Ah, die zocht ik! Ik kwam niet verder dan V&D/Dolcis.quote:
Jullie zijn allebei maar druk geweest, jij vooraf, en hij tijdens, nuttig en geslaagd bezoekquote:Op zaterdag 22 december 2012 22:53 schreef oh-oh het volgende:
Nee Zwab fixte m goed, en mn keukenkastjes, en mn wapperpoes![]()
Arme jongen moest hard werken en ik kon m niet eens van alles lekkers voeren![]()
KAK, zou die kaviaar nog goed zijn?
Pisces kan die kicks goed rocken denk ik zo.quote:Op zaterdag 22 december 2012 18:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
LOL
Patta's!
[ afbeelding ]
Ik heb (op een heel simpel laag wit kakkerig gympje na) enkel laarzen of ballerina's, dus ik vind dit wel weer eens leuk als afwisseling.
Moet wel even kijken nu naar kleding, want niet alles past erbij, zoals bij mijn zwarte laarzen. Maar ik ben er echt blij mee. In de lente heb ik er ook plezier van.
Aaaaahquote:Op zaterdag 22 december 2012 23:26 schreef Miniem het volgende:
[..]
Pisces kan die kicks goed rocken denk ik zo.
Ik kakte ineens inquote:Op zondag 23 december 2012 00:42 schreef oh-oh het volgende:
Zwab ging ook voor de hele nacht door toch?
![]()
Hier taaide hij ook ineens naar bed, ik had wel gewoon doorgehaald denk ik
Ik ook niet, als ik het haal lijkt het me wel geinig om de nacht door te halen daar. Beetje visjes int aquarium gluren. Eerste trein gaat om kwart voor acht pas weerquote:Op zondag 23 december 2012 00:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb geen idee wat Zwab van plan is.
Prettig! Mooie dag zo met ook die 1-6.quote:Op zondag 23 december 2012 00:45 schreef Bos81 het volgende:
Zo mijn nek is weer los met dank aan SR, Iron maiden
quote:Op zondag 23 december 2012 00:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het gebeurt normaal nooit, maar ik hoor dat het normaal ik bij andere mannen
Ik zie het, jezus tis maar goed dat ik ben gaan slapenquote:Op zondag 23 december 2012 00:46 schreef oh-oh het volgende:
Ow maar je keek naar de zondagstreinen, je moet naar de maandagtreinen kijken dodo!
quote:Op zondag 23 december 2012 00:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Prettig! Mooie dag zo met ook die 1-6.
quote:Op zondag 23 december 2012 00:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie het, jezus tis maar goed dat ik ben gaan slapen
Als de treinen om kwart voor vijf weer gaan durf ik de nacht wel door te trekken
Hier heeft m'n zusje kaarten voor geregeld. Misschien ook voor jou wat? --> http://www.atak.nl/agenda/1749/ (zit bij station)quote:Op zondag 23 december 2012 00:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zie het, jezus tis maar goed dat ik ben gaan slapen
Als de treinen om kwart voor vijf weer gaan durf ik de nacht wel door te trekken
quote:Op zondag 23 december 2012 00:51 schreef DeZwabber het volgende:
Morgen naar Enschede treinen duurt overigens nog langer dan naar Maastricht
En 46 euro voor een retourtje![]()
Nou ja, retourtje reschmoertje, datis ook niets meer natuurlijk tegenwoordig.
quote:Op zondag 23 december 2012 00:54 schreef DeZwabber het volgende:
M'n shirt en mintjes zijn er trouwens, en de vlammende kaart
quote:Op zondag 23 december 2012 00:56 schreef DeZwabber het volgende:
ahh yes, verzendkosten net zo duur als een retourtje Enschede zeker
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |