Hee, cool! Wist niet dat die al uit wasquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:00 schreef Belabor het volgende:
Raad eens wat er bij mij door de bus gevallen is?
Moet alleen wel tot morgenavond wachten totdat het gereleased wordt op Steam, dat is jammer.
Zelfde adapter, dus je kunt gewoon de versie zonder kabel kopen. Voor mij was All4Games het goedkoopst.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Hee, cool! Wist niet dat die al uit was![]()
Heb me er niet enorm mee bezig gehouden eigenlijk maar werkt deze met dezelfde adapter als deel 1 of hebben ze er wijzigingen aan toegepast?
Ah coolquote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:18 schreef Belabor het volgende:
[..]
Zelfde adapter, dus je kunt gewoon de versie zonder kabel kopen. Voor mij was All4Games het goedkoopst.
Ik denk dat ik em wel ga kopen, maar ik zal toch echt wat meer moeten oefenen..quote:Op woensdag 23 oktober 2013 15:22 schreef Poit het volgende:
[..]
Ah cool
Het is dat ik nu in een grote verbouwing zit anders had ik vanmiddag nog op zoek gegaan
Veel plezier ermee
Met deel 1 kwam ik een heel eind met sommige simpelere nummersquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik em wel ga kopen, maar ik zal toch echt wat meer moeten oefenen..
Heb 1 nog láng niet 'uitgespeeld' en kan nog geen nummer volledig spelen, laat staan foutloos..
Mja, dat plezier had ik niet echt.. En tijdens mijn afstuderen ook geen tijdquote:Op woensdag 23 oktober 2013 22:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Met deel 1 kwam ik een heel eind met sommige simpelere nummersHad er sowieso veel plezier in.
Cool coolquote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:07 schreef MacorgaZ het volgende:
Heb het vanmiddag gespeeld en het nieuwe deel is echt vele malen beter, het menu alleen al is veel sneller en fijner, maar het spel zelf is ook uitgebreider, echte lessen, recommendations voor een bepaald nummer om die beter te kunnen spelen, en de Session Mode natuurlijk.
Echt een aanradertje, sowieso als je de kabel van de vorige nog hebt.
Dat is al wel bekend: Rocksmith 2014 komt niet naar de next-gen consoles, dus geen PS4. Ook wel logisch, want de game was al in ontwikkeling ver voor de release van de nieuwe consoles.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:12 schreef Poit het volgende:
[..]
Cool cool
Beetje de aanbiedingen in de gaten houden
Niet bekend of de game naar Ps4 komt zeker?
Het is niet ongebruikelijk dat games op meerdere generatie consoles uitkomen. Kijk maar naar fifa, CoD, battlefield etc. Dat zijn wel enorme toppers natuurlijk maar toch..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:44 schreef Belabor het volgende:
[..]
Dat is al wel bekend: Rocksmith 2014 komt niet naar de next-gen consoles, dus geen PS4. Ook wel logisch, want de game was al in ontwikkeling ver voor de release van de nieuwe consoles.
Inderdaad, ik heb RS 2014 daarnet een uurtje gedaan en het speelt een stuk fijner dan RS1. Ik heb de nummers van RS1 (met dlc) meegenomen naar dit deel dus ik heb nu een aardige lijst met nummers om uit te kiezen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:07 schreef MacorgaZ het volgende:
Heb het vanmiddag gespeeld en het nieuwe deel is echt vele malen beter, het menu alleen al is veel sneller en fijner, maar het spel zelf is ook uitgebreider, echte lessen, recommendations voor een bepaald nummer om die beter te kunnen spelen, en de Session Mode natuurlijk.
Echt een aanradertje, sowieso als je de kabel van de vorige nog hebt.
Dat kan alleen tegen betaling toch? Ik moest iig 10 euro ervoor betalen. Beetje zonde van het geld en momenteel heb ik toch genoeg aan de liedjes van 2014, voordat ik die een beetje kan spelen ben ik een jaar verder.quote:Op dinsdag 3 december 2013 01:01 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb RS 2014 daarnet een uurtje gedaan en het speelt een stuk fijner dan RS1. Ik heb de nummers van RS1 (met dlc) meegenomen naar dit deel dus ik heb nu een aardige lijst met nummers om uit te kiezen.
Helaas wel ja, maar ik had aardig wat DLC en aangezien ik dit deel een stuk beter vind zet ik alles liever over want ik ga RS1 toch niet meer doen.quote:Op zondag 8 december 2013 14:38 schreef koei het volgende:
[..]
Dat kan alleen tegen betaling toch? Ik moest iig 10 euro ervoor betalen.
Kun je een screenshot plaatsen?quote:Op zondag 8 december 2013 12:33 schreef MacorgaZ het volgende:
Weet iemand trouwens wat je moet doen als er een akkoord staat (bijvoorbeeld Am) maar dat de snaren als <> staan ipv de normale gekleurde snaar?
Soort optioneel akkoord ofzo? Heb het nergens uitgelegd zien staan.
quote:
Ik kwam deze net tegen bij Paranoid Android:quote:Op zondag 8 december 2013 17:46 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het is wat vaag, dit is maar bij een paar nummers (deze is Knockin' On Heavens Door) en er staat soms ook Am of G en als je dat speelt klopt het gewoon, maar snap niet waarom het zo'n raar ding is.
Ik speelde deze voor het eerst dus misschien zijn dat optionele noten? Dus als je alleen de lage E zou spelen dan wordt het goedgekeurd maar je mág het gehele akkoord spelen?quote:Op zondag 8 december 2013 19:00 schreef MacorgaZ het volgende:
Ja, die noot is pas later.
Het leek mij ook wel dat het open snaren zijn, maar dan heb je inderdaad dat verschil tussen <---> en < >
En waarom zijn die frets niet gewoon gekleurd zoals normaal? Ik snap het hele punt van deze andere weergave niet.
Vaag.
Met muziektheorie doe je niet zoveel bij dit spel, er wordt geen notenschrift gebruikt (zie plaatjes hierboven) dus het is allemaal puur gericht op de elektrische gitaar. Maar het is natuurlijk mooi meegenomen als je relatieve gehoor al wat ontwikkeld is.quote:Op zondag 8 december 2013 17:18 schreef Rivalo het volgende:
Is het echt een goed spel om gitaar mee te leren?
Ik speel al jaren keyboard/piano dus ik heb al theoretische achtergrond.
Volgens mij geeft dat gewoon aan dat je je vingers in een bepaalde akkoordenpositie kunt houden, maar dat je losse noten van dat akkoord speelt en dus niet het hele akkoord. Ik zie het in een aantal nummers ook voorbij komen, en vind het noten lezen er in ieder geval niet makkelijker van worden.quote:Op zondag 8 december 2013 19:04 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik speelde deze voor het eerst dus misschien zijn dat optionele noten? Dus als je alleen de lage E zou spelen dan wordt het goedgekeurd maar je mág het gehele akkoord spelen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |