De Pelquote:
Pffff.. sorry buren.quote:Op donderdag 20 december 2012 00:33 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
De Pel![]()
Trots op dit Feyenoord!
Inderdaad, vond Vormer verder ook goed spelen trouwens. Ideaal dat je een speler met zijn kwaliteiten gewoon op de bank hebt zitten.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:58 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoe kan je nou geen penalty geven voor die overtreding op Cisse
Vormer is trouwens wel ideal voor vrije trappen en corners, Feyenoord benut normaal nooit corners
Was geen overtreding. Die gast raakt eerst de bal, perfecte sliding. Was wel een mooie pass van Immers.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:58 schreef StraatSoldaat het volgende:
Hoe kan je nou geen penalty geven voor die overtreding op Cisse
Vormer is trouwens wel ideal voor vrije trappen en corners, Feyenoord benut normaal nooit corners
Dat was Pellè en dit keer ging hij niet theatraal naar de grondquote:Op donderdag 20 december 2012 08:00 schreef Dekatria het volgende:
We hadden sowieso minimaal 1 pingel moeten krijgen in die wedstrijd - werd in de tweede helft iemand nog naar de grond getrokken.
Maar bovenal, weer die goals uit standaardsituatiesom moedeloos van te worden.
Eens, het lijkt wel of Mulder tijdens zijn blessure zich heeft door ontwikkeld. Staat echt lekker te keepen.quote:Op donderdag 20 december 2012 08:00 schreef Dekatria het volgende:
We hadden sowieso minimaal 1 pingel moeten krijgen in die wedstrijd - werd in de tweede helft iemand nog naar de grond getrokken.
Maar bovenal, weer die goals uit standaardsituatiesom moedeloos van te worden.
Mulder lijkt zich echter wederom te hebben ontwikkeldwat een baas.
Hoe was het met Henkie en Timmie?quote:Op donderdag 20 december 2012 06:18 schreef Aldo-MC het volgende:
Kom net uit de Skihut wedstrijd opgenomen en teruggekeken (helaas wist ik de uitslag al omdat ze die omriepen) , wat een avond, wat een wedstrijd
Het was niet zijn bedoeling zei die hij wou hem rechts en hard inschieten, en dat hebt ie gedaan ookquote:Op donderdag 20 december 2012 09:37 schreef Muto het volgende:
Janmaat schiet hem ook even geniaal binnen.
Vroeg de EL-verslaggever na afloop ook al aan Koeman. Die antwoordde dat hij ondanks de overwinnnig toch wel pissed was dat het team dat had laten gebeuren. Hij wist niet of het nou angst, verslapping of iets anders is.quote:Op donderdag 20 december 2012 02:33 schreef Tomatenboer het volgende:
Wel zorgwekkend dat Feyenoord nu al een aantal wedstrijden op rij de tegenstanders zo makkelijk laat terugkomen in de wedstrijd. Veelal tegen de verhoudingen in ook.
quote:Verder Erwin Mulder FTW
Moest gelijk aan Pi-air denken.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:37 schreef Muto het volgende:
Janmaat schiet hem ook even geniaal binnen.
En da's dan toch waar je op afgerekend wordt, en terecht. Dan was het gewoon over en uit geweest voor het elftal van pannekoek.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:56 schreef Steven184 het volgende:
Cisse was niet barslecht, maar die afspeelpass naar Schaken
Moet je even op de Facebook van Feyenoord kijken, die hebben een linkje gepost. Zit nu mobiel, dus kopiëren voor mij gaat wat lastig nuquote:Op donderdag 20 december 2012 10:45 schreef mega-worstje het volgende:
Waar kan ik de samenvatting kijken ik was gisteravond/nacht niet thuis dus wil het wel graag even zien.
aah ja hij staat gewoon op de feyenoord site dankje!quote:Op donderdag 20 december 2012 10:46 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Moet je even op de Facebook van Feyenoord kijken, die hebben een linkje gepost. Zit nu mobiel, dus kopiëren voor mij gaat wat lastig nu
Die bal bij die strafschop van Heerenveen ligt voor de stipquote:
Wat zegt Mulder nou tegen Nijhuis aan het begin?quote:Op donderdag 20 december 2012 11:01 schreef Guidetti het volgende:
[..]
Die bal bij die strafschop van Heerenveen ligt voor de stip
dat de bal niet op de stip ligt.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:02 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Wat zegt Mulder nou tegen Nijhuis aan het begin?
hopelijk kan Goossens ze binnekort eens gaan nemen, dan scoren we nog eens een vrije trap.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:08 schreef LimboFan het volgende:
vrije trapje van Vormer was ook niet veel mis mee, wanneer is de laatste keer dat zo gescoord is?
Ed de Goey jarig
gelukkig zijn er daarna een heleboel wel gegevenquote:Op donderdag 20 december 2012 10:58 schreef mega-worstje het volgende:
jezus weer een penalty onthouden, naja we zijn door in ieder geval maar dit was een overduidelijke zuivere penalty.
gelukkig zegt iequote:Op donderdag 20 december 2012 11:13 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
gelukkig zijn er daarna een heleboel wel gegeven
hahahaha , ik was er na de zoveelste misser niet meer gerust op...quote:Op donderdag 20 december 2012 11:14 schreef mega-worstje het volgende:
[..]
gelukkig zegt ieals er iets niet goed is voor mn hart is het die verdomde penaltyreeks wel, daar ben ik alleen gerust op als pi-air de laatste mag nemen
Moet wel echt iets aan de spelhervattingen worden gedaan, dat is nu al keer op keer het struikelblok.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:16 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
hahahaha , ik was er na de zoveelste misser niet meer gerust op...
gelukkig is Mulder een held aan het worden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |