dat ik vast zou staan op schiphol enzo
zal die ook maar installeren mocht ik ooit nog eens met de trein gaanquote:Op donderdag 20 december 2012 16:07 schreef supersof het volgende:
[..]
haha lekker danmaar ns heeft wel gelijk ja (:
Ook dat niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:04 schreef supersof het volgende:
[..]
als het op die borden staat moet het wel goed zitten
Inderdaad!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 december 2012 16:13 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Inderdaad!![]()
beter dan je gingerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
Gelukkig maar voor haarquote:Op donderdag 20 december 2012 16:14 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Het is uit!
Ze wilde geen relatie die voor heel veel mensen geheim moest blijven!
Oh.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:15 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Gelukkig maar voor haar
jawel dat heb ik een keertje gehad met een supermodelquote:Op donderdag 20 december 2012 16:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een relatie geheimhouden is niet leuk
Weet ik, hopelijk heeft ze niet door dat alles gelogen is.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
een relatie geheimhouden is niet leuk
Uhuquote:Op donderdag 20 december 2012 16:16 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
jawel dat heb ik een keertje gehad met een supermodel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |