SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Wie je vriendjes zijn?
Kijk hier maar:
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?period=maand
Leila![]()
Ik ook, maar het liedje is wel leuk.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Skyfall > Bond
Ik heb een hekel aan Bond.
Nee, want Adele - Skyfall > Skyfall the movie > Bond > Hekel aan bond.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:22 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Ik ook, maar het liedje is wel leuk.
datquote:Op woensdag 19 december 2012 21:23 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik wilde wat zeggen maar weet niet meer wat
Oh, ging het over mij?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:23 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik wilde wat zeggen maar weet niet meer wat
Ok.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee, want Adele - Skyfall > Skyfall the movie > Bond > Hekel aan bond.
Turk ofzo?quote:
Geen idee, dat ga ik niet allemaal onthouden.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:25 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Wat heeft LH gisteren nog allemaal gezegd?
Hij hunt.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:26 schreef Rockiejj het volgende:
Hoe kan die gozer altijd de lapo krijgen?
Pro lapo-hunterquote:Op woensdag 19 december 2012 21:26 schreef Rockiejj het volgende:
vraag het aan je moeder, daar ben ik ook altijd de laatste en eerstequote:Op woensdag 19 december 2012 21:26 schreef Rockiejj het volgende:
ik nog niet maar krijg tenminste geld voor vandaag en morgen naar naturalis in Leiden dus valt wel mee, alleen de vrijdag zal dodelijk lang durenquote:
Oh, succes schat.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik nog niet maar krijg tenminste geld voor vandaag en morgen naar naturalis in Leiden dus valt wel mee, alleen de vrijdag zal dodelijk lang duren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |