PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
denk misschien 1'tje...quote:
quote:
verkopen en geld bewarenquote:Op woensdag 19 december 2012 19:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Twijfels. Silver Nederlanders verkopen houden, of verkopen en dat dit kopen : [ afbeelding ]
Nee man, dan moet ik met een schijtteam van Zuid-Afrikanen spelenquote:
Ook last van.quote:
Toni? Even wachten tot ie discard isquote:Op woensdag 19 december 2012 19:12 schreef Rijst het volgende:
Binnen 10 minuten al 8 op de marktIk kijk over een uurtje terug
Siempje ook.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:16 schreef Maver24 het volgende:
het aantal IF Adriano's op de markt groeit ook met met de minuut, die gaat echt giga veel in pakjes zitten
Hij wordt toch discardquote:
Mooi toch.quote:
omdat ze dan allemaal tussen de 1 en 25 rated zijnquote:Op woensdag 19 december 2012 19:23 schreef BDIL het volgende:
Waarom voegen ze vrouwenvoetbal niet toe aan FIFA?
Bouncing tittie animatiesquote:Op woensdag 19 december 2012 19:23 schreef BDIL het volgende:
Waarom voegen ze vrouwenvoetbal niet toe aan FIFA?
Ik denk dat sommige vrouwen beter zijn dan de gemiddelde prof voetballer bij mannenquote:Op woensdag 19 december 2012 19:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
omdat ze dan allemaal tussen de 1 en 25 rated zijn
Heb nu een tijdje met Sony Vegas en Adobe Premiere zitten kloten. Maar Adobe Premiere vind ik echt veel chiller werken. Zal wel komen omdat het meer op final cut pro lijkt.quote:
Je zal vast wel een prima gozer zijn enzo, maar dat accent dat maakt het filmpje voor mij wat onaangenaam om te zien.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Voor de mensen die het nog niet door hadden, ik heb een nieuwe aflevering upgeload
Rot op man.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:47 schreef kilozout het volgende:
[..]
Je zal vast wel een prima gozer zijn enzo, maar dat accent dat maakt het filmpje kut.
Zoek je godverdomme ruzie ofzo?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:47 schreef kilozout het volgende:
[..]
Je zal vast wel een prima gozer zijn enzo, maar dat accent dat maakt het filmpje voor mij wat onaangenaam om te zien.
Wel toffe deals inderdaad![]()
![]()
Ik woon zelf in de hoofdstad van Friesland.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat accent komt doordat ik uit Friesland kom (en sommige mensen hier hebben een hekel aan Friesland al is dat niet altijd serieus)
Huh....wat........waar????quote:Op woensdag 19 december 2012 19:56 schreef Dudeweiser het volgende:
JoodNL's twitterfotowat een baas
Ik dacht dat je cumshot zou zeggen maar ik snap je puntquote:Op woensdag 19 december 2012 19:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Altijd als ik probeer mijn zaad weg te schieten spat het uit elkaar.
Was een erg slechte grapquote:Op woensdag 19 december 2012 19:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik dacht dat je cumshot zou zeggen maar ik snap je punt
Dat programma van Adobe is dan ook veel uitgebreider en meer voor gevorderde edittersquote:Op woensdag 19 december 2012 19:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb nu een tijdje met Sony Vegas en Adobe Premiere zitten kloten. Maar Adobe Premiere vind ik echt veel chiller werken. Zal wel komen omdat het meer op final cut pro lijkt.
ik gebruik meestal After Effects voor alles, heb Vegas i.p.v Premiere, omdat het sneller is en ik het enkel en alleen voor geluid gebruik...quote:Op woensdag 19 december 2012 20:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat programma van Adobe is dan ook veel uitgebreider en meer voor gevorderde editters
wiewan?quote:
Hoeveel zou jij voor hem willen betalen?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:58 schreef DutchSL het volgende:
Geen IF Kone op de markt en nog maar vier NIF's op de markt, 3x voor veel meer dan die waard is (was) en 1x open bid die ook nog wel flink zal stijgen.
Pricefixers zijn aan het werk
Daar zit ik op school (op de NHL)quote:Op woensdag 19 december 2012 19:52 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik woon zelf in de hoofdstad van Friesland.
Thorbwiewanquote:
minimeet met zn 4en (VDM telt voor 2).quote:Op woensdag 19 december 2012 20:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar zit ik op school (op de NHL)
tobynoirquote:
quote:
Klopt helemaal:quote:Op woensdag 19 december 2012 20:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij bent toch Michael of maak ik nu een gigantische blunder?
Dus dat is de vuurspugerquote:
Dat eindequote:
Megyeri denk ik.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:18 schreef DutchSL het volgende:
Open een silver pakje, zit Rosi (RB) er in van Parma.. besef me nu plots dat ik ook Santacroce + Rosi kan gebruiken i.p.v. Velazquez en Alvarez. De CB's zijn min of meer gelijkwaardig, maar de RB een grote verbetering.
Alleen moet ik dan 1 van deze keepers nemen ipv Bizzarri:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie zou de beste hiervan zijn?
JoodNL heet dus Michael de Groodt? Of heeft die beste knul zelfs zijn achternaam fout vervoegd?quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:22 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Tof team heb ik gebouwd voor IF Kone
Zoek het op? Nee, volgens mij niet.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:20 schreef Dudeweiser het volgende:
DS2, is de Al Shabab away kit iets waard?
FIFA12 webapp in het beginquote:Op woensdag 19 december 2012 20:22 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Tof team heb ik gebouwd voor IF Kone
Dat heeft een maatje voor me bewerktquote:
Nope...dat is een kloppende achternaamquote:Op woensdag 19 december 2012 20:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
JoodNL heet dus Michael de Groodt? Of heeft die beste knul zelfs zijn achternaam fout vervoegd?![]()
![]()
heb ik gedaan, stonden er twee op voor 10k en iets minder, dus ik dacht ik vraag het evenquote:Op woensdag 19 december 2012 20:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zoek het op? Nee, volgens mij niet.
jep, tot 2 januariquote:
Huh.....quote:Op woensdag 19 december 2012 20:25 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
JoodNL kan wel fucking goed schaatsen
Goede chick ook. Even fappen, brb.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:27 schreef Dudeweiser het volgende:
de kinderen van Jood zijn echt schattig
echt kut vind ik dat altijd, als je ware identiteit achterhaald wordtquote:Op woensdag 19 december 2012 20:27 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Huh.....
Owwwwww..... Je checkt andere filmpjes van "Pumpy"
Huh...wat...waar....quote:Op woensdag 19 december 2012 20:27 schreef Dudeweiser het volgende:
de kinderen van Jood zijn echt schattig
Zal mij echt me reet roesten!quote:Op woensdag 19 december 2012 20:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
echt kut vind ik dat altijd, als je ware identiteit achterhaald wordt
Op je vleesbroek.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:28 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Huh...wat...waar....
Me chick???? waar ????
zeg, waar woon jij? plek bij dat schaatsen komt me bekend voorquote:Op woensdag 19 december 2012 20:29 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Zal mij echt me reet roesten!
Heb niets te verbergen
Hilversum!quote:Op woensdag 19 december 2012 20:29 schreef TBakkert het volgende:
[..]
zeg, waar woon jij? plek bij dat schaatsen komt me bekend voor
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Goede chick ook. Even fappen, brb.
nog nooit geschaatst, nouja, ongeveer randstad zullen wel meer plekken zijn die op elkaar lijkenquote:
Ik weet niet wie er zingt maar een eckte Bauer fan iigquote:Op woensdag 19 december 2012 20:29 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Zal mij echt me reet roesten!
Heb niets te verbergen
En onder JoodNL kan je genoeg op youtube van mij vinden![]()
agreequote:Op woensdag 19 december 2012 20:31 schreef Maver24 het volgende:
99 luftballlons op SR2012, bazenplaat
wtfquote:Op woensdag 19 december 2012 20:31 schreef Joodnl het volgende:
We gingen daar Karten...... Wist ik veel dat de eigenaar de sponser was van dat elftal
Dat was rond 10.30uur in de ochtendquote:
Ga even op hun neus staan, dat soort mensenquote:
In FIFA zie je meer voetbalquote:Op woensdag 19 december 2012 20:42 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik kap er mee mannen. Het ging weer schandalig slecht met Bruno.
Nu Feyenoord.
je bent zelf al speciaalquote:Op woensdag 19 december 2012 20:44 schreef quer het volgende:
MAN MAN MAN, krijg echt NOOIT iets goed in pakjes... meer dan 200k in pakjes besteed in totaal helemaal niks speciaals
Lekker gek!quote:Op woensdag 19 december 2012 20:46 schreef Lindgren. het volgende:
Tering.Jood, wat ben jij voor aandachtshoer dan.
Dit.![]()
Gelukkig ken jij me niet.... Dus weet je niet hoe ik benquote:Op woensdag 19 december 2012 20:46 schreef Lindgren. het volgende:
Tering.Jood, wat ben jij voor aandachtshoer dan.
Dit.![]()
Wauwquote:Op woensdag 19 december 2012 20:12 schreef wieisboos het volgende:
[ afbeelding ]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik vind het mooiste nog hè, dat hij gewoon vader is
Ook een vader kan lekker gek doen hoor....quote:Op woensdag 19 december 2012 20:48 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik vind het mooiste nog hè, dat hij gewoon vader is
Zie je niet veel, op die manier gek doenquote:Op woensdag 19 december 2012 20:49 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ook een vader kan lekker gek doen hoor....
quote:
Tja het is natuurlijk ieder zijn eigen keuze, maar als mijn vader zo zou doen zou ik het wel vrij ongemakkelijk en zeker geen feest vinden.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:49 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Zie je niet veel, op die manier gek doen
Ik zou er persoonlijk ook niet om springen hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 20:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tja het is natuurlijk ieder zijn eigen keuze, maar als mijn vader zo zou doen zou ik het wel vrij ongemakkelijk en zeker geen feest vinden.
Alsof mijn kinderen erbij zijn als ik een feestje heb met vrienden? hmmm...Dat zou pas raar zijn!quote:Op woensdag 19 december 2012 20:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Tja het is natuurlijk ieder zijn eigen keuze, maar als mijn vader zo zou doen zou ik het wel vrij ongemakkelijk en zeker geen feest vinden.
Daarom... En dat is ook zo....quote:Op woensdag 19 december 2012 20:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
Ach, die kinderen zijn nog jong, het maakt ze echt niet zo heel veel uit wat hun vader voor gekkigheid uitspookt, lijkt me.
Misschien vinden ze het zelfs leuk.
quote:
Dafuqqqquote:Op woensdag 19 december 2012 20:55 schreef BDIL het volgende:
Mathijs heeft nooit pokemon gekend als kind, vergeef het hem![]()
![]()
Dat vind ik niet zo rullevant.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:55 schreef BDIL het volgende:
Mathijs heeft nooit pokemon gekend als kind, vergeef het hem![]()
![]()
quote:
denk ook niet dat er veel mannetjes strippen op de golluf neequote:Op woensdag 19 december 2012 20:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik zie dan ook liever vrouwen strippen dan mannenquote:Op woensdag 19 december 2012 20:56 schreef Thorb het volgende:
[..]
[..]
denk ook niet dat er veel mannetjes strippen op de golluf nee
Ja, maar jij mag niet meedoen.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:57 schreef Kamikazie het volgende:
Wordt er nog clubs gedaan op de xbox?
Ga jou nou maar weer buiten spelen, of kan dat niet in de Bijlmer? Schorremorrie dat je bent !quote:Op woensdag 19 december 2012 20:58 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ja, maar jij mag niet meedoen.
hey ik leef ook in de hood en ik vind dit geen leuke opmerking want ik vind het neit leuk dat ze steeds mij slaan bij de schommelquote:Op woensdag 19 december 2012 21:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ga jou nou maar weer buiten spelen, of kan dat niet in de Bijlmer? Schorremorrie dat je bent !
Ik weet niet, woon daar nietquote:Op woensdag 19 december 2012 21:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ga jou nou maar weer buiten spelen, of kan dat niet in de Bijlmer? Schorremorrie dat je bent !
YOLO.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:02 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ik weet niet, woon daar niet.
En je zin klopt niet.
jaquote:
Dit soort posts moedigen me aan om silverpacks te kopenquote:Op woensdag 19 december 2012 21:05 schreef Baje het volgende:
IF benteke staat nu op 1,1 miljoen coins
nog een grotere aanmoedigingquote:Op woensdag 19 december 2012 21:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Dit soort posts moedigen me aan om silverpacks te kopen
Weet ondertussen wel dat ik 9/10 verlies maakquote:Op woensdag 19 december 2012 21:06 schreef Baje het volgende:
[..]
nog een grotere aanmoediging
1,3 miljoen nu
bij badminton ook?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:06 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Weet ondertussen wel dat ik 9/10 verlies maak
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:06 schreef Rijst het volgende:
Die remake van dat nr van Koos Alberts
Met badminton own ik je fo shoquote:
Dat je echt zo lang met me bezig bent in je levenquote:Op woensdag 19 december 2012 21:07 schreef Rijst het volgende:
[..]
HAHAHAHAH Mijn idee jouw uitwerking
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:10 schreef Baje het volgende:
is die marcos assuncos zoveel waard?
Hij staat er alleen maar op voor 600-700K
Eentje staat erop voor 288K. Minimaal 300K winst?
Soort van 7 atb?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:13 schreef Confetti het volgende:
Heeft iemand ooit een team met centrale verdedigers gemaakt?
Wel natuurlijk met 3 goede aanvallers.
Ja, maar ik had ook verdedigers in de aanval. 3 potjes mee gespeeld 2 jaar geleden ofzo..iedere wedstrijd domineren lukte wel, maar kansen afmaken zonder sweat was een ander verhaalquote:Op woensdag 19 december 2012 21:13 schreef Confetti het volgende:
Heeft iemand ooit een team met centrale verdedigers gemaakt?
Wel natuurlijk met 3 goede aanvallers.
Had je vorig jaar moeten doen met TOTY Vertonghenquote:Op woensdag 19 december 2012 21:14 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar ik had ook verdedigers in de aanval. 3 potjes mee gespeeld 2 jaar geleden ofzo..iedere wedstrijd domineren lukte wel, maar kansen afmaken zonder sweat was een ander verhaal
Nee en anders zou ik toch zwijgen.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:16 schreef Vraagje100 het volgende:
Confetti de tamperheld nog wat nieuwe hack?
Ramos kan toch ook nog wel aardig dribbelen.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Had je vorig jaar moeten doen met TOTY Vertonghen
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:16 schreef Confetti het volgende:
[..]
Nee en anders zou ik toch zwijgen.
Spijt van gehad? van dat uitlekken toen?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:16 schreef Confetti het volgende:
[..]
Nee en anders zou ik toch zwijgen.
Ja, toch een paar honderd euro misgelopen en weet nu hoe ik bijltjesdag had kunnen overlevenquote:Op woensdag 19 december 2012 21:16 schreef Vraagje100 het volgende:
Spijt van gehad? van dat uitlekken toen?
volgend jaar beterquote:Op woensdag 19 december 2012 21:17 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ja, toch een paar honderd euro misgelopen en weet nu hoe ik bijltjesdag had kunnen overleven
Probeer een zin die slechts zeven woorden bevat op zijn minst een beetje fatsoenlijk te laten lopenquote:Op woensdag 19 december 2012 21:16 schreef Vraagje100 het volgende:
Confetti de tamperheld nog wat nieuwe hack?
Hoe spreiden over meerdere accounts? tja ik denk niet dat het is uitgesloten dat er zich weer ooit bugs/hacks gaan voor doen met dit ea...quote:Op woensdag 19 december 2012 21:17 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ja, toch een paar honderd euro misgelopen en weet nu hoe ik bijltjesdag had kunnen overleven
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Probeer een zin die slechts zeven woorden bevat op zijn minst een beetje fatsoenlijk te laten lopen
okequote:Op woensdag 19 december 2012 21:18 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Probeer een zin die slechts zeven woorden bevat op zijn minst een beetje fatsoenlijk te laten lopen
Je zegt wel 'oke' maar doe dan ook 'oke'quote:
Volgend jaar gewoon lekker exploits zoekenquote:Op woensdag 19 december 2012 21:19 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Hoe spreiden over meerdere accounts? tja ik denk niet dat het is uitgesloten dat er zich weer ooit bugs/hacks gaan voor doen met dit ea...
en wie bepaalt wat oke is?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:20 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Je zegt wel 'oke' maar doe dan ook 'oke'
exploits? ben niet zo in de hack wereld bekend.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:21 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Volgend jaar gewoon lekker exploits zoeken
Haal je er plezier uit om met hun te spelenquote:Op woensdag 19 december 2012 21:24 schreef Toefjes het volgende:
Als mijn Bentekes allemaal verkocht worden, heb ik 1,6 miljoen. Nog 2 ton te kort voor MessiVorig jaar rond deze tijd had ik al een elftal met Messi, Ronaldo en IF Falcao
Ik zou het wel weten te koop zetten voor een abnormaal bedrag.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:24 schreef Ajacied7 het volgende:
Toch een goede gok geweest, die IF Bassong. Naast die van mij staat er nu maar 1 op de markt(voor een onbetaalbare prijs).
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:24 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
exploits? ben niet zo in de hack wereld bekend.
Het is meer het plezier om deze spelers te bezittenquote:Op woensdag 19 december 2012 21:25 schreef BDIL het volgende:
[..]
Haal je er plezier uit om met hun te spelen?
Dan komen er nog een paar op de markt die op de 'normale prijs' gaan zitten. Heeft geen zin dus.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:25 schreef Vraagje100 het volgende:
[..]
Ik zou het wel weten te koop zetten voor een abnormaal bedrag.
Luciano Becchio. Een beest in de lucht.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wie scoorde er bij Leeds? Die wordt nu vast gepricefixed
En nu heb ik een JJ2 event dus later
Bechioquote:Op woensdag 19 december 2012 21:28 schreef DarkSonic2 het volgende:
Wie scoorde er bij Leeds? Die wordt nu vast gepricefixed
En nu heb ik een JJ2 event dus later
alleen omdat hij scoort waarom willen mensen ineens zo'n kerel dan hebben...quote:Op woensdag 19 december 2012 21:29 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Luciano Becchio. Een beest in de lucht.
En ja de pricefix is begonnen!
Lady Gagaquote:
Trouwens, Rick Ross doet zaken met Reebok, komen wss schoenen van hem ofzoquote:
Dat is wel vet.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:35 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Trouwens, Rick Ross doet zaken met Reebok, komen wss schoenen van hem ofzo
als 3atb dan ook kut speelt, is alles eigenlijk kutquote:Op woensdag 19 december 2012 21:39 schreef OmniRocket het volgende:
ik weet al waarom FIFA nu zo kut speelt.. omdat 5atb eruit is gesloopt als tactiek om moeilijk door te komen...
alleen wordt 4atb daardoor ook kut, en kan je nog steeds beter met 5atb spelen
Vind de classics wel vet, en laat hij die nou net gaan makenquote:Op woensdag 19 december 2012 21:39 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dat is wel vet.
Maar ik vind Reebok echt geen mooie schoenen maken.
Die zijn toch binnen 5 minuten uitverkocht net als die Adidas schoenen van Big Seanquote:Op woensdag 19 december 2012 21:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Vind de classics wel vet, en laat hij die nou net gaan maken
Wat zoek je ongeveerquote:Op woensdag 19 december 2012 21:43 schreef Toefjes het volgende:
Welk merk sneakers is nu een beetje populair?
Zullen ook wel belachelijk duur worden denk ik. Ach, als ze gewoon aan de lopende band gemaakt blijven worden en ze uiteindelijk een mooie prijs hebben koop ik ze wel. Mits ze mooi zijn natuurlijkquote:Op woensdag 19 december 2012 21:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die zijn toch binnen 5 minuten uitverkocht net als die Adidas schoenen van Big Sean
In tijden als deze moet je op Timberlands lopen.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:43 schreef Toefjes het volgende:
Welk merk sneakers is nu een beetje populair?
Klopt.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Die zijn toch binnen 5 minuten uitverkocht net als die Adidas schoenen van Big Sean
Pauper.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:44 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
In tijden als deze moet je op Timberlands lopen.
quote:
Now we are talking GJE!quote:Op woensdag 19 december 2012 21:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Daarnaast heb ik mijn Van Bommels, voor de zakelijke doeleinden.
Prima merkquote:Op woensdag 19 december 2012 21:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb Pantofola d'oro gelopen, die vond ik wel chill, kon wel iets meer solide op zich
Nee maar serieus, schoenen met hak lopen best fijn vind ikquote:
Van Bommelquote:Op woensdag 19 december 2012 21:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
quote:
Daar moet je op je 14e niet mee lopen johquote:Op woensdag 19 december 2012 21:47 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee maar serieus, schoenen met hak lopen best fijn vind ik
Voor wat nettere gelegenheden wel vind ikquote:Op woensdag 19 december 2012 21:47 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Daar moet je op je 14e niet mee lopen joh
Serieus?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Hugo boss heeft wel aardige sneakers als je het niet te duur wil maken maar dan heb je ook wat anders. Nu zijn ''Merk'' sneakers heel erg in ( minder dan 2 jaar geleden ) , ik zou kijken naar je kleding en wat je kan combineren en dan bijpassende schoenen zoekenquote:Op woensdag 19 december 2012 21:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb Pantofola d'oro gelopen, die vond ik wel chill, kon wel iets meer solide op zich
Niet Van Bommels, maar wel dat soort schoen jaquote:
Dat is wel een goede suggestie inderdaad. Ik ga wel eventjes zoeken. Voor de kerst mochten we een keuze maken uit dingen die in een kadoboekje stonden (waar is de romantiek van het kerstpakket gebleven dat je nog een doos met allemaal lekkers kreeg). Ben voor de Zalando bon gegaanquote:Op woensdag 19 december 2012 21:48 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hugo boss heeft wel aardige sneakers als je het niet te duur wil maken maar dan heb je ook wat anders. Nu zijn ''Merk'' sneakers heel erg in ( minder dan 2 jaar geleden ) , ik zou kijken naar je kleding en wat je kan combineren en dan bijpassende schoenen zoekenStuk makkelijker als je daadwerkelijk naar een schoen op zoek gaat
Ook echt met zo'n hakje eronder?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Niet Van Bommels, maar wel dat soort schoen ja
Jazekers. Dat geluidquote:Op woensdag 19 december 2012 21:52 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Ook echt met zo'n hakje eronder?
Crisis hè. Sommige bedrijven hebben nu echt baggere kerstpakketten. Wat is de waarde van je bon?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is wel een goede suggestie inderdaad. Ik ga wel eventjes zoeken. Voor de kerst mochten we een keuze maken uit dingen die in een kadoboekje stonden (waar is de romantiek van het kerstpakket gebleven dat je nog een doos met allemaal lekkers kreeg). Ben voor de Zalando bon gegaan
CPU helemaal zoekgespeeldquote:Op woensdag 19 december 2012 21:45 schreef Rijst het volgende:
HOLY FUCK. Het is echt een tank Langzaam, 2 meter lang, sterk, finishing+shotpower 90, powerheader.
[ afbeelding ]
Heb jij nooit nette gelegenheden dan?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
GJE_
Dat draag je niet als je 15 bent, man.
Ik kijk net, blijkt maar 20 euro te zijnquote:Op woensdag 19 december 2012 21:53 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Crisis hè. Sommige bedrijven hebben nu echt baggere kerstpakketten. Wat is de waarde van je bon?
quote:Op woensdag 19 december 2012 21:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
GJE_
Dan lijkt ie wat groter.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:53 schreef Geluidssysteem het volgende:
GJE_
Tja, zo gaat het tegenwoordig...quote:Op woensdag 19 december 2012 21:55 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik kijk net, blijkt maar 20 euro te zijnEn dan staat er nog bij : bedankt voor je inspanningen dit jaar
Dat wel, maar ik draag dan ook geen oranje airmax naar een bruiloft.quote:Op woensdag 19 december 2012 21:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Heb jij nooit nette gelegenheden dan?
Beetje raar om met Nikes aan te komen op een bruiloft niet
Ik heb niet alleen oranje hèquote:Op woensdag 19 december 2012 21:57 schreef Geluidssysteem het volgende:
[..]
Dat wel, maar ik draag dan ook geen oranje airmax naar een bruiloft.
Je hebt ook gewoon sneakers die niet overdreven zijn, waardoor je geen ouwe lullen schoenen aan hoeft te trekken.
Ahhwquote:Op woensdag 19 december 2012 21:57 schreef Kamikazie het volgende:
Mijn moeder wil haar kerstpakket aan de voedselbank geven![]()
I saw what you did therequote:Op woensdag 19 december 2012 21:57 schreef Kamikazie het volgende:
Toen ik nog samenwoonde, hadden we zelfs kerstpaketten te veel. Ging er veel naar onze oude omatjes. Blij dat ze er mee warenquote:Op woensdag 19 december 2012 21:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Tja, zo gaat het tegenwoordig...
Mijn pa had nog wel het ouderwetse kerstpakket vol lekkere en leuke dingetjes, mijn moeder een bon van ¤10.
Goed mensquote:Op woensdag 19 december 2012 21:57 schreef Kamikazie het volgende:
Ja ik vind het een belachelijk idee. Ik wil al die lekkere dingen opeten.quote:
Sowieso de voedselbank man..quote:Op woensdag 19 december 2012 21:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja ik vind het een belachelijk idee. Ik wil al die lekkere dingen opeten.
Je moet wel mijn edit lezen !!quote:Op woensdag 19 december 2012 21:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sowieso de voedselbank man..
Zie je mensen die met een iPhone 5 aan het bellen zijn en hun eten komen halen
Ja, da's gewoon in je voordeel lullen zodat jij alle inhoud van het kerstpakket op kan etenquote:Op woensdag 19 december 2012 22:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je moet wel mijn edit lezen !!
Vroegerquote:Op woensdag 19 december 2012 21:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Toen ik nog samenwoonde, hadden we zelfs kerstpaketten te veel. Ging er veel naar onze oude omatjes. Blij dat ze er mee waren![]()
Nu 20 euro korting op schoenen. Een tientje is helemaal een belediging trouwens zeg
Nog een tientje lager en ik zit ook op de wipquote:Op woensdag 19 december 2012 22:01 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vroeger![]()
Ze werkt bij de jeugdgezondheidszorg. Het idee is volgens mij ook een beetje dat er wat ontslagen moeten vallen, dus dan vinden ze het vervelend om wel ruim geld uit te geven aan kerstpakketten.
Want dat heb je 1 keer op tv gezien?quote:Op woensdag 19 december 2012 21:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Sowieso de voedselbank man..
Zie je mensen die met een iPhone 5 aan het bellen zijn en hun eten komen halen
Dat je die überhaupt al hebt is een 'quote:Op woensdag 19 december 2012 21:57 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb niet alleen oranje hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |