SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Wie je vriendjes zijn?
Kijk hier maar:
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?period=maand
Leila![]()
Ik ook, maar het liedje is wel leuk.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Skyfall > Bond
Ik heb een hekel aan Bond.
Nee, want Adele - Skyfall > Skyfall the movie > Bond > Hekel aan bond.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:22 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ook, maar het liedje is wel leuk.
datquote:Op woensdag 19 december 2012 21:23 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik wilde wat zeggen maar weet niet meer wat
Oh, ging het over mij?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:23 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik wilde wat zeggen maar weet niet meer wat
Ok.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, want Adele - Skyfall > Skyfall the movie > Bond > Hekel aan bond.
Turk ofzo?quote:
Geen idee, dat ga ik niet allemaal onthouden.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wat heeft LH gisteren nog allemaal gezegd?
Hij hunt.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:26 schreef Rockiejj het volgende:
Hoe kan die gozer altijd de lapo krijgen?
Pro lapo-hunterquote:Op woensdag 19 december 2012 21:26 schreef Rockiejj het volgende:
vraag het aan je moeder, daar ben ik ook altijd de laatste en eerstequote:Op woensdag 19 december 2012 21:26 schreef Rockiejj het volgende:
ik nog niet maar krijg tenminste geld voor vandaag en morgen naar naturalis in Leiden dus valt wel mee, alleen de vrijdag zal dodelijk lang durenquote:
Oh, succes schat.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik nog niet maar krijg tenminste geld voor vandaag en morgen naar naturalis in Leiden dus valt wel mee, alleen de vrijdag zal dodelijk lang duren
Zelfde geldt voor mij. God damn ik had vrijdag ook vrij moeten nemenquote:Op woensdag 19 december 2012 21:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik nog niet maar krijg tenminste geld voor vandaag en morgen naar naturalis in Leiden dus valt wel mee, alleen de vrijdag zal dodelijk lang duren
hunten, krijgt hij het niet opent hij gewoon een topicquote:Op woensdag 19 december 2012 21:26 schreef Rockiejj het volgende:
ik ben geen uilquote:Op woensdag 19 december 2012 21:27 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Oh, succes schat.
Doe A-J de groeten trouwens van me.
Zielige knulquote:Op woensdag 19 december 2012 21:28 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hunten, krijgt hij het niet opent hij gewoon een topic
Ik ook niet constant.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
soms ja, niet constant
Je zal het maar willen kopenquote:Op woensdag 19 december 2012 21:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hahahaha dafuq kerstsnol
tuurlijk wel?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:31 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Schatje!
Of mag dat nu niet meer?
Dan snap ik indd dat je een snolletje wiltquote:Op woensdag 19 december 2012 21:32 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik wil, want ik dump mijn ginger.
logisch... Doeiquote:Op woensdag 19 december 2012 21:34 schreef AppelCake het volgende:
Ik ga weg, want mijn kont doet pijn.
xx
Je bent in je kontje genomen door gaygay?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:34 schreef AppelCake het volgende:
xx
Ginger + strap on = ..quote:Op woensdag 19 december 2012 21:34 schreef AppelCake het volgende:
xx
Ja daar weet jij natuurlijk alles van af!quote:Op woensdag 19 december 2012 21:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
er is wel eens meer hard, hoor je mij toch ook niet over klagen
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:37 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja daar weet jij natuurlijk alles van af!
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:37 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja daar weet jij natuurlijk alles van af!
je vader?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:48 schreef Vinniiee het volgende:
Wie was de burgermeester van Wezel? Ezel ezel....
ik was gister ook behind enemy lines, vraag maar aan je moederquote:Op woensdag 19 december 2012 21:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee. Behind enemy lines (2001)
Vraag maar aan je moeder waarom ze zo raar loopt.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
ik was gister ook behind enemy lines, vraag maar aan je moeder
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Vraag maar aan je moeder waarom ze zo raar loopt.
Wat een paybackquote:Op woensdag 19 december 2012 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
touché, net als je moederquote:Op woensdag 19 december 2012 21:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
straks misschienquote:Op woensdag 19 december 2012 22:06 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Kom eens heel gauw met je billen op de TC.
Jaloers!quote:Op woensdag 19 december 2012 22:15 schreef supersof het volgende:
Haha rock!!! Ik ga vrijdag naar enschede!!!
Ik ook waarschijnlijkquote:Op woensdag 19 december 2012 22:15 schreef supersof het volgende:
Haha rock!!! Ik ga vrijdag naar enschede!!!
denk dat het echt heel druk is, maar toch vet om even te gaan kijkenquote:Op woensdag 19 december 2012 22:15 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Jaloers!
Ik ga even vriendinnetje overhalen.
vrijdag ook?quote:
oh leukquote:
tussenstop, ben al tijdje niet naar de shop geweest eigenlijk als ik ga ga ik naar sidewalkquote:Op woensdag 19 december 2012 21:39 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
avondmaal
was wageningen tussenstop of ging je shop?
beter stop je en kom je trainenquote:Op woensdag 19 december 2012 22:24 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
tussenstop, ben al tijdje niet naar de shop geweest eigenlijk als ik ga ga ik naar sidewalk
ewa gappie ik moet nog ff weekje stage lopen dan ga ik weer trainenquote:Op woensdag 19 december 2012 22:32 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
beter stop je en kom je trainen
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]wat is dit voor verstrooide reactie?
altijd maar uitstellen, je bent zeker wel dik gewordenquote:Op woensdag 19 december 2012 22:33 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ewa gappie ik moet nog ff weekje stage lopen dan ga ik weer trainen
dit kan ik niet ontkennen, een bierbuikje is gekomen jaquote:Op woensdag 19 december 2012 22:35 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
altijd maar uitstellen, je bent zeker wel dik geworden?
Ja ik ben een verstrooide professor, sorry man.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:34 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]wat is dit voor verstrooide reactie?
Hehe, vetjesquote:Op woensdag 19 december 2012 22:36 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
dit kan ik niet ontkennen, een bierbuikje is gekomen ja
dat moet er snel afgeslagen worden danquote:Op woensdag 19 december 2012 22:36 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
dit kan ik niet ontkennen, een bierbuikje is gekomen ja
afstanden afleggen in het bosquote:Op woensdag 19 december 2012 22:36 schreef ChesterPerry het volgende:
en me conditie is helemaal fucktup
Neequote:Op woensdag 19 december 2012 22:43 schreef JRRY het volgende:
[..]
Ik ga 2e Kerstdag. Ohshit dan is er zeker geen Serious Request meer?
Geschiedenis tussendoor-SO'tje en Wiskunde repetitie, wie verzint dat verdomme voor op de laatste dag voor de vakantiequote:Op woensdag 19 december 2012 22:45 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Hallon!
Waar moest je voor leren?
film kijkenquote:
2 weken niks doen en m'n benen zijn alweer fucking stijfquote:Op woensdag 19 december 2012 22:42 schreef ChesterPerry het volgende:
muay thai vechters zijn sws dope, ik ga ook op die trappen oefenen man, heb echt zin om weer te trainenmaar heb gewoon geen tijd man
Welke?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja zo, even mn programma afkijken
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja zo, even mn programma afkijken
quote:
Love actuallyquote:
heb het vaak genoeg gemist door tcquote:Op woensdag 19 december 2012 22:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Meiden altijd met hun programma's..
Okee schatje.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
heb het vaak genoeg gemist door tc
ja het is leukquote:
Oh dat vind ik altijd wel leuk!!quote:Op woensdag 19 december 2012 22:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ja het is leukals je van romcoms houd
ik vond die van gisteren, The Rebound, wel nice. rtl5.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ja het is leukals je van romcoms houd
MTV moet het uitzenden anders kijk ik t niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik kan er niks aan doen dat zij dat uitzenden
mtv heeft het te druk met muziek uitzendenquote:Op woensdag 19 december 2012 22:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
MTV moet het uitzenden anders kijk ik t niet.
quote:Op woensdag 19 december 2012 22:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
mtv heeft het te druk met muziek uitzenden
dan heb je pechquote:Op woensdag 19 december 2012 22:56 schreef JRRY het volgende:
[..]
MTV moet het uitzenden anders kijk ik t niet.
Vertel dan gelijk wat, nu maak je me nieuwsgierig!quote:Op woensdag 19 december 2012 22:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
gelukkig heb ik met andere dingen wel geluk, gelukkig.
fijn voor jequote:Op woensdag 19 december 2012 22:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
het is teveel om op te noemen.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:59 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Vertel dan gelijk wat, nu maak je me nieuwsgierig!
Held!quote:Op woensdag 19 december 2012 23:01 schreef Taexon het volgende:
Ik heb besloten 1 Januari te gaan skimboarden
Aangezien veel mensen dan nieuwjaars duik gaan doen word ik dan niet zo scheef aangekeken
baasquote:Op woensdag 19 december 2012 23:01 schreef Taexon het volgende:
Aangezien veel mensen dan nieuwjaars duik gaan doen word ik dan niet zo scheef aangekeken
Misschien ga ik mee..quote:Op woensdag 19 december 2012 23:01 schreef Taexon het volgende:
wat deze zegtquote:Op woensdag 19 december 2012 22:58 schreef JRRY het volgende:
[..]
Langervelderslag of Noordwijk, maar ivm onderkoeling etc kom ik je toch ophalen dus geen zorgenquote:
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:05 schreef Taexon het volgende:
[..]
Langervelderslag of Noordwijk, maar ivm onderkoeling etc kom ik je toch ophalen dus geen zorgen
Ik moet wel van te voren goed in de gaten houden wat het water gaat doen want wil wel een goede puddle hebben
mmm ken de naam wel, weet niet of ik hem gezien heb. Vind je meidenfilms echt leuk?quote:Op woensdag 19 december 2012 22:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik vond die van gisteren, The Rebound, wel nice. rtl5.
Het is een meidquote:Op woensdag 19 december 2012 23:08 schreef supersof het volgende:
[..]
mmm ken de naam wel, weet niet of ik hem gezien heb. Vind je meidenfilms echt leuk?
huhquote:
slaaplekkerquote:Op woensdag 19 december 2012 23:11 schreef ChesterPerry het volgende:
Maar ben slapen, ga nog ff request kijken morgen ff na koksal kapper en nieuwe bontkraag halen in arnhem
arnhemquote:Op woensdag 19 december 2012 23:11 schreef ChesterPerry het volgende:
Maar ben slapen, ga nog ff request kijken morgen ff na koksal kapper en nieuwe bontkraag halen in arnhem
#sarcasmequote:
vos of wasbeer?quote:Op woensdag 19 december 2012 23:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb ook een bontkraag
Jij bent toch geen bontkraagtype?quote:Op woensdag 19 december 2012 23:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb ook een bontkraag
quote:Op woensdag 19 december 2012 23:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb ook een bontkraag
nee maar ik heb er wel eentjequote:Op woensdag 19 december 2012 23:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij bent toch geen bontkraagtype?
Lekker warm!quote:Op woensdag 19 december 2012 23:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb ook een bontkraag
nee ik heb money, draag geen nickelson en witte nike petje erbij ofzoquote:Op woensdag 19 december 2012 23:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jij bent toch geen bontkraagtype?
dus?quote:Op woensdag 19 december 2012 23:14 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
In een moscow jas zitten 4 wasberen
idd!!quote:Op woensdag 19 december 2012 23:13 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Als je dat omdraait heb je nog steeds huh!
Bij meiden zijn bondkragen coolquote:Op woensdag 19 december 2012 23:13 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb ook een bontkraag
bij The Globe?quote:Op woensdag 19 december 2012 23:11 schreef ChesterPerry het volgende:
onnoquote:Op woensdag 19 december 2012 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
idd!!
Hannah
Lepel
Verder ben ik vergeten.
oh hahah ik snapte het al niet xdquote:Op woensdag 19 december 2012 23:13 schreef JRRY het volgende:
[..]
#sarcasme![]()
Vind sommige wel leuk hoor, sommige vind ik dan ook weer te zeikerig. The Notebook bv![]()
Kijk veel meidenfilms met mn vriendin, vandaar. Raak eraan gewend.
noo man daar kom ik wel vaak maar vind hun overpricedquote:
Legoogel.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
idd!!
Hannah
Lepel
Verder ben ik vergeten.
mwa bij sommige meiden ziet het er alsnog uit of ze nog steeds de trend voortzetten van pijpen voor een breezerquote:Op woensdag 19 december 2012 23:15 schreef Taexon het volgende:
[..]
Bij meiden zijn bondkragen coolmaar bij jongens doet het me aan whollah types denken
Klopt, heb er 1x iets gekocht. Al m'n geld verdomme op (ben niet zo rijkquote:Op woensdag 19 december 2012 23:16 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
noo man daar kom ik wel vaak maar vind hun overpriced
Heb een maatje die goedkoop uit italie bij groothandel aan Stone kan komen dus heb daar van gekocht, wat heb je gekocht?quote:Op woensdag 19 december 2012 23:18 schreef JRRY het volgende:
[..]
Klopt, heb er 1x iets gekocht. Al m'n geld verdomme op (ben niet zo rijk)
Het staat gewoon kutordinair, een bontkraag, of je moet er echt een leuk gezicht bij hebben.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa bij sommige meiden ziet het er alsnog uit of ze nog steeds de trend voortzetten van pijpen voor een breezer
tsja iedereen heeft een andere definitie van een leuk gezichtquote:Op woensdag 19 december 2012 23:19 schreef JRRY het volgende:
[..]
Het staat gewoon kutordinair, een bontkraag, of je moet er echt een leuk gezicht bij hebben.
een jas van Wrangler. wel veel gedragen, nu net niet zoveel meer eigenlijk.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:18 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Heb een maatje die goedkoop uit italie bij groothandel aan Stone kan komen dus heb daar van gekocht, wat heb je gekocht?
klopt staat ook niet bij inderdaad en weet precies wat voor personen je bedoeltquote:Op woensdag 19 december 2012 23:17 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa bij sommige meiden ziet het er alsnog uit of ze nog steeds de trend voortzetten van pijpen voor een breezer
ja ach sommige mensenquote:Op woensdag 19 december 2012 23:22 schreef Taexon het volgende:
[..]
klopt staat ook niet bij inderdaad en weet precies wat voor personen je bedoelt
Nee, vanwaar deze gedachtequote:Op woensdag 19 december 2012 23:31 schreef Faaluser het volgende:
Taexon heb je een oogje op Msacras?![]()
Dan is het goed.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee maar ik heb er wel eentje
Kloptquote:Op woensdag 19 december 2012 23:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Tussen leuk en leuk zit een verschil hè
lekker slapenquote:Op woensdag 19 december 2012 23:42 schreef JRRY het volgende:
yeah slapen morgenochtend 1e uur geschiedenis toets
Succesquote:Op woensdag 19 december 2012 23:42 schreef JRRY het volgende:
![]()
Succes dan, en slaap lekkerquote:Op woensdag 19 december 2012 23:42 schreef JRRY het volgende:
![]()
Vind haar aardig maar nee niet leuk in de zin die jij bedoeltquote:
goedzo ga zo door jongenquote:Op woensdag 19 december 2012 23:44 schreef Taexon het volgende:
[..]
Vind haar aardig maar nee niet leuk in de zin die jij bedoelt
en heb een relatie waar ik heel blij mee ben
succes!quote:Op woensdag 19 december 2012 23:42 schreef JRRY het volgende:
![]()
haha nicequote:Op woensdag 19 december 2012 23:46 schreef promisionxexposed het volgende:
Oh wow een 7,5 voor management, ik had maar wat ingevuld
oh nog beter! Dan snapte je het ergens toch wel blijkbaarquote:
ja alleen ik was vergeten te lerenquote:Op woensdag 19 december 2012 23:49 schreef supersof het volgende:
[..]
oh nog beter! Dan snapte je het ergens toch wel blijkbaar
Netjes!!quote:Op woensdag 19 december 2012 23:46 schreef promisionxexposed het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2012 23:46 schreef promisionxexposed het volgende:
toch onthouden dusquote:Op woensdag 19 december 2012 23:50 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja alleen ik was vergeten te lerendus ik ging net snel doorlezen en dacht hoe de neuk moet ik ooit een voldoende halen, ik dacht dat ik niks zou onthouden
haha nu heb ik een 9, 8,1 en een 7,5, voor een vak waar niemand het van verwacht hadquote:
Lekker bezig tochquote:Op woensdag 19 december 2012 23:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha nu heb ik een 9, 8,1 en een 7,5, voor een vak waar niemand het van verwacht had
Nee, inderdaadquote:Op woensdag 19 december 2012 23:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja zeker weten, toch niet zo blond als ik dacht
ik dacht waardoor was ik ook alweer dom en toen zag ik mn oplader opeensquote:
Hahahahahaquote:Op woensdag 19 december 2012 23:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik dacht waardoor was ik ook alweer dom en toen zag ik mn oplader opeenshij doet het erom
slaap lekkerquote:
Sorry..quote:Op donderdag 20 december 2012 00:56 schreef supersof het volgende:
waarom moet je tegen me praten als ik net over je heen ben. meeeeh.
Nee hoor rock, jij mag altijd praten tegen mijquote:
Yes!quote:Op donderdag 20 december 2012 01:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee hoor rock, jij mag altijd praten tegen mij
Ja dat dacht ik ookquote:Op donderdag 20 december 2012 01:43 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Yes!
Dacht dat jij ging slapen?
slaap lekkerquote:
mwa tot 2 uur liggen rillen in bed en om half 7 weer wakkerquote:Op donderdag 20 december 2012 07:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik ga in de vus gewoon verder, dus mwoa :p
Jij dan?
Dat is niet zo lang nee. Heb even lang geslapenquote:Op donderdag 20 december 2012 07:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mwa tot 2 uur liggen rillen in bed en om half 7 weer wakker
had het verrekte koudquote:Op donderdag 20 december 2012 07:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is niet zo lang nee. Heb even lang geslapen
Vanwaar de rillingen?
De bus had haast, 5 minuten eerder dan normaal.
Ahwquote:Op donderdag 20 december 2012 07:30 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
had het verrekte koud![]()
Bussen zijn soms echt apart
ja nu voelt het alsof mn ogen heel dik zijn en nooit meer normaal wordenquote:Op donderdag 20 december 2012 07:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ahw
Ja, nogal. Had geen tijd meer om brood te smeren, dus net maar ff gekocht
Nahwquote:Op donderdag 20 december 2012 07:38 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja nu voelt het alsof mn ogen heel dik zijn en nooit meer normaal worden
Haha weer 10 broodjes vandaag?
nahh ik moet half 10 weg denk ik om die bus te halen en ik lig nog in bed maar het gaat al watquote:Op donderdag 20 december 2012 07:44 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nahw. Misschien helpt even douchen?
Haha, nee, ze verkopen geen boterhammen bij de AH to go hè? Ja die voorverpakte meuk, maar dat hoef ik niet. Dus ik heb 2 pistoletjes gehaald
hoezo dieptepunt?quote:Op donderdag 20 december 2012 07:48 schreef msacras het volgende:
Vannacht was het dieptepunt van mijn leven. Maar wel leuk!
Hehe, mooi.quote:Op donderdag 20 december 2012 07:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nahh ik moet half 10 weg denk ik om die bus te halen en ik lig nog in bed maar het gaat al wat
Niet eens 5 pistoletjes?
Hoiquote:Op donderdag 20 december 2012 07:48 schreef msacras het volgende:
Vannacht was het dieptepunt van mijn leven. Maar wel leuk!
ja daarom toch 5 ipv 10quote:Op donderdag 20 december 2012 07:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hehe, mooi.
Nee. Hoef ook maar een halve dag he
Nee, want een pistoletje vult meer dan 2 boterhammenquote:Op donderdag 20 december 2012 07:52 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja daarom toch 5 ipv 10
nou vooruit dan maar weerquote:Op donderdag 20 december 2012 07:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, want een pistoletje vult meer dan 2 boterhammen
Dat zegt al genoegquote:Op donderdag 20 december 2012 07:54 schreef msacras het volgende:
[..]
Ook @ promi haha ach... Domme dingen gedaan onder invloed van alcohol...
haha klinkt gezelligquote:Op donderdag 20 december 2012 07:54 schreef msacras het volgende:
[..]
Ook @ promi haha ach... Domme dingen gedaan onder invloed van alcohol...
#zwaarlevenquote:Op donderdag 20 december 2012 08:24 schreef Vinniiee het volgende:
En het eerste wat een collega doet als hij binnenkomt? Juist, de deur open laten staan![]()
![]()
ja dat is wel een voordeelquote:Op donderdag 20 december 2012 08:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik er over een 1,5 week vanaf.
alcohol laat je ware ik zienquote:Op donderdag 20 december 2012 08:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Waarom drink je dan ook zoveel?
Ik heb nooit ergens last van betreft rare dingen doen
Jup, een van de weinigequote:Op donderdag 20 december 2012 08:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja dat is wel een voordeel
Ik ga alleen meer ouwehoeren.quote:
dan is je ware ik een ouwehoerquote:Op donderdag 20 december 2012 08:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup, een van de weinige
[..]
Ik ga alleen meer ouwehoeren.
quote:Op donderdag 20 december 2012 08:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan is je ware ik een ouwehoer
dat is normaalquote:Op donderdag 20 december 2012 08:35 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup, een van de weinige
[..]
Ik ga alleen meer ouwehoeren.
quote:Op donderdag 20 december 2012 08:36 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dan is je ware ik een ouwehoer
quote:
Goedemorgenquote:
Dan is mijn ware ik blijkbaar niet zo anders dan wanneer ik geen alcohol drink.quote:
heb je in ieder geval niks te verbergenquote:Op donderdag 20 december 2012 08:42 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[..]
Goedemorgen
[..]
Dan is mijn ware ik blijkbaar niet zo anders dan wanneer ik geen alcohol drink.
ik hb geen school meerquote:Op donderdag 20 december 2012 08:48 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
kots over je moeder als bewijs dat je echt zoek bent dqn hoef je niet meer naar school
ik heb nergens zin inquote:
ik wil ook slapen, verdommequote:Op donderdag 20 december 2012 08:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ik heb nergens zin inalleen slapen.
ik heb recht om te piepen in deze toestandquote:Op donderdag 20 december 2012 09:02 schreef Vinniiee het volgende:
Hup hup, niet zo piepenSof, jij kan slapen
.
Welke toestand?quote:Op donderdag 20 december 2012 09:03 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik heb recht om te piepen in deze toestand
wat moet jij vandaag doen dan voor vanmiddagquote:Op donderdag 20 december 2012 08:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wil ook slapen, verdomme
eerst naar school omdat ik meewil met het mongolenbusje en dan gaan we naar naturalis in Leiden.quote:Op donderdag 20 december 2012 09:04 schreef supersof het volgende:
[..]
wat moet jij vandaag doen dan voor vanmiddag
ja ik ga ook slapen. Maar ik twijfel of ik nog ga vanmiddagquote:Op donderdag 20 december 2012 09:02 schreef Vinniiee het volgende:
Hup hup, niet zo piepenSof, jij kan slapen
.
oh leuk haha. Waarom naturalis dan?quote:Op donderdag 20 december 2012 09:05 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
eerst naar school omdat ik meewil met het mongolenbusje en dan gaan we naar naturalis in Leiden.
Oh, dat is minder ja.quote:
Dat moet je zelf beslissen. Als je ziek bent zal ik het niet doenquote:Op donderdag 20 december 2012 09:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ja ik ga ook slapen. Maar ik twijfel of ik nog ga vanmiddag
die lerares is jarig en wilde wat leuks doen ipv computerenquote:Op donderdag 20 december 2012 09:06 schreef supersof het volgende:
[..]
oh leuk haha. Waarom naturalis dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |