Iets met dat jij maar niet naar het einde van het land wil reizenquote:Op woensdag 19 december 2012 12:52 schreef HeatWave het volgende:
Echt, dat wij nog geen stel zijn is ongelofelijk!.
Jij net zo minquote:Op woensdag 19 december 2012 12:53 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iets met dat jij maar niet naar het einde van het land wil reizen
Als ik alleen maar dingen erg zou mogen van mijn eigen leven als niemand anders het zwaarder heeft, men dan zou ik een erg gelukkig mens zijn.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:56 schreef Ang3l het volgende:
Als we een wereldwijde armoedegrens gaan instellen dan ligt heel Europa er boven ja. Duh. Maar we hebben geen wereld-norm. We hebben lokalere armoedegrenzen. En daar zit niet iedere Europeaan boven.
"Sorry zwerver in de kou op de Dam, geen brood voor je vandaag. Mbogo in Afrika heeft het zwaarder. Dan vind ik t stom het aan jou te geven want er zijn mensen die het erger hebben!"
Klopt zeker, maar dat is geen reden om een ontwikkelingsland dan maar uit te buiten of te laten stikken.quote:Op woensdag 19 december 2012 12:56 schreef Ang3l het volgende:
Als we een wereldwijde armoedegrens gaan instellen dan ligt heel Europa er boven ja. Duh. Maar we hebben geen wereld-norm. We hebben lokalere armoedegrenzen. En daar zit niet iedere Europeaan boven.
"Sorry zwerver in de kou op de Dam, geen brood voor je vandaag. Mbogo in Afrika heeft het zwaarder. Dan vind ik t stom het aan jou te geven want er zijn mensen die het erger hebben!"
En de week ernaquote:Op woensdag 19 december 2012 12:56 schreef Ang3l het volgende:
Maar fijner is: ik heb WEL vrij volgende week
Geef het aan de voedselbankquote:Op woensdag 19 december 2012 13:00 schreef rhubarbje het volgende:
ik was tv aan het kijken tijdens het snijden en volgens mij heb ik nu een beetje te veel gesneden
Dat leest een beetje alsof je je vingertop er af hebt gesnedenquote:Op woensdag 19 december 2012 13:00 schreef rhubarbje het volgende:
ik was tv aan het kijken tijdens het snijden en volgens mij heb ik nu een beetje te veel gesneden
Nee hoorquote:
Ook als ze niet bang zijn voor hun baan, kruipen ze alle kanten opquote:Op woensdag 19 december 2012 13:06 schreef Ang3l het volgende:
Je kan echt zo goed merken welke salesmensen er bang zijn voor hun baan
Wat een gekruip zeg
nee te veel frietjes bedoel ikquote:Op woensdag 19 december 2012 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat leest een beetje alsof je je vingertop er af hebt gesneden
ik gok dat het frietjes meer zo werkt: oh je hebt nog? schep dan maar opquote:
Dat mag ik nietquote:Op woensdag 19 december 2012 13:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee hoorAlleen de maandag en dinsdag.
Daarna moet ik mijn steentje bijdragen aan de economie.
Ik heb mezelf droog gezet tot eind 2012quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |