SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
quote:Op woensdag 19 december 2012 17:24 schreef Diaan73 het volgende:
Nog wat meer foto's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
Yes! Snellerquote:Op woensdag 19 december 2012 17:27 schreef Pino112 het volgende:
Op woensdag 19 december 2012 17:27 schreef Qunix het volgende:
Ik geloof dat ik ACDC
.
quote:
quote:
Hihihiquote:Op woensdag 19 december 2012 17:29 schreef Pino112 het volgende:
quote:
Op woensdag 19 december 2012 17:27 schreef Qunix het volgende:
[..]
Yes! Sneller
Ik moest nog de goede
Ja had ik ook... irritantquote:Op woensdag 19 december 2012 17:29 schreef Qunix het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
quote:Op woensdag 19 december 2012 17:29 schreef Nattekat het volgende:
Is er al een FOK sms langsgekomen vandaag?
Ja fok loopt de hele dag en de laatste tijd wel vaker niet lekker.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:29 schreef Qunix het volgende:
Momenteel is het te druk voor onze databaseservers om alle verzoeken te kunnen verwerken. De gevraagde pagina kon daardoor niet getoond worden of de gevraagde actie kon niet worden uitgevoerd. Wacht even een ogenblik en probeer het daarna nog eens.
Ja kloptquote:Op woensdag 19 december 2012 17:31 schreef alors het volgende:
[..]
Ja fok loopt de hele dag en de laatste tijd wel vaker niet lekker.
10 minuutjes ongeveer.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:34 schreef Enzyme0546 het volgende:
Hoelang duurt het voordat een sms op tv komt?
Ligt aan de drukte. Volgens mij is de kans er ook dat ie niet op tv komt.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:34 schreef Enzyme0546 het volgende:
Hoelang duurt het voordat een sms op tv komt?
twitter:coen3fm twitterde op woensdag 19-12-2012 om 17:33:48Wedstrijd zaterdag van team Coen en Sander tegen #RTL bij #Heracles wordt ‘s avonds live uitgezonden op @eredivisielive! #3FM #SR12 reageer retweet
wow drukke avondquote:Op woensdag 19 december 2012 17:32 schreef Diaan73 het volgende:
Tijd om wat te gaan eten en dan naar de kerstviering in de kerk en dan weer door naar het Glazen Huis. Dan hopelijk wel naar de oude markt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |