SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Dat was een geheime teken, hè.. Je weet wat dat betekentquote:Op donderdag 20 december 2012 00:29 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]niet verder vertellen he
Stomme storing
Ik mag xminator raken?quote:Op donderdag 20 december 2012 00:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat was een geheime teken, hè.. Je weet wat dat betekent
Die storing? Nouja.. Ehh wat spreken we af?quote:Op donderdag 20 december 2012 00:47 schreef xminator het volgende:
[..]
Dat was een geheime teken, hè.. Je weet wat dat betekent
Afblijven jonguuuquote:
Ach.. zie het zo: ik ben nog strak en jij niet! Ik raak ieder xminator aan die ik wilquote:
Anders word hij nooit een echte man volgens de Toraquote:
ongeduld, nog 9 dagenquote:
Daar weet jij niks van.. Misschien moet je je eerst eens meer verdiepen in kutjes icm bevallingen.. Ik kan je vertellen dat ze gewoon weer dezelfde vorm aannemen als voor het baren.. Mits je uit bent gescheurd..quote:Op donderdag 20 december 2012 00:50 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ach.. zie het zo: ik ben nog strak en jij niet! Ik raak ieder xminator aan die ik wil![]()
Nu svp..quote:Op donderdag 20 december 2012 00:52 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
ongeduld, nog 9 dagen!
Maar is dat niet prematuur? En het is 's avonds. Ik doe dan altijd gekquote:
Ik had het over wat anders, maar okayquote:Op donderdag 20 december 2012 00:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Daar weet jij niks van.. Misschien moet je je eerst eens meer verdiepen in kutjes icm bevallingen.. Ik kan je vertellen dat ze gewoon weer dezelfde vorm aannemen als voor het baren.. Mits je uit bent gescheurd..![]()
![]()
Duss.. Mwuahajaj. Heb ik nu iedereen afgeschrokken?
Teach me master.quote:Op donderdag 20 december 2012 00:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Daar weet jij niks van.. Misschien moet je je eerst eens meer verdiepen in kutjes icm bevallingen.. Ik kan je vertellen dat ze gewoon weer dezelfde vorm aannemen als voor het baren.. Mits je uit bent gescheurd..![]()
![]()
Maakt verder niet uitquote:Op donderdag 20 december 2012 00:55 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Ik had het over wat anders, maar okay![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Somsquote:Op donderdag 20 december 2012 00:58 schreef Mercan het volgende:
Gaan de gesprekken hier s avonds altijd nergens over? 😁
Waar wil je het over hebben?quote:Op donderdag 20 december 2012 00:58 schreef Mercan het volgende:
quote:Op donderdag 20 december 2012 00:58 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]deze ziet het gelijk helemaal zitten
Forget her, I will teach you how to! I will use my bick black "fantasy" to astonish youquote:
http://m.goeievraag.nl/vraag/148002?from=wwwquote:Op donderdag 20 december 2012 00:53 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
![]()
Altijd, maar ben jij getrouwd? Kinders? Vertel? Memleket?quote:Op donderdag 20 december 2012 00:58 schreef Mercan het volgende:
Net zoals die ene keer dat ik je van achter had genomenquote:Op donderdag 20 december 2012 00:58 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Forget her, I will teach you how to! I will use my bick black "fantasy" to astonish you
Het punt is, je zegt niet veelquote:Op donderdag 20 december 2012 00:58 schreef Mercan het volgende:
Nee, nee, nijmegenquote:Op donderdag 20 december 2012 00:58 schreef xminator het volgende:
[..]
Altijd, maar ben jij getrouwd? Kinders? Vertel? Memleket?
Ik weet genoeg erover, want mijn zusje heeft het mij uitgelegd ja!!! mensen vinden elkaar lief en ooievaars brengen babies, dus jou theorie klopt sowieso niet!quote:Op donderdag 20 december 2012 00:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Maakt verder niet uit
Komt op hetzelfde neer.. Als jij denkt het daarvan al uitrekt, adviseer ik je wederom om wat meer informatie in te winnen
En de reactie daaronder zegt dat het wel weer 'in model' komtquote:Op donderdag 20 december 2012 00:58 schreef Ambipur het volgende:
[..]
http://m.goeievraag.nl/vraag/148002?from=www
Misschien moet je er eens naar laten kijken en opereren, want zo strak zoals die van mij word ie nooit!quote:Op donderdag 20 december 2012 01:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
En de reactie daaronder zegt dat het wel weer 'in model' komt
gebeurde ook bij Chris brown.quote:
Ik suggereerde nietsquote:Op donderdag 20 december 2012 01:00 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
En de reactie daaronder zegt dat het wel weer 'in model' komt
Ik ben zeer tevreden over mijn vagina. Maar bedankt voor de tipquote:Op donderdag 20 december 2012 01:01 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Misschien moet je er eens naar laten kijken en opereren, want zo strak zoals die van mij word ie nooit!
Ja, we gaan tijdens de meet het geheel vastleggen en bekijken wie de winnaar is.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:02 schreef Mercan het volgende:
Mensen hebben het serieus over wie de strakste kut heeft?
Ik had het over mijn wangen, maar jullie vieze turken denken weer andersquote:
Wat valt er te winnen?quote:Op donderdag 20 december 2012 01:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, we gaan tijdens de meet het geheel vastleggen en bekijken wie de winnaar is.
quote:Op donderdag 20 december 2012 01:03 schreef xminator het volgende:
[..]
Ja, we gaan tijdens de meet het geheel vastleggen en bekijken wie de winnaar is.
xminator in een jurkje,quote:
Ja idd, vroeger was alles beterquote:Op donderdag 20 december 2012 01:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Niets zo goor als Turken. Je bent 30, shock effect bij jou zo te zien?
Vertel, wat doe je dagelijks?quote:Op donderdag 20 december 2012 01:04 schreef Mercan het volgende:
[..]
Beleefdheid van gister is er nog steeds.
dan mag jij winnenquote:Op donderdag 20 december 2012 01:04 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
xminator in een jurkje,
xminator je bent van mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |