Deze is al eens langsgeweest ( op verzoek van yvonne )quote:Op vrijdag 20 maart 2015 12:40 schreef noodgang het volgende:
Een nieuwe schimmelpot![]()
Als hij nog niet is geweest lijkt me een komkommer (zonder de folie natuurlijk) wel een mooie!
Je hebt wel een mooi handschrift voor een vent, trouwensquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:56 schreef Fopje het volgende:
[..]
Deze is al eens langsgeweest ( op verzoek van yvonne )
[ afbeelding ]
Doe dan maar een kipfiletje.quote:
Augurk, die komt er inquote:
AH moestuintjequote:Op maandag 23 maart 2015 21:56 schreef summer2bird het volgende:
Verse worst
Blikje maïs
Croissant
Kwak kruidenkaas of tzatziki
Pathé
Wortel
Ah moestuintje (wel volgens Instructies en met natte aarde)
Frambozen it is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 00:45 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ik weet niet of dat bij één van de vorige versies al eens gekozen is maar wat heel snel wegrot zijn frambozen... Die zijn na een week warm weer al bijna vloeibaar geworden...
Leuk trouwens dat je hier weer mee verder gaat...![]()
Frambozen in een bakje... Ze worden al snel vloeibaar en dan moet het wel een beetje bij elkaar blijven om mooi te schimmelen...quote:Op maandag 30 maart 2015 10:56 schreef Fopje het volgende:
[..]
Frambozen it is.
MAHL : Augurk
Osvaldo2 : Frambozen
Als de pot van start gaat komen er dagelijks foto updatesquote:Op maandag 30 maart 2015 11:14 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Frambozen in een bakje... Ze worden al snel vloeibaar en dan moet het wel een beetje bij elkaar blijven om mooi te schimmelen...![]()
En als je dan hier regelmatig update foto's post maak ik wel paints om het nog spectaculairder te laten lijken...![]()
Frambozen for victory...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |