hopen ze dat hij zou terugstuiteren en daarom niet zou tellenquote:Op donderdag 20 december 2012 20:27 schreef Pedroso het volgende:
Leek wel of ie naast ging. Het net bolt niet lekker daar in Groningen.
voor Ajax ook.... geef hem een beter contract. Maar zou denk ik in Duitsland en Engeland inderdaad aardig uit de voeten kunnen.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:27 schreef Adames het volgende:
Zou Siem dit jaar weg gaan? Zou voor veel clubs een zeer welkome speler zijn.
Voor Ajax ook natuurlijk, maar hij zou beter passen in een team dat anders speelt. Op het middenveld bij Ajax mist hij watquote:Op donderdag 20 december 2012 20:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
voor Ajax ook.... geef hem een beter contract. Maar zou denk ik in Duitsland en Engeland inderdaad aardig uit de voeten kunnen.
Vindt Siem altijd wel een beetje een Duitse speler, past goed daar volgens mij. Moeten ze wel veel doekoe dokken.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
voor Ajax ook.... geef hem een beter contract. Maar zou denk ik in Duitsland en Engeland inderdaad aardig uit de voeten kunnen.
Hebben het sowieso maar druk met appelleren de hele tijdquote:Op donderdag 20 december 2012 20:31 schreef Saekerhett het volgende:
Bij Groningen denken ze trouwens dat elke balaanname van Ajax hands is
inderdaad, maar ik snap Fischer wel. Even half jaartje wachten met bijtekenen, nu kan hij een dubbel salaris vragen omdat hij ondertussen basisspeler is geworden.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:32 schreef Pedroso het volgende:
Fischer tekent nog wel bij. Eriksen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |