Jonkies, maar wel bijna allemaal al belangrijke spelersquote:Op woensdag 19 december 2012 22:19 schreef tochweerhenk het volgende:
Mooi dat de jonkies nog even blijven.
Je weet het nooit. Celtic won ook thuis van Barçaquote:Op donderdag 20 december 2012 11:47 schreef tochweerhenk het volgende:
Bayern München volgende tegenstander in de CL, en die zijn heel sterk in vorm.
De wedstrijd is pas in Maart, kan nog veel veranderen qua vorm dusquote:Op donderdag 20 december 2012 11:47 schreef tochweerhenk het volgende:
Bayern München volgende tegenstander in de CL, en die zijn heel sterk in vorm.
twitter:Arsenal twitterde op zaterdag 29-12-2012 om 17:36:42Arsenal: Szczesny, Sagna, Koscielny, Vermaelen, Gibbs, Arteta, Wilshere, Oxlade-Chamberlain, Cazorla, Podolski, Walcott. #AFCvNUFC reageer retweet
twitter:Arsenal twitterde op zaterdag 29-12-2012 om 17:38:08Arsenal subs: Mannone, Djourou, Ramsey, Coquelin, Rosicky, Gervinho, Giroud. #AFCvNUFC reageer retweet
Denk ik ook, maar ik zie Giroud ook graag spelen altijd.quote:Op zaterdag 29 december 2012 18:17 schreef tochweerhenk het volgende:
Sterk team, sterkst mogelijke vind ik.
T zijn toch weer 3 puntjes hèquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:34 schreef sylvietjoo het volgende:
Gelukkig maakt zo'n resultaat die 3 domme tegengoals wel goed
Jazeker!quote:Op zaterdag 29 december 2012 20:36 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
T zijn toch weer 3 puntjes hè
De 2-2 (dat was die intikken bij de tweede paal toch?) leek me de fout van Wilshere. Liet hem gewoon lopen. Zo nog maar eens bekijken bij MotDquote:Op zaterdag 29 december 2012 20:49 schreef Banaanensuiker het volgende:
Wel jammer van die tegengoals inderdaad. Gibbs was fout bij één, terwijl er bij een andere niet goed gecoacht werd door Vermaelen of Koscielny waardoor Gibbs ook fout stond. Onnodig eigenlijk.
Rice is trouwens nu aan het scouten voor Arsenal. Hoe lang blijft deze man wel niet verbonden aan onze club?![]()
Ja, kan zijn, heb het nog niet terug gezien. Maar feit blijft dat Gibbs zijn zone niet gedekt had.quote:Op zaterdag 29 december 2012 23:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
De 2-2 (dat was die intikken bij de tweede paal toch?) leek me de fout van Wilshere. Liet hem gewoon lopen. Zo nog maar eens bekijken bij MotD
Klopt, maar hij was met Cisse meegelopen.. Anders had die vrijgestaan en wellicht kunnen scoren.quote:Op zondag 30 december 2012 08:58 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Ja, kan zijn, heb het nog niet terug gezien. Maar feit blijft dat Gibbs zijn zone niet gedekt had.
Walcott is geen van Persie en zéker geen Messi. Overschatte speler.quote:Op zondag 30 december 2012 13:30 schreef Lunice het volgende:
Als Walcott een nieuw contract tekent ziet de toekomst er zeer goed uit.
Je kan nu toch niet ontkennen dat hij heel belangrijk voor Arsenal is?quote:Op zondag 30 december 2012 13:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Walcott is geen van Persie en zéker geen Messi. Overschatte speler.
Ik heb gisteren weer een paar keer knullig de bal zien verspelen.quote:Op zondag 30 december 2012 14:30 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Je kan nu toch niet ontkennen dat hij heel belangrijk voor Arsenal is?
3 goals, 2 assists.quote:Op zondag 30 december 2012 14:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren weer een paar keer knullig de bal zien verspelen.
Newcastle was helemáál nergens te bekennen. Santon en Colocciniquote:
Inderdaad, die Walcott werd gisteren weer de hemel in geluld, wat een onzin, is gewoon een beperkte maar wel nuttige speler, maar niet eentje die RvP zal doen vergetenquote:Op zondag 30 december 2012 14:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Newcastle was helemáál nergens te bekennen. Santon en Coloccini![]()
Sinds RvP weg is, speelt hij een stuk beter ja. De seizoenen hiervoor was hij vooral een dom renpaardje met een waardeloze voorzet.quote:Op zondag 30 december 2012 14:52 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Speelde gewoon goed gister, die laatste goal speelt hij er 2 uit en gaat door wanneer iedereen verwacht dat hij blijft liggen voor een penalty. Die eerste goal kijkt hij of Cazorla er beter voor staat, is niet het geval en hij prikt hem in het enige gaatje dat er nog was. En die assist op Giroud zijn eerste, wat een voorzet.
En ja, hij verspeelde ook nog een paar keer de bal. Maar met 3 goals en twee assists speelde hij gewoon goed gister. Ik weet ook wel dat hij geen RvP is en hij zal ook vast genoeg wedstrijden krijgen waarin hij niet scoort, maar hij speelt steeds beter, aannames worden beter en het afronden is echt enorm verbeterd bij hem.
Ach, hij had gister echt niet ineens die voorzet omdat RvP weg is. Hij is gewoon ouder geworden, gegroeid en beter geworden.quote:Op zondag 30 december 2012 14:58 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sinds RvP weg is, speelt hij een stuk beter ja. De seizoenen hiervoor was hij vooral een dom renpaardje met een waardeloze voorzet.
ik denk dat de meeste judas al zijn vergeten hoor.quote:Op zondag 30 december 2012 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Inderdaad, die Walcott werd gisteren weer de hemel in geluld, wat een onzin, is gewoon een beperkte maar wel nuttige speler, maar niet eentje die RvP zal doen vergeten
Judasquote:Op zondag 30 december 2012 15:05 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
ik denk dat de meeste judas al zijn vergeten hoor.
Judas ja.quote:Op zondag 30 december 2012 15:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Judas
United speelt voor prijzen, Arsenal niet. Verstandige keuze van RvP
Na het vertrek van Fabregas en Nasri had hij al 2 jaar eerder weg moeten gaan. Maar ja, ik ben ook geen Arsenal fan, ik zie het anders.quote:Op zondag 30 december 2012 15:12 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Judas ja.
Met zijn 'ik wil prijzen winnen, maar alleen met Arsenal'. Dit zei hij in het vorige seizoen.
Verder heb je gelijk dat het een verstandige keuze is als je kijkt naar de waarschijnlijkheid van het winnen van prijzen. Neemt niet weg dat het een verrader is die wat mij betreft de tyfus mag krijgen.
Gast, als je denkt dat je in een Arsenal topic mensen moet irriteren omdat dat leuk is, heb je het misquote:Op zondag 30 december 2012 15:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Judas
United speelt voor prijzen, Arsenal niet. Verstandige keuze van RvP
Niet mijn bedoeling.quote:Op zondag 30 december 2012 15:16 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Gast, als je denkt dat je in een Arsenal topic mensen moet irriteren omdat dat leuk is,
2 jaar geleden kon hij niet naar een team die voor de prijzen ging.quote:Op zondag 30 december 2012 15:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Na het vertrek van Fabregas en Nasri had hij al 2 jaar eerder weg moeten gaan. Maar ja, ik ben ook geen Arsenal fan, ik zie het anders.
Juve en Milan hadden interesse...quote:Op zondag 30 december 2012 15:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
2 jaar geleden kon hij niet naar een team die voor de prijzen ging.
Lijkt er niet opquote:Op zondag 30 december 2012 15:05 schreef Bulletdodger het volgende:
[..]
ik denk dat de meeste judas al zijn vergeten hoor.
Bron?quote:Op zondag 30 december 2012 15:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Juve en Milan hadden interesse...
Ga ik niet zoeken. Jij claimt dat 2 jaar geleden niemand interesse in RvP had?quote:
Ik claim dat een team als ManU niet interesse had.quote:Op zondag 30 december 2012 15:19 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ga ik niet zoeken. Jij claimt dat 2 jaar geleden niemand interesse in RvP had?
Dat Fabregas ooit naar Barcelona zou gaan was altijd al duidelijk. Wie weet komt hij ooit nog terug naar Arsenal (wishful thinking)?quote:Op zondag 30 december 2012 15:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Na het vertrek van Fabregas en Nasri had hij al 2 jaar eerder weg moeten gaan. Maar ja, ik ben ook geen Arsenal fan
Dat denk ik ook welquote:Op zondag 30 december 2012 15:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Daarnaast denk ik dat Arsenal van dit seizoen met RvP erbij, beter zou zijn dat het Arsenal van vorig jaar. Stel je eens voor wat hij zou kunnen met een Cazorla en Wilshere in zijn rug.
Zeker. Maar nog niet prijswaardigquote:Op zondag 30 december 2012 15:20 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Daarnaast denk ik dat Arsenal van dit seizoen met RvP erbij, beter zou zijn dat het Arsenal van vorig jaar. Stel je eens voor wat hij zou kunnen met een Cazorla en Wilshere in zijn rug.
Vergeten? Neuh, irritatie als ik die kop van hem zie, dat shirt dat lijkt op de doek waarmee ik de vaat afdroog en als hij die inteeltmongool Rooney om de nek vliegt voel ik nog steeds wel.quote:Op zondag 30 december 2012 15:19 schreef tochweerhenk het volgende:
Inderdaad, de meeste zijn Van Persie al lang vergeten. Walcott scores when he wants.
Nou ja als je RvP weer bij ManU wegdenkt stonden die er ook wat anders voorquote:Op zondag 30 december 2012 15:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zeker. Maar nog niet prijswaardig
Verdediging van ManU is even ruk, middenveld zou dan gelijkwaardig zijn en aanval ook. Dus je weet maar nooit.quote:Op zondag 30 december 2012 15:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit dusquote:Op zondag 30 december 2012 15:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Verdediging van ManU is even ruk, middenveld zou dan gelijkwaardig zijn en aanval ook. Dus je weet maar nooit.
Vraag ik me echt af. Verdediging is niet zo goed als het vorig seizoen was, maar nog steeds (qua cijfers) een van de beste van Engeland. Gooi een RvP erbij die wat extra doelpuntjes maakt en vertrouwen afstraalt op zijn medespelers. Denk dat je dan minstens op gelijke hoogte staat met CIty, of denk je dat die ook niet prijswaardig zijn?quote:Op zondag 30 december 2012 15:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja, maar we hebben het nu over de fictieve situatie dat Manchester United de 14 doelpunten van RvP mist en Arsenal een speler als RvP erbij heeft.quote:Op zondag 30 december 2012 15:23 schreef FireFox1 het volgende:
1 Manchester United 20 16 1 3 49 50-28
5 Arsenal 19 9 6 4 33 39-21
Ben het wel met je eens, met hem had het er anders uitgezien net als ManU zonder hemquote:Op zondag 30 december 2012 15:24 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Vraag ik me echt af. Verdediging is niet zo goed als het vorig seizoen was, maar nog steeds (qua cijfers) een van de beste van Engeland. Gooi een RvP erbij die wat extra doelpuntjes maakt en vertrouwen afstraalt op zijn medespelers. Denk dat je dan minstens op gelijke hoogte staat met CIty, of denk je dat die ook niet prijswaardig zijn?
Manchester united gister met maar 2-0 gewonnen? Bwhahahahquote:Op zondag 30 december 2012 15:23 schreef FireFox1 het volgende:
Qua selectie heeft City de beste papieren, is United stabieler en vergeet voor het gemak Chel$ki niet.quote:Op zondag 30 december 2012 15:24 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Vraag ik me echt af. Verdediging is niet zo goed als het vorig seizoen was, maar nog steeds (qua cijfers) een van de beste van Engeland. Gooi een RvP erbij die wat extra doelpuntjes maakt en vertrouwen afstraalt op zijn medespelers. Denk dat je dan minstens op gelijke hoogte staat met CIty, of denk je dat die ook niet prijswaardig zijn?
Wedstrijd was niet om aan te zien nee. Maar zo wint United iedere week.quote:Op zondag 30 december 2012 15:27 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Manchester united gister met maar 2-0 gewonnen? Bwhahahah
Nee dan weet ik wel waar ik moet zijn voor aantrekkelijk voetbal.
Ik noem City enkel omdat zij de naaste belagers van United zijn. Maar misschien vond je hun ook niet goed genoeg omdat ze al op 7 punten staanquote:Op zondag 30 december 2012 15:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Qua selectie heeft City de beste papieren, is United stabieler en vergeet voor het gemak Chel$ki niet.
Inderdaad ja, ik kijk dus nog liever naar een lava lamp.quote:Op zondag 30 december 2012 15:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wedstrijd was niet om aan te zien nee. Maar zo wint United iedere week.
RVP:quote:Op zondag 30 december 2012 15:23 schreef FireFox1 het volgende:
United is gewoon een grotere club dan Arsenal. Zoals Barcelona groter is dan Valencia en Ajax groter dan Twente.quote:Op zondag 30 december 2012 15:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
RVP:
Beslissend tegen City. -2
Beslissen penalty tegen Liverpool. -2
Doelpunt bij 3-2 overwinning tegen Fulham. -2
Hatrick tegen Southamption. -3
Doelpunt tegen Chelsea. -2
Doelpunt tegen Arsenal. -2
Enige doelpunt tegen West Ham. -2
Tegen Reading ook een doelpunt waar he 4-3 werd. -2
Dus 17 punten gewonnen.
Je kan zeggen dat sommige doelpunten ook andere spelers van ManU konden maken, dus misschien iets van 10 punten gewonnen.
RVP kon ook punten winnen voor Arsenal als hij daar nog speelde.
Dus zo gek is het niet.
Misschien is ManU een grotere club, maar hun spelersmateriaal laat dat niet zien.quote:Op zondag 30 december 2012 15:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
United is gewoon een grotere club dan Arsenal. Zoals Barcelona groter is dan Valencia en Ajax groter dan Twente.
Net als PSV. Ze winnen, maar het ziet er 9/10 niet uit.quote:Op zondag 30 december 2012 15:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Misschien is ManU een grotere club, maar hun spelersmateriaal laat dat niet zien.
Oke.quote:Op zondag 30 december 2012 15:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Net als PSV. Ze winnen, maar het ziet er 9/10 niet uit.
De verhouding United/Arsenal is nog wel een totaal andere dan de verhouding Ajax/Twente, voor alle duidelijkheid.quote:Op zondag 30 december 2012 15:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
United is gewoon een grotere club dan Arsenal. Zoals Barcelona groter is dan Valencia en Ajax groter dan Twente.
Als, als, als...quote:Op zondag 30 december 2012 15:41 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
De verhouding United/Arsenal is nog wel een totaal andere dan de verhouding Ajax/Twente, voor alle duidelijkheid.
Maar FireFox1, het verschil is nu 16 punten (13 verliespunten). Denk je niet dat het verschil 5 punten of minder was geweest als RvP nog bij Arsenal had gezeten? Zó goed is die jongen gewoon.
Dat leg ik dan maar uit als een ja.quote:
Een goede verdedigende middenvelder imo. Type Song zeg maarquote:Op woensdag 2 januari 2013 16:34 schreef sylvietjoo het volgende:
Ik vraag me af wat voor speler nou echt een verschil kan maken in het team. Dit lijkt niet een probleem dat je met een goede aankoop zo even oplost...
Dit dus.quote:Op woensdag 2 januari 2013 20:34 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Een goede verdedigende middenvelder imo. Type Song zeg maar
Heb juist het gevoel dat je met deze spelers van clubs als Southampton moet kunnen winnen. Tegen clubs als City en Chelsea (komende weken de tegenstanders) zou een type Song inderdaad ideaal zijn, verdedigend een beest en opbouwend en qua passing gewoon goed.quote:Op woensdag 2 januari 2013 21:02 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dit dus.
Met alleen maar mannetjes als Arteta, Wilshere en Cazorla op je middenveld win je geen oorlog.
Ja, dit dus. Die krijgen ook veel goals om de oren en toch winnen ze altijd. Geven nooit op. Ik kan het niet uitstaan om het toe te geven, maar het zijn gewoon kampioenen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 22:43 schreef alors het volgende:
Man U is ook helemaal niet zo'n geweldig team, maar die pakken die punten altijd wél.
quote:I joined the club who wanted me the most. At my age, the priority is to play regularly.
To do this, I did not hesitate to refuse offers with the most exclusive clubs who made important financial efforts.
Maar ze zijn ook bijna allen voor gratis de markt opgegooid, en niemand wilde ze. Squillaci, Denilson en Arshavin hebben allemaal een contract wat afloopt in de zomer. Misschien wat anderen ook, dat weet ik zo niet. Maar dat zou in ieder geval al wat schelen.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:22 schreef SpamNinja het volgende:
Denilson, Bendtner, Arshavin, Chamakh, Squillaci, Djourou, and Ju Young Park
En om dan nu berichten te horen dat ze verhuurd worden in plaats van verkocht doet mij afvragen waar wij nou eigenlijk mee bezig zijn. Ik zeg gooi ze voor dumpprijzen op de markt deze maand en anders, snijd ze maar los. Betaal nog liever geld om een contract af te kopen dan dat een Chamakh comfortabel ieder weekend op de bank zit zonder ook maar enige hoop op invallen.
Ik denk niet dat veel mensen er wakker van liggen. Een aanvallende middenvelder is niet echt nodig.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:19 schreef ValHallen het volgende:
Weer een bevestiging dat Arsenal is voorbijgestreefd, nu nota bene door de rivaal, decennialang de mindere en kleinere club geweest.
quote:Op vrijdag 4 januari 2013 17:19 schreef ValHallen het volgende:
Weer een bevestiging dat Arsenal is voorbijgestreefd, nu nota bene door de rivaal, decennialang de mindere en kleinere club geweest.
Ja en David Villa dusquote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Arsenal is een leuk team als aanraader voor Fifa 13.
Koop alleen Fillani en je zit goed.
Zou heel mooi zijn.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 02:22 schreef tochweerhenk het volgende:
Er zijn nu hele veel geruchten over een bod van Arsenal op David Villa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |