abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120498563
Laatste post:

quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 10:12 schreef Differ het volgende:

[..]

Stuur maar naar mij toe hoor.
Ik ben best betrouwbaar :@

Koop ik alvast een kratje en aan het einde van het seizoen krijg je dat kratje terug ^O^ >:) ^O^
Op woensdag 22 mei 2013 14:16 schreef ikjijallebei het volgende:
Beste fipo van 2013.
pi_120498639
Ik wil daar niet om wedden, dat gaat me te ver. Ik weet dat die jongen inderdaad nog de nodige tekortkomingen heeft, en dat er nog wel het nodige moet veranderen wil hij doorbreken. Ik heb die jongen alleen nog niet afgeschreven, zoals sommige hier dus wel.

Tevens is geen fuck vooruit gegaan natuurlijk best wel relatief :P Misschien is hij wel afgeschreven voor Feyenoord en komt hij bij een middenmoter oid aan de bak, of zit hij op de reservebank (of tribune) van een topclub die willekeurige jonge spelers aantrekt...
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_120498644
Google eens op LTAD, dan vind je echt een schat aan informatie over hoe talentontwikkeling werkt. Ga ik graag nog een keer uitgebreid over in discussie hoe dit ook betrekking heeft op het mentale vlak en dus je instelling. Maar nu even niet, ik moet weer aan het werk.
pi_120498669
Hopelijk zorgen wij er voor dat die kwal van een V Basten na vanavond werkeloos is :P
pi_120498704
Gisteren iemand VI Vandaag gezien, daar vertelden ze dat, uit 1 F team, Boëtius, Vilhena, Rekik, Ebicilio en nog 2 andere spelers komen, dat is echt bizar!!
  Moderator woensdag 19 december 2012 @ 10:18:07 #7
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_120498708
1-3 vanavond :Y
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_120498710
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 10:16 schreef Aldo-MC het volgende:
Hopelijk zorgen wij er voor dat die kwal van een V Basten na vanavond werkeloos is :P
Ik vind het wel een prima gozer, maar had nooit het trainersvak moeten kiezen :')

Ik denk niet dat Heerenveen hem in de winter nog ontslaat, maar als de tegenvallige resultaten zo blijven aanhouden, zal die van de zomer op zoek moeten gaan naar een carriereswitch.
Beste fipo van 2013.
pi_120498904
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 10:18 schreef Differ het volgende:

[..]

Ik vind het wel een prima gozer, maar had nooit het trainersvak moeten kiezen :')

Ik denk niet dat Heerenveen hem in de winter nog ontslaat, maar als de tegenvallige resultaten zo blijven aanhouden, zal die van de zomer op zoek moeten gaan naar een carriereswitch.
Arrogante jood is het.
Hoe die ook Feyenoord zegt als het ter sprake komt in een of andere talkshow waar hij te gast is. Alsof hij met kots in zijn bek praat.
pi_120499080
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 10:18 schreef Differ het volgende:

[..]

In ieder geval niet in NL als trainer aan de slag moeten gaan. Had meteen naar een topclub in Italië gemoeten, maar goed dat is off topic. :{
  woensdag 19 december 2012 @ 10:31:04 #11
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_120499081
Lekkere joden TT.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_120499146
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 10:17 schreef Luni het volgende:
Gisteren iemand VI Vandaag gezien, daar vertelden ze dat, uit 1 F team, Boëtius, Vilhena, Rekik, Ebicilio en nog 2 andere spelers komen, dat is echt bizar!!
Kongolo en Achahbar hoorden daar nog bij ja. Ja zieke lichting.

Ga niet jinxen met TT :')
pi_120499153
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 december 2012 16:38 schreef Grifte het volgende:

[..]

Geweldig interview, Van Gastel _O_
Zeker!
pi_120499446
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 10:25 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

Arrogante jood is het.
Hoe die ook Feyenoord zegt als het ter sprake komt in een of andere talkshow waar hij te gast is. Alsof hij met kots in zijn bek praat.
_O- _O-

quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 10:31 schreef psychosomatic het volgende:

[..]

In ieder geval niet in NL als trainer aan de slag moeten gaan. Had meteen naar een topclub in Italië gemoeten, maar goed dat is off topic. :{
Dat had inderdaad beter voor hem geweest ja, eigen schuld dikke bult.
Beste fipo van 2013.
pi_120502788
quote:
Feyenoord wil Clasie langer binden

Feyenoord heeft de onderhandelingen met Jordy Clasie geopend. De Rotterdamse club wil de medio 2015 aflopende verbintenis van de international openbreken en minimaal een seizoen verlengen. ‘Mijn zaakwaarnemer Wessel Weezenberg heeft met de clubleiding gesproken, maar meer valt daar op dit moment niet over te zeggen,’ zegt Clasie tegenover het Algemeen Dagblad.

Technisch directeur Martin van Geel bevestigt dat Feyenoord in gesprek is met Clasie. ‘Het contract loopt nog tot 2015, dus de noodzaak is er niet om alles snel af te handelen,’ zegt Van Geel. ‘Maar we praten wel over een eventuele contractverlening. We anticiperen alvast op dingen die in de toekomst kunnen gebeuren.’
quote:
Clasie: 'Mijn schouder levert soms problemen op'

De suggestie dat Feyenoord in de laatste week voor de winterstop vooral geïnteresseerd is in de eredivisie lacht Jordy Clasie hard weg. De 21-jarige middenvelder en zijn ploeggenoten gaan tegen Heerenveen vol gas geven om de kwartfinale van de beker te bereiken. ‘Want wij willen een keer een prijs winnen.’

De kans dat vormgever Clasie ontbreekt in het Abe Lenstra Stadion, lijkt vooralsnog minimaal. In competitieverband verscheen Clasie alle zeventien duels aan de aftrap, al bleef hij in eerdere bekerontmoetingen met NEC en hoofdklasser XerxesDZB wel op de bank.

‘Ik ben nog fris genoeg, hoor,’ zo lachte Clasie gisteren. ‘Alleen mijn schouder levert soms problemen op, die schiet soms gedeeltelijk uit de kom. Eigenlijk moet de kapselband worden ingekort, maar als dat operatief gebeurt kost dat minimaal acht weken. Die tijd is er niet. Dus probeer ik met krachttraining te zorgen dat de schouder sterk blijft.’

Natuurlijk voelen ook de spelers van Feyenoord dat de korte winterstop meer dan welkom is, maar Clasie wil er pas aan denken als vanavond bekeropponent Heerenveen en zondag FC Groningen zijn verslagen. ‘Niemand in deze selectie denkt al aan zondag, aan de laatste wedstrijd,’ zegt Clasie.

‘Het is echt onzin om te stellen dat de competitie nu belangrijker is dan het bekertoernooi omdat wij maar drie punten achter de koppositie staan. Het bekertoernooi leeft juist heel erg. We hebben vorige week bij elkaar gezeten en aangegeven dat wij de laatste drie duels per se wilden winnen. Dus ook Heerenveen. Ik wil wel eens een keer een prijs winnen en dat geldt voor veel meer spelers. In de eigen Kuip de bekerfinale halen, dat lijkt mij wel iets.’
quote:
Feyenoord oefent in Marbella tegen Club Brugge

Feyenoord belegt komende winterstop evenals vorig seizoen een trainingskamp in Marbella, in het zuiden van Spanje. De selectie zal van maandag 7 tot en met zondag 13 januari 2013 in Marbella verblijven, ter voorbereiding op de tweede seizoenshelft. Tijdens deze week zal Feyenoord op zaterdag 12 januari om 15.30 een oefenwedstrijd tegen het Belgische Club Brugge spelen.

Feyenoord zal evenals tijdens het trainingskamp in de winterstop van het afgelopen seizoen de trainingen afwerken op het Marbella Football Center. ‘Dat is ons vorig jaar zeer goed bevallen’, zegt technisch directeur Martin van Geel. ‘Het complex beschikt over uitstekende faciliteiten en het weer is normaal gesproken in orde, dus alle ingrediënten zullen aanwezig zijn voor een goede trainingsweek.’
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120502986
Is de kwartfinale nou ook nog "gratis" voor seizoenkaarthouders?
pi_120503015
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:30 schreef Multiply het volgende:
Is de kwartfinale nou ook nog "gratis" voor seizoenkaarthouders?
Als die thuis is wel. Moeten we wel eerst nog voor winnen. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120503103
Uiteraard, uiteraard. Zou mooi zijn. Nog nooit bij een bekerwedstrijd aanwezig geweest namelijk.
pi_120503300
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Als die thuis is wel.
Was toch alleen de 1e ronde?
pi_120503487
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:40 schreef Luni het volgende:

[..]

Was toch alleen de 1e ronde?
Ik meen de eerste bekerwedstrijd thuis, indien die wedstrijd er wel komt. Dus of dat nou de eerste ronde of halve finale is maakt niet uit.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_120504076
Hup Feijenoord
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_120504956
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 12:45 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik meen de eerste bekerwedstrijd thuis, indien die wedstrijd er wel komt. Dus of dat nou de eerste ronde of halve finale is maakt niet uit.
Zat volgens mij wel een beperking op hoor. Ik weet niet of de kwartfinales nog meetelden, maar de halve volgens mij sowieso niet...
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_120505569
quote:
0s.gif Op woensdag 19 december 2012 13:26 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Zat volgens mij wel een beperking op hoor. Ik weet niet of de kwartfinales nog meetelden, maar de halve volgens mij sowieso niet...
Ja inderdaad de halve finale sowieso niet, maar wist niet zeker of de kwartfinale nog meetelde. Staat nu alleen maar info op over de halve seizoenskaart.
pi_120505692
Ik schrok even toen ik de TT zag, dacht dat ik de wedstrijd had gemist... :+
BFF met GGMM
pi_120505730
quote:
14s.gif Op woensdag 19 december 2012 13:45 schreef DonRaja het volgende:
Ik schrok even toen ik de TT zag, dacht dat ik de wedstrijd had gemist... :+
Verander anders meteen even deze joden TT :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: