quote:Op woensdag 19 december 2012 14:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Vraag dat na de tentamens, dan weet ik het
Gebruikt voor statistieken.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een computerprogramma dus?
De grootste drab ooit gemaaktquote:Op woensdag 19 december 2012 14:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een computerprogramma dus?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 19 december 2012 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee
Maar ik begin 4 januari bij de ABN
Elk jaar weerquote:Op woensdag 19 december 2012 14:16 schreef napoleonfour het volgende:
oh god, vlc heeft nu een kerst icoon, hoe kinderachtig.
Geen zin meer.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee en daarom zit ik op Fok!. Wat is jouw reden om onder werktijd wel op Fok! te zitten?
ik had gister darten gekeken. Blijf er weinig aan vinden.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Je merkt meteen dat het veel rustiger is hier.
Oké, vooral vaker kijken. De eerste keer is nooit leuk.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ik had gister darten gekeken. Blijf er weinig aan vinden.
Waarvoor is dat?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:21 schreef Saind het volgende:
Ik heb wel een leuke dataset trouwens
[ afbeelding ]
Wat ga je analyseren danquote:Op woensdag 19 december 2012 14:21 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
wat ga je beleggen?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:21 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je Gordon aan het luisteren?quote:Op woensdag 19 december 2012 14:21 schreef Saind het volgende:
[ afbeelding ]
Ja toch, beetje gay is oke enzoquote:Op woensdag 19 december 2012 14:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ben je Gordon aan het luisteren?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
samen met Replay jwt.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ben je Gordon aan het luisteren?![]()
quote:Op woensdag 19 december 2012 14:23 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja toch, beetje gay is oke enzoGorillazSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 19 december 2012 14:24 schreef Saind het volgende:
[..]Heb je alle gegevens er handmatig ingezet of was het een preset document?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goh, snapten ze dat zelf nietquote:Op woensdag 19 december 2012 14:24 schreef DonRaja het volgende:
Weer terug, boom is enigszins gered en aan de jongens uitgelegd dat ze de kerstboom niet als doelpaal/glijbaan/schans voor raceauto's kunnen gebruiken...
wij gebruikten hem ook altijd als doelpaal.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:24 schreef DonRaja het volgende:
Weer terug, boom is enigszins gered en aan de jongens uitgelegd dat ze de kerstboom niet als doelpaal/glijbaan/schans voor raceauto's kunnen gebruiken...
quote:Op woensdag 19 december 2012 14:24 schreef DonRaja het volgende:
presetquote:Op woensdag 19 december 2012 14:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Heb je alle gegevens er handmatig ingezet of was het een preset document?
Je kan zo moeilijk kwaad worden om rotzooi die je vroeger zelf ook hebt geflikt...quote:
Hehe, nee dat was alleen mijn moeder. En als die te horen krijgt dat ik een van de kids ook maar een standje heb gegeven, dan krijg ik er zelf nog met een slipper van langs...quote:Op woensdag 19 december 2012 14:28 schreef Caland het volgende:
Gaat moeders vanavond nog even met de slipper eroverheen Raja?
Tuurlijk wel, karwats erover, dat zal ze leren.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je kan zo moeilijk kwaad worden om rotzooi die je vroeger zelf ook hebt geflikt...
Je hoeft ook niet perse boos te kijken als je ze billenkoek geeft. Al is het wel enigszins ongepast om erbij te lachen.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je kan zo moeilijk kwaad worden om rotzooi die je vroeger zelf ook hebt geflikt...
hard kakelend lachen naar de hemelquote:Op woensdag 19 december 2012 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet perse boos te kijken als je ze billenkoek geeft. Al is het wel enigszins ongepast om erbij te lachen.
Het kan altijd erger, wij moesten vroeger zelf de houten lepel/slipper gaan halen waarmee we meppen kregen...quote:Op woensdag 19 december 2012 14:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet perse boos te kijken als je ze billenkoek geeft. Al is het wel enigszins ongepast om erbij te lachen.
Maar je kreeg tenminste aandacht, niet zo aanstellenquote:Op woensdag 19 december 2012 14:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het kan altijd erger, wij moesten vroeger zelf de houten lepel/slipper gaan halen waarmee we meppen kregen...
Haha, zo hoort het.quote:Op woensdag 19 december 2012 14:30 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Hehe, nee dat was alleen mijn moeder. En als die te horen krijgt dat ik een van de kids ook maar een standje heb gegeven, dan krijg ik er zelf nog met een slipper van langs...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |