abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120533752
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2012 14:50 schreef OProg het volgende:

[..]

Anders zouden we veel ouder worden... ;(
:')
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_120538329
Hmm. Ik neem aan dat die hond ook wordt meegenomen door de dierenbescherming? :@ Een hond dagenlang geen eten geven is wel enigszins ziek.

Overigens vind ik het best een interessant onderwerp, eigenlijk. Hoe is er eigenlijk met zekerheid vastgesteld dat hij nog 'kan' groeien? Er zijn best wat mensen die simpelweg echt niet langer worden vanaf veertien/vijftienjarige leeftijd.

Ook ben ik benieuwd naar wat zij nou constant zegt, juist is. Ik zou zo wel eens willen uittesten om 1 maand enkel rauw te eten. En dan kijken hoe ik mij voel. Helaas denk ik dat ik dat niet aan kan, haha. :D

Reden van geen onderwijs vind ik enigszins slap. Zo'n jongen hoort mijn inziens naar school, punt uit.

Ze lijkt me overigens niet echt een slecht iemand. Maar te doorgedraaid en te gefixeerd. Wel intelligent.
  donderdag 20 december 2012 @ 07:00:30 #53
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_120540273
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Je hebt de video over haar Goeroe ook bekeken? Met zijn slangenolie?
En met chocola dat let op de lijn van de planeten ofzo :')
  donderdag 20 december 2012 @ 07:56:05 #54
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_120540535
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2012 07:00 schreef RickoKun het volgende:

[..]

En met chocola dat let op de lijn van de planeten ofzo :')
jaja, met de energy van the sun erin hè. :')
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 20 december 2012 @ 08:38:27 #55
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_120540978
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 02:02 schreef -zzzzz- het volgende:

Ook ben ik benieuwd naar wat zij nou constant zegt, juist is. Ik zou zo wel eens willen uittesten om 1 maand enkel rauw te eten. En dan kijken hoe ik mij voel. Helaas denk ik dat ik dat niet aan kan, haha. :D

Reden van geen onderwijs vind ik enigszins slap. Zo'n jongen hoort mijn inziens naar school, punt uit.

Ze lijkt me overigens niet echt een slecht iemand. Maar te doorgedraaid en te gefixeerd. Wel intelligent.
Zal ik ook aan te denken ja. 30 dagen raw gaan! :D En inderdaad ik zie wel een moeder die heel veel van haar kind houdt. Helaas gaat ze krampachtig met het raw gebeuren om.
pi_120541735
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 02:02 schreef -zzzzz- het volgende:
Hmm. Ik neem aan dat die hond ook wordt meegenomen door de dierenbescherming? :@ Een hond dagenlang geen eten geven is wel enigszins ziek.

Overigens vind ik het best een interessant onderwerp, eigenlijk. Hoe is er eigenlijk met zekerheid vastgesteld dat hij nog 'kan' groeien? Er zijn best wat mensen die simpelweg echt niet langer worden vanaf veertien/vijftienjarige leeftijd.

Ik heb aantal keer een probleem gehad aan me maag waardoor ik haast niet kan eten. Dus weken op salades, nou ik kan vertellen je word er niet vrolijk van naast dat je altijd honger hebt. Voel je je flauw.
pi_120544324
quote:
0s.gif Op maandag 17 december 2012 23:46 schreef MilaNL het volgende:
Eerlijk gezegd dacht ik dat ze aan de crystal meth zat...
:{w
pi_120544499
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 22:53 schreef quirigua het volgende:

[..]

Mogelijk is ze gek. In dat geval net zo gek als het hele Jeugdzorg zootje dat in die film optreedt. Dat artsen niets of vrijwel niets van voedingsleer begrijpen, is al lang bekend.
Maar de argumenten die ze ("dat wijf") aandraagt, worden in de voedingsleer niet verworpen, maar tegenwoordig serieus onderzocht.
Zij die op tv komen hebben misschien niet zelf Tom onderzocht maar het onderzoek geleid? Sommige zaken worden inderdaad onderzocht en ik denk ook wel dat die dokters het weten.
Maar in plaats van zomaar elk pietluttig onderzoekje voor waar aan te nemen, of bij tegenstrijdige onderzoeksresultaten te geloven wat je het beste uitkomt gaan zij uit van wat er nu bekend is: Tom heeft een groeiachterstand. T.o.v. zijn leeftijdsgenoten is zijn dieet hier een hele logische verklaring voor.

[ Bericht 0% gewijzigd door Markeerstift op 20-12-2012 11:13:38 ]
  donderdag 20 december 2012 @ 11:08:36 #59
97111 ukga
Siewosie baas
pi_120544659
Die vrouw doet alsof alle jongere leven op Bullit en patat/friet

Ik zat op school naast een supermarkt en een snackbar. Ben er in 6 jaar mssn 10x geweest :')
pi_120544768
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:08 schreef ukga het volgende:

Ik zat op school naast een supermarkt en een snackbar. Ben er in 6 jaar mssn 10x geweest :')
Ach, tegenwoordig zie je jongetjes uit de groepen 6 a 7 's ochtends met blikjes lopen.
pi_120544780
quote:

Nou da's toch al 10x een schimmel gegeten dus kanker, bereid je maar voor.
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_120544922
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:13 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

schimmel zit in de boterham met pindakaas die ukga elke dag braaf opeet
  donderdag 20 december 2012 @ 11:36:38 #63
97111 ukga
Siewosie baas
pi_120545526
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:13 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Kut :'(
Ik at in die 10x voornamelijk voedsel met "een hard randje"....
pi_120550027
quote:

Ja sneu idd, ik haalde meestal verse broodjes, zuiveldrank of vruchtensap en appels, en ik was geen uitzondering. Nou is dat behalve de appels voor mevrouw ook een doodzonde, maar het is echt bullshit dat jongeren alleen maar troep vreten.
know'm sayin?
word? word.
pi_120550253
Bij ons op de middelbare school waren de stokbroodjes gezond het populairst, en daar zat echt alleen gezonds op, ook geen mayonaise of zo. Er waren ook maar een keer per week frituur happen en we zaten te ver van de stad om een supermarkt te bezoeken.
pi_120550547
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 14:00 schreef Zo-is-dat het volgende:
Bij ons op de middelbare school waren de stokbroodjes gezond het populairst, en daar zat echt alleen gezonds op, ook geen mayonaise of zo. Er waren ook maar een keer per week frituur happen en we zaten te ver van de stad om een supermarkt te bezoeken.
Was dat maar op alle scholen zo dat ze voornamelijk gezonde voeding in de kantine hadden. Ik heb op een school gewerkt en toen ik later in het nieuwe gebouw een bezoekje kwam brengen schrok ik daar van de kantinekeuken....eigenlijk voor 80% voeding die je niet elke dag moet eten (dus veel gefrituurd spul). :{
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_120550619
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 14:07 schreef trovey het volgende:

[..]

Was dat maar op alle scholen zo dat ze voornamelijk gezonde voeding in de kantine hadden. Ik heb op een school gewerkt en toen ik later in het nieuwe gebouw een bezoekje kwam brengen schrok ik daar van de kantinekeuken....eigenlijk voor 80% voeding die je niet elke dag moet eten (dus veel gefrituurd spul). :{
De school waar ik op zat is ook verhuisd, wel nog steeds niet erg dicht bij een supermarkt, wel dichterbij dan eerst. Een vriendin van me werkt er nu zal eens vragen of het assortiment ondertussen veranderd is. Ik hoop het niet, je hoeft ongezond eten in ieder geval niet te stimuleren, daar ben ik het helemaal mee eens!
pi_120550635
Oeps, quote ipv edit
pi_120550743
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 14:09 schreef Zo-is-dat het volgende:

[..]

De school waar ik op zat is ook verhuisd, wel nog steeds niet erg dicht bij een supermarkt, wel dichterbij als eerst. Een vriendin van me werkt er nu zal eens vragen of het assortiment ondertussen veranderd is. Ik hoop het niet, je hoeft ongezond eten in ieder geval niet te stimuleren, daar ben ik het helemaal mee eens!
Het was op die school zelfs moeilijk om er iets tussen te vinden wat je nou echt elke dag kon eten, jammer hoor aangezien het ook nog een school was die zich met voeding die je dagelijks eet bezighoudt namelijk een Landbouwschool. :{ Een wit zacht bolletje met satesaus(ja alleen satesaus :') ) is nou niet echt een topper om dagelijks te eten toch liep dat ding als een trein. :')
Optimist tot in de kist
pi_120550976
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 14:13 schreef trovey het volgende:

[..]
Een wit zacht bolletje met satesaus(ja alleen satesaus :') ) is nou niet echt een topper om dagelijks te eten toch liep dat ding als een trein. :')
Dit moet een grap zijn? :')
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
pi_120551031
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 14:18 schreef Insomnia_ het volgende:

[..]

Dit moet een grap zijn? :')
Was het maar zo. :')
Optimist tot in de kist
pi_120551777
Jeetje! Dat spant wel echt de kroon! Hilarisch een broodje satesaus : _O-
pi_120551949
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 14:37 schreef Zo-is-dat het volgende:
Jeetje! Dat spant wel echt de kroon! Hilarisch een broodje satesaus : _O-
Bij die school mag die zoon niet eens in een straal van 10 km de buurt komen. :P
Optimist tot in de kist
  donderdag 20 december 2012 @ 15:40:16 #74
97111 ukga
Siewosie baas
pi_120554000
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 14:42 schreef trovey het volgende:

[..]

Bij die school mag die zoon niet eens in een straal van 10 km de buurt komen. :P
ik hoorde dat als ze tv keken en er kwam een reclame van de Mc Donalds op tv dat ze de tv uitzette
pi_120554240
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 15:40 schreef ukga het volgende:

[..]

ik hoorde dat als ze tv keken en er kwam een reclame van de Mc Donalds op tv dat ze de tv uitzette
dan kun je de tv wel wegdoen. Er zijn talloze kookprogramma's (inderdaad ja, KOOK) en in elke serie ofzo wordt er wel es gegeten of iets anders gedronken dan die sapjes.
just give a second thought
what if we don't get caught...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')