PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
denk misschien 1'tje...quote:
quote:
verkopen en geld bewarenquote:Op woensdag 19 december 2012 19:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Twijfels. Silver Nederlanders verkopen houden, of verkopen en dat dit kopen : [ afbeelding ]
Nee man, dan moet ik met een schijtteam van Zuid-Afrikanen spelenquote:
Ook last van.quote:
Toni? Even wachten tot ie discard isquote:Op woensdag 19 december 2012 19:12 schreef Rijst het volgende:
Binnen 10 minuten al 8 op de marktIk kijk over een uurtje terug
Siempje ook.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:16 schreef Maver24 het volgende:
het aantal IF Adriano's op de markt groeit ook met met de minuut, die gaat echt giga veel in pakjes zitten
Hij wordt toch discardquote:
Mooi toch.quote:
omdat ze dan allemaal tussen de 1 en 25 rated zijnquote:Op woensdag 19 december 2012 19:23 schreef BDIL het volgende:
Waarom voegen ze vrouwenvoetbal niet toe aan FIFA?
Bouncing tittie animatiesquote:Op woensdag 19 december 2012 19:23 schreef BDIL het volgende:
Waarom voegen ze vrouwenvoetbal niet toe aan FIFA?
Ik denk dat sommige vrouwen beter zijn dan de gemiddelde prof voetballer bij mannenquote:Op woensdag 19 december 2012 19:24 schreef wieisboos het volgende:
[..]
omdat ze dan allemaal tussen de 1 en 25 rated zijn
Heb nu een tijdje met Sony Vegas en Adobe Premiere zitten kloten. Maar Adobe Premiere vind ik echt veel chiller werken. Zal wel komen omdat het meer op final cut pro lijkt.quote:
Je zal vast wel een prima gozer zijn enzo, maar dat accent dat maakt het filmpje voor mij wat onaangenaam om te zien.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:37 schreef DarkSonic2 het volgende:
Voor de mensen die het nog niet door hadden, ik heb een nieuwe aflevering upgeload
Rot op man.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:47 schreef kilozout het volgende:
[..]
Je zal vast wel een prima gozer zijn enzo, maar dat accent dat maakt het filmpje kut.
Zoek je godverdomme ruzie ofzo?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:47 schreef kilozout het volgende:
[..]
Je zal vast wel een prima gozer zijn enzo, maar dat accent dat maakt het filmpje voor mij wat onaangenaam om te zien.
Wel toffe deals inderdaad![]()
![]()
Ik woon zelf in de hoofdstad van Friesland.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:51 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dat accent komt doordat ik uit Friesland kom (en sommige mensen hier hebben een hekel aan Friesland al is dat niet altijd serieus)
Huh....wat........waar????quote:Op woensdag 19 december 2012 19:56 schreef Dudeweiser het volgende:
JoodNL's twitterfotowat een baas
Ik dacht dat je cumshot zou zeggen maar ik snap je puntquote:Op woensdag 19 december 2012 19:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Altijd als ik probeer mijn zaad weg te schieten spat het uit elkaar.
Was een erg slechte grapquote:Op woensdag 19 december 2012 19:59 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik dacht dat je cumshot zou zeggen maar ik snap je punt
Dat programma van Adobe is dan ook veel uitgebreider en meer voor gevorderde edittersquote:Op woensdag 19 december 2012 19:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb nu een tijdje met Sony Vegas en Adobe Premiere zitten kloten. Maar Adobe Premiere vind ik echt veel chiller werken. Zal wel komen omdat het meer op final cut pro lijkt.
ik gebruik meestal After Effects voor alles, heb Vegas i.p.v Premiere, omdat het sneller is en ik het enkel en alleen voor geluid gebruik...quote:Op woensdag 19 december 2012 20:01 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat programma van Adobe is dan ook veel uitgebreider en meer voor gevorderde editters
wiewan?quote:
Hoeveel zou jij voor hem willen betalen?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:58 schreef DutchSL het volgende:
Geen IF Kone op de markt en nog maar vier NIF's op de markt, 3x voor veel meer dan die waard is (was) en 1x open bid die ook nog wel flink zal stijgen.
Pricefixers zijn aan het werk
Daar zit ik op school (op de NHL)quote:Op woensdag 19 december 2012 19:52 schreef kilozout het volgende:
[..]
Ik woon zelf in de hoofdstad van Friesland.
Thorbwiewanquote:
minimeet met zn 4en (VDM telt voor 2).quote:Op woensdag 19 december 2012 20:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar zit ik op school (op de NHL)
tobynoirquote:
quote:
Klopt helemaal:quote:Op woensdag 19 december 2012 20:10 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij bent toch Michael of maak ik nu een gigantische blunder?
Dus dat is de vuurspugerquote:
Dat eindequote:
Megyeri denk ik.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:18 schreef DutchSL het volgende:
Open een silver pakje, zit Rosi (RB) er in van Parma.. besef me nu plots dat ik ook Santacroce + Rosi kan gebruiken i.p.v. Velazquez en Alvarez. De CB's zijn min of meer gelijkwaardig, maar de RB een grote verbetering.
Alleen moet ik dan 1 van deze keepers nemen ipv Bizzarri:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie zou de beste hiervan zijn?
JoodNL heet dus Michael de Groodt? Of heeft die beste knul zelfs zijn achternaam fout vervoegd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |