dat is eigenlijk wel de bestequote:Op donderdag 20 december 2012 20:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Wiedemeijer, je moeder is een temeier.
Maar niet meer op RTL7 of zo?quote:
Geloof t niet... was vroeger nog wel eens op Veronica of iets, maar niet meer dacht ik...quote:Op donderdag 20 december 2012 20:06 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Maar niet meer op RTL7 of zo?
Volgens mij pas vanaf de kwart- of halve finale.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:07 schreef Gwunnik het volgende:
[..]
Geloof t niet... was vroeger nog wel eens op Veronica of iets, maar niet meer dacht ik...
Ja ik was ook niet helemaal serieus natuurlijk. Maar er stonden minstens twee man in een betere positie.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:09 schreef Adames het volgende:
[..]
totaal ander type speler, alleen vaak geblesseerd.
K weet niet wat ik zie. Zag net een schijnbeweging?quote:Op donderdag 20 december 2012 20:09 schreef Pedroso het volgende:
Boerrigter begint goed, die gaat weer richting zijn niveau van vorig seizoen.
ik dacht dat Ajax met die 2 nog verder wilde. Die kerel wat naar Twente is gegaan kan er geen flikker van nee.quote:Op donderdag 20 december 2012 20:03 schreef Caland het volgende:
Spelen bij Groningen nog steeds die twee ex Ajax-backs die er geen klote van kunnen?
ok, dan is hij leukquote:Op donderdag 20 december 2012 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ik was ook niet helemaal serieus natuurlijk. Maar er stonden minstens twee man in een betere positie.
Vroeger had je het programma Wedden Dat met Jos Brink. Was een keertje een gast die zei dat hij een voetbal vanaf de middenstip van de Kuip het stadion uit kon schieten. Lukte nietquote:Op donderdag 20 december 2012 20:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Toch spijtig dat er nog geen windmolens op het dak van de Euroborg staan.
Euroborg staan
2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |