Hoi Danaquiquote:
Prachtigquote:
Gelukkig gaan jullie 2de kerstdag dat compenseert al weer een heleboel héquote:Op woensdag 19 december 2012 19:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is zijn grote vrees. Dat en dat ze door zijn televisieprogramma's heen zal praten.
Precies, opa verheugt zich enorm op ons bezoek.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gelukkig gaan jullie 2de kerstdag dat compenseert al weer een heleboel hé
Ha, meer kroketten voor ons.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:36 schreef jacqhassel het volgende:
ik kan helaas tweede kerstdag niet moet werken
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa zit weer te snacken uit zijn neus, oma had vandaag zeker wat minder te eten gemaakt.
Zwaai je wel even als je kans krijgt om de stream te kapenquote:Op woensdag 19 december 2012 19:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Precies, opa verheugt zich enorm op ons bezoek.
Snel volposten dan maarquote:Op woensdag 19 december 2012 19:46 schreef jacqhassel het volgende:
bende bielzen grr weg met die cap![]()
![]()
![]()
Ik zit naast oma op de bank. Jian mag op opa's stoel, geloof ik.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zwaai je wel even als je kans krijgt om de stream te kapen
Gefeliciteerd, Team Stiekem Wat Anders!quote:Op woensdag 19 december 2012 18:51 schreef Toverheks het volgende:
even een up-date..............
Opa&Oma hebben stampot andijvie met spekkies gegeten.........
Hij zal zo wel in z'n ogen beginnen te wrijven.quote:Op woensdag 19 december 2012 19:48 schreef BendeBielzen het volgende:
NEE! Aan zijn oren begin ik niet!
Als jij dan als opa belt, zijn biertje pakt ben je ook af en toe in beeldquote:Op woensdag 19 december 2012 19:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zit naast oma op de bank. Jian mag op opa's stoel, geloof ik.
quote:Op woensdag 19 december 2012 19:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, Team Stiekem Wat Anders!
Alleen m'n onderkantquote:Op woensdag 19 december 2012 19:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Als jij dan als opa belt, zijn biertje pakt ben je ook af en toe in beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |