Bij mij duurde het langer inderdaad. Kwam misschien omdat ik me eerst nog moest aanmelden en dingetjes. Maar goed, gefeliciteerd.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:21 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
'Gewoon' via ArsenalHad hier al eens met iemand over gesproken (dacht jou, kan dat?) en toen hoorde ik dat het best lang duurde voor hij binnen zou zijn. Maar toen ik rond een uur of 12 wakker werd had een huisgenoot hem al aangenomen en lag hij voor m'n deur te wachten
Ben er wel wat langer mee bezig geweest dan 3 dagen hoorquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:24 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Bij mij duurde het langer inderdaad. Kwam misschien omdat ik me eerst nog moest aanmelden en dingetjes. Maar goed, gefeliciteerd.
Jaja sok voor een ''vriend'' , en dan ook nog in de juiste maat? Viezerik.quote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:27 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Ben er wel wat langer mee bezig geweest dan 3 dagen hoorWilde namelijk ook nog sokken erbij, als cadeau voor iemand en daar was de juiste maat een maand of 2 uitverkocht. Vervolgens wilde ik kon ik niet met creditcard betalen om één of andere vage reden, dus moest een paypal account maken maar dat duurt ook weer een paar dagen voordat dat geregistreerd is, en dan weer een paar dagen voordat er geld op staat. Maar 16 februari daadwerkelijk bestellen en 19 februari binnen had ik niet verwacht en ben ik blij mee
Echt een schitterend shirt. Jij hebt hem ook dus? Met naam en nummer? Heb zonder gedaan, zat te twijfelen om Wilshere er op te zetten maar uiteindelijk maar niet gedaan. Heb het thuisshirt ook blanco.
Ja, januari natuurlijk. Ik ben mijn tijd weer eens ver vooruitquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:33 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Jaja sok voor een ''vriend'' , en dan ook nog in de juiste maat? Viezerik.
Nee zonder grapjes, ik heb het thuisshirt, uit shirt niet. En zonder naam en nummer etc. Heb er zelfs een paar keer mee gevoetbald al, maar de laatste tijd nooit meer omdat het nu geen tijd meer is om te voetballen natuurlijk. Mijn kat vond het trouwens een lekker kussentje, dus heb hem al een paar keer onnodig moeten wassen.
Tevens is het januari toch?
Het zou mooi zijn, maar hij heeft laatst nog bijgetekend volgens mijquote:Op zaterdag 19 januari 2013 18:22 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Wenger geïnteresseerd in Cavani, volgens VZ. Hun bron: diverse Engelse media.
Never nooit niet dat dit gaat gebeuren.
Ja.quote:Op zondag 20 januari 2013 13:45 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Koscielny heeft zijn schorsing al uitgezeten tegen Swansea?
quote:Op zondag 20 januari 2013 13:58 schreef sylvietjoo het volgende:
Ach, kan Arshavin wel weer eens in de 70e minuut invallen. Is ook lang geleden...
PS En wij blijven lekker warm:
[ afbeelding ]
Moest inderdaad gewoon afgefloten worden. Aardig schot van Cazorla net, Giroud ook al een kansje had mjaquote:Op zondag 20 januari 2013 14:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Lekker weer hoorOp een voet staan is toch een overtreding, ook als die ander de controle over de bal niet meer heeft?
Ja jammer ditquote:Op zondag 20 januari 2013 14:37 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Lekker weer hoorOp een voet staan is toch een overtreding, ook als die ander de controle over de bal niet meer heeft?
quote:Op zondag 20 januari 2013 14:47 schreef Bulletdodger het volgende:
Nee hoor Wenger we hebben niemand nodig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |