quote:Op donderdag 20 december 2012 00:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien was het een onbewuste Fok! meet
Maakt niet uit jongenquote:Op donderdag 20 december 2012 01:16 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ej Grifte
we hadden het beiden fout![]()
quote:Op donderdag 20 december 2012 01:28 schreef Grifte het volgende:
[..]
Maakt niet uit jongen
KNVB bekerfinale Feijenoord - Heracles kom er maar in![]()
Ik ga pitten, over een paar uur weer aan de studie.
Was dus de waarheidquote:
Heeft Ajax dan nu al gewonnen?quote:Op donderdag 20 december 2012 12:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord / Vitesse - PSV
Ajax - Den Bosch / Zwolle
Loting vanavond.
Makkie. Zonder moeite doorquote:Op donderdag 20 december 2012 17:16 schreef Dekatria het volgende:
Ajax dat denkt Grunn wel even te pakken uittraditioneel lastige uitwedstrijd.
Groningen is met dit team gewoon kansloos. Kan gewoon niet dat ze achter elkaar kut spelen en dan opeens van Ajax gaan winnenquote:Op donderdag 20 december 2012 15:11 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
In de Euroborg acht ik Groningen niet kansloos.
Dat dachten wij ook van Heerenveenquote:Op donderdag 20 december 2012 17:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Groningen is met dit team gewoon kansloos. Kan gewoon niet dat ze achter elkaar kut spelen en dan opeens van Ajax gaan winnen
kan prima, Ajax is denk ik toch niet zo gemotiveerd als Groningen. En we hebben allemaal gezien hoe Ajax speelt als "ze deze toch wel ff winnen"quote:Op donderdag 20 december 2012 17:22 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Groningen is met dit team gewoon kansloos. Kan gewoon niet dat ze achter elkaar kut spelen en dan opeens van Ajax gaan winnen
Savonds op Eredivisielivequote:Op donderdag 20 december 2012 19:49 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Wanneer worden de samenvattingen nou uitgezonden en op welke zender?
Wiedemeijer. Dat rijmt altijd zo lekker.quote:Op donderdag 20 december 2012 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Bruggink bek houden, Wiedemeijer beginnen.
yep, dit Ajax moet gemotiveerd zijn, anders krijgen ze klop. Dit is geen elftal dat ongeslagen de CL heeft gewonnen, er moet gewoon geknokt worden.quote:Op donderdag 20 december 2012 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
kan prima, Ajax is denk ik toch niet zo gemotiveerd als Groningen. En we hebben allemaal gezien hoe Ajax speelt als "ze deze toch wel ff winnen"
Geitenbreier?quote:Op donderdag 20 december 2012 19:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Wiedemeijer. Dat rijmt altijd zo lekker.
+ erg veelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |