Nja die weet het nog niet.quote:
Ik kijk er naar uit!quote:Op woensdag 15 april 2015 13:08 schreef Fopje het volgende:
Sorry jongensLoop vandaag een ander rooster ivm drukte.
En morgen ochtend ben ik ook de hele dag weg, dan zal het vrijdag worden.
Zijn niertjes te koop bij de supermarkt?quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Mocht ik het in de supermarkt voor een beetje normale prijs kunnen vinden morgen:quote:
Ik ga er morgen omquote:
Whoooquote:Op donderdag 16 april 2015 23:36 schreef Fopje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Mocht ik het in de supermarkt voor een beetje normale prijs kunnen vinden morgen:
[..]
Ik ga er morgen om
en anders sponsor ik de niertjes! (Financieel dan, uit eigen middelen kan ik er geen meer missenquote:Op donderdag 16 april 2015 23:36 schreef Fopje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Mocht ik het in de supermarkt voor een beetje normale prijs kunnen vinden morgen:
[..]
Ik ga er morgen om
Ze hadden ze inderdaad niet bij de supermarktquote:Op vrijdag 17 april 2015 10:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
en anders sponsor ik de niertjes! (Financieel dan, uit eigen middelen kan ik er geen meer missen) Echt duur zullen ze niet zijn, maar ik denk niet dat een supermarkt ze heeft. Markt of slager is je vriend.
quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:21 schreef Fopje het volgende:
Sorry dat ik steeds beloofde een nieuwe pot te maken en het steeds niet deed![]()
Maar aanschouw: Pot nummer 4!
[ afbeelding ]
Ingrediënten:
-niemand- : Erwtensoep
summer2bird : Zaziki
Kanovinnie + smegmanus : Kip(filet)
Osvaldo 2 : Frambozen
µ : Slankie smeerkaas
MAHL : Augurk.
Eh ohja, ff een sidenote..
Vriendin is er geen fan van, weet ik nog van de vorige keer. Maar ik heb hier ook gewoon geen plaats. Ik moet hem daarom onder het slaapkamerraam zetten die met dit mooie weer vaak open staat. Ik doe er natuurlijk wel een deksel op, maar met mijn ervaring weet ik dat die stank er dwars doorheen beukt. Mocht het in de slaapkamer echt te erg worden, dan moet ik hem helaas weggooien.
Game on!
Yes!quote:Op vrijdag 17 april 2015 12:21 schreef Fopje het volgende:
Sorry dat ik steeds beloofde een nieuwe pot te maken en het steeds niet deed![]()
Maar aanschouw: Pot nummer 4!
[ afbeelding ]
Ingrediënten:
-niemand- : Erwtensoep
summer2bird : Zaziki
Kanovinnie + smegmanus : Kip(filet)
Osvaldo 2 : Frambozen
µ : Slankie smeerkaas
MAHL : Augurk.
Eh ohja, ff een sidenote..
Vriendin is er geen fan van, weet ik nog van de vorige keer. Maar ik heb hier ook gewoon geen plaats. Ik moet hem daarom onder het slaapkamerraam zetten die met dit mooie weer vaak open staat. Ik doe er natuurlijk wel een deksel op, maar met mijn ervaring weet ik dat die stank er dwars doorheen beukt. Mocht het in de slaapkamer echt te erg worden, dan moet ik hem helaas weggooien.
Game on!
Mooi ingrediënt voor pot5quote:Op vrijdag 17 april 2015 11:55 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ze hadden ze inderdaad niet bij de supermarktEn anders moest ik er speciaal nu snel voor naar de stad
Maar, hij staat wel op mijn verlanglijstje
Ik ga nu pot 4 in elkaar bouwen
Hang er een webcam boven.quote:Op dinsdag 21 april 2015 21:24 schreef Fopje het volgende:
Er is nog geen verschilMorgen doe ik fotoke
Go erwtensoepquote:Op donderdag 23 april 2015 21:51 schreef Fopje het volgende:
Na 6 dagen:
[ afbeelding ]
Nog geen schokkende dingenHet ruikt wel zuur.
Wel props voor je vriendin dat ze nog steeds met je samen blijft na schimmelende pottenquote:Op donderdag 23 april 2015 21:51 schreef Fopje het volgende:
Na 6 dagen:
[ afbeelding ]
Nog geen schokkende dingenHet ruikt wel zuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |