Afbakken?quote:Op woensdag 19 december 2012 23:01 schreef nattermann het volgende:
Wat? Waarom zou je 35 chocoladecroissants afbakken?
Een hele boekenwand, meneer en ik zit pas op 28 inderdaad want ook nog herindelen etc.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:02 schreef Tja..1986 het volgende:
Wacht even.. Je doet een hele dag over het schoonmaken van 28 plankjes?
Hier is het nog hopeloos ouderwets.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik heb al m'n boeken op m'n iPad, veel makkelijker schoon te houden
Dan had ik wel 28 studies en 28 cm genoemd want dan hoef je nooit croissants te bakken.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:02 schreef Copycat het volgende:
Kijk mij 28 boekenplanken hebben!
En geen chocoladecroissants.
We hebben een harde werker in ons midden zo te zien...quote:Op woensdag 19 december 2012 23:03 schreef Staal het volgende:
[..]
Een hele boekenwand, meneer en ik zit pas op 28 inderdaad want ook nog herindelen etc.
Ik had er gewoon niet aan moeten beginnen ook. Grmbl.
Stuur hem even hier langs als je wilt.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:06 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
We hebben een harde werker in ons midden zo te zien...
50 euro voor een half uurtjequote:Op woensdag 19 december 2012 23:09 schreef Staal het volgende:
[..]
Stuur hem even hier langs als je wilt.
Erwtensoep aan het maken?quote:Op woensdag 19 december 2012 23:18 schreef mootie het volgende:
En ook hier is net een pan water met mergpijp en soepvlees etc. op het vuur gezet. Bakken begint ook meestal rond middernacht.
Geen idee waarom
Daar ga jij nog flink profijt van trekken, manneke.quote:
De eerste zijn er al uit.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
Komop, maak dat deeg en frot de eerste batch in de oven. Die boeken komen wel als je nog zin hebt en moet wachten op de oven.
Nee, klaarzetten en klaar. Ryan komt dan uit de nacht, die regelt dat morgenochtend verder wel op weg.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
![]()
Hoop dat je er niet retevroeg weer uit hoeft om te ontbijten met die dingen
Slaap lekker.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ken dit soort situaties... Bomen, bos, hoofdzaken, bijzaken, etc.
Maar ik ga nu slapen, als je nog een peptalk nodig hebt moet je nog maar eens teruglezen
Eentje over?quote:Op woensdag 19 december 2012 23:35 schreef piepkuiken21 het volgende:
ik stond net loepmia's te maken. Hoe kom je dr bij....
quote:Op woensdag 19 december 2012 23:02 schreef Rezania het volgende:
Ja, ga nog even FOK!ken, dat lost het op.
dan nog, doe je daar een hele fucking dag over? WTFquote:Op woensdag 19 december 2012 23:03 schreef Staal het volgende:
[..]
Een hele boekenwand, meneer en ik zit pas op 28 inderdaad want ook nog herindelen etc.
Dan zit je vast nog niet zo lang op 't forum.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:03 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Dit is echt het meest random topic wat ik ooit heb gelezen.
Neuh anderhalf haar... Tering dat is kort zeg. Heb het idee dat ik hier al jaren zit.quote:Op donderdag 20 december 2012 01:38 schreef Plums het volgende:
[..]
Dan zit je vast nog niet zo lang op 't forum.
Voor je het weet ben je 8 jaar verder..quote:Op donderdag 20 december 2012 01:40 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Neuh anderhalf haar... Tering dat is kort zeg. Heb het idee dat ik hier al jaren zit.
KLAAAAARquote:Op donderdag 20 december 2012 02:00 schreef Staal het volgende:
Tandvlees.
Het liefst zou ik gewoon naar bed gaan. Flikker maar op met die zooi.
Ben er bijna, denk nog klein uurtje.
grapje dit..quote:Op woensdag 19 december 2012 23:03 schreef Staal het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 20 december 2012 10:56 schreef Staal het volgende:
L_S, die boekenkast was ook klaar vannacht. Ben er nu wel heel blij mee trouwens.
Nou werd vanmorgen om tien over zeven wakker gemaakt, veel plezier bij het ontbijt en heb heb me toen weer omgedraaid. Even later ging de telefoon. Wat bleek, ik had die lijst natuurlijk wel gezien maar daar stonden behalve schijfjes wortel, komkommer en gekookte eieren echt alléén maar zoete dingen op. Dus ik heb onbewust aangenomen dat het om een kerstontbijt zou gaan.
Blijkt het vanavond een Kerstdiner te zijn.
Dus nu kan ik gaan zitten bedenken wat ik vanmiddag moet gaan maken. GRMPF.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |