Was ook pas de 10e keer dat ze in beeld kwamquote:
Behoorlijk.quote:
Geen idee, maar het tyfus irritant.quote:Op donderdag 20 december 2012 04:37 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Behoorlijk.
Kunnen de servers het nu weer niet aan of zo ?
Zolang het de site nog niet offline gaat, is er nog niks aan de handquote:Op donderdag 20 december 2012 04:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Geen idee, maar het tyfus irritant.
Zoals Led Zeppelin zou zeggen.. Whole lotta love..quote:Op donderdag 20 december 2012 04:38 schreef FL_Freak het volgende:
Die met die rode band op der voorhoofd. Flower power hippie alles
quote:Op donderdag 20 december 2012 04:40 schreef Geo4kant het volgende:
Beetje Barry White op zetten en dan mag ze mij ook wel een behandeling geven
1980 belde....quote:
Nijmegen is best groot hoorquote:
Hier op Fok! kan allesquote:
Ik weet het... Het was een long shot, maar goed. Alles kanquote:Op donderdag 20 december 2012 04:42 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nijmegen is best groot hoor
Af en toe twijfel je of het wel een dame is..quote:Op donderdag 20 december 2012 04:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
1e klas hipster check die muts
quote:Op donderdag 20 december 2012 04:42 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Nijmegen is best groot hoor
Niets is onmogelijkquote:Op donderdag 20 december 2012 04:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier op Fok! kan alles
[..]
Ik weet het... Het was een long shot, maar goed. Alles kan
En toch heb je der niet geneukt.quote:Op donderdag 20 december 2012 04:42 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee die van mij is way out of his league.
quote:Op donderdag 20 december 2012 04:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Af en toe twijfel je of het wel een dame is..
quote:
Klopt, baal ik nog steeds want.. man wat was zij leuk en een lijfquote:Op donderdag 20 december 2012 04:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En toch heb je der niet geneukt.
Wat ging er mis..?quote:Op donderdag 20 december 2012 04:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Klopt, baal ik nog steeds want.. man wat was zij leuk en een lijf![]()
Precies! Zelfs het onmogelijke is hier mogelijk. Daarom; Fok!quote:
Giel's alter egoquote:Op donderdag 20 december 2012 04:45 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Is het niet gewoon Giel met een pruik en muts op? Zelfde bril ook..
Indeedquote:Op donderdag 20 december 2012 04:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies! Zelfs het onmogelijke is hier mogelijk. Daarom; Fok!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Afstand en het feit dat zij aan de telefoon en op msn echt slaapverwekkend saai was..quote:
Afstand relaties zijn een bitch. Heb er ervaring mee.quote:Op donderdag 20 december 2012 04:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Afstand en het feit dat zij aan de telefoon en op msn echt slaapverwekkend saai was..dan gaat het nooit werken.
Ja, maar af en toe is afstand ook wel prettigquote:Op donderdag 20 december 2012 04:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Afstand relaties zijn een bitch. Heb er ervaring mee.
hintquote:Op donderdag 20 december 2012 04:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Afstand en het feit dat zij aan de telefoon en op msn echt slaapverwekkend saai was..dan gaat het nooit werken.
Stoute meiden TV kan haar beter vast scouten want die gaat zeker in 'the bizz'quote:Op donderdag 20 december 2012 04:48 schreef Stiffler1988 het volgende:
Zo, die weet de kijker wel te vermaken![]()
The Hangover 2quote:Op donderdag 20 december 2012 04:48 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
I got a little bit tashed last night.. i got a little shit faced..
Ik moet binnen een half uur naar mijn vriendin kunnen als ik in nood zit en vice versa. Je kunt elkaar niet aanraken etc. Dus uiteindelijk loopt dat gewoon stukquote:Op donderdag 20 december 2012 04:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, maar af en toe is afstand ook wel prettig![]()
Slechts af en toe...
Zo hard aan het fappen nu,quote:Op donderdag 20 december 2012 04:48 schreef TweeGrolsch het volgende:
Haha meisje werkt normaliter voor RTL 5 om dit tijdstip volgens mij
Jep, die heeft het "talent"quote:Op donderdag 20 december 2012 04:48 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Stoute meiden TV kan haar beter vast scouten want die gaat zeker in 'the bizz'
Ik wacht op de gif versie hier van.quote:
jij drinkt toch niet?quote:Op donderdag 20 december 2012 04:48 schreef heloef het volgende:
In de categorie: een plaat die je beschrijft hoe je je voelt
Gouden keeltje?quote:Op donderdag 20 december 2012 04:49 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Jep, die heeft het "talent"
Samequote:Op donderdag 20 december 2012 04:49 schreef Geo4kant het volgende:
I'd hit that![]()
al vind ik dat hoerengedrag niks.
Oh crap, laat de heren in de rest van het klooster het niet horen.quote:
No gag reflexquote:
Ja, dan is het gewoon ronduit kut!quote:Op donderdag 20 december 2012 04:49 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik moet binnen een half uur naar mijn vriendin kunnen als ik in nood zit en vice versa. Je kunt elkaar niet aanraken etc. Dus uiteindelijk loopt dat gewoon stuk
quote:Op donderdag 20 december 2012 04:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh crap, laat de heren in de rest van het klooster het niet horen.
Maar tering ik heb der wel ontmoet en dat heb ik gewetenquote:Op donderdag 20 december 2012 04:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dan is het gewoon ronduit kut!![]()
Maar als het niet werkt en je uit elkaar gaat is het verdomd prettig dat de ander wat verder weg woont. Dan hoef je elkaar gewoon nooit meer tegen te komen
Tja, en dan baal je...quote:Op donderdag 20 december 2012 04:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar tering ik heb der wel ontmoet en dat heb ik geweten![]()
![]()
![]()
Heel af en toe baal ik nog want ze is zo lekker en gek![]()
Studiemateriaal voor volgend jaarquote:Op donderdag 20 december 2012 04:51 schreef heloef het volgende:
Edwin doet zijn werk voortreffelijk vandaag.
Opeens heb je het, een dildo in je strotquote:
Ik baal omdat het uiteindelijk niks meer is geworden erna en geen contact meer met der op. Kan der zo weer toevoegen op FB, maar weet nietquote:
Gewoon doen als je er zin in hebtquote:Op donderdag 20 december 2012 04:53 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik baal omdat het uiteindelijk niks meer is geworden erna en geen contact meer met der op. Kan der zo weer toevoegen op FB, maar weet niet
Behoorlijk vervelendquote:Op donderdag 20 december 2012 04:56 schreef minthy het volgende:
En tering, wat is het forum bij vlagen sloom...
Ik zie dat ze singel is. En denk eerlijk wel als der weer zou meeten dan zou het zo weer goed moeten komen als je snapt wat ik bedoelquote:Op donderdag 20 december 2012 04:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Gewoon doen als je er zin in hebt
quote:Op donderdag 20 december 2012 04:57 schreef Geo4kant het volgende:
Wat voel ik me nu een typische simpele caveman-man..hormonen wat doen jullie..
truste xquote:Op donderdag 20 december 2012 04:57 schreef Karzai het volgende:
Liefjes en ladyboys time to go
Spreek jullie misschien later
Trustenquote:Op donderdag 20 december 2012 04:57 schreef Karzai het volgende:
Liefjes en ladyboys time to go
Spreek jullie misschien later
Trek ze gewoon aan, die stoute schoenenquote:Op donderdag 20 december 2012 04:58 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik zie dat ze singel is. En denk eerlijk wel als der weer zou meeten dan zou het zo weer goed moeten komen als je snapt wat ik bedoel
Nog eens ff goed nadenken. Eerst proberen die milf te prikken op mn werkquote:Op donderdag 20 december 2012 04:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Trek ze gewoon aan, die stoute schoenen
Pics?quote:Op donderdag 20 december 2012 05:00 schreef Geo4kant het volgende:
En van de Yeah yeah yeahs.. ook niet verwacht ik dacht dat het van dat ene duitse wijf was .. met zo'n clip waar ze naakt in is, headset op.. geen ideekan het niet uitleggen
Dat gaan ze niet laten zien gok ikquote:Op donderdag 20 december 2012 05:00 schreef HiDiHo het volgende:
Als die donkere flashed doneer ik ¤10,-
You perv....quote:Op donderdag 20 december 2012 05:00 schreef HiDiHo het volgende:
Als die donkere flashed doneer ik ¤10,-
Jij beest!quote:Op donderdag 20 december 2012 05:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nog eens ff goed nadenken. Eerst proberen die milf te prikken op mn werk
quote:
Ach, ik kom er net achter dat het al 5u geweest is. Het kan me niet eens zoveel meer schelen wat er gedraaid wordtquote:
Die knakker ken ik van uitgaanquote:
Dat maakt mij wel uitquote:Op donderdag 20 december 2012 05:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Ach, ik kom er net achter dat het al 5u geweest is. Het kan me niet eens zoveel meer schelen wat er gedraaid wordt
Kom jij uit twente dan?quote:Op donderdag 20 december 2012 05:05 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Die knakker ken ik van uitgaan
quote:
Ik 6,5 uur ofzoquote:Op donderdag 20 december 2012 05:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
als ik nu ga slapen kan ik nog precies 8 uur slapen
Ik ook zoietsquote:Op donderdag 20 december 2012 05:06 schreef KwadeAfdronk het volgende:
als ik nu ga slapen kan ik nog precies 8 uur slapen
denk dat ik er over een half uurtje inlig ongeveerquote:Op donderdag 20 december 2012 05:07 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik ook zoiets
Maar eerst Plork kijken
De manier hoe ze nummers aan elkaar knopenquote:Op donderdag 20 december 2012 05:08 schreef FL_Freak het volgende:
Wat is er nou eigenlijk zo leuk aan Plork?
quote:Op donderdag 20 december 2012 05:09 schreef Geo4kant het volgende:
OWOOEUEUEUIWUIWEUEUWWWW
Fl_Freak!
OWOOEUEUEUIWUIWEUEUWWWW
Stiffler1988
OWOOEUEUEUIWUIWEUEUWWWW
Minthy
OWOOEUEUEUIWUIWEUEUWWWW
KwadeAfdronk
OWOOEUEUEUIWUIWEUEUWWWW
Geo4kant
OWOOEUEUEUIWUIWEUEUWWWW
Dr.Mikey
OWOOEUEUEUIWUIWEUEUWWWW
HiDiHo
OWOOEUEUEUIWUIWEUEUWWWW
Cobra4
OWOOEUEUEUIWUIWEUEUWWWW
Tja ze coveren wat nummers, maar ik zie HET niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 05:09 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
De manier hoe ze nummers aan elkaar knopen
En het ook nog enigszins goed laten klinken
Ja, ik wil het eigenlijk ook niet veel later makenquote:Op donderdag 20 december 2012 05:09 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
denk dat ik er over een half uurtje inlig ongeveer
OWOOEUEUEUIWUIWEUEUWWWW
Fl_Freak!
OWOOEUEUEUIWUIWEUEUWWWW
Stiffler1988
OWOOEUEUEUIWUIWEUEUWWWW
Minthy
OWOOEUEUEUIWUIWEUEUWWWW
KwadeAfdronk
OWOOEUEUEUIWUIWEUEUWWWW
Geo4kant
OWOOEUEUEUIWUIWEUEUWWWW
Dr.Mikey
OWOOEUEUEUIWUIWEUEUWWWW
HiDiHo
OWOOEUEUEUIWUIWEUEUWWWW
Cobra4
OWOOEUEUEUIWUIWEUEUWWWW
OWOOEUEUEUIWUIWEUEUWWWW
Fl_Freak!
OWOOEUEUEUIWUIWEUEUWWWW
Stiffler1988
OWOOEUEUEUIWUIWEUEUWWWW
Minthy
OWOOEUEUEUIWUIWEUEUWWWW
KwadeAfdronk
OWOOEUEUEUIWUIWEUEUWWWW
Geo4kant
OWOOEUEUEUIWUIWEUEUWWWW
Dr.Mikey
OWOOEUEUEUIWUIWEUEUWWWW
HiDiHo
OWOOEUEUEUIWUIWEUEUWWWW
Cobra4
OWOOEUEUEUIWUIWEUEUWWWW
Dat ja! Ze maken er een feestje van en het klinkt ook nog eens tofquote:Op donderdag 20 december 2012 05:09 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
De manier hoe ze nummers aan elkaar knopen
En het ook nog enigszins goed laten klinken
OWOOEUEUEUIWUIWEUEUWWWW
Fl_Freak!
OWOOEUEUEUIWUIWEUEUWWWW
Stiffler1988
OWOOEUEUEUIWUIWEUEUWWWW
Minthy
OWOOEUEUEUIWUIWEUEUWWWW
KwadeAfdronk
OWOOEUEUEUIWUIWEUEUWWWW
Geo4kant
OWOOEUEUEUIWUIWEUEUWWWW
Dr.Mikey
OWOOEUEUEUIWUIWEUEUWWWW
HiDiHo
OWOOEUEUEUIWUIWEUEUWWWW
Cobra4
OWOOEUEUEUIWUIWEUEUWWWW
dat zeiden we 2uur geleden ook,maar nu echtquote:Op donderdag 20 december 2012 05:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja, ik wil het eigenlijk ook niet veel later maken
Bezoek eens een optreden van zequote:Op donderdag 20 december 2012 05:10 schreef Geo4kant het volgende:
Man dit is cool.. iemand zet die shit op youtube voor me
Yep, maar dit moet ik gewoon even zienquote:Op donderdag 20 december 2012 05:11 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
dat zeiden we 2uur geleden ook,maar nu echt
HELEMAAL LEIPquote:Op donderdag 20 december 2012 05:12 schreef Geo4kant het volgende:
SUPER STAR DJ!
HERE WE GO
[ afbeelding ]
quote:
Plork en de Aannemersquote:
Ondertussen wanneer je in trance bent kan ik natuurlijk alles met je doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 december 2012 05:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ondertussen wanneer je in trance bent kan ik natuurlijk alles met je doen
Waarom bied je nou je excuses aan mij aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
''Hossels'quote:Op donderdag 20 december 2012 05:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom bied je nou je excuses aan mij aan?
quote:Op donderdag 20 december 2012 05:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ondertussen wanneer je in trance bent kan ik natuurlijk alles met je doen
You wishSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wat heeft Geo ermee te maken?
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Sorry, schiet me zo even niks te binnen.quote:Op donderdag 20 december 2012 05:15 schreef Geo4kant het volgende:
Weet iemand ook toevallig die ene band die ook zo allemaal verschillende nummers speelt? Was een tijdje trending / super populair op youtube.. kan er niet meer opkomen. Misschien dat iemand met deze vage beperkte omschrijven weet wat ik bedoel.
Long story.quote:Op donderdag 20 december 2012 05:17 schreef minthy het volgende:
[..]
You wish![]()
En wat heeft Geo ermee te maken?
Dit was nou een duidelijke funnyfakehosselquote:
ja kan ik me nog herinneren van een of andere hageneesquote:Op donderdag 20 december 2012 05:16 schreef minthy het volgende:
En Plork is een afkorting, dan hebben we die ook maar gehad; prachtig lichaam ongelooflijke rotkop
Oh, laat dan maar. Daarvoor is het me echt te laat nuquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 05:18 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit was nou een duidelijke funnyfakehossel
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rook aub 4 pakjes per dagquote:Op donderdag 20 december 2012 05:18 schreef heloef het volgende:
Ze rookt hetzelfde merk als mij, dan weet je het. Dat wordt mijn vrouw.
Loefje wat is er met je gebeurdquote:Op donderdag 20 december 2012 05:18 schreef heloef het volgende:
Prachtig lichaam onder rot kopquote:Op donderdag 20 december 2012 05:16 schreef minthy het volgende:
En Plork is een afkorting, dan hebben we die ook maar gehad; prachtig lichaam ongelooflijke rotkop
gadverdamme roken, stop nu je nog kan!quote:Op donderdag 20 december 2012 05:18 schreef heloef het volgende:
Hyvesquote:Op donderdag 20 december 2012 05:20 schreef laucas het volgende:
Bij die schrikreactie moest ik hier aan denken![]()
[ afbeelding ]
Axis of awesome - 4 chord song?quote:Op donderdag 20 december 2012 05:15 schreef Geo4kant het volgende:
Weet iemand ook toevallig die ene band die ook zo allemaal verschillende nummers speelt? Was een tijdje trending / super populair op youtube.. kan er niet meer opkomen. Misschien dat iemand met deze vage beperkte omschrijven weet wat ik bedoel.
quote:Op donderdag 20 december 2012 05:20 schreef laucas het volgende:
Bij die schrikreactie moest ik hier aan denken![]()
[ afbeelding ]
Oh, sorry... Doe ik het nog fout ookquote:Op donderdag 20 december 2012 05:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Prachtig lichaam onder rot kop
quote:
volgens mij klopt dar gewoon hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 05:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh, sorry... Doe ik het nog fout ook
Onmogelijk dat iemand dat niet kentquote:
Puik plan, mn bestequote:
trustenquote:Op donderdag 20 december 2012 05:23 schreef minthy het volgende:
De buren hebben net de kerstverlichting in de voortuin weer aan gedaan, dus wordt het tijd om m'n nest in te rollen.
Deja vu van vorig jaar...![]()
![]()
Slaap lekker allen, veel plezier!![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 05:23 schreef minthy het volgende:
De buren hebben net de kerstverlichting in de voortuin weer aan gedaan, dus wordt het tijd om m'n nest in te rollen.
![]()
Trustequote:Op donderdag 20 december 2012 05:23 schreef minthy het volgende:
![]()
Dude.. blijf dan ook gewoon tot 6 uur, nou niet sjaak afhaak zijnquote:Op donderdag 20 december 2012 05:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ja, nu ga ik echt mn bed in![]()
Tot spreeks
quote:Op donderdag 20 december 2012 05:25 schreef FL_Freak het volgende:
En slapen. Weltrusten allemaal. Volgende nacht ben ik er bij mocht vrijdag afgebeld worden.![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 05:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dude.. blijf dan ook gewoon tot 6 uur, nou niet sjaak afhaak zijn
toedels allemaalquote:Op donderdag 20 december 2012 05:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
Tot spreeks
Mazzelquote:Op donderdag 20 december 2012 05:25 schreef Stiffler1988 het volgende:
Tot spreeks
Ik wou er een uur geleden al in liggen, dus nu is wel een mooie tijd om te gaanquote:Op donderdag 20 december 2012 05:26 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dude.. blijf dan ook gewoon tot 6 uur, nou niet sjaak afhaak zijn
Slaap zequote:Op donderdag 20 december 2012 05:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik wou er een uur geleden al in liggen, dus nu is wel een mooie tijd om te gaan
quote:Op donderdag 20 december 2012 05:30 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee.. met de voetjes op de vloer..quote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 05:32 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
zo danste mijn vader vroeger
Mijn vader ook.. en nog steedsquote:Op donderdag 20 december 2012 05:32 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
zo danste mijn vader vroeger
En dan ook met een been inde lucht elke keerquote:Op donderdag 20 december 2012 05:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
[..]
Mijn vader ook.. en nog steedswij hadden eerst een jukebox thuis
quote:Op donderdag 20 december 2012 05:32 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee.. met de voetjes op de vloer..hihaho snap je hem niet van de vloer.. en ik zit nog gewoon achter/onder mijn bureau achter de pc.
quote:Op donderdag 20 december 2012 05:35 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Maar ik ga toch maar slapen moet ng werken morgen, euh straks...![]()
Tusten
Noem eens de bedragen danquote:Op donderdag 20 december 2012 05:41 schreef 2cv het volgende:
Voor de grap eens gekeken wat goedkoper is om in Enschede te komen: trein of auto. De auto wint. Alleen als ik de handrem er op zet ofzo om het verbruik tot astronomische waarden te doen stijgen wint de trein
Dit geheel ter zijde
quote:Op donderdag 20 december 2012 05:42 schreef KwadeAfdronk het volgende:
nou vooruit dan ga ik zo als giel komt gvd straks hebik spijt
Van mij hoef je ook niet wegquote:Op donderdag 20 december 2012 05:43 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
ben nog met een drankje bezig
Kapper staat in de agenda voor morgen, doneer 150euro aan mij en ik scheer ook me kop kaalquote:Op donderdag 20 december 2012 05:44 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
hoef jj nergens heen morgen
Trein: van station Heerenveen tot aan station Enschede zonder korting enkele rit: ¤ 18,60. Dan moet ik nog op station Heerenveen zien te komen.quote:
das niet goedquote:Op donderdag 20 december 2012 05:50 schreef Geo4kant het volgende:
Godver.. ik lach allemaal om mijn eigen grappen
Beter haal je je adres/straat weg, je weet nooitquote:Op donderdag 20 december 2012 05:50 schreef 2cv het volgende:
[..]
Toegegeven, zaken zoals parkeerkosten, onderhoud en afschrijving zitten hier niet bij in.
Alleen woonplaats staat er in, straatnaam nietquote:Op donderdag 20 december 2012 05:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Beter haal je je adres/straat weg, je weet nooitja moet je nog wel parkeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |