abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120535466
Land of the free. Home of the brave.
pi_120535587
quote:
De Pel _O_

Trots op dit Feyenoord! :D
Abracadabra, tapate guarra!
  Moderator donderdag 20 december 2012 @ 00:37:21 #4
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_120535709
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 00:33 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

De Pel _O_

Trots op dit Feyenoord! :D
Pffff.. sorry buren. :')
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_120535889
Koeman heeft dus bekend gemaakt dat Pelle alleen zo een penalty kan nemen. Nu kan Pelle dus nooit van z'n leven meer een penalty nemen... :')
  donderdag 20 december 2012 @ 00:46:21 #6
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_120535973
Net terug uit het stadion, de tering wat werd het spannend gemaakt. Lekkere wedstrijd dat wel. Pelle _O_ De Vrij _O_ Mulder _O_

heerlijke sfeer, de harderere kern van heerenveen probeerde mooi met het uitvak mee te doen. Geweldig ook hoeveel mensen van Feyenoord in de thuisvakken, ik ben nu vrij schor, samen met nog wat Feyenoorders die om mij heen zaten flink zitten vloeken op de scheids en af en toe mee sfeermaken.

Geslaagde avond met een geweldige ontknoping.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  donderdag 20 december 2012 @ 00:51:24 #7
321382 vandermar
pi_120536150
Fail post
RvP; Feyenoord
pi_120536753
Boëtius was ook te laat voor de wedstrijdbespreking, aldus FN
  donderdag 20 december 2012 @ 01:58:54 #9
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_120538252
Hoe kan je nou geen penalty geven voor die overtreding op Cisse :{

Vormer is trouwens wel ideal voor vrije trappen en corners, Feyenoord benut normaal nooit corners
pi_120538824
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 01:58 schreef StraatSoldaat het volgende:

Vormer is trouwens wel ideal voor vrije trappen en corners, Feyenoord benut normaal nooit corners
Inderdaad, vond Vormer verder ook goed spelen trouwens. Ideaal dat je een speler met zijn kwaliteiten gewoon op de bank hebt zitten.

Verder vond ik Cisse ook goed spelen. Had een aantal goede en scherpe voorzetten waar alleen niemand voor de goal was om 'm in te tikken. Gewend als ze zijn dat er normaal gesproken geen fatsoenlijke voorzet volgt van de flanken.

Wel zorgwekkend dat Feyenoord nu al een aantal wedstrijden op rij de tegenstanders zo makkelijk laat terugkomen in de wedstrijd. Veelal tegen de verhoudingen in ook. Resulterend in iedere keer 2 tegendoelpunten de laatste 3 wedstrijden. Het begint op een negatief patroon te lijken. Hopelijk krijgt Koeman dit snel onder controle, want op zich is Feyenoord op een enkele wedstrijd na de eerste seizoenshelft in bijna alle wedstrijden de bovenliggende en overheersende partij en geven ze ook niet veel kansen weg. Alleen de laatste wedstrijden ziet het er achterin soms wat onzekerder uit. Maar hopelijk is dat dus snel opgelost.

Verder Erwin Mulder FTW _O_
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 20 december 2012 @ 02:48:11 #12
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_120539019
Matijssen was weer de beste verdediger. Denk dat van Geel momenteel de beste TD van Nederland is samen met Oom Ted
pi_120540112
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 01:58 schreef StraatSoldaat het volgende:

Was geen overtreding. Die gast raakt eerst de bal, perfecte sliding. Was wel een mooie pass van Immers.

Immers vond ik ook enorm goed spelen. Goede passing, paar keer heel belangrijk met meeverdedigen en hij loopt echt van achter naar voren de hele wedstrijd. Jammer dat die de pingel miste. Samen met Pelle, De Vrij en Matthijssen de beste gisteren vond ik.
pi_120540137
Kom net uit de Skihut wedstrijd opgenomen en teruggekeken (helaas wist ik de uitslag al omdat ze die omriepen :( ) , wat een avond, wat een wedstrijd _O_
pi_120540296
Ik baal er eerlijk gezegd gruwelijk van. Zeer onnodig 2-2 spelen (dus 30 minuten extra speeltijd), weer 2 dode spelmomenten. We hadden na 90 minuten gewoon met een 3-1 van het veld moeten stappen. Spel was wel redelijk, maar je moet ze gewoon nevernooit tot 2x toe terug laten komen.

Maar goed, gelukkig alsnog gewonnen. Wel spannend en vermakelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door TheWhitePrinceOfBel-Air op 20-12-2012 07:19:02 ]
  donderdag 20 december 2012 @ 08:00:18 #16
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120540578
We hadden sowieso minimaal 1 pingel moeten krijgen in die wedstrijd - werd in de tweede helft iemand nog naar de grond getrokken.

Maar bovenal, weer die goals uit standaardsituaties :{ om moedeloos van te worden.

Mulder lijkt zich echter wederom te hebben ontwikkeld _O_ wat een baas.

[ Bericht 11% gewijzigd door Dekatria op 20-12-2012 08:19:14 ]
pi_120540760
Prachtige bekerwedstrijd!

Heerlijke Pellenka, en dat Janmaar dan de laatste mag maken :D

Feyenoord _O_
Op woensdag 22 mei 2013 14:16 schreef ikjijallebei het volgende:
Beste fipo van 2013.
pi_120540762
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 08:00 schreef Dekatria het volgende:
We hadden sowieso minimaal 1 pingel moeten krijgen in die wedstrijd - werd in de tweede helft iemand nog naar de grond getrokken.

Maar bovenal, weer die goals uit standaardsituaties :{ om moedeloos van te worden.
Dat was Pellè en dit keer ging hij niet theatraal naar de grond :+. Misschien dat dat het verschil maakte voor de scheids?
pi_120540771
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 08:00 schreef Dekatria het volgende:

Mulder lijkt zich echter wederom te hebben ontwikkeld _O_ wat een baas.
Eens, het lijkt wel of Mulder tijdens zijn blessure zich heeft door ontwikkeld. Staat echt lekker te keepen.
pi_120541162
Godver gister met de TV aan in slaap gevallen :')
Iemand een filmpje van de complete reeks?
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_120541188
Goede wedstrijd gisteren. Zonde dat je het op strafschoppen moet beslissen. Die tegendoelpunten uit standaardsituaties moeten er gewoon uit. Wéér twee erbij moet niet kunnen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_120541629

Beste fipo van 2013.
pi_120542072
Janmaat schiet hem ook even geniaal binnen.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_120542085
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 06:18 schreef Aldo-MC het volgende:
Kom net uit de Skihut wedstrijd opgenomen en teruggekeken (helaas wist ik de uitslag al omdat ze die omriepen :( ) , wat een avond, wat een wedstrijd _O_
Hoe was het met Henkie en Timmie?
pi_120542154
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 09:37 schreef Muto het volgende:
Het was niet zijn bedoeling zei die hij wou hem rechts en hard inschieten, en dat hebt ie gedaan ook ^O^
Beste fipo van 2013.
pi_120542222
Zo, even een makkelijk bekeravondje in Heerenveen :N , bijna gejinxt met die TT :P

Ik zag die penal van Pelle ook echt al een beetje aankomen, vond dat wel geniaal :D

De wedstrijd was niet echt heel erg goed natuurlijk, veel te veel ruimte weggegeven. Vormer vond ik in het spelbeeld mwoa, Schaken en Cisse scoorden in mijn ogen allebei wel een goede voldoende :)
ik vond vooral BMI vaak te ver van zijn tegenstander af staan :{
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  Moderator donderdag 20 december 2012 @ 09:45:19 #27
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_120542229
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 02:33 schreef Tomatenboer het volgende:

Wel zorgwekkend dat Feyenoord nu al een aantal wedstrijden op rij de tegenstanders zo makkelijk laat terugkomen in de wedstrijd. Veelal tegen de verhoudingen in ook.
Vroeg de EL-verslaggever na afloop ook al aan Koeman. Die antwoordde dat hij ondanks de overwinnnig toch wel pissed was dat het team dat had laten gebeuren. Hij wist niet of het nou angst, verslapping of iets anders is.
Het lijkt wel een beetje op vorig jaar. Feyenoord voetbalt fris en fruitig maar zodra ze voorkomen zijn ze de favoriet om te winnen en dat verlamt ze of zo.

quote:
Verder Erwin Mulder FTW _O_
14.gif Die begint steeds stoïcijnser te worden. Goede eigenschap voor een keeper. Edje!
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_120542248
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 09:37 schreef Muto het volgende:
Moest gelijk aan Pi-air denken.
pi_120542329
Het is meer dat na voorsprongen Feyenoord teveel terugzakt. Eigenlijk zou je zo snel mogelijk op de 2-0 moeten jagen.
pi_120542460
Mulder goed inderdaad, blijft zich ontwikkelen.

Vond Vormer dit keer een stuk beter spelen dan in zijn wedstrijden eerder dit jaar. Cisse was niet barslecht, maar die afspeelpass naar Schaken :'(
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_120543002
Met Lamprou op de goal had het gewoon over en uit geweest.
  Moderator donderdag 20 december 2012 @ 10:27:40 #32
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_120543368
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 09:56 schreef Steven184 het volgende:
Cisse was niet barslecht, maar die afspeelpass naar Schaken :'(
En da's dan toch waar je op afgerekend wordt, en terecht. Dan was het gewoon over en uit geweest voor het elftal van pannekoek. ;)
pi_120543618
Koeman heeft natuurlijk wel gelijk, we moeten gewoon ook eens een tegenstander over de knie leggen. Al zo vaak gebeurt dit seizoen dat we een voorsprong onnodig verspelen of dat we de tegenstander toch weer het gevoel geven dat er nog wat te halen valt.
#12 is not for sale!
pi_120543835
Mulder _O_
Had eerst twijfel of hij meteen weer op niveau zou zijn, maar dan pakt ie tegen ADO meteen even de punten door die redding op die volley en gisteren die kopbal en 3 penalty's die niet eens superslecht waren ingeschoten _O_
pi_120543931
Waar kan ik de samenvatting kijken ik was gisteravond/nacht niet thuis dus wil het wel graag even zien.
pi_120543971
godverdomme wat een baas!
pi_120543976
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:45 schreef mega-worstje het volgende:
Waar kan ik de samenvatting kijken ik was gisteravond/nacht niet thuis dus wil het wel graag even zien.
Moet je even op de Facebook van Feyenoord kijken, die hebben een linkje gepost. Zit nu mobiel, dus kopiëren voor mij gaat wat lastig nu :P
pi_120544111
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:46 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Moet je even op de Facebook van Feyenoord kijken, die hebben een linkje gepost. Zit nu mobiel, dus kopiëren voor mij gaat wat lastig nu :P
aah ja hij staat gewoon op de feyenoord site dankje!
pi_120544338
pi_120544344
jezus weer een penalty onthouden, naja we zijn door in ieder geval maar dit was een overduidelijke zuivere penalty.
pi_120544454
quote:
Die bal bij die strafschop van Heerenveen ligt voor de stip :')
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_120544492
quote:
19s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:01 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Die bal bij die strafschop van Heerenveen ligt voor de stip :')
Wat zegt Mulder nou tegen Nijhuis aan het begin? :?
pi_120544513
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:02 schreef BoxeurDesRues het volgende:

[..]

Wat zegt Mulder nou tegen Nijhuis aan het begin? :?
dat de bal niet op de stip ligt.
pi_120544667
vrije trapje van Vormer was ook niet veel mis mee, wanneer is de laatste keer dat zo gescoord is?

Ed de Goey jarig *O*
JAAAAH JAAAA!!!
pi_120544703
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:08 schreef LimboFan het volgende:
vrije trapje van Vormer was ook niet veel mis mee, wanneer is de laatste keer dat zo gescoord is?

Ed de Goey jarig *O*
hopelijk kan Goossens ze binnekort eens gaan nemen, dan scoren we nog eens een vrije trap.
pi_120544796
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:58 schreef mega-worstje het volgende:
jezus weer een penalty onthouden, naja we zijn door in ieder geval maar dit was een overduidelijke zuivere penalty.
gelukkig zijn er daarna een heleboel wel gegeven :P
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_120544818
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:13 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

gelukkig zijn er daarna een heleboel wel gegeven :P
gelukkig zegt ie :') als er iets niet goed is voor mn hart is het die verdomde penaltyreeks wel, daar ben ik alleen gerust op als pi-air de laatste mag nemen :)
pi_120544872
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:14 schreef mega-worstje het volgende:

[..]

gelukkig zegt ie :') als er iets niet goed is voor mn hart is het die verdomde penaltyreeks wel, daar ben ik alleen gerust op als pi-air de laatste mag nemen :)
hahahaha , ik was er na de zoveelste misser niet meer gerust op...
gelukkig is Mulder een held aan het worden...
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_120545139
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:16 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

hahahaha , ik was er na de zoveelste misser niet meer gerust op...
gelukkig is Mulder een held aan het worden...
Moet wel echt iets aan de spelhervattingen worden gedaan, dat is nu al keer op keer het struikelblok.
pi_120545155
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:24 schreef mega-worstje het volgende:

[..]

Moet wel echt iets aan de spelhervattingen worden gedaan, dat is nu al keer op keer het struikelblok.
lag toch niet echt aan Lamprou dan he
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_120545206
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:25 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

lag toch niet echt aan Lamprou dan he
Je mag al mijn reacties doorgaan om te kijken of ik dat ooit heb gezegd :) Die mening heb ik nooit gehad. Het is alleen jammer dat een tegenstander er nu haast op kan rekenen dat er een goal valt op deze manier, en nu wordt onze verdediging bij elke vrije trap of corner onzeker en tegenstander alleen maar zekerder.
  Moderator donderdag 20 december 2012 @ 11:29:33 #53
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_120545307
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:58 schreef mega-worstje het volgende:
Dat onderuittrekken van Pellè bij de eerste paal was eigenlijk een nog veel zuiverder penalty.
Alleen pas in de herhaling goed te zien.
pi_120545350
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:26 schreef mega-worstje het volgende:

[..]

Je mag al mijn reacties doorgaan om te kijken of ik dat ooit heb gezegd :) Die mening heb ik nooit gehad. Het is alleen jammer dat een tegenstander er nu haast op kan rekenen dat er een goal valt op deze manier, en nu wordt onze verdediging bij elke vrije trap of corner onzeker en tegenstander alleen maar zekerder.
Desondanks dat vond ik vooral Mathijsen ijzersterk verdedigen gisteren!
pi_120545362
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 07:09 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Ik baal er eerlijk gezegd gruwelijk van. Zeer onnodig 2-2 spelen (dus 30 minuten extra speeltijd), weer 2 dode spelmomenten. We hadden na 90 minuten gewoon met een 3-1 van het veld moeten stappen. Spel was wel redelijk, maar je moet ze gewoon nevernooit tot 2x toe terug laten komen.

Maar goed, gelukkig alsnog gewonnen. Wel spannend en vermakelijk.
Spel was redelijk?

De lange bal op Pelle was het en dan bijsluiten van de rest van Feyenoord. Dat is natuurlijk ook een tactiek maar redelijk spel kun je dat toch niet noemen?

Het is dat Heerenveen bang leek te zijn en meer uitging van de counter, anders was Feyenoord nooit als winnaar van het veld gestapt. Iedere keer als Heerenveen vol druk naar voren zette was Feyenoord de bal alweer kwijt.
Natuurlijk kreeg Feyenoord kansen op de 1-3, maar dat heeft meer met de slechtheid van dit Heerenveen te maken, dan met de goedheid van Feyenoord. Ook extreem om te zien dat Zomer Pelle niet in bedwang kan houden, maar een jonkie als Otigba wel. Dat spelertje komt er wel.
Had natuurlijk ook met de moeheid van Pelle te maken, dat is waar.

Heerenveen was ook slecht hoor. Lange ballen op Finbogasson maar dan niemand die bijsloot. Pas toen de Ridder erin kwam kwam men aan echt voetballen toe, toen was Feyenoord ook nergens meer en wist ik dat de 2-2 kon vallen, al was het altijd gevaarlijk met de vleugels van Feyenoord die door een lange bal soms vrij door konden lopen.

Maar we gaan elkaar toch geen mietje noemen he? Ik bedoel: Feyenoord had gisteren maar een tactiek en dat was de lange bal. En ja, af en toe speelden ze de bal kort naar elkaar toe maar dat was op eigen helft, daarna kwam die lange bal weer :D
"Bettler aber sollte man ganz abschaffen! Wahrlich, man ärgert sich ihnen zu geben und ärgert sich ihnen nicht zu geben."
Friedrich Nietzsche
pi_120545578
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:30 schreef BerjanII het volgende:

[..]

Spel was redelijk?

De lange bal op Pelle was het en dan bijsluiten van de rest van Feyenoord. Dat is natuurlijk ook een tactiek maar redelijk spel kun je dat toch niet noemen?

Het is dat Heerenveen bang leek te zijn en meer uitging van de counter, anders was Feyenoord nooit als winnaar van het veld gestapt. Iedere keer als Heerenveen vol druk naar voren zette was Feyenoord de bal alweer kwijt.
Natuurlijk kreeg Feyenoord kansen op de 1-3, maar dat heeft meer met de slechtheid van dit Heerenveen te maken, dan met de goedheid van Feyenoord. Ook extreem om te zien dat Zomer Pelle niet in bedwang kan houden, maar een jonkie als Otigba wel. Dat spelertje komt er wel.

Heerenveen was ook slecht hoor. Lange ballen op Finbogasson maar dan niemand die bijsloot. Pas toen de Ridder erin kwam kwam men aan echt voetballen toe, toen was Feyenoord ook nergens meer en wist ik dat de 2-2 kon vallen, al was het altijd gevaarlijk met de vleugels van Feyenoord die door een lange bal soms vrij door konden lopen.

Maar we gaan elkaar toch geen mietje noemen he? Ik bedoel: Feyenoord had gisteren maar een tactiek en dat was de lange bal. En ja, af en toe speelden ze de bal kort naar elkaar toe maar dat was op eigen helft, daarna kwam die lange bal weer :D
Feyenoord heeft lange tijd kunnen domineren, is er een paar keer goed combinerend uitgekomen en gaf tot de slotfase weinig weg. Ik denk dat 'redelijk gespeeld' een goede weergave van de werkelijkheid is.
BFF met GGMM
  Moderator donderdag 20 december 2012 @ 11:39:07 #57
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_120545597
quote:

[..]

Spel was redelijk?

Dit is onzin. Feyenoord speelde meer dan behoorlijk en er werd zeker niet alleen de lange bal gespeeld. Vooral in de 2e helft werd er gewoon goed gevoetbald.
pi_120545656
Zone-verdedigen mag duidelijk de koelkast in, dat werkt gewoon niet, dat is wel duidelijk nu.
pi_120545665
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:38 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Feyenoord heeft lange tijd kunnen domineren, is er een paar keer goed combinerend uitgekomen en gaf tot de slotfase weinig weg. Ik denk dat 'redelijk gespeeld' een goede weergave van de werkelijkheid is.
:'(

En nu graag je feyenoord bril af en de wedstrijd eens terugkijken. Combineren deed men tot aan de helft van Heerenveen, dan tikje terug en de bal lang spelen op Pelle. Meer was het niet, hoeveel Feyenoordfans ook denken dat men wel combineerde.
Misschien dat Feyenoordfans niks anders gewend zijn en daarom denken dat dit al met voetbal te maken heeft. Maar voor echte voetballiefhebbers doet dit meer denken aan American Football.
"Bettler aber sollte man ganz abschaffen! Wahrlich, man ärgert sich ihnen zu geben und ärgert sich ihnen nicht zu geben."
Friedrich Nietzsche
pi_120545682
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:39 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Dit is onzin. Feyenoord speelde meer dan behoorlijk en er werd zeker niet alleen de lange bal gespeeld. Vooral in de 2e helft werd er gewoon goed gevoetbald.
goed, nog acht Feyenoordfans die beweren dat het meer dan behoorlijk was en ik ga het nog geloven ook _O-
Friedrich Nietzsche
  Moderator donderdag 20 december 2012 @ 11:41:58 #61
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_120545684
quote:

Niet correct. Er werd heel veel via de flanken aangevallen juist.
Dat ook de lange bal naar Pellè wordt gehanteerd, is uiteraard logisch, en geen teken van zwakte of zo.
  Moderator donderdag 20 december 2012 @ 11:45:21 #62
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_120545799
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:41 schreef BerjanII het volgende:

[..]

:'(

En nu graag je feyenoord bril af en de wedstrijd eens terugkijken. Combineren deed men tot aan de helft van Heerenveen, dan tikje terug en de bal lang spelen op Pelle. Meer was het niet, hoeveel Feyenoordfans ook denken dat men wel combineerde.
Misschien dat Feyenoordfans niks anders gewend zijn en daarom denken dat dit al met voetbal te maken heeft. Maar voor echte voetballiefhebbers doet dit meer denken aan American Football.
Ik heb veel wedstrijden van Feyenoord gezien dit jaar, en gisteravond vond ik een van de beste. Punt.
  Moderator donderdag 20 december 2012 @ 11:46:15 #63
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_120545842
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:41 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat ook de lange bal naar Pellè wordt gehanteerd, is uiteraard logisch, en geen teken van zwakte of zo.
Dit dus.
pi_120545908
Sinds wanneer is de lange bal geen voetbal? Voor rust heeft Feyenoord al 4 opgelegde kansen gecreëerd. Toen had het duel op slot moeten zitten, Heerenveen legde het daar op ieder vlak af.
#12 is not for sale!
pi_120545939
Schaken/Janmaat en Cissé waren constant in het spel betrokken, paar goede steekpassjes van Lex. De Vrij/Mathijsen schoven prima in. Spel was echt redelijk-goed, je had gewoon veel eerder die 0-2 moeten maken.
pi_120545962
quote:

[..]

Spel was redelijk?

Zo, anders heb je even een totaal andere wedstrijd gezien. :')

Ben je een troll ofzo? Of voor SCH, dat kan natuurlijk ook. :)
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_120546025
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:41 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook niet? Maar met echt voetbal heeft het weinig te maken.
Heerenveen speelde ook niet echt voetbal, voetbal zoals het bedoeld is. Ik ben zelf heerenveen supporter maar ik kan mij niet vinden in wat die commentator zei over de wedstrijd: Fantastische bekerwedstrijd, met veel strijd en passie.

Die strijd en passie waren er met vlagen, vooral van de kant van Heerenveen. Veelal zakte men in om vanuit de counter toe te slaan. Maar als je iemand als Pelle zo makkelijk duels laat winnen, dan kom je ook niet aan het voetballen toe.

Feyenoord was beter, maar door een enkele tactiek. Zelfs de vleugels werden aan het werk gezet NADAT Pelle een duel won, en Immers of Vormer die bal naar de zijkanten verplaatsten. Niet door de verdedigers van Feyenoord.
Ook is het jammer, voor mij en andere Heerenveenfans, dat van Basten speelde met vier echte centrale verdedigers. Daardoor had je geen backs die mee opkwamen en het zo Janmaat en Martins Indi onmogelijk maakten om mee vooruit te komen. Die Kruiswijk werd vier keer voorbij gelopen door Cisse of die andere Boetius of zo. Stel je daar een aanvallende back op, dan moeten die vleugels ook af en toe verdedigen, en krijg je een heel andere match te zien.
Friedrich Nietzsche
  Moderator donderdag 20 december 2012 @ 11:56:07 #68
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_120546245
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:50 schreef BerjanII het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch ook niet? Maar met echt voetbal heeft het weinig te maken.
Heerenveen speelde ook niet echt voetbal, voetbal zoals het bedoeld is. Ik ben zelf heerenveen supporter maar ik kan mij niet vinden in wat die commentator zei over de wedstrijd: Fantastische bekerwedstrijd, met veel strijd en passie.

Die strijd en passie waren er met vlagen, vooral van de kant van Heerenveen. Veelal zakte men in om vanuit de counter toe te slaan. Maar als je iemand als Pelle zo makkelijk duels laat winnen, dan kom je ook niet aan het voetballen toe.

Feyenoord was beter, maar door een enkele tactiek. Zelfs de vleugels werden aan het werk gezet NADAT Pelle een duel won, en Immers of Vormer die bal naar de zijkanten verplaatsten. Niet door de verdedigers van Feyenoord.
Ook is het jammer, voor mij en andere Heerenveenfans, dat van Basten speelde met vier echte centrale verdedigers. Daardoor had je geen backs die mee opkwamen en het zo Janmaat en Martins Indi onmogelijk maakten om mee vooruit te komen. Die Kruiswijk werd vier keer voorbij gelopen door Cisse of die andere Boetius of zo. Stel je daar een aanvallende back op, dan moeten die vleugels ook af en toe verdedigen, en krijg je een heel andere match te zien.
Alleen Barcelona voetbal is 'echt' voetbal? :{ Je overdrijft het aandeel van Pelle, heb echt een andere wedstrijd gezien.
pi_120546261
Alsof je alleen wedstrijden mag winnen als je one-touch voetbal speelt en binnen 1 minuut elkaar 44 keer aanspeelt :')
Het is toch logisch met een sterke spits als Pelle dat je deze snel aanspeelt zodat de rest van de ploeg kan aansluiten en doorvoetballen. H'veen had daar 60/70 minuten nauwelijks een antwoord op, daarna kwam het meer in evenwicht maar had Feyenoord alsnog moeten toeslaan in de kansen die ze kregen.
#12 is not for sale!
pi_120546350
Hoezo heeft het spelen met de lange bal naar Pelle niets met voetbal te maken? :')

Als je zo'n grote en sterke spits hebt die een bal kan controleren en kaatsen moet je hem gebruiken.
pi_120546411
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:50 schreef BerjanII het volgende:

[..]

Maar met echt voetbal heeft het weinig te maken.
Anders bepaal jij even voor iedereen wat echt voetbal is. ^O^

Naar eredivisiemaatstaven werd er gewoon redelijk gevoetbald.
pi_120546554
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:56 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Alleen Barcelona voetbal is 'echt' voetbal? :{ Je overdrijft het aandeel van Pelle, heb echt een andere wedstrijd gezien.
Dat zeg ik niet, ik zeg enkel dat voetbal bedoeld is voor combinatie over de grond. En ik overdrijf het aandeel van Pelle zeker niet. Iedere analist zal dit kunnen zien en zal dit zeggen. Hij was niet voor niks helemaal naar de kloten al na 90 minuten.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:56 schreef Haringkop het volgende:
Alsof je alleen wedstrijden mag winnen als je one-touch voetbal speelt en binnen 1 minuut elkaar 44 keer aanspeelt :')
Het is toch logisch met een sterke spits als Pelle dat je deze snel aanspeelt zodat de rest van de ploeg kan aansluiten en doorvoetballen. H'veen had daar 60/70 minuten nauwelijks een antwoord op, daarna kwam het meer in evenwicht maar had Feyenoord alsnog moeten toeslaan in de kansen die ze kregen.
Weer iemand die expres overdrijft om zo een punt te maken die geen punt is. En 60-70 lang had Heerenveen daar geen antwoord op? Ik heb dan zeker een andere wedstrijd gezien.
Stel dat dit wel zo was, dan zouden de analisten op EredivisieLive gewoon gezegd hebben dat Feyenoord verdiende te winnen. Maar ook volgens hen was het een gelijkwaardige wedstrijd, waarin Feyenoord meer kansen had, maar dat is ook niet iets wat ik ontken.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:59 schreef Bonkers. het volgende:
Hoezo heeft het spelen met de lange bal naar Pelle niets met voetbal te maken? :')

Als je zo'n grote en sterke spits hebt die een bal kan controleren en kaatsen moet je hem gebruiken.
Als Heerenveen zulk voetbal speelde zou ik nog liever naar amateurs gaan kijken.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 12:01 schreef CasselerRIP het volgende:

[..]

Anders bepaal jij even voor iedereen wat echt voetbal is. ^O^

Naar eredivisiemaatstaven werd er gewoon redelijk gevoetbald.
Ik vind van niet, en dat is mijn mening. Maar goed, een feyenoordfanhand is zeker gauw gevuld? Jullie zijn van het type "mouwen opstropen en gaan met die banaan" en dan is het mooi voetbal in jullie ogen.
Ik heb vele boeken gelezen van Johan Cruyff en ben meer van zijn kijk op voetbal. Dat is een verschil in insteek. Prima, dat mag :D

Dus: Feyenoordfans gefeliciteerd met de overwinning. En met een gunstige loting zie ik jullie nog best wel de finale halen. Hopelijk een finale Feyenoord-Ajax, of Feyenoord-PSV.
Friedrich Nietzsche
pi_120546558
Ik vond het ook wel aardig gisteren. Zeker verdedigend stond het gewoon goed. Buiten de 2 standaardsituaties en die kopbal was er eigenlijk helemaal niks aan de hand. Janmaat had het alleen wel lastig met die De Ridder vond ik, maar daar kwam verder ook weinig uit. Mathijsen was prima bezig trouwens, penalty tikte hij ook wel aardig binnen :D
pi_120546645
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 12:06 schreef BerjanII het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet, ik zeg enkel dat voetbal bedoeld is voor combinatie over de grond. En ik overdrijf het aandeel van Pelle zeker niet. Iedere analist zal dit kunnen zien en zal dit zeggen. Hij was niet voor niks helemaal naar de kloten al na 90 minuten.

[..]

Weer iemand die expres overdrijft om zo een punt te maken die geen punt is. En 60-70 lang had Heerenveen daar geen antwoord op? Ik heb dan zeker een andere wedstrijd gezien.
Stel dat dit wel zo was, dan zouden de analisten op EredivisieLive gewoon gezegd hebben dat Feyenoord verdiende te winnen. Maar ook volgens hen was het een gelijkwaardige wedstrijd, waarin Feyenoord meer kansen had, maar dat is ook niet iets wat ik ontken.

[..]

Bij EL vonden ze ook dat Feyenoord verdiende te winnen op basis van eerste 90 minuten. Dus kennelijk heb je inderdaad een andere wedstrijd gezien.
#12 is not for sale!
pi_120546675
quote:
Als Heerenveen zulk voetbal speelde zou ik nog liever naar amateurs gaan kijken
Ok man. :')

Ik begrijp je wel, je bent natuurlijk verwend geraakt de laatste maanden met het oogstrelende voetbal van Heerenveen.
pi_120546771
quote:

[..]

Als Heerenveen zulk voetbal speelde zou ik nog liever naar amateurs gaan kijken.

[..]

Met Sibon in de spits speelde H'veen niet veel anders..
#12 is not for sale!
  Moderator donderdag 20 december 2012 @ 12:12:32 #77
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_120546776
quote:

[..]
Stel dat dit wel zo was, dan zouden de analisten op EredivisieLive gewoon gezegd hebben dat Feyenoord verdiende te winnen. Maar ook volgens hen was het een gelijkwaardige wedstrijd, waarin Feyenoord meer kansen had, maar dat is ook niet iets wat ik niet ontken.
Gerald Sibon antwoorde op de vraag "is het verdiend", "ik gun het ze wel." :') Bovendien kon je aan Perez merken dat Feyenoord verdiende te winnen. Dat was ook zo, Heerenveen was de mindere en had alle geluk dat het 2-2 werd.
  Moderator donderdag 20 december 2012 @ 12:16:56 #78
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_120546907
quote:

[..]

Er werd, ook door de analisten, gezegd dat Feyenoord de wedstrijd al veel eerder had kunnen en moeten beslissen. Echter: als je het gaat hebben over of iets "verdiend" was, dan moet je ook kijken naar de kwaliteiten van beide teams. En aangezien Heerenveen veel minder kwaliteit in het elftal heeft maar toch in de wedstrijd wist te blijven, is dat een prestatie van Heerenveen (en, maar dat is mijn mening, in de allereerste plaats de zwakte van Feyenoord dat ze dat hebben toegestaan).
Hierdoor lag de gunfactor in de studio, ook vanwege de 'geplaagde' Van Basten, een beetje bij Heerenveen.

Ik vind wel dat je Feyenoord tekort doet in je analyse. Pellè is een sterk aanspeelpunt en wordt uiteraard dus veel gebruikt, maar zoals gezegd werd er veel over de flanken gespeeld, ook via een opkomende Janmaat/BMI en niet alleen met Pelle als tussenstation.
  Moderator donderdag 20 december 2012 @ 12:17:14 #79
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_120546919
Waarom liet Koeman Boëtius de laatste nemen? :{
Wáár was de Vrij met zijn verantwoordelijkheid? Waarom nam Pellé die laatste niet?

Ik vind het een vreemde keuze om zo'n jong ventje de beslissende te laten nemen. Dat had imo anders gemoeten. Of zal het in zo'n geval Boëtius zelf zijn die zegt ; trainer, laat mij de laatste maar nemen?
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_120547003
quote:

[..]

[..]

[..]

Ik vind van niet, en dat is mijn mening. Maar goed, een feyenoordfanhand is zeker gauw gevuld? Jullie zijn van het type "mouwen opstropen en gaan met die banaan" en dan is het mooi voetbal in jullie ogen.
Ik heb vele boeken gelezen van Johan Cruyff en ben meer van zijn kijk op voetbal. Dat is een verschil in insteek. Prima, dat mag :D

Dus: Feyenoordfans gefeliciteerd met de overwinning. En met een gunstige loting zie ik jullie nog best wel de finale halen. Hopelijk een finale Feyenoord-Ajax, of Feyenoord-PSV.
Ik zei geen "mooi voetbal". Ik reageerde op jouw opmerking dat het geen "echt voetbal" is, wat geen 'mening' is maar gewoon onzin. Er zijn verschillende speelstijlen mogelijk. Als je die van Feyenoord niet 'mooi' vindt, prima, maar dat maakt het niet opeens geen voetbal meer.
  donderdag 20 december 2012 @ 12:23:17 #81
131800 Tarado
capô de fusca
pi_120547110
quote:
5s.gif Op donderdag 20 december 2012 12:17 schreef onlogisch het volgende:
Waarom liet Koeman Boëtius de laatste nemen? :{
Wáár was de Vrij met zijn verantwoordelijkheid? Waarom nam Pellé die laatste niet?

Ik vind het een vreemde keuze om zo'n jong ventje de beslissende te laten nemen. Dat had imo anders gemoeten. Of zal het in zo'n geval Boëtius zelf zijn die zegt ; trainer, laat mij de laatste maar nemen?
Ben ik wel met je eens al is het in die jongen te prijzen dat hij zijn verantwoordelijkheid wel neemt net als Vilhena in tegenstelling tot de gearriveerde spelers, maar goed als die tegen de trainer zeggen liever niet kan ik begrijpen dat ze niet bij de eerste 5 zitten.
pi_120547181
quote:

[..]

Hoezo is voetbal bedoeld voor combinatie over de grond? Tis geen zaalvoetbal....

Als je met een spits al Pelle de tegenstander onder druk kunt zetten door de lange bal, aansluit taktiek ben je toch stom als je daar geen gebruik van maakt?
Kleine geheimen dienen beschermd te worden.
Grote geheimen worden beschermd door publiek ongeloof.
pi_120547320
quote:
Berichtgeving TIFO-actie Feyenoord ADO

Na afloop van de wedstrijd Feyenoord – ADO verschenen er diverse berichten op social media en internet met betrekking tot een afkeuring van een TIFO actie. Deze berichtgeving is onjuist. De oorspronkelijke actie die op de planning stond is niet doorgegaan ten gevolge van miscommunicatie tussen de betrokken partijen, te weten TIFO Rotterdam, FSV (waar TIFO een belangrijk onderdeel van uitmaakt) en Feyenoord.

TIFO Rotterdam en de FSV betreuren het dat als gevolg van de onjuiste berichtgeving de indruk is ontstaan dat Feyenoord (of bepaalde personen) de actie op voorhand heeft verboden. Namens alle betrokken partijen spreken wij de wens uit dat dit soort vormen van onzorgvuldige berichtgeving in de toekomst achterwege zullen blijven en/of worden geverifieerd.

TIFO Rotterdam, Feyenoord Supportersvereniging.
  Moderator donderdag 20 december 2012 @ 12:33:15 #84
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_120547400
Niet dat ik van plan was om te gaan hoor, maar moeten seizoenkaarthouders nou ook gewoon betalen voor een oefenduel tegen AGOVV? :')
4045
onlogisch
  donderdag 20 december 2012 @ 12:36:19 #85
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120547502
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 12:30 schreef Grifte het volgende:

[...]

Miscommunicatie, maar waarover dan? :?
pi_120547522
quote:
15s.gif Op donderdag 20 december 2012 12:33 schreef onlogisch het volgende:
Niet dat ik van plan was om te gaan hoor, maar moeten seizoenkaarthouders nou ook gewoon betalen voor een oefenduel tegen AGOVV? :')
Klopt, dacht dat het 5 euro was, nu opeens 7.5 euro. Toch maar gekocht, anders is die Feyenoordloostijd me veel te lang. En anders lekker anderhalf uur lang van De Kuip genieten.
pi_120548030
quote:
Yes. Reden om niet te gaan.
Pleurt op!
  donderdag 20 december 2012 @ 12:57:50 #88
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_120548140
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:24 schreef mega-worstje het volgende:

[..]

Vond dat we er deze keer niet zoveel aan konden doen hoor. Die vrije trap was gewoon verschrikkelijk goed genomen, en die 1-1 was een zondagsschot uit de rebound.
2000 light years from home
pi_120548148
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:08 schreef LimboFan het volgende:

Ed de Goey jarig *O*
OEH AH ED DE GOEY
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_120548209
quote:

[..]

[..]

[..]

[..]

doe maar niet in de finale... anders moeten het weer twee wedstrijden worden..
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_120548230
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 12:57 schreef Merkie het volgende:

[..]

Vond dat we er deze keer niet zoveel aan konden doen hoor. Die vrije trap was gewoon verschrikkelijk goed genomen, en die 1-1 was een zondagsschot uit de rebound.
Ja het is wel weer welke keer zo
  donderdag 20 december 2012 @ 13:02:25 #92
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_120548263
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 13:01 schreef mega-worstje het volgende:

[..]

Ja het is wel weer welke keer zo
Tegen NAC was het gewoon dramatisch verdedigd.

Opvallend trouwens wel dat er gisteren 3 van de 4 doelpunten uit standaardsituaties voort kwamen, terwijl er zoveel kansen aan beide kanten waren.
quote:
Waaraan merkt u het verschil met het begin van vorig seizoen?
Als ik nu een positiespel zie op de training, dan is dat een verschil van dag en nacht met anderhalf jaar geleden. Toen was het een flipperkast, waarin spelers veel liepen en weinig keken. Nu wordt er veel meer vanuit de positie gespeeld, met meer rust en concentratie. Dat is gekomen door training, maar ook door elke dag over te brengen dat we trainen om beter te worden.
Bron (goed interview wel).

Dit is wel de grootste progressie van Feyenoord denk ik, dit zie je ook overduidelijk op het veld terug. Onder Been heb ik echt zelden iets van positiespel gezien :').

[ Bericht 20% gewijzigd door Merkie op 20-12-2012 13:08:39 ]
pi_120549502
quote:

[..]

Eens, zei ik gisteravond tijdens de wedstrijd ook. Dit had niet zozeer te maken met een slechte opstellingen tijdens dode spelmomenten, al stond bij de 1-1 ook echt niemand wat verder achterin het strafschopgebied.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_120550558
quote:
Dan zit ik aan een halve liter op een Oostenrijks terras.
pi_120550697
1e kerstdag om 17.00 uur docu over Trigetti.
pi_120551076
quote:

[..]

Dat zeg ik niet, ik zeg enkel dat voetbal bedoeld is voor combinatie over de grond.
:D Eigenlijk ben ik hier al gestopt met lezen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120551281
quote:

[..]

Die vrije trap waaruit de 2-2 viel is de mooiste die ik in tijden gezien heb, ja.

Maar eigenlijk is het belachelijk dat je door jezelf en de scheids op dat moment niet gewoon met 0-3 voor stond.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120552022
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 14:11 schreef Luni het volgende:
1e kerstdag om 17.00 uur docu over Trigetti.
Heeft onze vriend HMF aan meegewerkt.
Pleurt op!
  donderdag 20 december 2012 @ 14:44:27 #99
321382 vandermar
pi_120552036
quote:
Ik zat 4 vakken verder naar rechts maar de hoeveelheid Feyenoorders was echt heel groot in de thuisvakken ook in mijn vak heel veel. Heerlijke sfeer was er ook.
RvP; Feyenoord
pi_120553391
Was ook mooi gezicht op tv, dat je overal Feyenoorders zag opspringen.
Toch zonde dat ze niet gewoon 2x zoveel kaarten geven, waren nog genoeg lege plekken in het stadion.
#12 is not for sale!
pi_120554258
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 15:25 schreef Haringkop het volgende:
Was ook mooi gezicht op tv, dat je overal Feyenoorders zag opspringen.
Toch zonde dat ze niet gewoon 2x zoveel kaarten geven, waren nog genoeg lege plekken in het stadion.
Inderdaad, je zag op EL continu beelden van Feyenoorders in thuisvakken, en Feyenoord spandoeken voor thuisvakken.

Wat me ook opviel was die matige beleving bij de Heerenveen supporters. :')

Dan was er een megakans van jewelste en dan zag je iemand op z'n stoeltje bij wijze van spreken "potverdimme" zeggen, maar verder totaal belevingsloos, niet opspringen of wat dan ook.

Ik zit op vak VV, in De Kuip toch één van de rustigere vakken in het stadion, maar zelfs daar springen mensen op, wordt er geschreeuwd en wordt er meegeleefd. Ik kan me dan ook totaal niet voorstellen dat je in het heetst van de strijd zo koel en laconiek reageert. Het zal die Friese nuchterheid wel zijn. :P
  donderdag 20 december 2012 @ 15:52:25 #102
321382 vandermar
pi_120554515
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 15:46 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Inderdaad, je zag op EL continu beelden van Feyenoorders in thuisvakken, en Feyenoord spandoeken voor thuisvakken.

Wat me ook opviel was die matige beleving bij de Heerenveen supporters. :')

Dan was er een megakans van jewelste en dan zag je iemand op z'n stoeltje bij wijze van spreken "potverdimme" zeggen, maar verder totaal belevingsloos, niet opspringen of wat dan ook.

Ik zit op vak VV, in De Kuip toch één van de rustigere vakken in het stadion, maar zelfs daar springen mensen op, wordt er geschreeuwd en wordt er meegeleefd. Ik kan me dan ook totaal niet voorstellen dat je in het heetst van de strijd zo koel en laconiek reageert. Het zal die Friese nuchterheid wel zijn. :P
Ik vond het wel meevallen maar in het begin waren ze niet zo belevings gezind, naarmate ze doorhadden dat de Feyenoord supporters meer beleving hadden kwam het bij hun ook wel wat meer. Ik vond het wel een heerlijke sfeer tijdens de wedstrijd en een prachtige minuut stilte.
RvP; Feyenoord
pi_120554970
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 20 december 2012 @ 16:09:57 #104
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_120555197
Wel apart dat Janmaat niet als een Marokkaan praat, voor een speler afkomstig uit de jeugdopleiding.
  donderdag 20 december 2012 @ 16:10:15 #105
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_120555212
quote:
Die dude achteraan :'). Kom op zeg.
pi_120555257
quote:
Toch wel kinderchampagne hoop ik?
* Verwijderd *
pi_120555266
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 16:10 schreef Merkie het volgende:

[..]

U-niq _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 20 december 2012 @ 16:13:46 #108
383168 Mr.Smokey
Who else nigga
pi_120555360
quote:

[..]

U-niq is een baas
Ride Or Die Lalalalalalalala
pi_120555494
Wat de rest zegt.
Pleurt op!
pi_120555644
quote:

[..]

Niet haten op u-niq brada. Volgens mij begeleidt hij ook meerdere jongens uit de opleiding.
  donderdag 20 december 2012 @ 16:23:20 #111
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_120555688
Vind dat je jezelf wel representatief mag kleden voor zo'n gelegenheid.
pi_120555744
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 16:23 schreef Merkie het volgende:
Vind dat je jezelf wel representatief mag kleden voor zo'n gelegenheid.
Je moet het straat houden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120556410
quote:
14s.gif Op donderdag 20 december 2012 14:44 schreef E.H. het volgende:

[..]

Heeft onze vriend HMF aan meegewerkt.
Ok, lachuh.
  donderdag 20 december 2012 @ 17:02:23 #114
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120557051
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 09:15 schreef Differ het volgende:

Of het nou bedoeld was of niet - beter kan je een pingel niet nemen.
pi_120557292
Even het verslag van zanger Rinus tijdens de strafschoppenserie aan het terug luisteren, genieten :D
  donderdag 20 december 2012 @ 17:11:39 #116
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_120557399
quote:
14s.gif Op donderdag 20 december 2012 17:08 schreef SjaakBauer het volgende:
Even het verslag van zanger Rinus tijdens de strafschoppenserie aan het terug luisteren, genieten :D
Link?
pi_120557429
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 17:11 schreef Merkie het volgende:

[..]

Link?
http://www.rijnmond.nl/sp(...)n-voorbij-heerenveen

Je zult maar in de auto zitten tijdens zo'n penaltyserie, levensgevaarlijk.
  donderdag 20 december 2012 @ 17:12:28 #118
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120557439
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 17:11 schreef Merkie het volgende:

[..]

Link?
Nieuwsbericht op Rijnmond.nl natuurlijk.
  donderdag 20 december 2012 @ 17:13:09 #120
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_120557467
Alsof ik die site onder mijn favorieten heb staan ofzo 8.gif.
pi_120557510
Ohja, Mulder _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Probs voor die man, wat een koning.
  donderdag 20 december 2012 @ 17:14:45 #122
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120557537
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 17:13 schreef Merkie het volgende:
Alsof ik die site onder mijn favorieten heb staan ofzo [ afbeelding ].
Dit is gewoon algemene kennis ja o|O
  donderdag 20 december 2012 @ 17:15:16 #123
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_120557559
Nou, niet voor mij.
pi_120558075

Je ziet Mathijsen denken, moet ik godverdomme nog een sprint trekken.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120558387
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 17:27 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]

Gewoon langzaam van begrip :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_120558650
quote:
[ afbeelding ]

Naja, Verhoek sprint mee, dan ben je in elk geval nooit de laatste...
BFF met GGMM
pi_120560171
quote:
[ afbeelding ]

Speelde wel erg goed gisteren, laat eindelijk zien waar hij voor gehaald is.
* Verwijderd *
pi_120560240
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 18:29 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Speelde wel erg goed gisteren, laat eindelijk zien waar hij voor gehaald is.
Speelde erg goed ja. Al was die gele kaart ongelofelijk onnodig.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120560291
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 18:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Speelde erg goed ja. Al was die gele kaart ongelofelijk onnodig.
Heb pas vanaf de rust gezien dus dat is een beetje langs me heen gegaan :{
Wat deed hij dan?
* Verwijderd *
pi_120560326
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 18:32 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Heb pas vanaf de rust gezien dus dat is een beetje langs me heen gegaan :{
Wat deed hij dan?
Probeerde rugdekking te verlenen maar was echt flink te laat. Op een niet al te gevaarlijke positie meen ik.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120562473
Mezelf net gevonden op de Fancam :')
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  donderdag 20 december 2012 @ 19:21:48 #132
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_120562599
Ik heb mezelf ook gevonden op die fancam en ik zat gewoon thuis.
pi_120564258
Koeman op RTL 7:

quote:
Zwakke kant van Feyenoord dat wanneer ze goed spelen en voorstaan steeds de tegenstander terug laten komen.
Terwijl het volgens mij geen mentaal zwakke ploeg is.
pi_120564645
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 19:50 schreef Grifte het volgende:
Koeman op RTL 7:

[..]

Terwijl het volgens mij geen mentaal zwakke ploeg is.
In tegendeel. Kan er ook niet helemaal mijn vinger op leggen.

Al vind ik wel dat er op die momenten onder druk te snel wordt gekozen voor de lange bal. Wellicht dat het jonge middenveld op dat soort momenten de wedstrijd wat beter moet lezen en/of is er nog te weinig ervaring om er voetballend onder uit te komen. Een speler als Immers werkt dan natuurlijk helemaal niet mee, het gebrek aan vorm/kwaliteit op de vleugels overigens ook niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120564849
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 19:21 schreef Merkie het volgende:
Ik heb mezelf ook gevonden op die fancam en ik zat gewoon thuis.
Really?
pi_120570686
Over iets meer dan een kwartier de loting voor de volgende wedstrijd :+
pi_120570839
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:34 schreef RvLaak het volgende:
Over iets meer dan een kwartier de loting voor de volgende wedstrijd :+
Twee uur bedoel je.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120570887
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:36 schreef Caland het volgende:

[..]

Twee uur bedoel je.
Damn... Dacht dat dat meteen na Gro-Aja zou zijn :X
pi_120570921
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:37 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Damn... Dacht dat dat meteen na Gro-Aja zou zijn :X
Je hebt nog nooit een bekerloting gezien?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120570952
quote:
10s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:37 schreef Caland het volgende:

[..]

Je hebt nog nooit een bekerloting gezien?
nope, las het altijd later op de FP ;)
  donderdag 20 december 2012 @ 21:38:27 #141
383168 Mr.Smokey
Who else nigga
pi_120570982
Denk dat we Ajax uit loten, gaat het dan ook over 2 wedstrijden?
pi_120571122
Caland vertel, wat is er zo bijzonder aan een bekerloting?
pi_120571211
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:40 schreef RvLaak het volgende:
Dat ze het altijd tot fucking laat uitstellen, mongolen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120571289
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:40 schreef RvLaak het volgende:
Joh, ze gaan eerst uitgebreid alle samenvattingen van de voorgaande wedstrijden uitzenden, vervolgens 3 reclameblokken en tal van interviews en dan raffelen ze de loting vlak voor 12 uur in 3 minuutjes af.
pi_120571305
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:42 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat ze het altijd tot fucking laat uitstellen, mongolen.
op de EDL site staat geen apart programma voor de loting en ik meen gisteren gehoord te hebben dat het meteen na afloop van de wedstrijd zou zijn
pi_120571357
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:43 schreef RvLaak het volgende:

[..]

op de EDL site staat geen apart programma voor de loting en ik meen gisteren gehoord te hebben dat het meteen na afloop van de wedstrijd zou zijn
Lijkt me sterk. Eerst nabeschouwen, dan alle samenvattingen, daar tussendoor nog 40-45 reclameblokken en dan gaan ze loten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120571384
Oh, wat Tomatenboer zegt dus.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 20 december 2012 @ 21:45:58 #148
321382 vandermar
pi_120571504
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:38 schreef Mr.Smokey het volgende:
Denk dat we Ajax uit loten, gaat het dan ook over 2 wedstrijden?
Daar gaan we wel voor zorgen
RvP; Feyenoord
pi_120571540
quote:
10s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:45 schreef vandermar het volgende:

[..]

Daar gaan we wel voor zorgen
Een keertje "boe" roepen richting Zeist en je hebt het voor elkaar. Zo ging het de vorige keer nl ook
pi_120571741
Ik zit trouwens de laatste 20 minuten van Gro-Aja te kijken en kan niet anders concluderen dan dat zondag een makkelijke overwinning mogelijk moet zijn. Groningen kan en doet helemaal niets

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-12-2012 21:50:10 ]
  donderdag 20 december 2012 @ 21:50:27 #151
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_120571813
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 20:01 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Really?
Nee :P.
pi_120571823
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:49 schreef RvLaak het volgende:
Ik zit trouwens de laatste 20 minuten van Gro-Aja te kijken en kan niet anders concluderen dan dat zondag een makkelijke overwinning mogelijk moet zijn. Groningen kan en doet helemaal niets
Die zijn zich duidelijk aan het sparen voor zondag. De beker is bijzaak voor ze.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120571859
We kunnen allemaal met een gerust hart naar bed, Evert ziet het helemaal fout gaan dit weekend voor Groningen tegen een Feyenoord in form ! :7
Eskimo Joe
pi_120571886
quote:
9s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:50 schreef Caland het volgende:

[..]

Die zijn zich duidelijk aan het sparen voor zondag. De beker is bijzaak voor ze.
Niet volgens Evert ten Napel
pi_120571911
Als we Ajax loten zal dat gewoon 1 wedstrijd zijn neem ik aan, alleen dan wel zonder uit publiek natuurlijk
* Verwijderd *
pi_120571994
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:51 schreef zoekeenleven het volgende:
Als we Ajax loten zal dat gewoon 1 wedstrijd zijn neem ik aan, alleen dan wel zonder uit publiek natuurlijk
Denk het ook.
Eskimo Joe
pi_120572028
Welke teams zitten er nog in?
Iemand een lijstje?
Eskimo Joe
  donderdag 20 december 2012 @ 21:53:36 #158
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_120572046
Wordt die loting nog uitgezonden?
Niets is sterker dan dat ene woord
pi_120572075
SBS6
23:25
Eskimo Joe
pi_120572149
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:54 schreef Mercan het volgende:
SBS6
23:25
Heerlijke tijd weer :')
* Verwijderd *
pi_120572162
Ik zou maar niet teveel conclusies verbinden aan de prestaties van Fc Groningen vandaag.

Het zal niet de eerste keer zijn dat teams matig presteren of een wanprestatie leveren de wedstrijd(en) voordat ze tegen Feyenoord moeten aantreden, maar zich dan om één of andere reden wel op kunnen laden voor de wedstrijd tegen Feyenoord en er dan wel vol op kunnen klappen. Bovendien hebben ze dan iets recht te zetten.

Kortom, ik verwacht gewoon een lastige middag voor Feyenoord, met wel een overwinning, maar niet één waar bij voorbaat al lichtzinnig over gedacht moet worden.
pi_120572269
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:55 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik zou maar niet teveel conclusies verbinden aan de prestaties van Fc Groningen vandaag.

Het zal niet de eerste keer zijn dat teams matig presteren of een wanprestatie leveren de wedstrijd(en) voordat ze tegen Feyenoord moeten aantreden, maar zich dan om één of andere reden wel op kunnen laden voor de wedstrijd tegen Feyenoord en er dan wel vol op kunnen klappen. Bovendien hebben ze dan iets recht te zetten.

Kortom, ik verwacht gewoon een lastige middag voor Feyenoord, met wel een overwinning, maar niet één waar bij voorbaat al lichtzinnig over gedacht moet worden.
Groningen is imo altijd een lastige tegenstander voor Feyenoord

Net op EDL soort van bevestigd dat de loting pas rond 23:30 zal zijn... Ik lees het morgen dus wel
pi_120572353
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:55 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Heerlijke tijd weer :')
Ja het is en blijft een kamingzender he.
Eskimo Joe
pi_120572624
Feyenoord, az, den bosch, psv, heracles, pec zwolle, vitesse, ajax

Wie denken jullie dat de tegenstander zal zijn?
Ik heb het gevoel dat het psv gaat worden.
Eskimo Joe
pi_120572824
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:02 schreef Mercan het volgende:

Ik hoop Den Bosch, eindelijk een keer een makkelijke wedstrijd. Maar het zal wel weer ajax of psv worden.
  donderdag 20 december 2012 @ 22:09:20 #166
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_120573086
Zolang we thuis loten, pakken we ze allemaal
pi_120573410
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:09 schreef PIETR het volgende:
Uit is het tot nu toe ook goed gelukt ;)
  Moderator donderdag 20 december 2012 @ 22:15:35 #168
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_120573469
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:09 schreef PIETR het volgende:
Dat dus 8-)
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:14 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Uit is het tot nu toe ook goed gelukt ;)
True, maar ik wil nu wel eens een thuiswedstrijd voor de beker O+
4045
onlogisch
pi_120573492
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:05 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Ik hoop Den Bosch, eindelijk een keer een makkelijke wedstrijd. Maar het zal wel weer ajax of psv worden.
Tegen Xerxes was niet makkelijk?
pi_120573517
quote:

ik denk toch wel dat de kans dat je psv loot zo rond de 17% ligt.
pi_120573606
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:55 schreef Tomatenboer het volgende:

feijenoord heeft natuurlijk ook nog een zware wedstrijd in de benen.
pi_120573678
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:17 schreef Adames het volgende:

[..]

Jawel, maar Groningen ook, en hebben bovendien een dag later gespeeld + die mogen eerst nog dat teringeind rijden met de bus naar Rotterdam. :P
pi_120573700
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 21:49 schreef RvLaak het volgende:
laatste 20 minuten zegt niks, waarom zouden ze toen nog gaan knokken voor een nikszeggend doelpunt. al was het de hele wedstrijd niks, dat dan weer wel
pi_120573710
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:17 schreef Adames het volgende:

[..]

We had a tough game in Heerenveen, but u know what, we have the tub
pi_120573821
quote:
6s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:19 schreef Grifte het volgende:

[..]

We had a tough game in Heerenveen, but u know what, we have the tub
two halves are never the same, two games are never the same
  Moderator donderdag 20 december 2012 @ 22:27:39 #176
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_120574213
Is er een mogelijkheid om fey-aja te loten ? zo ja zou het mooi zijn :9
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_120574292
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 22:27 schreef Jimbo het volgende:
Is er een mogelijkheid om fey-aja te loten ? zo ja zou het mooi zijn :9
Ja
pi_120577276
Gewoon Fey - Ajax of anders Den bosch _O_
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_120577353
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 23:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Gewoon Fey - Ajax of anders Den bosch _O_
PSV-Feyenoord lijkt me ook wel wat. Ben benieuwd of het dan weer 10-0 wordt.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_120577474
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 23:16 schreef Shreyas het volgende:

[..]

PSV-Feyenoord lijkt me ook wel wat. Ben benieuwd of het dan weer 10-0 wordt.
:')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_120577771
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Best triest dat hij als Ajacied daar steeds op terugkomt. Wellicht de verkeerde club gekozen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120577794
Maar PSV uit voor de beker heb ik overigens zeer mooie herinneringen aan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator donderdag 20 december 2012 @ 23:27:36 #183
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_120577943
Eerst nog een zooi samenvattingen en reclameblokken dus en dan pas de loting. :{w

Ik hoop op Feyenoord - Ajax. :9
pi_120578014
quote:
10s.gif Op donderdag 20 december 2012 23:24 schreef Caland het volgende:

[..]

Best triest dat hij als Ajacied daar steeds op terugkomt. Wellicht de verkeerde club gekozen.
Je 'kiest' geen club :{
pi_120578081
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 23:28 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Je 'kiest' geen club :{
Jij wel. Ouwe teletekstsupportert.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120578107
quote:
10s.gif Op donderdag 20 december 2012 23:30 schreef Caland het volgende:

[..]

:') :D
  donderdag 20 december 2012 @ 23:34:44 #187
321382 vandermar
pi_120578328
quote:
10s.gif Op donderdag 20 december 2012 23:30 schreef Caland het volgende:

[..]

:D
RvP; Feyenoord
  donderdag 20 december 2012 @ 23:36:27 #188
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_120578435
pi_120578476
PSV - Feyenoord gvd :(

Wéér uit, en geen makkelijke.
pi_120578478
Vorige keer beker in Eindhoven
pi_120578502
Weer dat hele stadion overnemen daar, zoals gebruikelijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120578615
Wordt een lekker maandje dat januari. :P

Ajax uit, Twente thuis, en tussendoor nog even naar PSV voor de beker.
pi_120578638
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 23:37 schreef Tomatenboer het volgende:
PSV - Feyenoord gvd :(

Wéér uit, en geen makkelijke.
Haha schitterend :D
pi_120578687
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 23:39 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Haha schitterend :D
Ja het is toch zo? :P

Jullie hebben het ook niet getroffen qua loting wat dat betreft. :')
pi_120578745
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 23:40 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ja het is toch zo? :P

Jullie hebben het ook niet getroffen qua loting wat dat betreft. :')
Vitesse speelt zonder Bony, bovendien vind ik die beker niet zo relevant. Maar voor Feyenoord is het een belangrijkere prijs. Het is ook heerlijk dat die wedstrijd tussen Ajax en Twente in zit, dan wordt Feyenoord ten minste eindelijk weer op z'n plaats gezet.
  donderdag 20 december 2012 @ 23:42:19 #196
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_120578766
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 23:41 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Vitesse speelt zonder Bony, bovendien vind ik die beker niet zo relevant. Maar voor Feyenoord is het een belangrijkere prijs. Het is ook heerlijk dat die wedstrijd tussen Ajax en Twente in zit, dan wordt Feyenoord ten minste eindelijk weer op z'n plaats gezet.
Ga weg :{w.
  donderdag 20 december 2012 @ 23:43:12 #197
321382 vandermar
pi_120578816
quote:

[..]

9 punten. Ajax gaat lekker veel punten verliezen door tripjes naar het oostblok
RvP; Feyenoord
pi_120578836
quote:

[..]

:') Ga rennen man :')
* Verwijderd *
pi_120578843
quote:

[..]

Ach rot op joh. Op z'n plaats gezet. :')

Feyenoord speelt zeer behoorlijk en staat niet voor niets in de top 5, bijna evenveel punten als Ajax, slechts 3 punten achter de koploper, en in kalenderjaar 2012 op Ajax na de best presterende ploeg met 73 punten.
  donderdag 20 december 2012 @ 23:44:00 #200
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_120578872
Eerst Ajax uit, dan Twente thuis, en PSV uit. Heerlijk.
pi_120578911
Op Shreyas reageren :')

Leuke loting, klote dat het niet thuis is. Allemaal heen gaan jongens, gewoon weer dat stadion overnemen _O_
pi_120578960
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 23:44 schreef PIETR het volgende:
Eerst Ajax uit, dan Twente thuis, en PSV uit. Heerlijk.
Mooier kan niet toch.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Moderator donderdag 20 december 2012 @ 23:45:55 #203
42184 crew  DaMart
pi_120578961
Dus in de volgende ronde vliegt PSV eruit? :+.
pi_120579131
Nu samenvatting van gister op SBS
  Moderator donderdag 20 december 2012 @ 23:49:20 #205
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_120579148
Zit ik dus voor jan lul naar sbs te kijken, dacht dat het daar live op kwam. }:|
De zwaarst mogelijke loting dus.

quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 23:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Wordt een lekker maandje dat januari. :P

Ajax uit, Twente thuis, en tussendoor nog even naar PSV voor de beker.
Week van de waarheid, wow! c_/
pi_120579197
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 23:49 schreef Gert het volgende:
Zit ik dus voor jan lul naar sbs te kijken, dacht dat het daar live op kwam. }:|
De zwaarst mogelijke loting dus.

[..]

Week van de waarheid, wow! c_/
waar was het dan wel te volgen, op die sbs plus website kom ik ook niet verder :')
  Moderator donderdag 20 december 2012 @ 23:50:57 #207
42184 crew  DaMart
pi_120579225
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 23:50 schreef Adames het volgende:

[..]

waar was het dan wel te volgen, op die sbs plus website kom ik ook niet verder :')
Ik ook niet. Als ik op 'Kijk nu naar de loting' klik, dan gebeurt er helemaal niks :').
pi_120579254
quote:

[..]

Eredivisie Live
  Moderator donderdag 20 december 2012 @ 23:51:52 #209
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_120579272
quote:

[..]

Weet ik niet. Ik zag hier ineens iemand posten dat er uit tegen psv geloot was.
Ze zullen de loting straks wel uitzenden bij sbs na de samenvattingen. Spannend. Kneuzen. :')
pi_120579303
quote:

[i]Ik heb het gevoel dat het psv gaat worden.[/i]
Wat zei ik :)
Eskimo Joe
pi_120579315
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 23:49 schreef Gert het volgende:
zwaarst mogelijke loting dus.

Zwaarst mogelijke loting was gewoon Ajax uit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120579353
Maandje later is dan ook al PSV-thuis

Heerlijk schemaatje na de winterstop _O_
pi_120579479
Om dan alvast maar in de stemming te komen. :P

pi_120579597
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 23:52 schreef Mercan het volgende:

[..]

Wat zei ik :)
Oke Jomanda
pi_120579673
Pelle :D :D
* Verwijderd *
pi_120579698
Wat een debiel die Hans Kraay jr.
pi_120579701
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 23:59 schreef zoekeenleven het volgende:
Pelle :D :D
?
pi_120579712
Wat een tyfus loting. We hebben wel veel thuiswedstrijden gehad in deze beker he....
pi_120579799
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 23:59 schreef Maastoren het volgende:
Wat een tyfus loting. We hebben wel veel thuiswedstrijden gehad in deze beker he....
Gewoon in elke bekerwedstrijd de thuisploeg overtreffen qua sfeer en aanwezigheid, prima man
  Moderator vrijdag 21 december 2012 @ 00:01:13 #220
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_120579822
Zijn er nog kaarten te koop voor deze pot ? :9
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_120579834
quote:
14s.gif Op donderdag 20 december 2012 23:59 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

?
Interview met Hans Kraaij, meld hij er ook nog ff achteraan dat hij ook nog goed in bed is :D
* Verwijderd *
pi_120579865
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 00:01 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Interview met Hans Kraaij, meld hij er ook nog ff achteraan dat hij ook nog goed in bed is :D
Godverdomme wat een koning _O-
  vrijdag 21 december 2012 @ 00:03:40 #223
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_120579988
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 23:59 schreef Maastoren het volgende:
Als we finale halen mogen we allemaal gratis naar binnen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120580081
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 december 2012 00:03 schreef Caland het volgende:

[..]

_O-
Die 0-3 van een paar jaar geleden gaat sowieso niet overtroffen worden. Maargoed we zullen zien. Met dit Feyenoord is eigenlijk alles mogelijk. Al vind ik ze tot nu toe in de topwedstrijden zeer matig.
pi_120580117
Na de winter gaan wij hard lopen bazen in die topwedstrijden.
pi_120580190
Aangezien de wereld er nog is, moeten we maar gewoon de dubbel pakken.
BFF met GGMM
pi_120580307
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 00:07 schreef DonRaja het volgende:
Aangezien de wereld er nog is, moeten we maar gewoon de dubbel pakken.
Ik zie zombies buiten lopen man. Vaarwel boys
pi_120580503
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 december 2012 00:09 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ik zie zombies buiten lopen man. Vaarwel boys
Je zit toch in Zwolle? Hoe kun je zeker zijn dat het zombies zijn?
BFF met GGMM
pi_120580589
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2012 00:13 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Je zit toch in Zwolle? Hoe kun je zeker zijn dat het zombies zijn?
Kunnen ook Deventenaren zijn inderdaad
pi_120581507
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 00:01 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

quote:
Pellè: 'Ik ben nog goed in bed ook'

Graziano Pellè verraste woensdagavond vriend en vijand door in de strafschoppenserie van de wedstrijd tussen sc Heerenveen en Feyenoord te scoren met een stift. Als de Italiaanse spits had gemist, waren de Rotterdammers uitgeschakeld in het bekertoernooi. Uiteindelijk won de ploeg van trainer Ronald Koeman met 6-7 in Friesland. SBS6-verslaggever Hans Kraay jr. was nog het meest verbaasd over de manier waarop Pellè zijn penalty benutte...

Hans Kraay jr.: 'Wat deed je? Als je had gemist, had Koeman je een klap gegeven. En je wilt toch niet met een gebroken neus rondlopen?'

Graziano Pellè: 'Liever niet. Misschien als ik een weekje vrij zou hebben en niemand het zou zien.'

Hans Kraay jr.: 'Maar waarom op zo'n moment?'

Graziano Pellè 'Dat zei ik ook al tegen mijn teamgenoten. Omdat ik zag dat de keeper steeds een hoek in dook. Bij de laatste penalty in de reeks zei ik tegen J.P. (Boëtius, red.) dat hij hard door het midden moest schieten, maar hij luisterde niet en dus moesten we verder. Toen heb ik het ook tegen Bruno (Martins Indi, red.) gezegd: schiet door het midden.'

Hans Kraay jr.: 'Ik ben helemaal in de war. Je scoort van uit alle hoeken, alle vrouwen vinden je leuk, je ziet er goed uit en nu ga je me ook nog vertellen dat je slim bent?'

Graziano Pellè: 'Dat ben ik ook, maar ik was nu realistisch. Het gaat allemaal lekker, dus ik hoop dat de Maya-kalender geen gelijk krijgt.'

Hans Kraay jr.: 'Ik heb een aantrekkelijke vrouw die zit te kijken, dus ik breek dit interview nu af. Hij scoort niet alleen, maar hij is ook nog slim. Pff, ik stop met dit interview...'

Pellè zwaait naar de vrouw van Hans: 'De groeten, ik ben nog goed in bed ook.'
pi_120581666
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 december 2012 00:35 schreef Grifte het volgende:

[..]

[..]

Baas _O_

(Ondanks het Vermeegen-niveautje van het interview)
BFF met GGMM
  vrijdag 21 december 2012 @ 01:23:28 #232
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_120583130
Hans Kraaij Jr., de minste objectieve 'interviewer' van Nederland. Elke vraag heeft een dikke bias. :')

Meeste interviews bij hem gaan zo:

quote:
HK: "Zeg [speler], je hebt gescoord in de laatste minuut, ik neem aan dat je na al die teleurstellingen blij was dat je met een perfecte aanname die bal op zo'n belangrijk moment kon plaatsen?"

Speler: "Ja."

HK: "Maar voor wie doe je het nou? Naast je familie en trainer neem ik aan dat je de supporters ook enorm waardeert."

Speler: "Ja."

HK: "Ik durf het niet hard op te zeggen, maar ook jij zou toch moeten weten dat Louis van Gaal op de tribune zit. Dat moet toch een droom zijn? Als klein jongetje wil je toch niet anders?"

Speler: "Klopt."

HK: "Hopelijk ben je er bij in Brazilië, dat zou echt fantastisch zijn."

Speler: "Vind ik ook."

HK: "Bedankt voor dit interview, leuk dat je zoveel vertelt uit jezelf, en tot de volgende keer!"
:r
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 21 december 2012 @ 01:30:44 #233
14505 OProg
A Life in Music
pi_120583336
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 01:23 schreef TC03 het volgende:
Hans Kraaij Jr., de minste objectieve 'interviewer' van Nederland. Elke vraag heeft een dikke bias. :')

Meeste interviews bij hem gaan zo:

[..]

:r
:D
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
  vrijdag 21 december 2012 @ 01:38:19 #234
321382 vandermar
pi_120583565
Die haakneus die de loting deed :r gatver wat een blaag met zijn geneuzel.
RvP; Feyenoord
  vrijdag 21 december 2012 @ 01:41:56 #235
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_120583661
Feyenoord zal thuis vast wel wat punten pakken tegen de topploegen, Ajax uit win je niet denk ik :). Niet om 16:30
AFCA
Qui audet adipiscitur
  vrijdag 21 december 2012 @ 01:45:31 #236
383168 Mr.Smokey
Who else nigga
pi_120583750
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 december 2012 01:41 schreef Smoofie het volgende:
Feyenoord zal thuis vast wel wat punten pakken tegen de topploegen, Ajax uit win je niet denk ik :). Niet om 16:30
Vorig jaar speelde we jullie helemaal zoek uit
  vrijdag 21 december 2012 @ 03:29:50 #237
321382 vandermar
pi_120585632
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 december 2012 01:45 schreef Mr.Smokey het volgende:

[..]

Vorig jaar speelde we jullie helemaal zoek uit
Net alsof hij voor ajax is :') zondag staat hij voor utrecht te juichen.
RvP; Feyenoord
pi_120586102
quote:
7s.gif Op vrijdag 21 december 2012 01:41 schreef Smoofie het volgende:
Komende vier wedstrijden 9 punten en halve finale halen. :Y. Kan de KNJB NIETS aan veranderen, al doen ze heel erg hun best dit jaar door klassieker 1 te laten spelen om 13:30 (rekening gehouden met het veranderen van de zomertijd) en nummer 2 om 16:30.

Wat een boefjes weer in Zeist, Ajax
moet weer geholpen worden. Maar geeft niet. Utrecht geeft ze dit weekend koeken, daarna wij. :Y. Daaaag Ajax :W
pi_120586103
_O_ Pellenka _O_

Wat een kalobaas.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2012 05:28:59 ]
pi_120586288
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2012 05:27 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Komende vier wedstrijden 9 punten en halve finale halen. :Y. Kan de KNJB NIETS aan veranderen, al doen ze heel erg hun best dit jaar door klassieker 1 te laten spelen om 13:30 (rekening gehouden met het veranderen van de zomertijd) en nummer 2 om 16:30.

Wat een boefjes weer in Zeist, Ajax
moet weer geholpen worden. Maar geeft niet. Utrecht geeft ze dit weekend koeken, daarna wij. :Y. Daaaag Ajax :W
Slaat calimero hier ook al toe? Valt me tegen van je HMF.
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_120586495
quote:
6s.gif Op vrijdag 21 december 2012 00:03 schreef Caland het volgende:

[..]

Helaas is die gratis wedstrijd alweer vervallen.
pi_120586496
Uit het Vi-topic:

https://www.marktplaatsveilt.nl/bepaal-openingsnummer-bij-vi

Zou wel vet zijn als daar Hand in Hand kameraden gezongen word, dan is er weer een reden omdat programma te kijken. ^O^

Maar hier is een ultieme schooierstudent, bankrekening 3,04. B-)
Krijg volgens mij wel maandag uitbetaald en stufi :).
pi_120586534
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 december 2012 07:51 schreef Muto het volgende:

[..]

Helaas is die gratis wedstrijd alweer vervallen.
serieus? Godver :')
  vrijdag 21 december 2012 @ 08:00:50 #244
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120586567
Zwaar verkracht - de sponsorbedrukking bij m'n twee shirts van 09/10 is aan het loslaten. Nooit problemen, nu in een half jaar tijd 2 shirts naar de filistijnen zonder ze anders te dragen oid. Probleempje met de lijm?
pi_120586699
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 07:51 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Uit het Vi-topic:

Zou wel vet zijn als daar Hand in Hand kameraden gezongen word, dan is er weer een reden omdat programma te kijken. ^O^

Wat let je om een actie op te richten
pi_120586726
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 07:51 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
Uit het Vi-topic:

Nou, begin de actie.
Pleurt op!
pi_120586739
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 december 2012 08:19 schreef E.H. het volgende:

[..]

Nou, begin de actie.
pi_120587055
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 08:16 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Wat let je om een actie op te richten
Tijd... Vandaag presentatie op stage voor school. Komende nacht werken.
Zaterdag + zondag overdag +avond werken in horeca (van 11uur tot een uurtje of 3 's nachts). En met kerst aanstaande moeten er allemaal cateringsbuffetten voorbereid worden, maw: weinig vrije tijd, veel werken. Maandag ben ik pas vrij ;).

Maar als ik sites moet gaan mailen, dat lukt wel. Maar het bijhouden van betalingen, door wie, hoeveel en rekeningnummers. + Eventuele terugbetalingen bij niet hoogste bod hebben gaat niet lukken. In ieder geval, juist niet dit weekend.
pi_120588334
Ik ben inmiddels overleden.
pi_120588453
Beste fipo van 2013.
  vrijdag 21 december 2012 @ 10:22:03 #251
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_120589119
quote:
OMG, hoe Hans Kraaij zichzelf als interviewer volop in beeld laat komen. :D :'( :D

Schaamteloos.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 21 december 2012 @ 10:57:28 #252
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_120590046
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 10:22 schreef TC03 het volgende:

[..]

OMG, hoe Hans Kraaij zichzelf als interviewer volop in beeld laat komen. :D :'( :D

Schaamteloos.
Heerlijk, die overacting.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Moderator vrijdag 21 december 2012 @ 11:07:29 #253
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_120591442
Volgens JD Stouten is Cisse weer geblesseerd geraakt en gaat Groningen niet halen.
pi_120591681
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 december 2012 11:39 schreef SjaakBauer het volgende:
Volgens JD Stouten is Cisse weer geblesseerd geraakt en gaat Groningen niet halen.
hij gaat de kerst niet halen...
wat een faalhaas zeg
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_120591714
quote:
Wat een verrassing.
pi_120591763
Sisse :')
pi_120591778
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2012 11:47 schreef Bonkers. het volgende:

[..]

Wat een verrassing.
Dat kwam zeer onverwacht inderdaad
pi_120591786
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 11:48 schreef Grifte het volgende:
Sisse :')
Die moet komende zomer ook maar lekker oppleuren
pi_120592040
quote:
goh alweer
* Verwijderd *
pi_120593149
Boëtius > iedereen

Dus dat zit wel goed :). Cissé is wat mij betreft EXIT.
Feyenoord Rotterdam
pi_120593843
Hans Kraaij wordt zo tyfusirritant langzamerhand :') Dat interview met Pellé. :'). En dan ook nog eens zo brak Engels lullen.

Laat het overacten maar aan HMFje over. _O_
  vrijdag 21 december 2012 @ 13:01:30 #263
131800 Tarado
capô de fusca
pi_120594172
jouracule twitterde op vrijdag 21-12-2012 om 13:00:55 Royston Drenthe agreed in principle to sign for Russian side Alania Vladikavkaz, expected to join their training camp in January. [sovsport] reageer retweet
pi_120594252
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 13:01 schreef Tarado het volgende:
jouracule twitterde op vrijdag 21-12-2012 om 13:00:55 Royston Drenthe agreed in principle to sign for Russian side Alania Vladikavkaz, expected to join their training camp in January. [sovsport] reageer retweet
* Verwijderd *
pi_120594269
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 13:01 schreef Tarado het volgende:
16 miljoen op gepakt. _O_
  vrijdag 21 december 2012 @ 13:08:46 #266
131800 Tarado
capô de fusca
pi_120594389
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 december 2012 13:04 schreef Typisch het volgende:

[..]

16 miljoen op gepakt. _O_
Dat was wel mooi, maar wel jammer dat zo'n talent nu echt in Verwegistan gaat spelen
pi_120594555
Die Drenthe weet niet waar hij terecht komt man, lekker je thuis wedstrijden spelen in Noord Ossetië :')
* Verwijderd *
  vrijdag 21 december 2012 @ 13:21:24 #268
131800 Tarado
capô de fusca
pi_120594764
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 13:15 schreef zoekeenleven het volgende:
Die Drenthe weet niet waar hij terecht komt man, lekker je thuis wedstrijden spelen in Noord Ossetië :')
Kaviaar schijnt er goedkoop te zijn
pi_120594889
JanDirkStouten twitterde op vrijdag 21-12-2012 om 13:05:09 Mijn inschatting over nieuws via KNVB: Ze gaan veel strikter de regel naleven dat alleen aanvoerders met de scheidsrechter communiceren. reageer retweet
pi_120594910
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 december 2012 13:25 schreef SjaakBauer het volgende:
JanDirkStouten twitterde op vrijdag 21-12-2012 om 13:05:09 Mijn inschatting over nieuws via KNVB: Ze gaan veel strikter de regel naleven dat alleen aanvoerders met de scheidsrechter communiceren. reageer retweet
Prima imo.
  vrijdag 21 december 2012 @ 14:17:37 #271
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_120596661
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_120596738
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:17 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Also good in bed _O_
Die scheurt alles en iedereen kapot _O_

Die chick van hem heb niet voor niets zo'n paardenmuil :D
pi_120597062
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:19 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Die scheurt alles en iedereen kapot _O_

Die chick van hem heb niet voor niets zo'n paardenmuil :D
Valt toch wel mee :

* Verwijderd *
pi_120597095
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:26 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Valt toch wel mee :

[ afbeelding ]
Niet echt een geweldige kop hoor... Niet heel slecht, maar ook niet geweldig.
  vrijdag 21 december 2012 @ 14:32:39 #275
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_120597302
Italiaanse schoone ik zeg doen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_120597322
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:27 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

nee niet geweldig maar ik zou der doen
* Verwijderd *
pi_120597861
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 10:22 schreef TC03 het volgende:

[..]

Schaamteloos.
Plaatsvervangende schaamte, maar dat heb ik altijd als ik die man op tv zie.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 21 december 2012 @ 15:00:07 #278
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_120598290
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Italiaanse schoone ik zeg doen.
Het is een Oekraïense
.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120598358
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 14:27 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Beter dan die van jou.
Pleurt op!
pi_120598487
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 december 2012 15:02 schreef E.H. het volgende:

[..]

Beter dan die van jou.
* Verwijderd *
  vrijdag 21 december 2012 @ 15:09:57 #281
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_120598648
Royston Centhe gaat na de winterstop ballen bij Alania Vladikavkaz, wie kent het niet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120598915
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 15:09 schreef Caland het volgende:
Royston Centhe gaat na de winterstop ballen bij Alania Vladikavkaz, wie kent het niet.
Klinkt als de zoveelste Russische tennis-bimbo.
BFF met GGMM
  vrijdag 21 december 2012 @ 15:50:41 #283
14505 OProg
A Life in Music
pi_120600289
Ik vond deze wel erg grappig. :')

quote:
Royston Drenthe van talent tot loser
Royston Drenthe is een Loser. Met een hoofdletter L. Ooit was hij een voetballer met een rooskleurige toekomst. Nu zo’n zes jaar later zoekt Royston een nieuwe club. Dat is nog knap lastig want zelfs zijn grote liefde Feyenoord heeft hem niet nodig. De invloed van Drenthe op al die ontzettend talentvolle mannetjes van Feyenoord kan nooit goed zijn. Drenthe is namelijk hét voorbeeld van hoe het niet moet.

Rapper
Na een prima jaar in de Kuip vertrok de excentrieke Drenthe in augustus 2007 naar Madrid. Als voetballer, althans dat was de bedoeling. Inmiddels weten we dat Drenthe vooral als toerist naar Spanje is gegaan. In de beginfase leek het goed te komen. Royston pakte zijn minuutjes mee en scoorde zelfs op prachtige wijze tegen AC Milan in de Champions League. Vele criticasters snoerde hij op die manier de mond. Toch kregen juist die criticasters uiteindelijk gelijk, want inmiddels weten we dat Drenthe een geflopte voetballer is. Bij Real Madrid doorbreken is natuurlijk ontzettend lastig, vandaar dat zijn keuze voor de Koninklijke dom is geweest. Als hij bij Feyenoord was gebleven dan speelde hij nu in Oranje en was hij wellicht kampioen van Nederland geweest. Nee, gekke Royston koos voor het geld. In Spanje liet hij geregeld zijn hele familie overvliegen en bouwvakkers waren constant bezig met zwembaden bouwen in en om zijn huis.

Daarnaast ging Drenthe zich richten op een rapcarrière. Iets wat hip is onder voetballers. Ryan Babel, Vurnon Anita, Royston Drenthe en al die debielen van PSV noemen zich inmiddels ook rapper. Het lijkt werkelijk waar helemaal nergens op, maar dat vindt iedereen zielig om te zeggen. Het heeft overigens ook geen zin, want deze voetballers voelen zich de koning op aarde. Babel rapte over zijn nieuwe ‘klokkie’ en zijn voorliefde voor kip. Lerra Ferra (Leroy Fer) rapte iets wat totaal onverstaanbaar was. En Royston? ‘Roya’ probeerde een hitje te scoren samen met U-Niq met het nummer Taki Taki. Een van de ontelbare hoogtepunten uit dat nummer is de zin: “Ik neem het veld over, ja het veld is van mij. Net als een stier knal ik al die koeien in de wei.” Gast!? Oké nog eentje dan: “Spaans benauwd liggen al die wijfjes aan mijn voeten.” Welkom in deze nieuwe wereld.

‘Stukje stift’
Kijk dat Drenthe niet bijster intelligent is, maakt niet zoveel uit als hij maar zijn best doet op het veld. Alleen dat kwam er ook steeds minder van. Drenthe haalde louter het nieuws met vreemde acties. Zo sloeg hij ooit bijna een fan op haar gezicht toen ze ‘een stukje stift op zijn truitje liet vallen’. Waarschijnlijk kocht Drenthe in die tijd elke dag 73 van dat soort Armani-shirts. Waar maak je je druk om. Voetballen deed Drenthe sporadisch in die tijd. In Bernabéu werd hij uitgelachen door zijn eigen supporters. Het was meelijwekkend. Na zijn periode bij Real Madrid ging hij nog een jaartje op huurbasis ballen bij Hercules. Ook daar had hij het ontzettend druk met alles behalve voetballen. Ploeggenoot Pietje Velthuizen claimde dat hij last van heimwee had, maar dat verhaal lijkt toch iets anders in elkaar te zitten. Toen Velthuizen terugkeerde van een trainingssessie zag hij Drenthes auto voor zijn huis staan. Royston, die zich had ziek gemeld voor de training, lag doodleuk de vrouw van Velthuizen te neuken. Arme Piet. Dit gerucht is nooit bevestigd, maar ik zou er niet van opkijken als het waar blijkt te zijn.

Clown
Het blijft eeuwig zonde dat Drenthe zijn carrière zo heeft verneukt. Het voormalig straatschoffie kon de weelde van het profvoetballersbestaan niet aan. Documentairemaakster Mildred Roethof volgde Drenthe in 2008 lange tijd. Op dat moment speelde Drenthe al bij het grote Real Madrid en zie je het eigenlijk al langzaamaan fout gaan. Wanneer Roethof samen met Drenthe over een pleintje loopt in Rotterdam zegt de dan nog piepjonge Drenthe het volgende: “Ik ben 21 jaar en heb nog heel wat moois te bereiken. Trieste tijden komen ook, maar daar ben ik zeer zeker op voorbereid, weetje. Zeer zeker.” Het kwam er overtuigend uit en ik geloofde hem. We kunnen inmiddels concluderen dat Drenthe daar niet op voorbereid was. Hij is getransformeerd in een wanhopig figuur. Of Drenthe ooit nog professioneel voetbal speelt, vast wel.

De voetbalwereld zit immers vol verrassingen. Helaas kon Drenthe de druk niet aan. De druk van presteren in Estadio Santiago Bernabéu. De druk om zich normaal te gedragen. Royston faalde, faalde en faalde. Ooit sprak de Rotterdammer de volgende woorden: “Blijf mezelf broer, ik doe al gek genoeg.” Lieve Royston je bent misschien wel jezelf gebleven, maar je doet niet al gek genoeg. Het kan altijd gekker. Ik kijk er nu al naar uit, clown.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
pi_120600459
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 december 2012 15:50 schreef OProg het volgende:
Ik vond deze wel erg grappig. :')

[..]

Hahahaha, goed stuk
* Verwijderd *
pi_120601489
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 december 2012 15:02 schreef E.H. het volgende:

[..]

Beter dan die van jou.
Vind je? Ik niet namelijk. Hou niet van blond.

Plus, serieus: plamuur :').

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2012 16:19:43 ]
pi_120601530
Die officiële webshop is ook lekker bezig. :')

Nu pas korting geven op artikelen, lekker op tijd voor de kerst. Hadden ze volgens mij veel meer uit kunnen halen als ze daar eerder mee waren begonnen.
Feyenoord Rotterdam
pi_120601597
quote:
19s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:19 schreef Fuszy het volgende:

Nu pas korting geven op artikelen, lekker op tijd voor de kerst. Hadden ze volgens mij veel meer uit kunnen halen als ze daar eerder mee waren begonnen.
Weer een geweldige actie van onze commerciële directeur ja. Man, wat heeft die een geweldige baan. Alles verneuken wat je maar kan, en dan nog tonnen per jaar krijgen en niemand die je in de weg loopt of je vreemd aankijkt. :').
  Moderator vrijdag 21 december 2012 @ 16:44:56 #288
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_120602466
quote:
Teen zeker?
4045
onlogisch
pi_120602485
quote:
9s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:44 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Teen zeker?
Enkel
pi_120602511
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:45 schreef Grifte het volgende:

[..]

Enkel
Enkel 1 teen, of zijn enkel...? :+
pi_120602573
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:46 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Enkel 1 teen, of zijn enkel...? :+
Zijn enkel, al zal dat uiteindelijk doorwerken richting zijn teen, tot over 5 maandjes Sekou ;(
pi_120602599
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:47 schreef Grifte het volgende:

[..]

Zijn enkel, al zal dat uiteindelijk doorwerken richting zijn teen, tot over 5 maandjes Sekou ;(
Waarom hakken ze zijn voeten er niet gewoon af. Kan hij bij dat Fok! amputatieteam gaan spelen. _O-
pi_120602644
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:48 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Waarom hakken ze zijn voeten er niet gewoon af. Kan hij bij dat Fok! amputatieteam gaan spelen. _O-
Ik denk serieus dat hij er dan technisch nog op vooruit gaat ook :')
pi_120602690
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:49 schreef Grifte het volgende:

[..]

Ik denk serieus dat hij er dan technisch nog op vooruit gaat ook :')
Onvoorstelbaar dat Feyenoord een 'bail-out' betaald heeft hiervoor aan de investeerders in de vorm van aandelen... :').
pi_120631429
quote:
19s.gif Op vrijdag 21 december 2012 16:19 schreef Fuszy het volgende:

Is vrij gebruikelijk om pas na de feestdagen aan je uitverkoop te beginnen hoor. Neemt niet weg dat die fanshop als een tang op een varken slaat.
  zaterdag 22 december 2012 @ 13:51:26 #296
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_120631509
De korting valt ook weer tegen dit jaar.
  zaterdag 22 december 2012 @ 15:13:02 #297
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_120633937
Rekik in de basis bij City.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120633945
Drenthe btw onderweg naar Rusland volgens 't AD. :') Blijft toch zonde.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)g-naar-Rusland.dhtml
  zaterdag 22 december 2012 @ 15:15:56 #299
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_120634018
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:13 schreef kapiteintje het volgende:
Drenthe btw onderweg naar Rusland volgens 't AD. :') Blijft toch zonde.

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)g-naar-Rusland.dhtml
Is ook pas drie keer gepost ofzo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120634037
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:13 schreef Caland het volgende:
Doet hij toch knap.
pi_120634133
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 15:13 schreef Caland het volgende:
Sick.
Feyenoord Rotterdam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')