Ahá...dus ik mag het wel zeggen omdat ik niet uit Twente kom?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja maar van twents ineens naar nep balletjes, en dan té nep.
je had er bij moete weze
Hoop doet levenquote:Op woensdag 19 december 2012 19:51 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Beter heb je een DE-Café op nog geen 50 meter van je deur.
Hahaquote:
Nee helaas niet. Was er hier maar een DE-café zo dicht in de buurt.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:58 schreef Boterbartje het volgende:
Actaeon woon jij zo dicht bij DE cafe?
Ik zou je even meteen laten onderzoeken op vlooien, aids, schurft en zoquote:Op woensdag 19 december 2012 19:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Een zwerver aaide zojuist over mijn hoofd
'Alsjeblieft, acht soa's mijn kind'quote:Op woensdag 19 december 2012 19:59 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Een zwerver aaide zojuist over mijn hoofd
zo respectloos tegen lager opgeleiden zoals zwervers en beveiligersquote:Op woensdag 19 december 2012 19:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik zou je even meteen laten onderzoeken op vlooien, aids, schurft en zo
Dat is niet respectloos, maar gewoon een feit dat zwervers vrij onhygiënisch zijnquote:Op woensdag 19 december 2012 20:00 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
zo respectloos tegen lager opgeleiden zoals zwervers en beveiligersniet te geloven
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
'Alsjeblieft, acht soa's mijn kind'
Heb je vertrouwen in tt BR2 van morgen?quote:Op woensdag 19 december 2012 19:59 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik zou je even meteen laten onderzoeken op vlooien, aids, schurft en zo
You're on the road?quote:Op woensdag 19 december 2012 20:02 schreef Sideshowbobbie het volgende:
Geweldig, de buschauffeur tyft 'm de bus uit
Opzich wel, kan alleen niet zo goed elk arrest koppelen aan elk leerstuk maar de grote lijnen snap ik denk ik wel. En weet nog steeds niet zeker of ik de bonus nou hebquote:Op woensdag 19 december 2012 20:02 schreef Valid het volgende:
[..]
Heb je vertrouwen in tt BR2 van morgen?
Dan zou ik nog wat arresten gaan stampen voor BR2.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Opzich wel, kan alleen niet zo goed elk arrest koppelen aan elk leerstuk maar de grote lijnen snap ik denk ik wel. En weet nog steeds niet zeker of ik de bonus nou heb
Nu (weer) welquote:
Ja baas!quote:Op woensdag 19 december 2012 20:03 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Dan zou ik nog wat arresten gaan stampen voor BR2.
Huisquote:Op woensdag 19 december 2012 20:04 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Naar een leuke bestemming I hope?
Mwehquote:
Zonder 'm te zien, geniaal dezequote:
Nog even wat doornemen voor morgenquote:
yo mamaquote:Op woensdag 19 december 2012 20:06 schreef Tchock het volgende:
Iemand van jullie met een fijne site voor voetbalstreams?Mijn GAE - PEC heeft Arabisch commentaar waar ik me nogal aan stoor
Ik kan ook een aantal arrest niet helemaal plaatsen (pensieonfonds/dsm fox bijv). Hopelijk heb je de bonus niet nodig!quote:Op woensdag 19 december 2012 20:03 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Opzich wel, kan alleen niet zo goed elk arrest koppelen aan elk leerstuk maar de grote lijnen snap ik denk ik wel. En weet nog steeds niet zeker of ik de bonus nou heb
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:07 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Nog even wat doornemen voor morgen
Dank. Maar ach, morgenmiddag 17u vakantiequote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 20:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dank. Maar ach, morgenmiddag 17u vakantie
Ja precies van die obscure arrestjes, ik ga er altijd maar vanuit dat ze die dan niet vragenquote:Op woensdag 19 december 2012 20:07 schreef Valid het volgende:
[..]
Ik kan ook een aantal arrest niet helemaal plaatsen (pensieonfonds/dsm fox bijv). Hopelijk heb je de bonus niet nodig!
Over 21 uur proost.quote:Op woensdag 19 december 2012 20:09 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Dank. Maar ach, morgenmiddag 17u vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |