quote:Op dinsdag 18 december 2012 14:50 schreef OProg het volgende:
[..]
Anders zouden we veel ouder worden...
En met chocola dat let op de lijn van de planeten ofzoquote:Op woensdag 19 december 2012 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Je hebt de video over haar Goeroe ook bekeken? Met zijn slangenolie?
jaja, met de energy van the sun erin hè.quote:Op donderdag 20 december 2012 07:00 schreef RickoKun het volgende:
[..]
En met chocola dat let op de lijn van de planeten ofzo
Zal ik ook aan te denken ja. 30 dagen raw gaan!quote:Op donderdag 20 december 2012 02:02 schreef -zzzzz- het volgende:
Ook ben ik benieuwd naar wat zij nou constant zegt, juist is. Ik zou zo wel eens willen uittesten om 1 maand enkel rauw te eten. En dan kijken hoe ik mij voel. Helaas denk ik dat ik dat niet aan kan, haha.
Reden van geen onderwijs vind ik enigszins slap. Zo'n jongen hoort mijn inziens naar school, punt uit.
Ze lijkt me overigens niet echt een slecht iemand. Maar te doorgedraaid en te gefixeerd. Wel intelligent.
Ik heb aantal keer een probleem gehad aan me maag waardoor ik haast niet kan eten. Dus weken op salades, nou ik kan vertellen je word er niet vrolijk van naast dat je altijd honger hebt. Voel je je flauw.quote:Op donderdag 20 december 2012 02:02 schreef -zzzzz- het volgende:
Hmm. Ik neem aan dat die hond ook wordt meegenomen door de dierenbescherming?Een hond dagenlang geen eten geven is wel enigszins ziek.
Overigens vind ik het best een interessant onderwerp, eigenlijk. Hoe is er eigenlijk met zekerheid vastgesteld dat hij nog 'kan' groeien? Er zijn best wat mensen die simpelweg echt niet langer worden vanaf veertien/vijftienjarige leeftijd.
Ook ben ik benieuwd naar wat zij nou constant zegt, juist is. Ik zou zo wel eens willen uittesten om 1 maand enkel rauw te eten. En dan kijken hoe ik mij voel. Helaas denk ik dat ik dat niet aan kan, haha.
Reden van geen onderwijs vind ik enigszins slap. Zo'n jongen hoort mijn inziens naar school, punt uit.
Ze lijkt me overigens niet echt een slecht iemand. Maar te doorgedraaid en te gefixeerd. Wel intelligent.
quote:Op maandag 17 december 2012 23:46 schreef MilaNL het volgende:
Eerlijk gezegd dacht ik dat ze aan de crystal meth zat...
Zij die op tv komen hebben misschien niet zelf Tom onderzocht maar het onderzoek geleid? Sommige zaken worden inderdaad onderzocht en ik denk ook wel dat die dokters het weten.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:53 schreef quirigua het volgende:
[..]
Mogelijk is ze gek. In dat geval net zo gek als het hele Jeugdzorg zootje dat in die film optreedt. Dat artsen niets of vrijwel niets van voedingsleer begrijpen, is al lang bekend.
Maar de argumenten die ze ("dat wijf") aandraagt, worden in de voedingsleer niet verworpen, maar tegenwoordig serieus onderzocht.
Ach, tegenwoordig zie je jongetjes uit de groepen 6 a 7 's ochtends met blikjes lopen.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:08 schreef ukga het volgende:
Die vrouw doet alsof alle jongere leven op Bullit en patat/friet
Ik zat op school naast een supermarkt en een snackbar. Ben er in 6 jaar mssn 10x geweest
Nou da's toch al 10x een schimmel gegeten dus kanker, bereid je maar voor.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:08 schreef ukga het volgende:
Ik zat op school naast een supermarkt en een snackbar. Ben er in 6 jaar mssn 10x geweest
schimmel zit in de boterham met pindakaas die ukga elke dag braaf opeetquote:Op donderdag 20 december 2012 11:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou da's toch al 10x een schimmel gegeten dus kanker, bereid je maar voor.
Kutquote:Op donderdag 20 december 2012 11:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nou da's toch al 10x een schimmel gegeten dus kanker, bereid je maar voor.
Ja sneu idd, ik haalde meestal verse broodjes, zuiveldrank of vruchtensap en appels, en ik was geen uitzondering. Nou is dat behalve de appels voor mevrouw ook een doodzonde, maar het is echt bullshit dat jongeren alleen maar troep vreten.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:08 schreef ukga het volgende:
Was dat maar op alle scholen zo dat ze voornamelijk gezonde voeding in de kantine hadden. Ik heb op een school gewerkt en toen ik later in het nieuwe gebouw een bezoekje kwam brengen schrok ik daar van de kantinekeuken....eigenlijk voor 80% voeding die je niet elke dag moet eten (dus veel gefrituurd spul).quote:Op donderdag 20 december 2012 14:00 schreef Zo-is-dat het volgende:
Bij ons op de middelbare school waren de stokbroodjes gezond het populairst, en daar zat echt alleen gezonds op, ook geen mayonaise of zo. Er waren ook maar een keer per week frituur happen en we zaten te ver van de stad om een supermarkt te bezoeken.
De school waar ik op zat is ook verhuisd, wel nog steeds niet erg dicht bij een supermarkt, wel dichterbij dan eerst. Een vriendin van me werkt er nu zal eens vragen of het assortiment ondertussen veranderd is. Ik hoop het niet, je hoeft ongezond eten in ieder geval niet te stimuleren, daar ben ik het helemaal mee eens!quote:Op donderdag 20 december 2012 14:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Was dat maar op alle scholen zo dat ze voornamelijk gezonde voeding in de kantine hadden. Ik heb op een school gewerkt en toen ik later in het nieuwe gebouw een bezoekje kwam brengen schrok ik daar van de kantinekeuken....eigenlijk voor 80% voeding die je niet elke dag moet eten (dus veel gefrituurd spul).
Het was op die school zelfs moeilijk om er iets tussen te vinden wat je nou echt elke dag kon eten, jammer hoor aangezien het ook nog een school was die zich met voeding die je dagelijks eet bezighoudt namelijk een Landbouwschool.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:09 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
De school waar ik op zat is ook verhuisd, wel nog steeds niet erg dicht bij een supermarkt, wel dichterbij als eerst. Een vriendin van me werkt er nu zal eens vragen of het assortiment ondertussen veranderd is. Ik hoop het niet, je hoeft ongezond eten in ieder geval niet te stimuleren, daar ben ik het helemaal mee eens!
Dit moet een grap zijn?quote:Op donderdag 20 december 2012 14:13 schreef trovey het volgende:
[..]
Een wit zacht bolletje met satesaus(ja alleen satesaus) is nou niet echt een topper om dagelijks te eten toch liep dat ding als een trein.
Was het maar zo.quote:
Bij die school mag die zoon niet eens in een straal van 10 km de buurt komen.quote:Op donderdag 20 december 2012 14:37 schreef Zo-is-dat het volgende:
Jeetje! Dat spant wel echt de kroon! Hilarisch een broodje satesaus :
ik hoorde dat als ze tv keken en er kwam een reclame van de Mc Donalds op tv dat ze de tv uitzettequote:Op donderdag 20 december 2012 14:42 schreef trovey het volgende:
[..]
Bij die school mag die zoon niet eens in een straal van 10 km de buurt komen.
dan kun je de tv wel wegdoen. Er zijn talloze kookprogramma's (inderdaad ja, KOOK) en in elke serie ofzo wordt er wel es gegeten of iets anders gedronken dan die sapjes.quote:Op donderdag 20 december 2012 15:40 schreef ukga het volgende:
[..]
ik hoorde dat als ze tv keken en er kwam een reclame van de Mc Donalds op tv dat ze de tv uitzette
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |