Bij mij niet. Maar kwam wel weer de 1993 Ice Cube versie van Bop Gun tegen.quote:Op woensdag 19 december 2012 22:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Staat gewoon in het rechterrijtje bij de aanbevolen video's. Nou ja, bij mij dan, YT heeft tegenwoordig gepersonifieerde (?) aanbevelingen. Die versie is wat kaler, ik geef de voorkeur aan het origineel vanwege de 'zeurende' gitaar.
I believe in the Onequote:Op woensdag 19 december 2012 22:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bij mij niet. Maar kwam wel weer de 1993 Ice Cube versie van Bop Gun tegen.
Ready or not, here we go! Getting down on the one which we believe in!
Wat denk je dat, dat kost op jaarbasis en hoeveel bier je daarvoor kan kopenquote:Op woensdag 19 december 2012 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa krijgt een droge huid van het douchen. Misschien moet hij eens proberen de kraan open te draaien, dan wordt-ie vanzelf nat.
Goed voor de economie. Trustenquote:Op woensdag 19 december 2012 23:10 schreef Copycat het volgende:
Die wil niet op mijn iPad.
Morgen dus toch even op de laptop.
En over twee weken een nieuwe iPad. Na een nieuwe bank, nieuwe televisie incl 21ste eeuws digitaal gedoe vond ik het wel tijd voor een cadeautje voor mezelf.
En nu duik ik mijn bed in. Niet nieuw. Alhoewel, de matrassen heb ik ook vier maanden terug vernieuwd.
Ik ben Cc, ik ben koopverslaafd. Hallo Cc!
decadent gedoe, de kindertjes in Afrika enzoquote:Op woensdag 19 december 2012 23:10 schreef Copycat het volgende:
Die wil niet op mijn iPad.
Morgen dus toch even op de laptop.
En over twee weken een nieuwe iPad. Na een nieuwe bank, nieuwe televisie incl 21ste eeuws digitaal gedoe vond ik het wel tijd voor een cadeautje voor mezelf.
En nu duik ik mijn bed in. Niet nieuw. Alhoewel, de matrassen heb ik ook vier maanden terug vernieuwd.
Ik ben Cc, ik ben koopverslaafd. Hallo Cc!
Ik wist niet eens dat je er niet meer op mochtquote:Op woensdag 19 december 2012 23:18 schreef Toverheks het volgende:
Tina met haar puntgave benen![]()
Opa ik zwaai je ff gedag, Ik mag weer op FOK
Dit is pas de 4e keer dit topic dat het gepost wordt. Beter lezen.quote:Op woensdag 19 december 2012 23:19 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat je er niet meer op mocht
Jij houd de stand bij, goed van jequote:Op woensdag 19 december 2012 23:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is pas de 4e keer dit topic dat het gepost wordt. Beter lezen.
En hoe vaak in het vorige?quote:Op woensdag 19 december 2012 23:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Je zit me af te zeiken hèquote:Op woensdag 19 december 2012 23:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |