SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuw?
Stel jezelf hier voor:
JNG / JONG! voorstel topic
Wie je vriendjes zijn?
Kijk hier maar:
http://www.fok.nl/gm/forumvriendjes.php?period=maand
Leila![]()
loop nu al half te kotsen met het idee dat ik nog moet eten dus geen goed ideequote:Op woensdag 19 december 2012 18:51 schreef Vinniiee het volgende:
@OF: dat schiet niet op nee
@gaygay: true. Gewoon opletten in de les moet genoeg zijn
@prom: heb hier nog 2 liggen
Waarom dat?quote:Op woensdag 19 december 2012 18:51 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
loop nu al half te kotsen met het idee dat ik nog moet eten dus geen goed idee
Oh, great. Succesquote:Op woensdag 19 december 2012 18:53 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maandelijkse feestje/ zenuwachtig alles
AK is leuk, ik had een 9,0 op mn 1e tentamen.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:52 schreef OmgevallenFlat het volgende:
AK. veel atlas dus veel overslaan
ik ben mensenschuwquote:Op woensdag 19 december 2012 18:53 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh, great. Succes. Waarvoor zenuwwappig?
quote:Op woensdag 19 december 2012 18:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
AK is leuk, ik had een 9,0 op mn 1e tentamen.
Is dan ook een pretpakketvakquote:Op woensdag 19 december 2012 18:54 schreef JRRY het volgende:
[..]
AK is leuk, ik had een 9,0 op mn 1e tentamen.
Opzich wel, vind ik tenminste. De rest had wel wat lager, van de 13 hadden er 7 een onvoldoendequote:
Faalquote:Op woensdag 19 december 2012 18:57 schreef JRRY het volgende:
[..]
Opzich wel, vind ik tenminste. De rest had wel wat lager, van de 13 hadden er 7 een onvoldoende
Shit zeg wat klinkt dit nerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |