PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Barbathor (Thorb)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetsss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:Duuc-nl (Duuc-nl)
kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
MaartenFM (MaartenFM)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
Sjineez (Rijst)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (KrAlex)
TheFast0ne (TheFastOne)
marciezimo (marcie216)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Maikdeboer (Der_rudi)
allenatoreme (MartijnTor)
ThatDutch(ThatDutch)
Yade-ROFL (quer)
Leoon16 (leoon.)
Bombmnnl (bombmnnl)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Hij flest de boel gewoonquote:Op woensdag 19 december 2012 16:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die stats van Busquets en dan 86 overallWaar is hij dan zo goed in dat hij zoveel overall heeft?
diving is 95 en z'n cheating is zelf 99!quote:Op woensdag 19 december 2012 16:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die stats van Busquets en dan 86 overallWaar is hij dan zo goed in dat hij zoveel overall heeft?
Diving / actingquote:Op woensdag 19 december 2012 16:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Volgens de Mos & de Vos was hij man van de wedstrijd.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:09 schreef vandermar het volgende:
Maar waarom heeft Busquets een IF? Zo heel goed speelde hij toch niet?
Vorig jaar kreeg hij een IF om helemaal niks maar nu scoorde hij de 2-1 en daarom heeft hij dus een IF.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:09 schreef vandermar het volgende:
Maar waarom heeft Busquets een IF? Zo heel goed speelde hij toch niet?
Falcao liep hem er een paar keer eenvoudig uit, ook bij die goal van Falcaoquote:Op woensdag 19 december 2012 16:10 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Volgens de Mos & de Vos was hij man van de wedstrijd.
Ja maar dan kan hij toch nog wel goed spelen?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Falcao liep hem er een paar keer eenvoudig uit, ook bij die goal van Falcao
Nee.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:11 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja maar dan kan hij toch nog wel goed spelen?
Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebben.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:12 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oke, je beperkte vermogen tot nadenken komt weer de hoek om, geeft niet !
Kut Fries.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebben.
quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 16:13 schreef vandermar het volgende:
[..]
Beledigingen zijn de argumenten van hen die ongelijk hebben.
Kone krijgt een IFquote:Op woensdag 19 december 2012 16:15 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb maar 2350 voor die vijf spelers uit de Griekse competitie betaald, inclusief formatiekaartje op de middelste CM.![]()
Alleen de GK nog goedkoop oppikken en IF Kone halen.
Dat is wel Bizzarriquote:Op woensdag 19 december 2012 16:15 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb maar 2350 voor die vijf spelers uit de Griekse competitie betaald, inclusief formatiekaartje op de middelste CM.![]()
Alleen de GK nog goedkoop oppikken en IF Kone halen.
quote:
Waarom lach ik hierom ?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:17 schreef ThadCastle het volgende:
Die Bizarri was echt bizar slecht in mijn team van Argentijnen
Laat maar hij doet t al:)quote:Op woensdag 19 december 2012 16:18 schreef Johnbon het volgende:
Kan iemand van de totw een foto plaatsten. Trein internet wil de link niet openen. Thnx
Dan zet ik Palacio toch op doel?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nja hij was wel echt slecht dus het was niet alleen voor de woordgrap gezegd hoor
Kan, goeie reflexenquote:Op woensdag 19 december 2012 16:20 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan zet ik Palacio toch op doel?
Voor 30k of meer, nee niet echtquote:Op woensdag 19 december 2012 16:22 schreef Maver24 het volgende:
Adriano is nu wel een goede vervanger voor Alves als je een speler van Barca wil gebruiken op RB, ik zeg top,
okequote:Op woensdag 19 december 2012 16:31 schreef ThadCastle het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/players/5251/ Lijkt me echt een beest. 91 strength 74 tackle 77 slide 75 marking 74 heading en 188cm
Ja hij heeft een IF.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:36 schreef Toefjes het volgende:
Heeft Benteke een IF gekregen?
Borrel op de zaak, en heb avonddienst. Ik ben aangeschoten![]()
quote:Op woensdag 19 december 2012 16:06 schreef StijnDa het volgende:
http://www.ea.com/soccer/(...)off#k7LvdsjhnItoi:pc
Ja.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:36 schreef Toefjes het volgende:
Heeft Benteke een IF gekregen?
Borrel op de zaak, en heb avonddienst. Ik ben aangeschoten![]()
quote:Op woensdag 19 december 2012 16:37 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja.
GK: Marc Andre Ter Stegen, Borussia M'Gladbach - 80>82
CB: Aurelien Chedjou,LOSC Lille - 80>81
CB: Martin Demichelis, Malaga CF- 79>80
RB: Adriano, FC Barcelona - 75>78
CDM: Sergio Busquets, FC Barcelona - 85>86
CDM: Blaise Matuidi, PSG - 77>79
CM: Siem de Jong, Ajax - 77>79
CAM: Santi Cazorla, Arsenal- 84>86
CF: Adel Taarabt, QPR - 78>80
ST: Stefan Kiessling, Bayer Leverkusen - 79>80
ST: Luca Toni, Fiorentina - 75>77
SUBS
GK: Moya, Getafe CF - 75>77
CB: Andreas Granqvist, Genoa - 76>78
RB: Pedj Bojic, Central Coast Mariners - 65>69
CM: Panagiotis Kone, Bologna - 74>74
CAM: Mossoro, SC Braga - 77>79
ST: Christian Benteke, Aston Villa - 72>74
ST: Billy McKay, Inverness CT - 63>64
Adriano has switched from LB to RB
Taarabt has switched from CAM to CF
De Jong has switched from CAM to CM
Gebruik dan ook de schietknop ipv de voorzetknop om de bal weg te rammen.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:36 schreef Rijst het volgende:
Als de bal naar de keeper rolt hoort ie gewoon de keeper te selecteren niet de verdedigerNu druk ik vaak op x om de bal weg te rossen maar dan selecteert ie de verdediger die zijn spits neerhaalt dus rood
Ik heb dit echt heel vaak.
Moet je B doen dan rost ie ook weg en minder snel dat je een tegenstander neerhaaltquote:Op woensdag 19 december 2012 16:36 schreef Rijst het volgende:
Als de bal naar de keeper rolt hoort ie gewoon de keeper te selecteren niet de verdedigerNu druk ik vaak op x om de bal weg te rossen maar dan selecteert ie de verdediger die zijn spits neerhaalt dus rood
Ik heb dit echt heel vaak.
Waar heb je het de hele tijd over?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:50 schreef ThadCastle het volgende:
Die kraskaart trollde mij netHad 11 van de 12 voor 100.000. Gebeurt natuurlijk zeer vaak maar wel toevallig dat ik nog 1 hokje had om dat laatste symbool te krijgen
Ik had een kraskaart.. weet wel kansspelen?quote:Op woensdag 19 december 2012 16:51 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waar heb je het de hele tijd over?
Ik als niet-fan van De Jong vind deze IF terecht. 1 goal en 2 assists tegen het uit altijd lastige Willem IIquote:
Goede tip. Thnxquote:Op woensdag 19 december 2012 16:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gebruik dan ook de schietknop ipv de voorzetknop om de bal weg te rammen.
edit. B op de Xdoos
Hij is wel de beste speler van ajax. Ik zou hem wel bij Feyenoord willen.quote:Op woensdag 19 december 2012 16:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik als niet-fan van De Jong vind deze IF terecht. 1 goal en 2 assists tegen het uit altijd lastige Willem II
Schieten met Bquote:
ja dan schiet ie ineens veel beterquote:Op woensdag 19 december 2012 17:01 schreef vandermar het volgende:
[..]
Schieten met Bgewoon lekker met X, veel beter.
van Hout?quote:Op woensdag 19 december 2012 17:08 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Over wie zou dit toch gaan?
Dat was omdat ik probeerde een aflevering op te nemenquote:
Laat jij scheetjes?quote:Op woensdag 19 december 2012 17:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat was omdat ik probeerde een aflevering op te nemenDie geluiden op de achtergrond moet ik eruit zien te halen.
Ja.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
ja dan schiet ie ineens veel beter
Adelquote:Op woensdag 19 december 2012 17:13 schreef Lindgren. het volgende:
Taarabt.Deze week maar eens naar een leuk teampje met hem traden.
zoiets jaquote:Op woensdag 19 december 2012 17:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat zou die knul gaan kosten? 50, 60k?
Potje tegen mij? Ik ben slecht en speel met silversquote:Op woensdag 19 december 2012 17:17 schreef Rijst het volgende:
TottiIk kan niks goed met hem. Ik geef hem nog 8 wedstrijden.
Even wachten op een hattrick.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:16 schreef TBakkert het volgende:
Taarabt is DE baas van dit team, klaar
maar waarom WEER geen Van Persie? hij speelt nu al 12 weken achter elkaar fantastisch
Nee ik wil goud tegen goudquote:Op woensdag 19 december 2012 17:17 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Potje tegen mij? Ik ben slecht en speel met silvers
Hoe komt het?quote:Op woensdag 19 december 2012 17:17 schreef Rijst het volgende:
TottiIk kan niks goed met hem. Ik geef hem nog 8 wedstrijden.
heeft hij ook al 2 keer :|quote:
Naar mijn mening goed maar qua uitslag kon het beterquote:Op woensdag 19 december 2012 17:19 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoe ging je tentamen?
@Rijst ok jammer
Zo'n speler mag wel 3 x scoren voor een IF. Maar die kan jij sowieso niet betalen toch of wel.quote:
Zijn handelingsnelheid. Wil altijd ruimte maken voor een schot maar dat is een jarenplanning met hem.quote:
doet er niet toe of ik hem wel of niet kan betalen, maar vind wel dat er van een aantal clubs spelers altijd ondergewaardeerd worden. want vertel mij maar eens hoe Welbeck aan zijn IF is gekomen?quote:Op woensdag 19 december 2012 17:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zo'n speler mag wel 3 x scoren voor een IF. Maar die kan jij sowieso niet betalen toch of wel.
Best gek. Door de pace?quote:Op woensdag 19 december 2012 17:22 schreef Rijst het volgende:
[..]
Zijn handelingsnelheid. Wil altijd ruimte maken voor een schot maar dat is een jarenplanning met hem.
2 goals in een interland dacht ik. Alsof Van Persie ondergewaardeerd wordtquote:Op woensdag 19 december 2012 17:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
doet er niet toe of ik hem wel of niet kan betalen, maar vind wel dat er van een aantal clubs spelers altijd ondergewaardeerd worden. want vertel mij maar eens hoe Welbeck aan zijn IF is gekomen?
Zoveel? Op de Xbox 10k minder.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:24 schreef detennismaster het volgende:
[ afbeelding ]
#SMLENO![]()
25K waard.
Hij is 1.88 langquote:Op woensdag 19 december 2012 17:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zoveel? Op de Xbox 10k minder.
Ik was net klaar met opnemen en toen vond ik een Martins Indi 4-3-3 voor 200c.
door EA welquote:Op woensdag 19 december 2012 17:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
2 goals in een interland dacht ik. Alsof Van Persie ondergewaardeerd wordt
quote:Op woensdag 19 december 2012 17:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier ook de eerste verkocht. Goedkoopste bin zag ik op 41k staan, dus t kan hard gaan:)
Heb je vorig jaar geen FUT gespeeldquote:Op woensdag 19 december 2012 17:28 schreef TBakkert het volgende:
[..]
door EA wel
hij scoort de winnende in de Manchester Derby, een hattrick tegen Southampton, scoort de winnende tegen Fulham, scoort tegen Sunderland en geeft een geweldige assist = geen IF.
Messi krijgt gerust een Special IF, want hij breekt een record dat niet eens officieel door de FIFA wordt bijgehouden![]()
Ik heb vorig jaar zeker FUT gespeeld, maar volgens mij noemde ik er ook zeker 1 die dan wel had gemoeten. Hattrick tegen Southampton, wonnen ze met 3-2, scoort ie in de laatste minuut de 3-2.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:30 schreef Thorb het volgende:
[..]
Heb je vorig jaar geen FUT gespeeld?
En als elke spits die een goal maakt een IF krijgt blijven we bezig. Je moet er 3 maken en soms 2 als er minder gescoord is.
Moet je even kijken bij de andere IF's van die week.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar zeker FUT gespeeld, maar volgens mij noemde ik er ook zeker 1 die dan wel had gemoeten. Hattrick tegen Southampton, wonnen ze met 3-2, scoort ie in de laatste minuut de 3-2.
dat is geen IF?
waren volgens mij allemaal spelers uit de Russian Leaguequote:Op woensdag 19 december 2012 17:32 schreef Thorb het volgende:
[..]
Moet je even kijken bij de andere IF's van die week.
FIFA 13 was toen niet eens uitquote:Op woensdag 19 december 2012 17:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar zeker FUT gespeeld, maar volgens mij noemde ik er ook zeker 1 die dan wel had gemoeten. Hattrick tegen Southampton, wonnen ze met 3-2, scoort ie in de laatste minuut de 3-2.
dat is geen IF?
quote:Op woensdag 19 december 2012 17:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
FIFA 13 was toen niet eens uitWat huil je nou hierover
ze hebben een TOTW van alle spelers van dit seizoen van voordat het spel uitkwam. in TOTW 1 zijn ze ook niet allemaal van die afgelopen speelrondequote:Op woensdag 19 december 2012 17:32 schreef BDIL het volgende:
[..]
FIFA 13 was toen niet eens uitWat huil je nou hierover
ze kunnen in ieder geval proberen om zelf wat minder gekleurd naar spelers te kijken.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:32 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er zijn genoeg IFs die onterecht zijn gegeven (vooral bij BPL en Barca spelers) en er zijn genoeg spelers die een IF verdienden maar er geen kregen. EA kan niet iedereen tevreden stellen.
die wedstrijd was 2 september, dus niet in FIFA 13quote:Op woensdag 19 december 2012 17:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ze hebben een TOTW van alle spelers van dit seizoen van voordat het spel uitkwam. in TOTW 1 zijn ze ook niet allemaal van die afgelopen speelronde
1 TOTW was gewoon gebaseerd op de week ervoorquote:Op woensdag 19 december 2012 17:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ze hebben een TOTW van alle spelers van dit seizoen van voordat het spel uitkwam. in TOTW 1 zijn ze ook niet allemaal van die afgelopen speelronde
Lekker tegenstrijdig dit. Verder heeft Van Persie vorig jaar 3(?) If's gehad en een TOTY (of 2 IF's en een TOTY).quote:Op woensdag 19 december 2012 17:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ze kunnen in ieder geval proberen om zelf wat minder gekleurd naar spelers te kijken.
en aan een IF Van Persie kunnen ze aardig verdienen...
dus daarom mag hij er op FIFA 13 geen een meer?quote:Op woensdag 19 december 2012 17:36 schreef Thorb het volgende:
[..]
Lekker tegenstrijdig dit. Verder heeft Van Persie vorig jaar 3(?) If's gehad en een TOTY (of 2 IF's en een TOTY).
Dus is het onzin dat EA een duister complot tegen Van Persie heeft. Misschien ben jij de persoon die te gekleurd kijkt i.p.v. EA.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dus daarom mag hij er op FIFA 13 geen een meer?
En dan beweert hij ook nog dat de speciale IF van Messi onterecht isquote:Op woensdag 19 december 2012 17:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dus is het onzin dat EA een duister complot tegen Van Persie heeft. Misschien ben jij de persoon die te gekleurd kijkt i.p.v. EA.
Sowieso moet EA minder gekleurd kijken volgens jou en je volgende zin is dat ze veel aan hem kunnen verdienen.
1. Ik zeg helemaal niks van een duister complot. Van Persie is een voorbeeld, zijn meer gevallen.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dus is het onzin dat EA een duister complot tegen Van Persie heeft. Misschien ben jij de persoon die te gekleurd kijkt i.p.v. EA.
Sowieso moet EA minder gekleurd kijken volgens jou en je volgende zin is dat ze veel aan hem kunnen verdienen.
Precies, Cardozo heeft toch weer een hattrick gemaakt maar geen SIFquote:Op woensdag 19 december 2012 17:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Misschien wel wat Portugezenquote:Op woensdag 19 december 2012 17:39 schreef BDIL het volgende:
[..]
Precies, Cardozo heeft toch weer een hattrick gemaakt maar geen SIFNiemand die klaagt
vind het wel raar dat het spel FIFA(het spel met de goedkeuring van de FIFA wereldvoetbalbond) een speciale IF uitbrengt van een speler die een record heeft gehaald dat helemaal niet door de FIFA wordt bijgehouden.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En dan beweert hij ook nog dat de speciale IF van Messi onterecht is
EA heeft een samenwerkingsverband met Messi, die zal in FIFA sowieso voorgetrokken worden en in het daglicht gesteld worden vanwege de samenwerking.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
En dan beweert hij ook nog dat de speciale IF van Messi onterecht is
quote:Op woensdag 19 december 2012 17:41 schreef BDIL het volgende:
[..]
EA heeft een samenwerkingsverband met Messi, die zal in FIFA sowieso voorgetrokken worden en in het daglicht gesteld worden vanwege de samenwerking.
Wat maakt het nou uit wie het bij houdtquote:Op woensdag 19 december 2012 17:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
vind het wel raar dat het spel FIFA(het spel met de goedkeuring van de FIFA wereldvoetbalbond) een speciale IF uitbrengt van een speler die een record heeft gehaald dat helemaal niet door de FIFA wordt bijgehouden.
Vraag aan TBakkert, die heeft overal een antwoord op.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:42 schreef detennismaster het volgende:
Hoelang duurt die completing bug meestal?
nou, en daar waren dus twijfels over door ene Zambiaan. En nu zou dat nog kunnen kloppen ook.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:41 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit wie het bij houdtIedereen ziet toch dat Messi de beste is en dat het record klopt.
totdat rvp een if heeft soort van staking van de webapp tegen eaquote:Op woensdag 19 december 2012 17:42 schreef detennismaster het volgende:
Hoelang duurt die completing bug meestal?
vind ik ook raarquote:
Alsof ze in Afrika ook maar two shits geven om statistiekenquote:Op woensdag 19 december 2012 17:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nou, en daar waren dus twijfels over door ene Zambiaan. En nu zou dat nog kunnen kloppen ook.
Want niemand heeft ooit waarde aan zo'n record gehecht, maar nu ze Messi op een voetstuk willen plaatsen door hem een record toe te kennen wat officieel niet eens een record is(omdat het niet wordt bijgehouden door de FIFA) zou die Zambianen ook best willen meedingen om dat record
ik heb geen idee, heb er zelf ook last vanquote:Op woensdag 19 december 2012 17:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vraag aan TBakkert, die heeft overal een antwoord op.
Ook al heeft een Zambiaan op een lager niveau meer gescoord neemt niet weg dat Messi naar de huidige maatstaven gewoon een topprestatie heeft geleverd en 90 doelpunten in een jaar is best een kaartje waard.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
nou, en daar waren dus twijfels over door ene Zambiaan. En nu zou dat nog kunnen kloppen ook.
Want niemand heeft ooit waarde aan zo'n record gehecht, maar nu ze Messi op een voetstuk willen plaatsen door hem een record toe te kennen wat officieel niet eens een record is(omdat het niet wordt bijgehouden door de FIFA) zou die Zambianen ook best willen meedingen om dat record
Hoe oud ben jij?quote:Op woensdag 19 december 2012 17:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik heb geen idee, heb er zelf ook last vangr gr x je boy
maar stel dat ie er 107 heeft gemaakt, dan blijft ie beter, klaar.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:44 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Alsof ze in Afrika ook maar two shits geven om statistiekenal die U18 talentjes zijn 25
Gast in Zambia houden ze helemaal niets bij, dat gaat echt niet volhouden.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:43 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar geef hem dan een 2nd IF, maar geen helemaal speciale blauw-rode IFquote:Op woensdag 19 december 2012 17:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ook al heeft een Zambiaan op een lager niveau meer gescoord neemt niet weg dat Messi naar de huidige maatstaven gewoon een topprestatie heeft geleverd en 90 doelpunten in een jaar is best een kaartje waard.
Och heden.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar geef hem dan een 2nd IF, maar geen helemaal speciale blauw-rode IF
doet dat er toe?quote:
Jackson Martinezquote:Op woensdag 19 december 2012 17:45 schreef Lindgren. het volgende:
Sowieso is het IF-systeem omstreden. Spitsen die een topseizoen draaien en elke wedstrijd 1 keer scoren zullen nooit een IF krijgen, zie Klaas-Jan vorig jaar een hele tijd.
absoluut nietquote:Op woensdag 19 december 2012 17:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar stel dat ie er 107 heeft gemaakt, dan blijft ie beter, klaar.
Maar daarom een TOTYquote:Op woensdag 19 december 2012 17:45 schreef Lindgren. het volgende:
Sowieso is het IF-systeem omstreden. Spitsen die een topseizoen draaien en elke wedstrijd 1 keer scoren zullen nooit een IF krijgen, zie Klaas-Jan vorig jaar een hele tijd.
Het is niet voor niets het Team of the Week. Voor gevallen zoals KJ heb je een TOTY. Het zit al in de naam dusja.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:45 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op woensdag 19 december 2012 17:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar stel dat ie er 107 heeft gemaakt, dan blijft ie beter, klaar.
Je gedraagt je als een klein kind. Iemand die thuis onder de duim wordt gehouden door zijn moeder en daarom op internet zich maar als een mongool gaat gedragen.quote:
sorry, mijn fout.quote:
quote:Op woensdag 19 december 2012 17:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Maar daarom een TOTYDie Klaasje wel kreeg.
Klopt. Maar degenen die vaak een IF krijgen hoeven dus niet per se beter te zijn of een beter seizoen te draaien. Vaak zijn het gewoon uitschieters die soms ineens fantastisch presteren.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:46 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het is niet voor niets het Team of the Week. Voor gevallen zoals KJ heb je een TOTY. Het zit al in de naam dusja.
Wat een onzin lul jij zeg. Niet normaaaaaaalquote:Op woensdag 19 december 2012 17:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
sorry, mijn fout.
hij is dan niet per se een betere speler, maar dat record van Messi wordt dan het lachertje van het voetbaljaar
most consistent toty of zoiets was er toch?quote:Op woensdag 19 december 2012 17:45 schreef Lindgren. het volgende:
Ja klopt!quote:Op woensdag 19 december 2012 17:48 schreef poker4lifee het volgende:
alle tentamens gehaald, 6 weken vakantie
[..]
most consistent toty of zoiets was er toch?
ook niet. Alsof de zambiaanse competitie ook maar in de buurt komt van iets in europaquote:Op woensdag 19 december 2012 17:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
sorry, mijn fout.
hij is dan niet per se een betere speler, maar dat record van Messi wordt dan het lachertje van het voetbaljaar
quote:Op woensdag 19 december 2012 17:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier ook de eerste verkocht. Goedkoopste bin zag ik op 41k staan, dus t kan hard gaan:)
lekkahhhh... Laat het geld maar binnenstromenquote:Op woensdag 19 december 2012 17:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maar als die uit zijn is fifa al niet meer zo leuk.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:48 schreef poker4lifee het volgende:
alle tentamens gehaald, 6 weken vakantie
[..]
most consistent toty of zoiets was er toch?
niet om vervelend te doen, maar deze reactie lijkt precies op de beschrijving die je net gaf...quote:Op woensdag 19 december 2012 17:47 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je gedraagt je als een klein kind. Iemand die thuis onder de duim wordt gehouden door zijn moeder en daarom op internet zich maar als een mongool gaat gedragen.
hahah truequote:Op woensdag 19 december 2012 17:48 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Maar als die uit zijn is fifa al niet meer zo leuk.
ook dat is waar, maar ze kijken ALLEEN MAAR naar doelpunten, dus dan kan je die Zambiaan net zo goed ook meetellen.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ook niet. Alsof de zambiaanse competitie ook maar in de buurt komt van iets in europa
echt je lijkt vandermar wel
Je verstoort de orde en rust hier. en je kraamt pure onzin uit.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
niet om vervelend te doen, maar deze reactie lijkt precies op de beschrijving die je net gaf...
op iemand anders afgeven, omdat hij een discussie wil voeren. Ik heb in dit hele topic nog niemand in die zin persoonlijk aangevallen, iets dat jij wel doet
de Zambiaanse voetbalbond is het daar niet mee eens, zie je...quote:Op woensdag 19 december 2012 17:50 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Je verstoort de orde en rust hier. Jij kraamt pure onzin uit.
ook dit. Ratio van Messi is veel lager.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:51 schreef BDIL het volgende:
Die Muller had toch minder wedstrijden nodig voor 85 goals ?
jaquote:Op woensdag 19 december 2012 17:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
de Zambiaanse voetbalbond is het daar niet mee eens, zie je...
standplaatsgebondenheid, ooit van gehoord?
Daar heb je wel een punt. Het grootste probleem met die Zambiaan is dat niemand het heeft bijgehouden en die gast is zelf dood. Het ''record'' van Messi in controleerbaar en wordt dus gezien als het officiële record.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:50 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ook dat is waar, maar ze kijken ALLEEN MAAR naar doelpunten, dus dan kan je die Zambiaan net zo goed ook meetellen.
maar ze hebben zelf te kennen gegeven van niet, want ze zeiden bij de release; 'Worldrecord-breaking'quote:Op woensdag 19 december 2012 17:53 schreef detennismaster het volgende:
[..]
ja
Die Zambiaan is allang dood man, FUT kan dat kaartje net zo goed uitgeven omdat hij de meeste goals van 2012 heeft gescoord.
die mensen zijn serieus de archieven ingedoken voor zijn goalsquote:Op woensdag 19 december 2012 17:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Daar heb je wel een punt. Het grootste probleem met die Zambiaan is dat niemand het heeft bijgehouden en die gast is zelf dood. Het ''record'' van Messi in controleerbaar en wordt dus gezien als het officiële record.
quote:Op woensdag 19 december 2012 17:55 schreef Toefjes het volgende:
Doe niet zo moeilijk. Hij heeft een 86 kaartje gekregen. Dat is lachen. Doen we niks meer aan. Einde.
quote:Op woensdag 19 december 2012 17:55 schreef Toefjes het volgende:
Doe niet zo moeilijk. Hij heeft een 86 kaartje gekregen. Dat is lachen. Doen we niks meer aan. Einde.
Geen beeldmateriaal, dus zijn ze afhankelijk van wat een stel Zambianen zeggen.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
die mensen zijn serieus de archieven ingedoken voor zijn goals![]()
quote:
Wie gaat er nou Ansaldi pricefixenquote:Op woensdag 19 december 2012 17:56 schreef TBakkert het volgende:
hahaha, die Ansaldi ging net voor nog maar 1200 opeens, heb ik er 5 opgepikt voor 800 net,
Iemand is aan het pricefixen, want hij is nu minimaal 1900 buy now
Ik begin een discussie, zie dat we het toch niet eens gaan worden, en staak de discussie in de naam der vredequote:
geen idee, maar er zijn net 20 exemplaren van onder de 1900 opgekocht...quote:Op woensdag 19 december 2012 17:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Wie gaat er nou Ansaldi pricefixen
ik wil toch al nieuwe UI, dus doe eens een voorstelquote:Op woensdag 19 december 2012 17:58 schreef ThadCastle het volgende:
Ik zie die kop van scholes teveel in korte tijd krijg kriebels
Doe maar een vette van RVP is de speler van man utd die ik meest kan uitstaanquote:Op woensdag 19 december 2012 17:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik wil toch al nieuwe UI, dus doe eens een voorstel
Probeer dezequote:Op woensdag 19 december 2012 17:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
komt voor de BAKKERquote:Op woensdag 19 december 2012 17:59 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Doe maar een vette van RVP is de speler van man utd die ik meest kan uitstaanEn maak je VDM blij mee
Dat is net zo'n succes als de Taiwo fixquote:Op woensdag 19 december 2012 17:57 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Wie gaat er nou Ansaldi pricefixen
Gert jan Verbeekquote:Op woensdag 19 december 2012 17:59 schreef TBakkert het volgende:
[..]
lijstje is opgeslagen voor volgende kerenquote:Op woensdag 19 december 2012 18:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gert jan Verbeek
Barry van galen
Michael buskermolen
Peter wijker
Kees kist
Kirsten nygaard
Danny Koevermans
Waar heb je liveloveasap gedownload?quote:
Zijn album komt toch pas Januari uitquote:Op woensdag 19 december 2012 18:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waar heb je liveloveasap gedownload?
viavia geregeldquote:Op woensdag 19 december 2012 18:03 schreef Rijst het volgende:
[..]
Waar heb je liveloveasap gedownload?
Zou Pirlo ook goed zijn in de skill challenge van vrije trappen? Mijn record is nu 125k met die 61 rated bronze en ik moet iets meer dan 141k halen om in de top 100 te komen.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:02 schreef Rijst het volgende:
Vrije trappen met PirloGaan lekkerder dan die van Gerrard, Ronaldinho en Beckham imo
Nu al 4x gescoord uit 6.
Arveladze is besmet. Van Persie die in het gras trapte tegen Denemarkenquote:Op woensdag 19 december 2012 18:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
lijstje is opgeslagen voor volgende keren
Arveladze er ook aan toegevoegd
Is geleakedquote:Op woensdag 19 december 2012 18:04 schreef BDIL het volgende:
[..]
Zijn album komt toch pas Januari uit
DM me linkquote:
Probeer hetquote:Op woensdag 19 december 2012 18:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zou Pirlo ook goed zijn in de skill challenge van vrije trappen? Mijn record is nu 125k met die 61 rated bronze en ik moet iets meer dan 141k halen om in de top 100 te komen.
quote:
ik wil link ookquote:
Kan je niks aan doen je bent zo geboren.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:08 schreef TBakkert het volgende:
waarom ben ik zo dom
ik had in het begin een Dzagoev gekocht voor 11k, later verkocht voor 14, nu verkoopt ie voor zoveel meer
ik dacht jullie zijn blij dat ik eindelijk zeg; "ik ben dom", krijgen we ditquote:Op woensdag 19 december 2012 18:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Kan je niks aan doen je bent zo geboren.
was het toch geen herrie dan ?quote:
Lullig xDquote:Op woensdag 19 december 2012 18:08 schreef TBakkert het volgende:
waarom ben ik zo dom
ik had in het begin een Dzagoev gekocht voor 11k, later verkocht voor 14, nu verkoopt ie voor zoveel meer
Ik ken alleen die pokoe met Drake en Lamar. Luisterde wel lekker weg.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:10 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
was het toch geen herrie dan ?
maar met Akinfeev heb ik het wel slim gedaan.quote:
Vandaag kwam hij toch wel op dat niveau hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 18:12 schreef Rijst het volgende:
Val die jongen niet zo aan. Het is geen GJE/SB
dankjewel, maar dat doet er niet toe.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:12 schreef Rijst het volgende:
Val die jongen niet zo aan. Het is geen GJE/SB
ooh okquote:Op woensdag 19 december 2012 18:11 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ik ken alleen die pokoe met Drake en Lamar. Luisterde wel lekker weg.
Doe je goed! Ik handelde nooit met IF's. Is Hernanes IF nog wat waard die heb ik nog in mijn clubquote:Op woensdag 19 december 2012 18:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
maar met Akinfeev heb ik het wel slim gedaan.
gekocht voor 40k, verkocht voor 70, nu is ie weer 50 waard
lazio toch? ik kijk wel ffquote:Op woensdag 19 december 2012 18:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doe je goed! Ik handelde nooit met IF's. Is Hernanes nog wat waard die heb ik nog in mijn club?
Nou ik vind het geen vervelende jongen en hij praat tenminste nog over FUT.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:13 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vandaag kwam hij toch wel op dat niveau hoor
K'tje of 130 geloof ikquote:Op woensdag 19 december 2012 18:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doe je goed! Ik handelde nooit met IF's. Is Hernanes IF nog wat waard die heb ik nog in mijn club
Laatste is wel waar inderdaadquote:Op woensdag 19 december 2012 18:15 schreef Rijst het volgende:
[..]
Nou ik vind het geen vervelende jongen en hij praat tenminste nog over FUT.
dankjequote:Op woensdag 19 december 2012 18:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Laatste is wel waar inderdaad![]()
Oké hij is geen SB of GJE.
quote:Op woensdag 19 december 2012 18:16 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Laatste is wel waar inderdaad![]()
Oké hij is geen SB of GJE.
Goede investeringquote:Op woensdag 19 december 2012 18:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Had hem toen gekocht wou nog een team met hem maken ooit maar het is er niet meer van gekomen
grote kansquote:Op woensdag 19 december 2012 18:17 schreef Rijst het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat Toni gelijk discard wordt vanavond
kun je toch zien als je hem naar je trade pile stuurt?quote:Op woensdag 19 december 2012 18:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Goede investeringWeet je nog wat je hebt betaald?
wel een mes in de rug van GJE en SB dit trouwensquote:
Tussen de 30 en 40K zal hem vanavond eens te koop zettenquote:Op woensdag 19 december 2012 18:17 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Goede investeringWeet je nog wat je hebt betaald?
Lage rating en lage pace dus veel in packsquote:
Vergeet Bogarde nietquote:Op woensdag 19 december 2012 18:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gert jan Verbeek
Barry van galen
Michael buskermolen
Peter wijker
Kees kist
Kirsten nygaard
Danny Koevermans
zeker niet verkeerdquote:Op woensdag 19 december 2012 18:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tussen de 30 en 40K zal hem vanavond eens te koop zetten
denk het niet hoorquote:Op woensdag 19 december 2012 18:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Lage rating en lage pace dus veel in packsMaar wel een soort van collectorsitem voor sommige denk ik dus misschien iets duurder
Zhano.gifquote:Op woensdag 19 december 2012 18:20 schreef TBakkert het volgende:
wat denken jullie dat de waarde van IF Taarabt gaat worden?
Ik open 5 packs morgen als ik hem krijg mag je hem hebben.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:19 schreef Rijst het volgende:
[..]
Lage rating en lage pace dus veel in packsMaar wel een soort van collectorsitem voor sommige denk ik dus misschien iets duurder
55kquote:Op woensdag 19 december 2012 18:20 schreef TBakkert het volgende:
dat zou niet zo heel verkeerd zijn, en die gaat later nog in waarde stijgen denk ik...quote:
ik heb het bij 3 pareltjesquote:
Ja, al een paar uur.quote:
Die klote internet sites ook, zeiden allemaal 2-4quote:Op woensdag 19 december 2012 18:18 schreef TBakkert het volgende:
[..]
wel een mes in de rug van GJE en SB dit trouwens
gister 4-1 gewonnen, niet heel verkeerd
en boymans scoorde
Oke!quote:Op woensdag 19 december 2012 18:25 schreef GekkeGerrit- het volgende:
@Mo en Lindgren en de rest,
Clubs?
ik tel die onterechte penalty maar niet meequote:Op woensdag 19 december 2012 18:25 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die klote internet sites ook, zeiden allemaal 2-4
Je hoeft niet elke 5 seconden te posten he. Even rusten tussendoor mag ook... trek ff aan je pik o.i.dquote:Op woensdag 19 december 2012 18:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik tel die onterechte penalty maar niet mee
quote:Op woensdag 19 december 2012 18:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je hoeft niet elke 5 seconden te posten he. Even rusten tussendoor mag ook... trek ff aan je pik o.i.d
En jij hoeft er niet op te reageren,.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Je hoeft niet elke 5 seconden te posten he. Even rusten tussendoor mag ook... trek ff aan je pik o.i.d
weetje, dit leek me een redelijk nuttige, inhoudelijke reactiequote:Op woensdag 19 december 2012 18:31 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Snap wel wat ie bedoelt hoor. 't Is een beetje spamlikequote:Op woensdag 19 december 2012 18:33 schreef Rijst het volgende:
[..]
En jij hoeft er niet op te reageren,.
Ik kom er ook niet in. Even gereboot, opnieuw proberen. Komt Mootje ook?quote:Op woensdag 19 december 2012 18:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik krijg de hele tijd die melding van mijn online pass.![]()
![]()
gebeurt volgens mij als het spel al bezig is met aanmelden op EA voordat je PSN aangemeld isquote:Op woensdag 19 december 2012 18:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik krijg de hele tijd die melding van mijn online pass.![]()
![]()
Weet niet. Hij is wel onlinequote:Op woensdag 19 december 2012 18:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik kom er ook niet in. Even gereboot, opnieuw proberen. Komt Mootje ook?
quote:Op woensdag 19 december 2012 18:42 schreef Lindgren. het volgende:
Dutchies clubb0n!
[..]
Mo komt eraan.
yea 2 bonustracks dacht ikquote:Op woensdag 19 december 2012 18:28 schreef Rijst het volgende:
Pokerr moest zelfs de tracksnr en er missen nog 2 nrs maar dat maakt niet uit![]()
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:20 schreef TBakkert het volgende:
Cazorla was vorig jaar een RM ja, maar met 81 pace. Hij kreeg zelfs een TOTY als RM, terwijl hij vaak CAM speelde, pas helemaal op het einde toen hij zijn transfer kreeg werd hij CAM (de Arsenal versie dus).quote:Op woensdag 19 december 2012 17:25 schreef Revontulet het volgende:
Was Cazorla vorig jaar trouwens geen pacey RM? Meen me herinneren dat ik altijd twijfelde tusse Santi en Jesus Navas op rechts?
Ik erger me aan de kwaliteit van je UI.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
yea 2 bonustracks dacht iken ahh minder
En hij nam geen penalties i.t.t. Messi.quote:Op woensdag 19 december 2012 17:51 schreef BDIL het volgende:
Die Muller had toch minder wedstrijden nodig voor 85 goals ?
1 paypal gaat voor 8000 coins. maar dat kan per paypal verschillen.quote:Op woensdag 19 december 2012 18:48 schreef Waylonz het volgende:
hoeveel coins kan ik voor 4,60 paypal krijgen?
baasquote:Op woensdag 19 december 2012 18:54 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik erger me aan de kwaliteit van je UI.
[ afbeelding ]
Gr gr.
er wordt nu clubs gedaan?quote:Op woensdag 19 december 2012 18:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nú. Even positie aanpassen alles jwt.
Xboxquote:Op woensdag 19 december 2012 18:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
er wordt nu clubs gedaan?
DM anders even een gamertag ofzo, ik word leip van die ego'tjes bij Drop-in match
Dat albumquote:Op woensdag 19 december 2012 18:28 schreef Rijst het volgende:
Pokerr moest zelfs de tracksnr en er missen nog 2 nrs maar dat maakt niet uit![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |