SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Dat was een geheime teken, hè.. Je weet wat dat betekentquote:Op donderdag 20 december 2012 00:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]niet verder vertellen he
Stomme storing
Ik mag xminator raken?quote:Op donderdag 20 december 2012 00:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat was een geheime teken, hè.. Je weet wat dat betekent
Die storing? Nouja.. Ehh wat spreken we af?quote:Op donderdag 20 december 2012 00:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat was een geheime teken, hè.. Je weet wat dat betekent
Afblijven jonguuuquote:
Ach.. zie het zo: ik ben nog strak en jij niet! Ik raak ieder xminator aan die ik wilquote:
Anders word hij nooit een echte man volgens de Toraquote:
ongeduld, nog 9 dagenquote:
Daar weet jij niks van.. Misschien moet je je eerst eens meer verdiepen in kutjes icm bevallingen.. Ik kan je vertellen dat ze gewoon weer dezelfde vorm aannemen als voor het baren.. Mits je uit bent gescheurd..quote:Op donderdag 20 december 2012 00:50 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ach.. zie het zo: ik ben nog strak en jij niet! Ik raak ieder xminator aan die ik wil![]()
Nu svp..quote:Op donderdag 20 december 2012 00:52 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
ongeduld, nog 9 dagen!
Maar is dat niet prematuur? En het is 's avonds. Ik doe dan altijd gekquote:
Ik had het over wat anders, maar okayquote:Op donderdag 20 december 2012 00:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Daar weet jij niks van.. Misschien moet je je eerst eens meer verdiepen in kutjes icm bevallingen.. Ik kan je vertellen dat ze gewoon weer dezelfde vorm aannemen als voor het baren.. Mits je uit bent gescheurd..![]()
![]()
Duss.. Mwuahajaj. Heb ik nu iedereen afgeschrokken?
Teach me master.quote:Op donderdag 20 december 2012 00:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Daar weet jij niks van.. Misschien moet je je eerst eens meer verdiepen in kutjes icm bevallingen.. Ik kan je vertellen dat ze gewoon weer dezelfde vorm aannemen als voor het baren.. Mits je uit bent gescheurd..![]()
![]()
Maakt verder niet uitquote:Op donderdag 20 december 2012 00:55 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik had het over wat anders, maar okay![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Somsquote:Op donderdag 20 december 2012 00:58 schreef Mercan het volgende:
Gaan de gesprekken hier s avonds altijd nergens over? 😁
Waar wil je het over hebben?quote:Op donderdag 20 december 2012 00:58 schreef Mercan het volgende:
quote:Op donderdag 20 december 2012 00:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]deze ziet het gelijk helemaal zitten
Forget her, I will teach you how to! I will use my bick black "fantasy" to astonish youquote:
http://m.goeievraag.nl/vraag/148002?from=wwwquote:Op donderdag 20 december 2012 00:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
![]()
Altijd, maar ben jij getrouwd? Kinders? Vertel? Memleket?quote:Op donderdag 20 december 2012 00:58 schreef Mercan het volgende:
Net zoals die ene keer dat ik je van achter had genomenquote:Op donderdag 20 december 2012 00:58 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Forget her, I will teach you how to! I will use my bick black "fantasy" to astonish you
Het punt is, je zegt niet veelquote:Op donderdag 20 december 2012 00:58 schreef Mercan het volgende:
Nee, nee, nijmegenquote:Op donderdag 20 december 2012 00:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Altijd, maar ben jij getrouwd? Kinders? Vertel? Memleket?
Ik weet genoeg erover, want mijn zusje heeft het mij uitgelegd ja!!! mensen vinden elkaar lief en ooievaars brengen babies, dus jou theorie klopt sowieso niet!quote:Op donderdag 20 december 2012 00:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Maakt verder niet uit
Komt op hetzelfde neer.. Als jij denkt het daarvan al uitrekt, adviseer ik je wederom om wat meer informatie in te winnen
En de reactie daaronder zegt dat het wel weer 'in model' komtquote:Op donderdag 20 december 2012 00:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
http://m.goeievraag.nl/vraag/148002?from=www
Misschien moet je er eens naar laten kijken en opereren, want zo strak zoals die van mij word ie nooit!quote:Op donderdag 20 december 2012 01:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
En de reactie daaronder zegt dat het wel weer 'in model' komt
gebeurde ook bij Chris brown.quote:
Ik suggereerde nietsquote:Op donderdag 20 december 2012 01:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
En de reactie daaronder zegt dat het wel weer 'in model' komt
Ik ben zeer tevreden over mijn vagina. Maar bedankt voor de tipquote:Op donderdag 20 december 2012 01:01 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Misschien moet je er eens naar laten kijken en opereren, want zo strak zoals die van mij word ie nooit!
Ja, we gaan tijdens de meet het geheel vastleggen en bekijken wie de winnaar is.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:02 schreef Mercan het volgende:
Mensen hebben het serieus over wie de strakste kut heeft?
Ik had het over mijn wangen, maar jullie vieze turken denken weer andersquote:
Wat valt er te winnen?quote:Op donderdag 20 december 2012 01:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, we gaan tijdens de meet het geheel vastleggen en bekijken wie de winnaar is.
quote:Op donderdag 20 december 2012 01:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, we gaan tijdens de meet het geheel vastleggen en bekijken wie de winnaar is.
xminator in een jurkje,quote:
Ja idd, vroeger was alles beterquote:Op donderdag 20 december 2012 01:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niets zo goor als Turken. Je bent 30, shock effect bij jou zo te zien?
Vertel, wat doe je dagelijks?quote:Op donderdag 20 december 2012 01:04 schreef Mercan het volgende:
[..]
Beleefdheid van gister is er nog steeds.
dan mag jij winnenquote:Op donderdag 20 december 2012 01:04 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
xminator in een jurkje,
xminator je bent van mijquote:
Vind het ook niet zo raar, jij hebt een strakke! Zo strak heb ik hem nog nooit genomen.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:06 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
xminator je bent van mij
Zodra hij dat jurkje uitheeft heb ik hem al weggekaapt hoorquote:Op donderdag 20 december 2012 01:06 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
xminator je bent van mij
quote:Op donderdag 20 december 2012 01:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Vind het ook niet zo raar, jij hebt een strakke! Zo strak heb ik hem nog nooit genomen.
Ajuuuuu saaierd.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:06 schreef Mercan het volgende:
Ik ga casa luna luister, die gasten die nu bellen zijn helemaal debiel!!
Iyi geceler
Lang geleden?quote:Op donderdag 20 december 2012 01:07 schreef xminator het volgende:
[..]Oke ik ga te ver.
Sorry, excuses ik kap ermee
Helemaal niet, mijn wangen tintelenquote:Op donderdag 20 december 2012 01:07 schreef xminator het volgende:
[..]Oke ik ga te ver.
Sorry, excuses ik kap ermee
quote:Op donderdag 20 december 2012 01:08 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Helemaal niet, mijn wangen tintelen! vertel me meer!
quote:
Homo met jou, voor altijd, altijd, alt, a,quote:
Als in.. Sexueel gefrustreerdquote:
Ach als jullie zo zijn op de meet, kan het nog leuk wordenquote:
Nee, dan zou ik blijven doorgaan toch?quote:Op donderdag 20 december 2012 01:09 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Als in.. Sexueel gefrustreerd
Jij gaat ook alcohol drinken met ons toch?quote:Op donderdag 20 december 2012 01:10 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ach als jullie zo zijn op de meet, kan het nog leuk worden!
quote:Op donderdag 20 december 2012 01:09 schreef Mercan het volgende:
[..]
Ouderen hebben meer slaap nodig![]()
Houdoe
quote:Op donderdag 20 december 2012 01:09 schreef Mercan het volgende: Iyi geceler, beyfendi.
[..]
Ouderen hebben meer slaap nodig![]()
Houdoe
Laat dat alcohol maar zitten, ben gek genoeg zonder. *boobies werken 10x zo beter*quote:Op donderdag 20 december 2012 01:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Jij gaat ook alcohol drinken met ons toch?
True!quote:Op donderdag 20 december 2012 01:10 schreef xminator het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik blijven doorgaan toch?
Some men just want to see the world burn..quote:Op donderdag 20 december 2012 01:11 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
True!
Maarja, we hebben niet lang de tijd meer om de wereld te redden
Bedoel je dat je me afwijstquote:Op donderdag 20 december 2012 01:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Some men just want to see the world burn..
Some men are girls.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:12 schreef xminator het volgende:
[..]
Some men just want to see the world burn..
Er is niks af te wijzenquote:Op donderdag 20 december 2012 01:12 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Bedoel je dat je me afwijst
Niemand lacht..quote:Op donderdag 20 december 2012 01:13 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Er is niks af te wijzen
Ik ben altijd aardig.. Vraag mn horde fansquote:Op donderdag 20 december 2012 01:14 schreef PlayingWithFire het volgende:
Ik moet eens stoppen JaleesaJoia te plagen, wellicht is ze wel aardig met hakken aan!
Ben je serieusquote:Op donderdag 20 december 2012 01:16 schreef xminator het volgende:
Vind het interessant hoe er uit de borsten van vrouwen melk komt, fascinerend eigenlijk.
Braaf.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:11 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Laat dat alcohol maar zitten, ben gek genoeg zonder. *boobies werken 10x zo beter*
Eigenlijk vind ik het best interessant. Stiekem wil ik het ook proevenquote:Op donderdag 20 december 2012 01:16 schreef xminator het volgende:
Vind het interessant hoe er uit de borsten van vrouwen melk komt, fascinerend eigenlijk.
quote:
Ik zal hier geen foute grap over makenquote:Op donderdag 20 december 2012 01:15 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Ik ben altijd aardig.. Vraag mn horde fans
Dat wel ja.. Pijnlijk is het iig welquote:Op donderdag 20 december 2012 01:17 schreef xminator het volgende:
[..]
Is toch interessant, hoe zoiets überhaupt kan enzo?
Haha, serieus? En wanneer stop je met melk geven enzo, of kan dat altijd? Ik ben lui, geen zin om te googelen.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:17 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Dat wel ja.. Pijnlijk is het iig wel
quote:Op donderdag 20 december 2012 01:17 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]Ik wist gewoon dat jij mij stalkte zuske lief
Stop eens met kusjes geven, ben al een volwassen man hoor!quote:
Ja, ik moest wil glimlachen. Doorzetter.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:19 schreef PlayingWithFire het volgende:
MAAR JULISS HEB JE DE TT GEZIEN~!!:D
Fuck yeah!quote:Op donderdag 20 december 2012 01:19 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, ik moest wil glimlachen. Doorzetter.
Ik dacht dat jij nooit volwassen wilde wordenquote:Op donderdag 20 december 2012 01:19 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Stop eens met kusjes geven, ben al een volwassen man hoor!
Ik ben volwassen in een nut shell. Verder irriteer ik nog steeds mensen totdat ze mij mogenquote:Op donderdag 20 december 2012 01:20 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij nooit volwassen wilde worden.
quote:Op donderdag 20 december 2012 01:25 schreef Julis het volgende:
[..]
Wtf, waarom doen ze dat. Oh, wacht, ze hebben het gif'je waarschijnlijk achteruit afgespeeld.
Ik heb het dan ook niet over opvallen maar erover zeiken.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Konuyu gecme hele, het viel anderen dus ook op
Ja ik ben blij dat ik geen koeien hebquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 08:02 schreef sylvesterrr het volgende:
Fuck, ik heb een serieus probleem. M'n kaak zit opeens vast.
Morning.quote:Op donderdag 20 december 2012 05:43 schreef Weissman het volgende:
Gunaydin dostlar, gunaydin Ambi
Ik ga niet teruglezen, waarom sta ik nu weer in de TT ?![]()
![]()
Ik ben bang dat ik naar de kaakchirurg wordt doorverwezen.quote:
Ahahaha, hier ook. Maandje of 3/4.quote:Op donderdag 20 december 2012 08:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik naar de kaakchirurg wordt doorverwezen.Ik durf niet naar de kaakchirurg te gaan, heb nog een verwijsbriefje voor de kaakchirurg van een jaar of 4-5 oud (verstandskiezen verwijderen).
Na het zien/lezen/horen van al die horrorverhalen durf ik écht niet naar de kaakchirurg te gaan hoor.quote:Op donderdag 20 december 2012 08:45 schreef Ambipur het volgende:
Mannen die bang zijn voor arts.. Ya gitsene, doe eens even normaal
Been there, done that....quote:Op donderdag 20 december 2012 08:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Na het zien/lezen/horen van al die horrorverhalen durf ik écht niet naar de kaakchirurg te gaan hoor.![]()
Ik heb nooit een spuitje in mijn gehemelte (voor verdoving) gehad, dat wil ik zo houden. Dat lijkt mij alles behalve aangenaam.quote:Op donderdag 20 december 2012 08:53 schreef Ambipur het volgende:
Verstandskiezen verwijderen doet geen zeerIk heb er 4 laten trekken + 4 hoektanden. Doet geen zeer?
Kom ik geloofwaardig over? Ik lieg natuurlijk.
Respect!quote:
Volgens mij is het wetenschappelijk bewezen dat wanneer mensen denken dat ze pechvogel zijn:quote:Op donderdag 20 december 2012 08:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Grappig, not.
M'n kaak zit op slot.![]()
Als ik m'n kaak met m'n hand ondersteun kan ik m'n mond weer openen, maar eenmaal weer dicht zit ie weer op slot.
Let niet op de smilies, ik vind het gewoon grappig dat ik weer eens pech heb.
quote:Op donderdag 20 december 2012 08:14 schreef sylvesterrr het volgende:
Grappig, not.
M'n kaak zit op slot.![]()
Als ik m'n kaak met m'n hand ondersteun kan ik m'n mond weer openen, maar eenmaal weer dicht zit ie weer op slot.
Let niet op de smilies, ik vind het gewoon grappig dat ik weer eens pech heb.
Ik denk dat het te maken heeft dat ik de vorige keer de TT had gekaaptquote:Op donderdag 20 december 2012 08:20 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Morning.
Weten we niet. Begrepen we niet.
Icine dert oldu bence!quote:Op donderdag 20 december 2012 12:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik denk dat het te maken heeft dat ik de vorige keer de TT had gekaapt
The Secret en zo...quote:Op donderdag 20 december 2012 12:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Volgens mij is het wetenschappelijk bewezen dat wanneer mensen denken dat ze pechvogel zijn:
- Meer pech hebben.
- Ongelukkiger leven hebben.
Just fyi.
Ik ben een geluksvogel
Doe nou, klik op laatste minuten, 2 dacht ik... Gewoon bevestiging van beeld.quote:Op donderdag 20 december 2012 13:16 schreef Weissman het volgende:
Ik zie het woordje ''islam'' dus ga echt niet klikken
Titel kon beter 'bontkraagjes verzieken weer eens wat' of iets dergelijks zijnquote:
quote:Op donderdag 20 december 2012 13:40 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Titel kon beter 'bontkraagjes verzieken weer eens wat' of iets dergelijks zijn![]()
Schandelijk het Islamitische jeugd tegenwoordig
Sana demistim demiquote:
Berbers he...quote:Op donderdag 20 december 2012 16:16 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Heerlijk, het ligt dus echt aan hun.
Wel sneu voor de welwillende figuren onder hun.
Ik kan je melden dat het vooral Rifapen zijn, die zo doen.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:24 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Of Arabieren nou beter zijn weet ik niet hoor.
Vraag het TSquote:Op donderdag 20 december 2012 16:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Arabieren, en met name marokkanen
![]()
. Hoezo komt het dat de meeste van hun zo achterlijk zijn?
quote:Op donderdag 20 december 2012 17:55 schreef Ambipur het volgende:
Peynir kafalilar zijn zo schijnheilig. Bah.
Neerploffen! Werkt goed bij mij.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:09 schreef Turquaz52 het volgende:
Merhaba gencler ve hep genc kalanlar!
Ben fcking moe..
Donequote:Op donderdag 20 december 2012 18:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Neerploffen! Werkt goed bij mij.
True, turken ook, koerden ook, Somaliers trouwens ookquote:Op donderdag 20 december 2012 17:55 schreef Ambipur het volgende:
Ik kan dat niet handelen. Echt niet.quote:Op donderdag 20 december 2012 18:56 schreef Weissman het volgende:
[..]
True, turken ook, koerden ook, Somaliers trouwens ook
Ach, er ligt hier sneeuwquote:Op donderdag 20 december 2012 19:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
De groeten uit het klote kikkerlandje.
Heerlijkquote:
Wat heb jij vandaag gedaan dan..quote:
Nee, vandaag was het druk. Net thuis. Nu koken.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:09 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wat heb jij vandaag gedaan dan..
ahaaa.. smakelijk..quote:Op donderdag 20 december 2012 20:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, vandaag was het druk. Net thuis. Nu koken.
Waar is het vlees?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Klaar! Macaroni met kaas + aardappelpuree + groenten.
Lekkiirrrrr.
Ik sluit me aan bij dit racisme.quote:Op donderdag 20 december 2012 16:36 schreef xminator het volgende:
[..]
Arabieren, en met name marokkanen
![]()
. Hoezo komt het dat de meeste van hun zo achterlijk zijn?
quote:
Boeiend, ik vind het ook jammer allemaal, maar fuck ze dat ze de consument een schuldgevoel aanpraten terwijl de bedrijven verantwoordelijk zijn.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]Het nuttigen van vlees is enorm slecht voor het milieu. Gezien ik al gebruik maak van de auto, is vlees iets wat ik zo min mogelijk probeer te nuttigen.
quote:Op donderdag 20 december 2012 20:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]Het nuttigen van vlees is enorm slecht voor het milieu. Gezien ik al gebruik maak van de auto, is vlees iets wat ik zo min mogelijk probeer te nuttigen.
Nee, bedrijven worden gevoed door onze wensen. Als ik dus minder vlees eet, heeft dat gevolgen. Klein weliswaar, maar toch. One man can make a difference.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:01 schreef Levolution het volgende:
[..]
Boeiend, ik vind het ook jammer allemaal, maar fuck ze dat ze de consument een schuldgevoel aanpraten terwijl de bedrijven verantwoordelijk zijn.
Intussen wordt er nog altijd zoveel regenwoud gekapt, alsof mijn biefstukje daar tegen op kan.
quote:Op donderdag 20 december 2012 21:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oy yerim.....
Verder: http://dier-en-natuur.inf(...)s-op-het-milieu.html
quote:
Werk.quote:Op donderdag 20 december 2012 02:08 schreef Karzai het volgende:
[..]
maja waarom ben je dan nog wakker?
quote:
Als je dit meentquote:Op donderdag 20 december 2012 20:58 schreef Ambipur het volgende:
Jaquote:
Bedrijven dienen dan ook streng gereguleerd te worden. De overwegende populatie heeft egoïstische wensen die nadelig zijn voor medemens en natuur. Eén man kan daarom géén verschil maken. Dat is de kracht van statistiek.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, bedrijven worden gevoed door onze wensen. Als ik dus minder vlees eet, heeft dat gevolgen. Klein weliswaar, maar toch. One man can make a difference.
Bedrijven de schuld geven is simpel, heuurrrrr.
Dat dus. Sws, ik eet alleen maar kip.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:42 schreef xaban06 het volgende:
Vlees
![]()
Weet je hoeveel uitstoot zo een beest heeft, super slecht voor de ozonlaag.
Als iedereen zo denkt als jij, gebeurt er inderdaad niets. Als er per dorp, stad op de gehele wereld iemand is, die als ik denkt, dan zijn wij al een stap verder.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:47 schreef Levolution het volgende:
[..]
Bedrijven dienen dan ook streng gereguleerd te worden. De overwegende populatie heeft egoïstische wensen die nadelig zijn voor medemens en natuur. Eén man kan daarom géén verschil maken. Dat is de kracht van statistiek.
Ik ga de verantwoordelijkheid niet op mij nemen, zolang we in een maatschappij leven waarin de stem van het individu niet telt. Misschien is het wel simpel; maar het is vooral ook realistisch.
Ik ben denk ik minder materialistisch ingesteld dan jij, maar goed.quote:Op donderdag 20 december 2012 21:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat dus. Sws, ik eet alleen maar kip.
[..]
Als iedereen zo denkt als jij, gebeurt er inderdaad niets. Als er per dorp, stad op de gehele wereld iemand is, die als ik denkt, dan zijn wij al een stap verder.
Ik vind het nogal simplistisch om met een grote vinger naar die o zo slechte bedrijven te wijzen.
We willen goed leven, ja doos, kap eerst dan maar eens met je outfits bij Zara en H&M te halen, eet wat minder vlees, gebruik niet onnodig zaken, je hoeft niet continu spullen te halen etc etc.
Consumptiemaatschappij
Doe ik zeker niet.. Ik ben wel realistisch, hoor.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:05 schreef Levolution het volgende:
Denken dat je een wereldverbeteraar bent omdat jij je mening over vlees herziet, is naïef.
Precies.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:08 schreef Ambipur het volgende:
Maar je denkt toch niet, dat wij als consument 3 euro gaan uitgeven, als iets ook gemaakt kan worden voor 80 cent?
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:14 schreef Ambipur het volgende:
Levo, deze is voor jou met de gelift en zo.
http://www.dumpert.nl/med(...)ef_oma_vs._geit.html
Wij denken hier anders over.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:15 schreef Levolution het volgende:
[..]
Precies.
Dus is er regulatie nodig, want de vrije marktwerking is slecht voor het milieu.
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:14 schreef Ambipur het volgende:
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:21 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]![]()
Kesilmeyen koyunun sevinci![]()
http://www.facebook.com/photo.php?v=10151062216974147
Australia ziet er goed uit:quote:Op donderdag 20 december 2012 22:25 schreef Ambipur het volgende:
http://gigapica.geenstijl.nl/2012/12/miss_universe_2012.html
Welke zouden we doen? Oh ik vind ze eng.
Haha wat een bazin.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:14 schreef Ambipur het volgende:
Ik ga even een toetje eten! Dit is walgelijk, ik met mijn kick naar dun.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:28 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Australia ziet er goed uit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hahahaquote:Op donderdag 20 december 2012 22:30 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ga even een toetje eten! Dit is walgelijk, ik met mijn kick naar dun.
Jezus Eagle... Jij kent mij nu, weet hoe ik er uitzie, hoe ik zing en zo.... Je had Ambi moeten zeggen.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:31 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
hahahaIk heb ook liever wat steevast hoor
![]()
Kate Upton is wat mij betreft goed voor een model
Jouw plek is apart in mijn hartquote:Op donderdag 20 december 2012 22:33 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jezus Eagle... Jij kent mij nu, weet hoe ik er uitzie, hoe ik zing en zo.... Je had Ambi moeten zeggen.
Hahahahhahaaquote:Op donderdag 20 december 2012 22:34 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Jouw plek is apart in mijn hartVooral je stem
![]()
Verse simit yedin mi... Yanina thee...quote:Op donderdag 20 december 2012 22:36 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Turkai FTW! Nog maar ongeveer een maand tot ik terug ben in Nederland. Time is flying.
quote:
Morgen nog.... Zo geen zin in morgen, kutgesprek in de ochtendquote:Op donderdag 20 december 2012 22:46 schreef PlayingWithFire het volgende:
pfew pfew, net klaar met werken. Nu is mijn vakantie officieel begonnen
Waar werk jij.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:46 schreef PlayingWithFire het volgende:
's Ochtends werk ik bij Tubantia en 's Middags werk ik bij Freshweb (groente & fruit groothandel)quote:
Succes gaat je lukken, toon je innerlijke charmes en alles komt goedquote:Op donderdag 20 december 2012 22:47 schreef Ambipur het volgende:
[..]
[..]
Morgen nog.... Zo geen zin in morgen, kutgesprek in de ochtend
Helaas, ik bots met een collega. Adam best wel schijheilig, echt zo'n kaas. Die is gaan zeuren bij de managerquote:Op donderdag 20 december 2012 22:49 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Succes gaat je lukken, toon je innerlijke charmes en alles komt goed![]()
Hoe dik is je wallet,my friend?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:49 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
's Ochtends werk ik bij Tubantia en 's Middags werk ik bij Freshweb (groente & fruit groothandel)
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:53 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hoe dik is je wallet,my friend?
dusse..quote:Op donderdag 20 december 2012 22:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]groot, maar ik heb een gat in mijn hand.
Hij is gewoon stiekem verliefd op jouquote:Op donderdag 20 december 2012 22:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Helaas, ik bots met een collega. Adam best wel schijheilig, echt zo'n kaas. Die is gaan zeuren bij de managerNu moeten we het van hem uitpraten... Kleuterschool taferelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Natuurlijk! Daarnaast nog veel meer, waaronder kumpir in Ortakoy en koffie in Bebek.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Verse simit yedin mi... Yanina thee...
Dit mis ik wel, de kerstvakantiequote:Op donderdag 20 december 2012 22:46 schreef PlayingWithFire het volgende:
Nee, jij, mij veraden, ik niet meerquote:
wannierrrr abi? Jij mijn karniyarik, jewaitz.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Nee, jij, mij veraden, ik niet meerjou!
Sommige mensen zeuren ook bij de kleinste foutquote:Op donderdag 20 december 2012 22:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Voorkomen. Een ruzie (of wat dan ook) ontstaat niet zomaar. Voorkom gezeik.
Ik zeggen jou leuk vinden, jij zeggen ik jong, jij voor weissman gaan, ik haat.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
wannierrrr abi? Jij mijn karniyarik, jewaitz.
Moet geen aanleiding vormen voor gezeik (gezien het tot de manager gekomen is).quote:Op donderdag 20 december 2012 22:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Sommige mensen zeuren ook bij de kleinste fout
weiss en ik ...neverrrrrquote:Op donderdag 20 december 2012 22:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik zeggen jou leuk vinden, jij zeggen ik jong, jij voor weissman gaan, ik haat.
Zij voor geld gaan.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:57 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik zeggen jou leuk vinden, jij zeggen ik jong, jij voor weissman gaan, ik haat.
quote:Op donderdag 20 december 2012 22:58 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Moet geen aanleiding vormen voor gezeik (gezien het tot de manager gekomen is).
Ik jou gelovenquote:
Makkelijk gezegd, ik weiger te werken op basis van schijnheiligheid, mailtjes naar de leidinggevende en achter mijn rug om praten.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:56 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Voorkomen. Een ruzie (of wat dan ook) ontstaat niet zomaar. Voorkom gezeik.
Zeg wallahquote:
Hoe meer karaat,hoe liever.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Letterlijke variant daarvan zeker.
Wat doe je daar?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:55 schreef anisoptera het volgende:
Natuurlijk! Daarnaast nog veel meer, waaronder kumpir in Ortakoy en koffie in Bebek.
Een leidinggevende zal nooit conclusies trekken door 1 kant van het verhaal te horen, jij hebt vast wel je zegje gedaan toen het er op aankwam neem ik aan. Waarom is het geescaleerd?quote:Op donderdag 20 december 2012 22:59 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd, ik weiger te werken op basis van schijnheiligheid, mailtjes naar de leidinggevende en achter mijn rug om praten.
Oyle olcaksa, ontsla me dan maar. Ik ga het morgen netjes uitpraten, maar ook mijn standpunt duidelijk maken. Ik accepteer niet als voetveeg gebruikt te worden.
Deed ik ookquote:Op donderdag 20 december 2012 23:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
I believe in miracles yes.
Jij maakt mij veranderen in oude vrijgezellige vrijster kattenvrouw.quote:
alleen als je kunt aantonen dat jij een waarnemend ziel hebtquote:
Nee, klopt. Op basis van zijn geklaag, kwam de manager mij melden dat hij het fijn zou vinden morgen een gesprek te hebben.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:02 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Een leidinggevende zal nooit conclusies trekken door 1 kant van het verhaal te horen, jij hebt vast wel je zegje gedaan toen het er op aankwam neem ik aan. Waarom is het geescaleerd?
Nee schat. Ik hoop alleen dat je je zicht op de realiteit niet verliest. Abla nasihat jwz.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jij maakt mij veranderen in oude vrijgezellige vrijster kattenvrouw.
Wahk3ustum Billah vat ik zweer hier tfoequote:Op donderdag 20 december 2012 23:04 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
alleen als je kunt aantonen dat jij een waarnemend ziel hebt
En hoe is het qua niveauverschil?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:07 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Studeren. Wel genoeg afleiding aanwezig om ook leukere dingen te doen.
okayquote:Op donderdag 20 december 2012 23:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Wahk3ustum Billah vat ik zweer hier tfoe
Nu ik geloofjou bro.quote:
Now take your DAMGALI ESEK picture and go find some other donkeysquote:
realiteit bitchslapt me regelmatig.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee schat. Ik hoop alleen dat je je zicht op de realiteit niet verliest. Abla nasihat jwz.
Mag ik je ook een bitchslap geven dan?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
realiteit bitchslapt me regelmatig.
try me.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Mag ik je ook een bitchslap geven dan?
Die slet moet je gewoon terugslaanquote:Op donderdag 20 december 2012 23:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
realiteit bitchslapt me regelmatig.
Na de kerstborrel in Arnhem ben ik naar Nijmegen gegaan, op familiebezoek. Op de terugweg kreeg ik op Nijmegen CS te horen dat er geen treinen van en naar Nijmegen rijden vanwege een stroomstoring.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:07 schreef xminator het volgende:
[..]
Volgens mij is het wetenschappelijk bewezen dat wanneer mensen denken dat ze pechvogel zijn:
- Meer pech hebben.
- Ongelukkiger leven hebben.
Just fyi.
Ik ben een geluksvogel
Ik kon m'n bek gewoon niet opentrekken, een simpele eetlepel paste niet meer in mijn mond.quote:Op donderdag 20 december 2012 12:23 schreef zarGon het volgende:
Hoe of wat zit er dan eigenlijk op slot?
quote:
"Peynir kafalilar"quote:Op donderdag 20 december 2012 17:55 schreef Ambipur het volgende:
quote:
Hahahahaquote:Op donderdag 20 december 2012 22:21 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]![]()
Kesilmeyen koyunun sevinci![]()
http://www.facebook.com/photo.php?v=10151062216974147
Bleh, dat zijn vervelende situaties. Als ik bij ieder "conflict" m'n manager zou inlichten was ik meer tijd kwijt aan het uitpraten dan aan het werk zelf.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Helaas, ik bots met een collega. Adam best wel schijheilig, echt zo'n kaas. Die is gaan zeuren bij de managerNu moeten we het van hem uitpraten... Kleuterschool taferelen.
De manager staat aan jouw zijde, je staat dus 1-0 voor.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:06 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, klopt. Op basis van zijn geklaag, kwam de manager mij melden dat hij het fijn zou vinden morgen een gesprek te hebben.
Collega gaf mij een inkoopklus, Die voerde ik uit, doch niet op de manier, zoals hij wenst. Hoeft ook niet, je delegeert immers en het gaat om het resultaat. Just fucking trust me. Dat doet hij niet, hij wil alles checken en in zijn macht hebben. Dus toen nam hij de klus terug.
Manager is trouwens wel top, hij accepteerde dit niet en zei Nee Ambi gaat de klus doen.
Ben dus benieuwd
Aangezien ik op een best goede uni zit hier, merk ik daar eerlijk gezegd niet veel van. Alleen spreken de studenten minder vloeiend en goed Engels.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:09 schreef xminator het volgende:
[..]
En hoe is het qua niveauverschil?
ne diyiing la sen..quote:Op donderdag 20 december 2012 23:13 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Now take your DAMGALI ESEK picture and go find some other donkeys
Whehehe, bitchslap de realiteit dan driedubbel.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
try me.
Als jij niet het driedubbele terug ontvangt van me..
Welke opleiding als ik vragen mag?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:20 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Aangezien ik op een best goede uni zit hier, merk ik daar eerlijk gezegd niet veel van. Alleen spreken de studenten minder vloeiend en goed Engels.
Psychologie, maar ik volg hier geen enkel vak van de studie psychologiequote:Op donderdag 20 december 2012 23:23 schreef xminator het volgende:
[..]
Welke opleiding als ik vragen mag?
Aşşk Kahve bij Ortaköy is een leuke plek voor een heerlijk ontbijt met een prachtig uitzicht op de Bosphorus.quote:Op donderdag 20 december 2012 22:55 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Natuurlijk! Daarnaast nog veel meer, waaronder kumpir in Ortakoy en koffie in Bebek.
[..]
Dit mis ik wel, de kerstvakantie.
Sws sta ik 1-0 voor.... Ik heb gewoon enorme moeite met die Nederlandse schijnheiligheid.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:20 schreef sylvesterrr het volgende:
Bleh, dat zijn vervelende situaties. Als ik bij ieder "conflict" m'n manager zou inlichten was ik meer tijd kwijt aan het uitpraten dan aan het werk zelf.
[..]
De manager staat aan jouw zijde, je staat dus 1-0 voor.
Bedankt voor de tip! Kan vanaf de campussen ook dat geweldige uitzicht bewonderen, maar zal zeker een gelegenheid zoeken om er een keer wat te drinkenquote:Op donderdag 20 december 2012 23:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Aşşk Kahve bij Ortaköy is een leuke plek voor een heerlijk ontbijt met een prachtig uitzicht op de Bosphorus.
Er kriebelt jaloezie in me. Geen afgunst btw.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:30 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Kan vanaf de campussen ook dat geweldige uitzicht bewonderen, maar zal zeker een gelegenheid zoeken om er een keer wat te drinken.
19.30 daar toch. Voor de deur I assume. Meetingpaal ben ik.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:34 schreef PlayingWithFire het volgende:
Wat is de planning eigenlijk voor de meet!
Eten en jou dronken voeren natuurlijkquote:Op donderdag 20 december 2012 23:34 schreef PlayingWithFire het volgende:
Wat is de planning eigenlijk voor de meet!
Check! Heb al deze taken volbrachtquote:Op donderdag 20 december 2012 23:28 schreef xminator het volgende:
Kadikoy -> Bursa Iskender
Sirkeci -> Filibe koftecisi
Kabatas -> Simit/Tost + Cay
Nisantasi -> Midpoint voor terras.
Dat zijn de plekken waar ik direct heen zou gaan als ik weer in Istanbul was.
Nee jij mag niet de paal zijn, gekke ambiquote:Op donderdag 20 december 2012 23:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
19.30 daar toch. Voor de deur I assume. Meetingpaal ben ik.
Ha, your wishquote:Op donderdag 20 december 2012 23:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Eten en jou dronken voeren natuurlijk
Zal dan maar geen foto's plaatsen hierquote:Op donderdag 20 december 2012 23:31 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Er kriebelt jaloezie in me. Geen afgunst btw.
1.82. Ik ben half zo groot als jullie man. Paal it is.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:36 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Nee jij mag niet de paal zijn, gekke ambi
Kofte in sultan ahmet is echt slecht. Dat is typisch iets voor toeristen. Probeer sirkeci -> filibe koftecisi. Heb nog nooit zulke lekkere kofte gegeten in mn leven!quote:Op donderdag 20 december 2012 23:35 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Check! Heb al deze taken volbracht. Alhoewel ik iskender op de Istiklal Caddesi en kofte in Sultan Ahmet heb gegeten. Plaats waar ook leuke terrasjes zijn is Rumeli Hisarustu!
Ik ben langerquote:Op donderdag 20 december 2012 23:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
1.82. Ik ben half zo groot als jullie man. Paal it is.
Klinkt niet raar.. Ik snap je wel..quote:Op donderdag 20 december 2012 23:37 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Zal dan maar geen foto's plaatsen hier. Misschien klinkt het wat raar, maar toch mis ik Nederland wel af en toe
.
Ik heb afgelopen zomer en vorige maand de toeristische trekpleisters bezocht, de volgende keer wil ik de minder toeristische gebieden bezoeken. Ik zal deze lijst onthouden.quote:Op donderdag 20 december 2012 23:28 schreef xminator het volgende:
Kadikoy -> Bursa Iskender
Sirkeci -> Filibe koftecisi
Kabatas -> Simit/Tost + Cay
Nisantasi -> Midpoint voor terras.
Dat zijn de plekken waar ik direct heen zou gaan als ik weer in Istanbul was.
Op 11 november 2012 liep ik zelfs over de Bosphorus brug. Wat een prachtig uitzicht en wat een sfeer!quote:Op donderdag 20 december 2012 23:30 schreef anisoptera het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip! Kan vanaf de campussen ook dat geweldige uitzicht bewonderen, maar zal zeker een gelegenheid zoeken om er een keer wat te drinken.
Hmmh, wie kopt hem in?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:37 schreef Ambipur het volgende:
[..]
1.82. Ik ben half zo groot als jullie man. Paal it is.
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Jij bent klein, als ik naar je pics kijk.
Hmm ja haklisin. Hoe lang ben je dan?quote:Op donderdag 20 december 2012 23:39 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]relativering op pictures,
1.86 een half jaar geldenquote:Op donderdag 20 december 2012 23:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Hmm ja haklisin. Hoe lang ben je dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je 13 dat je nog groeitquote:Op donderdag 20 december 2012 23:42 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
1.86 een half jaar gelden
quote:Op donderdag 20 december 2012 23:42 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik wil terug naar Istanbul!ga je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cus, als ik lengte had zou ik de wereld laten trillenquote:Op donderdag 20 december 2012 23:42 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
1.86 een half jaar gelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |