Voor sensoren wil ik ook in de volgende leasewaggelquote:Op woensdag 19 december 2012 13:14 schreef Tally het volgende:
Wij hebben aan de Grant Scenic dus voor en achter sensoren. Anders kreeg ik dat ding nergens in
ja ik ookquote:Op woensdag 19 december 2012 13:18 schreef Ticootje het volgende:
Ik wil voor de volgende leasebak wel serieus naar de scenic kijken ja...
Hoezo dan popje?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:18 schreef Joene het volgende:
[..]
Voor sensoren wil ik ook in de volgende leasewaggel
En dat.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Parkeersensoren zijn voor homo's.
En wijven!quote:Op woensdag 19 december 2012 13:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Prima , maar ik vind het ideaal.quote:Op woensdag 19 december 2012 13:20 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dan mag jij weer inparkeren in de parkeergarage'squote:
Dat kan nog steeds... J kan op de trekhaak?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:20 schreef Luigi het volgende:
Gewoon niet zoveel neuken dan kun je nog met een Corsa toe!
In Amerika dat stel heeft inderdaad een bus en dan nog een auto er naastquote:Op woensdag 19 december 2012 13:23 schreef Ticootje het volgende:
Hoe zou je dat moeten doen als je 19 kinderen hebt? Koop je dan een connexxion bus?
Vader en Moeder allebei zo een busje ?quote:Op woensdag 19 december 2012 13:23 schreef Ticootje het volgende:
Hoe zou je dat moeten doen als je 19 kinderen hebt? Koop je dan een connexxion bus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |